• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Telt alleen als een personage post.. ik zit nu te denken of ik de record niet gezet had met Campius toen Scorpisu hem gedumpt had..maar zou ik post maken voor de nieuwe dag? (:


    Doe maar :)

    En ja, die podt had je nog naar mij gestuurd om te vragen if het goed was omdat je wilde dat linde met scorp weer terug naar camp zou komen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Doe maar :)

    En ja, die podt had je nog naar mij gestuurd om te vragen if het goed was omdat je wilde dat linde met scorp weer terug naar camp zou komen x')


    haha :'D hij was helemaal kapot; moet je na gaan wat er gebeurd met cage als dat gbeeurd :$ maar... mag ik doen dat George nog slaapt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha :'D hij was helemaal kapot; moet je na gaan wat er gebeurd met cage als dat gbeeurd :$ maar... mag ik doen dat George nog slaapt?


    Is goed (:

    Ik kan ieder momwnt geroepen worden om te eten en ik ben benieuwd naar jouw post :'o dus zal ik hier demonstratief blijven staan tot jij gepost hebt :Y) letterlijk, ik sta nu met mijn mobiel in mijn hand in mijn kamer :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is goed (:

    Ik kan ieder momwnt geroepen worden om te eten en ik ben benieuwd naar jouw post :'o dus zal ik hier demonstratief blijven staan tot jij gepost hebt :Y) letterlijk, ik sta nu met mijn mobiel in mijn hand in mijn kamer :Y)


    Serieus; ik weet niet wat je van mijn post verwacht? ik bedoel George heeft hem nog niet eens de sweater gegeven dus hij kan het nog niet lezen... dus ik weet niet waarom je enthousiast bent over mijn post en dat maakt me zenuwachtig :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Serieus; ik weet niet wat je van mijn post verwacht? ik bedoel George heeft hem nog niet eens de sweater gegeven dus hij kan het nog niet lezen... dus ik weet niet waarom je enthousiast bent over mijn post en dat maakt me zenuwachtig :$


    Nee dat is het niet; ik weet dat je nu en dan kan gaan posten en dan wil ik het altijd ook meteen lezen voordat ik ga doen wat ik zou gaan don; in dit geval eten anders trilt mijn telefoon plotseling terwijl we aan het eten zijn en kan ik het niet oppakken om het te lezen ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes drukte ik me dieper in Georges armen die hij tot mijn geluk niet van me afgehaald had in zijn slaap waardoor mijn rug tegen zijn warme, stevige borstkas aan zat. Het enige probleem was hiervan dat ik in slaap wilde vallen; omdat het te fijn en rustgevend was dat het enorm moeilijk was om wakker te blijven; het was niet eens moeilijk- het was een hele marteling. Ook al wist ik niet waar ik een nachtmerrie over had; was het genoeg bewijs dat ik niet mocht slapen. Ook al was het zo rustgevend bij George; was ik enorm geschrokken van mijn hart die haast mijn lichaam ontvluchtte en dat ik misschien iedereen wakker geschreeuwd had; in ieder geval George; anders kon hij nooit aan mijn bed zitten. Zachtjes draaide ik me om in Georges greep; wat enorm moeilijk was omdat hij me strak vast hield waardoor ik het liefst nog langer zo wilde blijven liggen; maar helaas was de klok niet aan mijn zijde gezien het al kwart voor acht was.
    Zachtjes legde ik mijn hand op zijn zij waardoor het onder zijn arm gleed om daar zachtjes over te wrijven.
    ‘…George; wakker worden. Het is kwart voor acht.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nee dat is het niet; ik weet dat je nu en dan kan gaan posten en dan wil ik het altijd ook meteen lezen voordat ik ga doen wat ik zou gaan don; in dit geval eten anders trilt mijn telefoon plotseling terwijl we aan het eten zijn en kan ik het niet oppakken om het te lezen ):


    Dáww naja oke het is niet zo boeeind dus je gaat teleurgesteld zijn D'; Ik wil zo graag Camp zijn 'Weasley' trui straks aan laten doen maar dan is hij niet volgens de regels aangekleed op school D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Doelloos staarde ik over de tafel heen terwijl ik me per seconde steeds meer begon af te vragen waarom ik hier in hemelsnaam zat. De hele avond had ik niet geslapen en alleen maar lopen piekeren- en het ergste van alles dat ik liep te piekeren over Jonah. Over het feit dat hij zo dom is geweest om seks met May te hebben; wat me ook ergens enorm verdrietig maakte; en over het feit dat ik zo dom ben geweest om met hem te kussen; als eerste kus nog wel- en dat maakte hem niet eens uit; net zoals dat hij een gat in mij heeft gemaakt wat enorm pijn deed en zelfs mijn zelfrespect deed dalen.
    ‘Keallieeeee..’ geschrokken keek ik op tot ik in plaats van Chanel; Macy naast me zag komen terwijl ze speels een hand door mijn haar haalde. In plaats van te antwoorden staarde ik maar weer de tafel over wat me een harde por opleverde.
    ‘Het leek míj dat je die bijnaam vreselijk vond- maar blijkbaar had ik het verkeerd. Slecht geslapen ofzo- want je ziet er lijkbleek uit. Nog erger dan gister.’ Ik schudde wat met mijn voordat ik weer doelloos vooruit staarde.
    ‘…Iedereen heeft wel eens slechte dagen… mag ik..’ ik leunde met mijn hoofd op mijn handen voordat ik maar met de kruimels begon te spelen van het brood wat ik niet op at.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Geen nachtmerries meer. Nee, deze keer niet. Alles is zo plotseling goed, zo goed. Makkelijk en gauw werd ik wakker toen een hand over mijn zij streelde waardoor ik mijn ogen opende en Campbrll aankeek die nog naast mij lag en glinlachte wat slaperig.
    ‘…George; wakker worden. Het is kwart voor acht.’
    Ik sloot mijn ogen weer en murmelde: 'bijna weekend..' voordat ik mezrlf overeind trok en om me heen keek. Ik had de gordijnen dicht gegooid omdat het misschien voor de anderen vreemd eruit zou zien,dit, waardoor Ik het zwakjes opengooide en zag dat iedereen al weg was. Ik draaide me terug naar Campbell om en boog me wat voorover en plaatste een kleine kus op zijn lippen.
    'Nog twee dagen. Dan zijn we eindelijk weer vrij.. Hopelijk heb je lekker kunnen slapen.' Murmelde ik voordat ik opstond en naar mijn eigen bed toekeerde. Mijn ogen vielen op de trui die nig op mijn bed lag en pakte die op en draaide me terug naar Campbell om.
    'Overigens Campbell; mijn moeder had een trui voor jou gemaakt; een bruine met een "C" erop. Het is wel grappig want iedere weasley heeft er eentje maar dan met zijn of haar beginletter. Ralf heeft er ook een.' Zei ik voordat ik de Trui naast hem op zijn bed legde en mijn eigen bed begon op te maken. Het is nog la g geen winter, dus eigenlijk ook geen tijd voor om truien en sweaters aan te doen. Dat mag wel, als je tenminste wilt stikken in je eigen zweet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat George naar de wc/douchen gaan zodat Camp die brief kan open :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Laat George naar de wc/douchen gaan zodat Camp die brief kan open :'D


    haha, na jouw post :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    haha, na jouw post :')


    Uch ik wens je alvast sterkte want mijn post word hopeloos saai >< dat jij mijn ogen wilt uitprikken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch ik wens je alvast sterkte want mijn post word hopeloos saai >< dat jij mijn ogen wilt uitprikken


    maakt niets uit, en wees maar niet bang; je ogen eruit prikken is onmogelijk vanaf hier. ik huur wel een huurmoordenaar ik die je locatie op zal gaan zoeken om vervolgens zijn werk te kunnen voltooien ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Bijna weekend..’ een klein glimlachje gleed over mijn gezicht die verdween toen George zich overeind trok en de gordijnen opentrok. Zachtjes voelde ik zijn lippen tegen die van mij wat me iets tegen hem aan liet drukken. ‘Nog twee dagen. Dan zijn we eindelijk weer vrij.. Hopelijk heb je lekker kunnen slapen.’ Snel knikte ik voordat ik snel; ‘Ja; super’ loog en keek hoe George opstond en naar zijn bed toekeerde. Alsof dat de startsein was; gooide ik de deken van mij af wat tot mijn afschuw een teken was voor de koude lucht om de warmte die George me gegund had; af te nemen.
    ‘Overigens Campbell; mijn moeder had een trui voor jou gemaakt; een bruine met een ‘’C’’ Het is wel grappig want iedere Weasley heeft er eentje maar dan met zijn of haar beginletter. Ralf heeft er ook een.’ Voor ik er erg in had plaatste hij de trui naast me neer wat mijn mond wat open deed vallen. Merlin; dit voelde raar- vreemd. ‘Ik- d-dat had ze echt niet hoeven doen..’ ik kon niet anders dan ietwat verlegen te klinken waardoor ik maar in mijn schoot keek. Misschien klonk het raar; maar cadeautjes krijgen- in wat voor vorm dan ook- was onwijs raar voor mij; gewoonweg omdat ik het niet ken. ‘M-maar ik vind hem super mooi; en vind het super aardig van je moeder.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik- d-dat had ze echt niet hoeven doen.. M-maar ik vind hem super mooi; en vind het super aardig van je moeder.’
    ‘ach, het is iets dood normaals voor mam. Ze had het eigenlijk tijdens kerst gemaakt, maar ze had de kans niet om het aan jou te geven.’
    Ik keek terug naar mijn opgemaakte bed en merkte dat er kruimels aarde en gras er op lag. İk fronste mijn voorhoofd en keek terug naar mijn kleren, en zag dat ik nog steeds mijn gewaad aan had, een klein beetje modderig ook en ik voelde me wat rood worden voordat ik naar het spiegel liep waar ik mezelf in bekeek. Jah; het was slim geweest om gisteravond te douchen, maar dat deed ik dus niet. Misschien kan ik nu even simpel water over me heen gooien en dat is dan weer goed. Gewoon even vijf minuutjes.
    ‘ik ga even snel douchen Camp; ik ruik namelijk naar Terzielers voer. Serieus, ik weet nog steeds niet wat ze zijn en wat voor vlees het is, maar het stinkt gruwelijk en ik moet deze geur zo snel mogelijk van me weg krijgen.’ Zei ik en gooide mijn hutkoffer open waar in een nieuwe blouse, broek en gewaad eruit haalde en me naar de slaapkamers uit haastte. De leerlingenkamer was vrij leeg ook, alleen Katie en een of ander eerste jaars jongen zaten nog op de bank. Ik beende richting de douches toe en deed de deur achter mij op slot, aangezien iedereen al weg was gegaan en ik betwijfel dat studenten nog gaan komen douchen. Maar ondanks dat zag ik dat een van de douches aan stond. ik liep een hokje in en met een snelle beweging deed ik mijn kleren uit die ik weg stopte en de kraan aan zette waarna hete druppels water op mijn lichaam begonnen te druppelen waarna ik even mijn ogen sloot. Nee nee- deze gevoel is zo erg rustgevend en ontspannend, toen ik vroeger ging douchen besteedde ik 30% van de tijd dat aan het douchen was, dat ik ook werkelijk aan het douchen was en 60% was dan dat ik daar gewoon zat, puur voor de rustgevende gevoel. De overige 10% is dan schreeuwen naar Fred die klaagde dat hij al te lang aan het wachten was. Maar nee, deze keer ben ik overtuigd geraakt dat de gevoel die ik krijg als ik bij Campbell ben beter dan dit.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 18:34 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••