• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als camp hem troost en mee terug gaatt.... krijg ik dan te weten wie invredesnaam haar is en het vreemde pakketje wat verband houd met nathanirl..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Als camp hem troost en mee terug gaatt.... krijg ik dan te weten wie invredesnaam haar is en het vreemde pakketje wat verband houd met nathanirl..


    Dat gaat een beetje moeilijk :' sorry als ik je irriteer :'o

    Het is niet zo groot hoooooor.. Je weet dat fred en george vaak dingen overdrijven of alles juist heel wat onbelangeijker maken. Het een if het ander. De verband met nathaniel, die is er amper maar george is aan het panikeren.
    ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat gaat een beetje moeilijk :' sorry als ik je irriteer :'o

    Het is niet zo groot hoooooor.. Je weet dat fred en george vaak dingen overdrijven of alles juist heel wat onbelangeijker maken. Het een if het ander. De verband met nathaniel, die is er amper maar george is aan het panikeren.
    ]


    Vertel me gwn fre`king wat het is zodat ik niet als een vampier op school zit morgen :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vertel me gwn fre`king wat het is zodat ik niet als een vampier op school zit morgen :o


    Maar nu ben ik bang want je bent nu zi erg nieuwsgierig, zo erg dat ik je misschien teleur ga stellen D= dan zit je zo van; "wat In hemels naam heb ik nrt gelezen" terwijl je iets groots, iets spectaculairs verwachtte !!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar nu ben ik bang want je bent nu zi erg nieuwsgierig, zo erg dat ik je misschien teleur ga stellen D= dan zit je zo van; "wat In hemels naam heb ik nrt gelezen" terwijl je iets groots, iets spectaculairs verwachtte !!


    Steel mijn zinnen niet af! Zeg maar gewoon want ik vrees iets ergs en jij kan mijn angstige gedachtes nu afnemen...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Steel mijn zinnen niet af! Zeg maar gewoon want ik vrees iets ergs en jij kan mijn angstige gedachtes nu afnemen...


    Ik heb gewn zinnen gestolen D: en ik word zenuwachtig door jou :'3

    Aaargh, ik kan dior jou ook echt nooit wat geheim houden he -.- maar ach we hebben nig zes minuten en ik was de vrief al aan het schrijven. Die zet ik we in je gb. Als dat binnen, nu zes minuten niet kan, stuur ik het morgen ochtend.

    You won -.-


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb gewn zinnen gestolen D: en ik word zenuwachtig door jou :'3

    Aaargh, ik kan dior jou ook echt nooit wat geheim houden he -.- maar ach we hebben nig zes minuten en ik was de vrief al aan het schrijven. Die zet ik we in je gb. Als dat binnen, nu zes minuten niet kan, stuur ik het morgen ochtend.

    You won -.-



    Ik ga nu achterkomen. Of allebei mijn relaties gone zijn in een avondje.. of maar een..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik ergens reageren?
    En misschien kunnen we naar de volgende dag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Camp, je begrijpt het niet. Natuurlijk, familie gaat altijd voor, bij mij ook, bij velen denk ik. Ik snap dat je dan niet achter mij zal staan, maar daar heb ik toch ook niet om gevraagd, het is niet verplicht om- om…’ verbaasd keek ik hem aan waarbij ik weer een stap dichterbij deed.
    ‘Ik- oké, ik zal het eerlijk bekennen; ik ben bang. En ja, bang voor Nathaniel. Ik weet dat hij je broer en al is, en ik begrijp dat je hem wilt vinden, maar ik- ik heb bepaalde dingen gedaan en gezien waardoor- waardoor. Campbell, ik heb- ik heb, had geprobeerd om.. eh- het spijt me zo- zo erg Camp.’ Nutteloos schudden ik mijn hoofd waarbij ik weer naar hem toe liep- maar hijzelf weer een stap naar achter deed terwijl zijn gezicht tot mijn verbazing lijkbleek was geworden.
    ‘Ik- ik.. I-ik zal je helpen.. sorry- v-vergeet wat ik eerder zei.’
    Weer schudden ik mijn hoofd waarbij ik weer naar achter staarde om naar zijn hand te grijpen.
    ‘Sorry.. het spijt me; we gaan weg. Je weet toch wel dat ik van je hou?’ murmelde ik zachtjes terwijl ik ietwat troostend over zijn arm wreef. ‘..waarschijnlijk is hij toch al weer weg. Het spijt me..’ snel slikte ik de opkomende tranen weg terwijl ik hem maar door de bos heen sleurden en naar een hele tijd op goed geluk lopen bij de rand aankwam waar we weer het kasteel konden zien waar ik hem zachtjes naar toe trok. ‘Gaat het weer?’ murmelde ik zachtjes waarna ik de kasteeldeur open deed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij keek naar achteren en voordat ik nog een stap naar achteren kon zetten, greep hij al naar mijn hand vast.
    ‘Sorry.. het spijt me; we gaan weg. Je weet toch wel dat ik van je hou?’
    Ik schudde met mijn hoofd en wilde protesteren, maar kreeg de kans niet of er rolde niets uit mijn mknd toen hij troostend over mijn arm wreef.
    ‘..waarschijnlijk is hij toch al weer weg. Het spijt me..’
    En met dat trok hij me mee de bos uit. Of tenminste, doet een poging om mij de bos uit te trekken. Zwijgend volgde ik hem maar en hield nog steeds mijn stok in mijn vrije hand vast, alsof ik klaar stond een gevecht met iets of iemand aan te gaan. Eindelijk kwamen we bij het eand van de bos aan waardoor ik een zucht van opluchting liet.
    ‘Gaat het weer?’ vroeg hij toen we eenmaal bij het kasteeldeur stonden.
    'Sorry.' Zei ik snel en keek hem weer aan.
    'Ik- ik stelde me aan. Jij wilde hem vinden en- en misschien was hij echt in het bos ik- het spijt me..' murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Sorry. Ik- ik stelde me aan. Jij wilde hem vinden en- en misschien was hij echt in het bos ik- het spijt me..' verbaasd keek ik op waarbij ik direct mijn hoofd schudden om mijzelf tegen hem aan te drukken. '.. nee het spijt mij. Ik heb je dieper het bos ingetrokken zonder je wat te vragen.. en ik snap als je bang bent voor Nathaniel..' zachtjes wreef ik weer teder over zijn arm terwijl ik moeizaam slikte. '...dat ben ik ook.' Fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn hoofd ophief en een zachte kus onder zijn kin plantte. 'Ik denk niet meer dat professor Hagrid en proffessor Snape nog op ons wachten, en na gisteravond is het beter als je wat rust..' zachtjes liet ik mijn hand naar die van hem afdwalen waarna ik hem langs de grote zaal de trap opleiden. Dat was een van de weinige dingen die ik nog kon onthouden om richting gryffindor te komen, of moesten we ook langs de schilderij van de roodharige vrouw komen..

    Sorry xd maar breng ze maar slaapzaal (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en drukte zich tegen mij aan. Kon ik verwachten. Ik weet niet waarom maar altijd protesteren we op elkaars voorstellen, beschuldigingen en alles wat we überhaupt tegen elkaar zeggen. Wat een wonder dat we samen zijn..
    '.. nee het spijt mij. Ik heb je dieper het bos ingetrokken zonder je wat te vragen.. en ik snap als je bang bent voor Nathaniel... dat ben ik ook.'
    Ik weet biet of ik hier om moedt glimlachen of me juist bezorgder moet voelen, maar die gedachtes verdwenen ook toen hij een kus op mijn kin drukte.
    'Ik denk niet meer dat professor Hagrid en proffessor Snape nog op ons wachten, en na gisteravond is het beter als je wat rust..'
    Ik knikte zachtjes met mijn hoofd waarna Campbell mijn hand weer vast pakte en me, Merlin hij weet de weg, richting de gryffindor leerlingenkamer bracht. Tot portret slechts.
    'Mimbulus mimbeltonia (hoe. Spel. Je. Dat :'o)' zei ik waarna de portret zonder protest of een preek open vloog. Ik trok Campbell mee naar de slaaokamers toe waar velen al sliepen. Met hun gordijntjes dicht, van sommigen waardoor ik benieuwd was of ze werkelijk sliepen. Met een zucht nam ik op mijn bed plaats en staarde naar de nieuwe bed die naast die van mij stond; deze moest die van Campbell wezen. Ik wierp hem een bkik toe en murmelde: 'je bed..' ik perste een gli.lach tevoorschijn maar eerlijk gezegd was ik teleurgesteld omdat het fijner was toen ik gisteravond met hem sliep, met hem in mijn armen, de ritme van zijn ademhalimg kon voelen en al. Maar toch, zo is het ook confortabeler voor hem. Maar ach ja.. ik denk dat ik het ga doen; als Campbell eenmaal slaapt, ga ik de pakketje openen en kijken wat mam me terug heeft geschreven..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zeg het gewoon George (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    zeg het gewoon George (:


    Wat zeggen? Over die pakketje of dat hij samen met hem wilt slapen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat zeggen? Over die pakketje of dat hij samen met hem wilt slapen :D


    Pakketje later; samen slapen nu :'D of nee; ik laat hem wel wakker worden van een nachtmerrie (: waardoor George al dingen kan verdenken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya