• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..


    James Potter


    Ma neemt afscheid van ons. Elk jaar maakt ze er een drama van en zegt hoe vreselijk erg ze me gaat missen, maar dat is ergens ook wel grappig.
    "Probeer dit jaar iets meer op te letten, oké?" Ik trek mijn wenkbrauw op. Ik zou kunnen zeggen dat we het gaan proberen, maar dat zou alleen oprecht overkomen als we het dan ook daadwerkelijk gingen proberen. Dat doen we dan ook juist niet. Vervolgens verschijnselen we naar het perron, waar ik gelijk rondkijk of ik bekenden zie. Sirius heeft zijn oog al laten vallen op het blonde meisje, Evelyn, waar hij iets mee heeft. Dat vindt ik aan de ene kant bijzonder grappig en aan de andere kant snap ik niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen. Ik kan me niet herinneren sinds wanneer ik wel niet een zeker meisje achterna loop en hij heeft er zomaar eentje. Ach tja, ik zal maar moeten genieten van de bijzonder grappige momenten. Ik prik hem een beetje in zijn rug en gebaar dat hij naar haar toe moet gaan, wat hij dan ook doet. Ik lach als hij haar optilt en ze gilt waardoor het halve perron, totaal niet overdreven of zo, omkijkt. Ondertussen begin ik met het zoeken naar Remus of Peter, of Lily. Helaas is er tot nu toe nog geen enkel spoortje van haar rode lokken te bekennen. Ik zal haar hoe dan ook snel genoeg wel willen zien. Ik heb absoluut geen idee wat Dumbeldore heeft gedronken voordat hij besloot mij Head Boy te maken. Is het slecht om die positie het liefste te willen hebben om indruk te kunnen maken op een meisje? Wat dat is exact wat ik wil gaan doen.


    She was always looking for more..


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    Ik grinnik als Sirius Evelyn laat schrikken. Ik draai me half om en maak een gebaar met mijn handen. "Ik laat jullie wel even klef zijn. En euh..." Ik knipoog naar het stel. "Veel plezier. Schrik niet teveel mensen af door jullie klefheid." Ik wil me net omdraaien, als ik ineens 'Fijne vakantie gehad Quicksilver?" hoor, met de stem van Jessenia. Ik spring van de schrik bijna een gat in de lucht.
    "Verdorie, Jes!" Roep ik, terwijl ik naar mijn hart grijp. Overdreven doe ik alsof ik flauwval. Dan pak ik haar bij haar schouders vast, en trek haar wat naar me toe. "Beloof me dat je dat nooit meer doet, okay?" Zeg ik, met een kinderlijk stemmetje. Ik grinnik en laat haar daarna los, om op mijn benen heen en weer te wippen. Zenuwachtig begin ik nog eens met mijn handen tegen mijn benen te tikken. Stop Sylvester. Je ziet er uit als een idioot. Dan zucht ik diep, en zeg: "Sylvester: De jongen die absoluut niet stil kan staan en alsmaar beweegt wat er redelijk idioot uitziet." Ik vouw mijn handen achter mijn hoofd en rek me uit. "Vakantie was wel in orde. Veel met mijn zusje gedaan. Hoe was jouw vakantie?" Vraag ik. Dan leun ik voorover en geef haar een knuffel. "Ik heb je gemist Jes."


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit is geen MT bericht hoor


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Dit is geen MT bericht hoor


    Nee joh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Nee joh.


    Shhh


    take me back to the basics and the simple life



    Alyth Sorcha Nicceassain.

    Mijn mond ging wagen wijd open en gaapte flink terwijl ik mijn jaarlijkse weg liep naar de muur dat mij naar perron 9 3/4 zou brengen, terwijl ik mijn hutkoffers vooruit duwde, toen ik de muur voor me ag kraakte ik nog even met mijn nek die muur vast zat. Reizen rond deze tijd was niet bepaald iets waar ik fan van was, vooral omdat ik helemaal in mijn uppie vanuit Hamilton, Schotland moest komen. Moeder moest werken en ik had zelfs op de dag dat ik voor het laatst naar Hogwarts toe zou reizen nog een akevietje met mijn vader, waardoor hij ook geen zin had om mij uit te zwaaien. Wat ook wel mooi was, want anders had ik geen gebruik kunnen maken van apparate, aangezien hij een muggle was en ik daardoor een muggle vliegtuig had moeten nemen, mocht hij willen zien hoe ik tegen een muur aanren. Wat hij, na zeven jaar, nog steeds niet heeft meegemaakt en dat realiseer ik mij eigenlijk nu pas. Hoe dan ook, een niet zo leuke start van mijn trein reis. Hierdoor verheugde ik me alleen maar meer om eindelijk mijn stel vrienden terug te zien, ik kon niet wachten. Met wat flinke passen ging ik op de muur af en kwam ik op het perron terecht. Het was druk, wauw. Meestal kwam ik vroeg, dus had ik het niet zo door gehad, maar dit keer keek ik mijn ogen uit.
    Niet zo ver van me vandaan zie ik een blondine de lucht in schieten en hoor ik flink gelach. Direct verscheen er een vrolijke lach op mijn gezicht, daar waren ze dus, natuurlijk hoefde ik niet eens te raden wat er gaande was. Direct ging ik er op af, toen ik ze had bereikt zag ik ook Sylvester bij Eveline en Sirius staan en zag ik in mijn ooghoeken Jessenia bij Sylvester staan.
    'Hey jongens!' riep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 16:57 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''


    Melissa Green


    Langzaam loop ik perron negen driekwart op. Overal stonden zo'n beetje mensen, vooral eerstejaars. Ik liep even naar een bankje waar ik snel mijn schoenen verwisselde. Ik had al afscheid van mijn ouders genomen op het muggle station en kon nu verder lopen op mijn hakken. Mijn ouders waren fel tegen hakken, aangezien het volgens hen 'typische muggledingen' waren. Met de meeste dingen over muggles was ik het wel met mijn ouders eens, maar de hakken mochten van mij blijven. Op het eerste gezicht zag ik geen andere Slytherins staan, dus liep ik maar gewoon naar de trein, voordat alle coupes vol waren. Ergens helemaal achterin de trein waren nog veel lege coupes en ik ging gewoon in een zitten. Mijn hutkoffer dumpte ik, nadat ik een boek eruit had gehaald, in het bagagerek. Langzamerhand stroomden steeds meer leerlingen de trein in, ondanks dat het eigenlijk nog veel te vroeg was. Een paar deden de deur van mijn coupé open, maar na een kille blik gingen ze snel weg.
    Ik verbaasde me er wel een beetje over dat ik nog geen andere mensen uit het laatste jaar had gezien, maar die zouden nog wel komen.
    Ik keek even naar buiten door het raam en zag dat daar inderdaad veel jaargenoten stonden. Daana verdiepte ik me weer in mijn boek, tot de deur van de coupé weer openging.


    iemand voor Mel?


    be gay do crimes



    Jessania Melike Demirci

    ‘Vedorie Jes!’ riep hij terwijl hij naar zijn hart greep en deed alsof hij flauwviel. Plotseling werd ik een stuk naar voren getrokken en ik besefte me dat Sylvester me bij mijn schouders had gegrepen toen hij me weer liet stoppen. Ik glimlachte en knikte instemmend toen hij met een kinderlijke stem: ‘Beloof me dat je dat nooit meer doet, okay?’ zei.
    Mijn hart maakte een gek sprongetje toen hij grinnikte en ik voelde me onbedoeld teleurgesteld toen hij me weer losliet om heen en weer te wippen en met zijn handen op zijn benen te tikken. ‘Sylvester,’ zei hij na een diepe zucht. ‘De jongen die absoluut niet stil kan staan en alsmaar beweegt wat er redelijk idioot uitziet.’
    ‘Vakantie was wel in orde. Veel met mijn zusje gedaan. Hoe was jouw vakantie,’ vroeg hij toen hij iets was gekalmeerd. Voordat ik een kans had om antwoord te geven trok hij me in een knuffel. ‘Ik heb je gemist Jes.’
    Het zou een understatement zijn om te zeggen dat mijn hart een sprongetje maakte, het was meer alsof het voor goud ging voor hoogspringen op de Olympische spelen en met hoe warm ik het kreeg zou het ook net zo kunnen zijn. Ik stapte uit de knuffel en gaf hem een schuine glimlach. ‘Ik ben vier weken bij mijn familie in Turkije geweest, dat was heel leuk. Verder ben ik vooral in Londen gebleven.’
    Ik haalde mijn hand zenuwachtig door mijn haar, ik had er nooit moeite mee gehad om met wie dan ook te praten maar sinds ongeveer twee maanden voor de vakantie voelde ik me steeds vaker zenuwachtig om Sylvester heen, iets dat ik verborg onder een lading sarcasme en heel veel praten over onbelangrijke dingen. 'Ik heb jouw trouwens ook gemist, buiten mijn vader geeft niemand in de familie ook maar iets om quidditch. Vier weken zonder een fatsoenlijk gesprek over quidditch!'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 17:07 ]


    Remember to be ridiculous.


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Overduidelijk," Geeft hij als antwoord. Ik glimlach, omdat ik het gewoon zo fijn vindt om hem weer te zien. Hoe kan het ook anders. Hij ziet er net zo geweldig uit als altijd, hij is een geweldige jongen en hij is het geweldige vriendje. Ondertussen hoor ik Sylvester iets zeggen over dat hij weggaat, al ben ik teveel met Sirius bezig om het echt goed te kunnen horen. Hij buigt zich naar mij toe, waarop ik ook naar hem toe buigt. Hij zoent me. Op dat moment voel ik me gewoon zo goed dat het moeilijk te omschrijven is. Ik heb hem echt zo erg gemist deze vakantie. Zoveel dat ik hem niet uit mijn gedachten krijg, zoveel dat ik brieven vol met onzin heb geschreven, zelfs als ik niets te vertellen had. Gewoon om even het gevoel te hebben dat ik bij hem ben, niet dat het hielp. Maar dit, wat hier nu gebeurd, helpt wel. Mijn hand verschuift zich een beetje naar zijn haren, ik weet niet waarom, maar ik heb gewoon een soort tik om aan zijn haren te zitten. Toch is de zoen al veel te snel over. Dit soort dingen kunnen helaas niet eeuwig duren.
    "Ik heb je echt best wel heel erg veel gemist." Zeg ik hem, waarna ik hem nog een keer kus. Ik heb hem echt heel erg veel gemist. Dan hoor ik ineens Alyth's stem, waardoor ik de zoen wel moet onderbreken voordat ik anderen mensen ga negeren.
    "Hey jongens!" Zegt ze, waarna ik naar haar glimlach.
    "Hey! Leuke vakantie gehad?" Vraag ik haar, terwijl ik met mijn hoofd een beetje tegen de schouder van Sirius aan leun.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 17:11 ]


    She was always looking for more..


    _____________________________________________________
    Remus John Lupin • Gryffindor • Cursed


    'Voorzichtig Reem,' zegt mijn moeder zachtjes. Ze drukt een kus op mijn wang en overhandigd me mijn koffer.
    'Ja mam,' mompel ik lichtelijk beschaamd. Ik kijk om me heen om te zien of niemand die kus heeft opgemerkt en trek dan mijn koffer achter me aan richting het perron. Mijn moeder zwaait me samen met pap uit en ik zwaai kort terug waarna ik Kings Cross Station in verdwijn. Ik kijk naar het kaartje dat ik tussen mijn vingers geklemd heb en glimlach zwakjes. Eindelijk mag ik weer terug naar Hogwarts. Hier heb ik de hele vakantie naar uitgekeken.
    Mijn ouders willen liever niet dat ik naar Hogwarts ga, ik heb ze er 's avonds ruzie over horen maken. Ze willen beide dat ik leer, maar toch veilig ben en dan bedoelen ze eerder dat andere leerlingen veilig zijn van mij. Mijn vader wil dat ik gewoon stop met Hogwarts en ga werken, mijn moeder wil dat ik thuis les materiaal krijg op gestuurd, maar ik wil geen van beide. Ik wil mijn vrienden weer zien en als dat betekend dat ik mezelf één keer per maand op moet sluiten en een smerig drankje naar binnen moet werken, dan is dat maar zo.
    Ik loop bijna tegen een man op, zo in gedachten ben ik, maar ik weet hem nog net te ontwijken. De man kijkt me afkeurend aan en zonder er bij na te denken verdwijn ik snel in de muur tussen perron tien en negen. Soms verbaas ik me erover dat geen muggle ooit een tovenaar door de muur heeft zien lopen.
    Zodra ik op perron negen en driekwart aankom, wordt ik begroet door een overvol perron met ouders en kinderen die afscheid van elkaar nemen. Ik kijk om me heen, opzoek naar Sirius, James of Peter, maar ze zijn in geen velden of wegen te bekennen.
    Ik klem mijn vingers wat steviger om mijn koffer heen en baan me een weg tussen alle ouders en medestudenten heen richting de trein. Mijn vrienden zullen vanzelf wel opduiken en anders zie ik ze wel terug op Hogwarts. Ik heb nog een heel interessant boek waar ik deze week in begonnen ben en ik zou het niet heel erg vinden om een paar uur voor mezelf te hebben om te lezen, zonder gestoord te worden door mijn vrienden en dan voornamelijk James en Sirius die onuitstaanbaar zijn als ik rustig probeer te lezen.
    Ik til mijn koffer in de Hogwarts Express en kijk nog eens uit over het overvolle perron om te kijken of ik mijn vrienden kan vinden, dit keer van een wat hoger niveau. Ergens denk ik de bruine, rommelige haren van James te zien, maar als ik goed kijk is hij alweer verdwenen. Een zucht rolt over mijn lippen en ik maak aanstalten om de trein in te verdwijnen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Alyth Sorcha Nicceassain

    Ik trok even moeilijk gezicht toen ik zag dat ik eigenlijk, in feite, Sirius en Evelyn's moment had verstoord, maar hé, hij maar haar maar delen, want mooi niet dat ik mijn hereniging met mijn vriendin ging opofferen, al waren ze hartstikke leuk met z'n tweeën en was e oprecht blij voor Eve. Gelukkig kon ze het opbrengen om haar te begroeten.
    'Ja, op zich wel,' antwoordde ik nadenkend toen ze vroeg naar mijn vakantie, eigenlijk stond ik niet echt vaak stil bij mijn vakantie. Het was heel erg afwisselend. Soms deed ik gewoon helemaal niks en was het eigenlijk gewoon zonde van mijn tijd geweest en af en toe was het ook wel weer een periode waar mijn familie ook echt een familie was, wat wel erg prettig was.
    'Ik ben met mijn moeder afgerezen naar Cuba, blijkbaar heeft mijn familie daar ooit in een ver verleden gewoond en was er nog een oud familiehuis waar we rond konden snuffelen. Toen ze terug moest voor werk ben ik achtergebleven en heb daar wat vrienden gemaakt. Wist je dat sommige Cubaanse dansen in het verleden door wizards werden gebruikt als ritueel om sommige spreuken te activeren? Ik heb er eentje van dichtbij gezien en dat was heel apart,' vertelde ik haar, ik had niet zoveel kansen gekregen om brieven naar haar te schrijven, in het algemeen was ik niet zo'n brieven schrijver. Het leek mij allemaal zo onpersoonlijk en dat mocht men best weten. Het liefste vertelde ik al mijn ervaringen gewoon aan de persoon zelf en niet alleen omdat mijn handschrift een drama was.
    'En hoe was die van jou?' vroeg ik haar toen geïnteresseerd.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 17:37 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LILY EVANS.


    Ik neem snel afscheid van mijn ouders om me vervolgens door Marlene over het perron te laten slepen. We hebben de laatste dagen van de vakantie samen doorgebracht en zijn ook samen naar perron negen driekwart gekomen. Ik werp nog even een blik op mijn ouders die na zeven jaar nog steeds ongemakkelijk op het perron staan. Het is goed dat Petunia niet meer thuis woont. Ze heeft het niet zo op mijn 'soort' en vooral niet op Marlene die als Pure Blood heks de gewoontes van Muggle's niet goed kent.
    "'Kom nou" zegt Marlene die nog steeds mijn pols vast heeft en er ongeduldig aan trekt.
    "Mary! Hierzo!" Gilt ze gelijk wanneer Mary in het zicht komt. Wanneer Mary ons ziet zegt ze nog een laatste keer gedag tegen ons om vervolgens in grote stappen naar ons toe te benen terwijl ze haar hutkoffer achter zich aan sleept.
    "Meiden!" Roept ze waarna ze ons beiden een knuffel geeft.
    "Camilla al gezien? Hoe was jullie vakantie? En de laatste paar dagen samen? Mar, wat ben je bruin!" Ratelt ze enthousiast achter elkaar door.
    "Rustig, Mary" zegt Marlene met een glimlach op haar gezicht.
    "Mijn vakantie was okè, vooral de laatste dagen. Jammer dat je niet kon komen" zeg ik tegen Mary. Ik kijk even het perron rond of ik Camilla ergens zie.


    -


    • • • • • Sirius Orion Black • • • • •


    'Ik heb je echt best wel heel erg veel gemist,' zegt Evelyn, en ik glimlach. We buigen weer naar elkaar toe. Nu we eindelijk weer bij elkaar zijn lukt het gewoon niet om rustig te doen. De volgende kus wordt alweer onderbroken. Het kan ook niet anders, met alle herenigingen op de eerste schooldag, maar ja. Lyn en ik zullen later vanavond nog wel afspreken in een bezemkast ofzo.
    'Hey, jongens!' zegt Alyth. Op zich is ze wel oké, geen enorme nerd ofzo. En ze is vriendinnen met Lyn.
    'Hey! Leuke vakantie gehad?' vraagt Evelyn, waarna ze met haar hoofd tegen mijn schouder leunt. Automatisch leg ik mijn arm om haar middel.
    'Ja, op zich wel,' zegt Alyth, waarna ze een heel verhaal verteltl over haar vakantie. Mijn aandacht verdwijnt al snel, en ik kijk over het perron, op zoek naar bekende gezichten. James zal wel op zoek zijn naar Lily, maar Remus en Peter heb ik nog niet gezien. Ach ja, we vinden ze wel in de trein. Misschien krijgt James het zelfs voor elkaar dat Lily en haar vriendinnen bij ons komen zitten. Oké, dat gaat nooit gebeuren.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 20:58 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Ja, op zich wel," Antwoord Alyth. "Ik ben met mijn moeder afgerezen naar Cuba, blijkbaar heeft mijn familie daar ooit in een ver verleden gewoond en was er nog een oud familiehuis waar we rond konden snuffelen. Toen ze terug moest voor werk ben ik achtergebleven en heb daar wat vrienden gemaakt. Wist je dat sommige Cubaanse dansen in het verleden door wizards werden gebruikt als ritueel om sommige spreuken te activeren? Ik heb er eentje van dichtbij gezien en dat was heel apart, En hoe was die van jou?" Ik luisterde geïnteresseerd naar haar.
    "Klinkt leuk. Mijn vakantie was in één woord gewoon saai. We zijn even op een camping geweest, maar ik denk dat ik jullie teveel miste om ervan te kunnen genieten." Geef ik als antwoord, wat nog heel erg waar is ook. Op de camping waren zero mensen van mijn leeftijd, alleen maar oude mensen, andere volwassenen en kinderen die de hele dag door schreeuwden. Niet echt bepaald leuk dus, maar ik deed het vooral voor mijn ouders. Zij waren blij dat we een familie ding konden doen. Ik had zelfs contact gehad met een stel dat kon toveren en daar op vakantie waren. Ik vindt het altijd het lastigst dat je niet weet wie er wel tovert en wie niet. Het stel was wel aardig, maar ik had er vooral tijd mee besteed omdat ze van de tovenaarswereld komen.


    She was always looking for more..


    James Potter


    Mijn ogen gaan heel het perron af, maar het lijkt onmogelijk om iemand te vinden. Het lijkt me niet het beste idee om Sirius nu te gaan storen, die zal wel weer aan het zoenen zijn en hij is vast wel in staat om iets naar me toe te gooien als ik zijn moment onderbreek. In dat geval wil ik op zoek gaan naar Remus en Peter, maar dan wordt mijn aandacht door een meisje getrokken. Het roodharige meisje, Lily. Met een grijns loop ik op haar af. Ze staat alleen wel met twee van haar vriendinnen. Niet dat mij dat uit maakt. Ze is amper zonder dat clubje te vinden.
    "Hey, Lily Evans, wat een toeval dat ik jouw hier tegenkom op deze bijzonder prachtige dag." Zeg ik terwijl ik doe alsof ik haar nog niet had gezien en terwijl ik haar vriendinnen eigenlijk compleet negeer. "O, ook hallo." Zeg ik dan tegen de andere twee, voordat ik me weer alleen op Lily focus. "En hoe was jouw vakantie?" Vraag ik haar. Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik haar ga vertellen over de Head Boy situatie, maar het moet wel op een goed moment zijn. Een moment waarop ik indruk op haar wil maken. Wie valt er nou niet op de Head Boy?


    She was always looking for more..