• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Nee sorry ik moet het echt geheim houden (A) I'll make it up to you.
    Ik gebruik echt veel te veel Engels.


    Je kan dit niet meer goed maken. Je hebt kealan geruïneerd...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Secondes vlogen voorbij terwijl we zwijgend stil stonden, wat me bang maakte, tot Campbell naar iets dtaarde eat achter mij en zijn wenkbrauwen fronste.
    'Campbell?'
    ‘Nathaniel.’
    En toen raasde hij langs mij heen.
    'Campbell, wacht!' Riep ik maar ik was al te laat. Ik draaide me om en hij was al verdwenen. Een griezelige stilte doemde op en ik beende me tussen de struiken en takken door, maar hij was nergens te bekennen.
    'Campbell?' Riep ik weer. Geen antwoord. Dus dit was zo'n moment waar ik me begon te panikeren en door het bos begon te rennen.
    'CAMPBELL!' Riep ik maar. Absurd stopte ik met rennen toen ik hem al in de verte zag staan en naar hem toe rende. Ik greep onverwachts naar zijn hand en teok hem zo dat hij me aankeek.
    'Campbell, ren alsjeblieft nooit meer so van mij weg; ik dacht dat ik je kwijt rmhad geraakt.' Zei ik met een ietwat strenge toon en schudde even met mijn hoofd.
    'Wat is er gebeurd?'


    Even snel getypt. Het soijt me alvast als ik deze week wat on-actief ben, wat ik heel misschien dus zal zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het spijt me
    Altijd als mijn personages te gelukkig worden moet ik hun hele leven verpesten. Ik heb echt geen idee waarom want ik gun het ze echt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Het spijt me
    Altijd als mijn personages te gelukkig worden moet ik hun hele leven verpesten. Ik heb echt geen idee waarom want ik gun het ze echt.


    ik ga nooit meer een relatie met je maken :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ Sphinxx. Don't worry als je minder actief bent- kan gebeuren (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een schok begon mijn hart razendsnel te bonken toen iemand naar me hand greep en me omdraaide. ‘Campbell, ren alsjeblieft nooit meer zo van mij weg; ik dacht dat ik je kwijt was geraakt. Wat is er gebeurd?’ verbaasd schudden ik mijn hoofd voordat ik me weer omdraaiden en de donkere omgeving afspeurden; hoewel Nathaniel verdwenen leek te zijn. Geen silhouet; geen zachte voetstappen over de bladeren. Niks.
    ‘..Ik..’ verslagen draaide ik me om in Georges greep terwijl ik mijn vrije hand door mijn haar liet gaan.
    ‘Hij was hier net.. Nathaniel.. ik zag hem; daarnet.’ Mompelde ik wazig voordat ik ietwat verbaasd opkeek richting Georges gezicht. ‘Waarom is hij hier..’ alsof George daar de antwoord op wist. Alleen Nathaniel zelf waarschijnlijk. ‘Ik.. ik moet hem spreken..’ murmelde ik terwijl ik me probeerde los te trekken uit Georges greep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @ Sphinxx. Don't worry als je minder actief bent- kan gebeuren (:


    Eigenlijk ben ik bang dat ik later plotseling een paar duizend meldingrn binnen krijg die dan natuurlijk van jullie afkomstig zijn. Maar ach ja, sowieso gaan jullie het volspammen en ik verdien het nadat wij Linde's inbox hadden volgespamd.

    En ik las iets over.. Linde die mij met Fred verdrietig gaat maken.. ? Nu ben ik dus bang.

    En he, hadden jullie een vierde musketier :'3

    En waarom is het plotseling zo stil, net wanneer ik Online kom? Ik bedoel, ik weet dat jullie een hekel aan mij hebben maar ik eist niet dat het zo ernstig was =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eigenlijk ben ik bang dat ik later plotseling een paar duizend meldingrn binnen krijg die dan natuurlijk van jullie afkomstig zijn. Maar ach ja, sowieso gaan jullie het volspammen en ik verdien het nadat wij Linde's inbox hadden volgespamd.

    En ik las iets over.. Linde die mij met Fred verdrietig gaat maken.. ? Nu ben ik dus bang.

    En he, hadden jullie een vierde musketier :'3

    En waarom is het plotseling zo stil, net wanneer ik Online kom? Ik bedoel, ik weet dat jullie een hekel aan mij hebben maar ik eist niet dat het zo ernstig was =]


    1e vraag antwoord; ik denk dat er weinig gespamt gaat worden. Jonah word vader dus kealan en jonah relatie + Vriendschap... eeuwig verbroken.

    2 e vraag antwoord. Linde gaat Fred verdrietig maken. Ik weet niet hoe en waarmee; maar alles wat Fred aangaat; gaat George aan en dat maakt de cirkel weer af naar Campbell...

    3e vraag antwoord. Voor jou hadden we een ander; jij hebt haar ingeruild x'D ik weet niet meer hoe ze heette maar we speelde met 'r in jouw topic 19 years later... waar Campius in zat.

    4e vraag antwoord... waarom is het zo stil; omdat Linde altijd mijn personages hart breekt D'; en nu is het de tweede keer dat ze haar personage vader laat wezen van een wezen uit mays.... uit mays buik. :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en draaide zich om, zijn ogen speurden de donkere omgeving af, alsof hij iemand zocht of juist keek of er iemand bijstond.
    ‘..Ik.. Hij was hier net.. Nathaniel.. ik zag hem; daarnet.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en duwde de angst weg die plotseling mijn lichaam in kroop en nam Campbell wat strakker beet.
    ‘Waarom is hij hier.. Ik.. ik moet hem spreken..'
    'Nee- nee, nee,' siste ik snel en iets te ruw trok ik Campbell mee naar een willekeurige richting toe met de hoop dat we zo weer de terzielers voer tegen komen, maar ergens had ik de nare vermoedde dat we juist nog dieper het bos in liepen.
    'We moeten nu weg. Nu meteen. We- Snaoe en Hagrid maken zorgen over ons en- en- verdomme..' siste ik zachtjes. Nathaniel, hem had ik totaal vergeten. Ohmerlin, dit is niet iers goeds. En camo weet nog steeds de waarheid niet, hoe hij is verdwenen en wat er in de doolhof van vorog jaar gebeurd was.
    'We moeten weg.' Herhaalde ik zachtjed en wanhopig trok ik hem maar mee, dieper het bos in ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te gaan zeggen maar ik merk gewoon dat ik dit heel erg vervelend vind. Ik bedenk een verhaallijn en persoonlijk had ik er nog heel veel bij bedacht, maar dat kan natuurlijk niet meegerekend worden, en leek het me leuk. Hoewel je het niet zegt (typt, wat dan ook) komt het naar mij over alsof je het echt vervelend vind en ik wil ook best wel mijn post veranderen als dat zo is, maar ik voel me er gewoon heel rottig door als ik de schuld ergens van krijg. Ik zeg niet dat dit zo is, dit is gewoon hoe ik het opvat en via het internet kunnen dingen heel anders opgevat worden. Ik vind het zo best wel vervelend en dan ga ik met tegenzin schrijven en dan schrijf ik liever helemaal niet meer. Nu wil ik niet de zeur zijn die weer alles verpest, maar ik moest het even laten weten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ben nu bang wat jij van plan bent met cage :'o ik heb het gevoel alsof je iets voor mij geheim houd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee-nee, nee.’ Met dat werd ik ruw weggetrokken van de plaats waar ik Nathaniel kwijtraakte.
    ‘We moeten nu weg. Nu meteen. We- Snape en Hagrid maken zorgen over ons en- en- verdomme.. We moeten weg.’ Met dat trok hij me helemaal weg terwijl ik nog een poging deed om terug te gaan.
    ‘George- Merlin wat ben je aan het doen. Nathaniel is daar; we kunnen hem toch niet achterlaten- dat zou hij ook niet bij mij doen…’ nerveus deed ik nog een poging los te komen wat niet werkte. George was veel sterker dan mij zoals al eerder gebleken was.
    ‘A-anders ga jij alvast naar professor Snape en Hagrid- en dan kom ik zo terug; hij zit daar George. Ik weet het zeker.’ Smeekte ik hem zachtjes. ‘Alsjeblieft? jij zou Ron ook niet achterlaten in het bos.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij deed een aantal pogingen om los te komen, wat me ergens brak maar ik wist dat hij altijd zijn familie boven geliefden kiest. Dat zou ik ook doen. Velen denk ik. Maar toch sleurde ik hem maar met mij mee.
    ‘George- Merlin wat ben je aan het doen. Nathaniel is daar; we kunnen hem toch niet achterlaten- dat zou hij ook niet bij mij doen… A-anders ga jij alvast naar professor Snape en Hagrid- en dan kom ik zo terug; hij zit daar George. Ik weet het zeker.’ Smeekte ik hem zachtjes. ‘Alsjeblieft? jij zou Ron ook niet achterlaten in het bos.’
    En daar bleef ik absurd stil staan en draaide me om, om Campbell even aan te kijken. Zachtjes liet ik hem los en merkte dat ik hem inderdaad erg strak beet had genomen. Ik zuchtte en kneep mijn ogen dicht om een aantal keren met mijn hand door mijn haren t gaan. Merlin dit is zo niet goed; of wel- natuurlijk niet. Nooit was dit goed.
    'Verdomme..' siste ik uiteindelijk en stak mijn stok uit voordat ik weer terug naar de plek begon te rennen waar Campbell beweerde dat hij Nathaniel had gezien, en bleef daar staan. Ik haalde diep adem en riep: 'Nathaniel!' Waardoor zelfs de kraaien van angst en paniek wegvlogen. Ik stak mijn stok met een zuchtde duisternis Iin en murmelde nog 'lumos maxima,' waardoor haast de hele bos verlicht werd, maar geen teken van een ander levend mens was zichtbaar. Met een zenuwachtige zuchtje keerde ik me weer naar Campbell toe en liet mijn stok wat dalen.
    'Zullen we gewoon gaan; Camp. Hem nu zoeken is- is geen goed idee..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Verdomme..’ hoorde ik terwijl zijn grip om mijn hand losser werd en uit het niets meegetrokken werd tot George uit het niets stil bleef staan wat me haast over hem deed struikelen.
    ‘Nathaniel!’ met dat toverde George een fel licht wat mij enorm deed verblinden uit zijn toverstok. Snel keek ik rond mij heen; maar Nathaniel leek verdwenen.
    ‘Zullen we gewoon gaan; Camp. Hem nu zoeken is- is geen goed idee..’ demonstratief schudde ik mijn hoofd.
    ‘George.. jij mag gaan… ik.. ik ben zo egoïstisch. Ik ben er niet voor je; ik ben er nooit voor je geweest. Ik was er niet voor je toen je tweeling zou sterven- terwijl dat het ergste is wat er in jouw leven kan gebeuren; en ik weet dat je me daar ergens… heel erg voor haat; en geloof me dat doe ik zelf ook. Niet dat jij er wat aan hebt. Maar ik hou van je; George- en ik hou van ook Nathaniel; en als ik me voorneem om meer te doen voor de mensen waar ik van hou; dan moet ik er ook voor Nathaniel zijn. Hij is niet alleen mijn broer; maar ook een soort ouder voor me; hij is de enige die ik nog heb na jou.’ Bekende ik zachtjes terwijl ik mijn los uit die van hem frunnikte. ‘Het spijt me..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George.. jij mag gaan… ik.. ik ben zo egoïstisch. Ik ben er niet voor je; ik ben er nooit voor je geweest. Ik was er niet voor je toen je tweeling zou sterven- terwijl dat het ergste is wat er in jouw leven kan gebeuren; en ik weet dat je me daar ergens… heel erg voor haat; en geloof me dat doe ik zelf ook. Niet dat jij er wat aan hebt. Maar ik hou van je; George- en ik hou van ook Nathaniel; en als ik me voorneem om meer te doen voor de mensen waar ik van hou; dan moet ik er ook voor Nathaniel zijn. Hij is niet alleen mijn broer; maar ook een soort ouder voor me; hij is de enige die ik nog heb na jou.’
    Hij trok zich uit mijn greep en lichtjes verward keek ik hem maar aan.
    ‘Het spijt me..’
    Ik schudde gauw met mijn hoofd en deed een halve stap naar achteren. Als dit zo verder gaat, mag dat pakketje de pot in.
    'Camp, je begrijpt het niet.' Sis ik wamhopig.
    'Natuurlijk, familie gaat altijd voor, bij mij ook, bij velen denk ik. Ik snap dst je dan niet achter mij zal staan, maar daar heb ik toch ook niet om gevraagd, het is niet verplicht om- om..' daar haakte ik even af en probeerde met al mijn zenuwen mijn gedachtes terug naar het onderwerp te duwen.
    'Ik- oké, ik zal het eerlijk bekennen; ik ben bang.' Bekende ik eerlijk en keek Campbell wamhopig aan.
    'En ja, bang voor Nathaniel. Ik weet dat hij je broer en al is, en ik begrijp dat je hem wilt vinden, maar ik- ik heb bepaalde dingen gedaan en gezien waardoor- waardoor-' ik haakte mijn zin af en schudde gauw met mijn hoofd. Wat kwebbel ik nou?
    'Campbell, ik heb- ik heb, had geprobeerd om.. eh-'
    Ik schudde weer met mijn hoofd en ik wist dst ik nu kijkbleek was geworden en nam nog een stap naar achteren waarna ik mijn stok weer wst omhoog hees.
    'Het spijt me zo- zo erg Camp.' Murmelde ik nog. Ik wist dat hij er geen bal van begreep, namelijk ikzelf ook niet meer. Dit alles is zo verwarrend, te veel digen kruisten elkaar en nu ben ik hier beland. Dit is zo erg afschuwelijk. Ik moest er gewoon niet aan beginnen, ik moest dat verdomde brief nirt naar haar sturen. Nu zit ik er aan vast. Wat dacht ik ook? Het zou toch nooit lukken.
    'Ik- ik.. I-ik zal je helpen.. sorry- v-vergeet wat ik eerder zei.' En goed zo George; je hebt je problemen net verdubbeld.



    Ik gok dat je dit nu met een wtf blik zit te lexen x'D kan ik begrijpen hoor.'

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 1:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••