• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..


    _____________________________________________________
    Remus John Lupin • Gryffindor • Cursed


    'Moony!' zegt James blij. 'Hoe gaat het met je?'
    'Prima,' glimlach ik zwakjes. De vergadering gaat als een waas aan me voorbij en voordat ik weet komen we al aan op het perron in Hogsmeade. Ik sta snel op en volg James de trein uit.
    'Sirius is bij Evelyn,' zeg ik tegen James als ik hem ingehaald heb, 'ze zullen zo wel komen, maar Peter heb ik niet gezien.' Ik kijk om me heen opzoek naar mijn twee vrienden, maar ze zijn beide nergens te bekennen. Uiteindelijk geef ik het op, we zullen ze zo vast wel zien in The Great Hall. Sirius en James kunnen amper een minuut zonder elkaar, dus het lijkt me sterk dat Sirius de hele tijd bij Evelyn blijft, ook al is het behoorlijk serieus tussen die twee. Ik vraag me af waar ze het over hebben gehad toen ze even weg gingen om te "praten".

    - Sorry voor de korte reactie, ik wist niet precies wat ik kon doen -


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    Al snel komt de trein aan, en ik trek Archie mee, achter Camilla en Mary aan. Op de één of andere manier heeft Camilla het voor elkaar gekregen Lily binnen een minuut al te vinden.
    'Lil!' roept ze, en al snel voegen we ons bij haar. 'Zullen we naar de koetsen gaan? Voordat ze allemaal al weg zijn?' vraagt Camilla, en Lily knikt instemmend. We lopen richting de koetsen. We vinden gelukkig nog een lege koets, waar we snel in stappen.
    'Ik heb honger,' deel ik mee, waarna mijn maag onmiddelijk begint te rammelen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Sirius Orion Black •


    De reis vliegt voorbij, en voordat ik het weet komt de trein dan gelukkig aan. James heb ik de hele reis niet gezien en ik mis hem een beetje, hoe raar dat ook klinkt. Ach ja, je weet wat ze zeggen - eerlijkheid is het snelste. Of zoiets. Weet ik veel, het punt is, ik heb zin om James weer te zien en vind het prima om dat ook toe te geven. Zodra de trein stopt met rijden pakken we allemaal meteen onze spullen en verdwijnen we in de menigte. Mijn hand verstrengelt zich met die van Evelyn, en opnieuw voel ik weer een beetje blijheid om het feit dat ik me geen zorgen hoef te maken dit jaar, over hoe het verder zal gaan tussen ons. We blijven gewoon lekker samen. Ik knijp even kort in haar hand en trek haar door de menigte, op zoek naar mijn beste vrienden. Ik ga er van uit dat Alyth ons volgt, en zo niet, dan ehm... dan niet.
    Dan zie ik James en Remus niet veel verderop samen richting een koets lopen. 'Prongs! Moony!' brul ik naar ze, en versnel mijn pas om mijn twee vrienden in te halen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Jessenia Melike Demirci

    Hij werpt me een geloof-je-nou-wat-je-zelf-zegd? Blik toe. ‘Geloof je dat nou echt? Hoor je wel wat je zelf zegt! Arm meisje, ze geloof het ook nog eens. Gryffindor gaat dit jaar zeker winnen meissie. Wij hebben een zeer goede selectie dit jaar, al zeg ik het zelf.’
    Daar heeft hij een punt, Gryffindor heeft een ontzettend sterk team en er is no way dat ik ze kan verslaan als ik geen goede vervangers vind. ‘Mijn zusje zal ook wel seeker willen zijn als ze naar Hogwarts gaat. Al moet ze er iemand voor vermoorden, ze wil seeker zijn bij Gryffindor,’ zegt hij terwijl hij zijn benen op de plek naast mij gooit. ‘Wat zal er van komen als ze wordt gesorteerd in Hufflepuff, of Ravenclaw? Of nog erger… Of wat als ze in Slytherin terect komt? Ik ben nog steeds pureblood, als je begrijpt wat ik bedoel.’
    De bezorgdheid klonk door in zijn stem en ik leunde naar voren om mijn hand op zijn arm te leggen. ‘Ik ken haar niet erg goed maar van wat ik heb gezien en van wat jij mij hebt verteld weet ik zeker dat ze geen Slytherin is. Daarbij zijn Hufflepuff en Ravenclaw allebei supergoede afdelingen met aardige mensen erin. Het maakt niet uit in welke van de drie ze terechtkomt, ze vindt haar plek wel.’
    De rest van de treinreis hebben we het over allerlei luchtige onderwerpen en de treinreis vloog voorbij, voordat ik het wist kwam de trein tot stilstand op het perron. Toen ik was opgesprongen pakte ik zijn handen vast en trok hem de coupé uit. ‘Opschieten, ik wil niet de laatste zijn.'


    Remember to be ridiculous.


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    Toen we aankwamen op het perron, sprong Jessenia op en pakte mijn hand. Ze trok me daarna met veel kracht de coupé uit, en ik grinnikte. "Opschieten, ik wil niet de laatste zijn." Zei ze. Dit keer is het haar beurt om mij de halve trein door te trekken, en ik grinnikte bij de gedachte.
    ‘Ik ken haar niet erg goed maar van wat ik heb gezien en van wat jij mij hebt verteld weet ik zeker dat ze geen Slytherin is. Daarbij zijn Hufflepuff en Ravenclaw allebei supergoede afdelingen met aardige mensen erin. Het maakt niet uit in welke van de drie ze terechtkomt, ze vindt haar plek wel.’ Jessenia haar woorden galmden na in mijn hoofd, en het kalmeerde me wel redelijk.
    Ze had gelijk, de mensen uit Hufflepuf en Ravenclaw waren zeker niet de onaardigste, maar al moest ik er persoonlijk voor zorgen dat ze in één van drie afdelingen kwam en niet in Slytherin.
    Ik beet lachend op mijn onderlip, en toen we buiten op het perron stonden trok ik haar kort naar me toe. Ik boog me naar haar oor toe, en zei: "Hou Sylvesters handje maar goed vast hoor." Waarna ik naar haar knipoogde en haar meetrok.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Jessenia Melike Demirci

    Met moeite drukte ik het fladderende gevoel in mijn maag weg toen ik hem op zijn onderlip zag bijten. Toen hij me naar zich toe trok bleek dit echt onnodige moeite te zijn want zo dicht bij hem was het onmogelijk de vlinders onder controle te houden. ‘Hou Sylvesters handje maar goed vast hoor,’ zei hij, zijn lippen dicht bij mijn oor.
    Hierna knipoogde hij naar me en ik zou zweren dat er een hele vlindertuin in mijn maag was losgelaten terwijl hij me over het perron naar het dichtstbijzijnde koets trok.
    Toen we eindelijk in de koets zaten en op weg waren naar het kasteel sloeg ik mijn arm om zijn schouders. ‘Heb jij al een idee wat je na dit jaar wil gaan doen?’ vroeg ik. Mijn plannen waren allemaal afhankelijk van een ding: kreeg ik wel of niet de mogelijkheid om bij een professioneel team aan de slag te kunnen. Als ik die kans niet kreeg zou ik waarschijnlijk gaan reizen, misschien werd ik wel een professor of auror maar het zou altijd mijn doel zijn om net als mijn vader professioneel te spelen. Hij had me nooit onder druk gezet om net als hem quidditch te spelen of om heel goed te zijn maar hij had me altijd aangemoedigd en toen ik er talent voor bleek te hebben had hij me verteld dat als ik hard werkte ik op een dag een baan van zou kunnen maken en ik heb altijd geweten dat ik dat ook wilde, daarom was het zo belangrijk voor mij om dit jaar te winnen.


    Remember to be ridiculous.