• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..


    Alyth Sorcha Nicceassain


    Mijn antwoord leek goed opgevat te worden, mooi, dacht ik bij mezelf. Dat was dus een goed begin. Ik volgde het tweetal naar de trein en lette op mijn stap wannneer ik de trein inging. Ik kon me nog een moment herinneren in het tweede jaar dat ik niet zat op te letten aangezien mijn moeder afscheid kwam nemen dat jaar en omviel toen ik de trein in stapte door mijn enthousiasme, ik had sindsdien mijn lesje wel geleerd.
    "Moony!" hoorde ik Sirius voor me roepen, direct ging er allerlei informatie door mijn hoofd, in een razend tempo onderzoekend wie de persoon was met de opvallende bijnaam en de naam schoot me al vrij snel te binnen. Ik kende vrijwel iedereen in het zevende jaar op naam, afdeling en de opvallende eigenschappen. Bijvoorbeeld waarin ze uitblinkten op school qua lessen of de reden waarom iedereen over ze praat. Ik zag zijn gezicht langs de hoofden van Evelyn en Sirius en nam het in mij op. Ze gingen zitten en ik zag Sirius naar mijn wenken dat ik gewoon moest gaan zitten. Een beetje ontwetend over wat voor houding ik zou moeten aannemen wuifde ik vriendelijk, voor hooguit twee seconden richting Remus en nam toen plaats. Ik nam natuurlijk wel gewoon plaats in een coupe waar ik normaal gesproken nooit zit, en ik wilde het gesprek niet zomaar verstoren met mijn luidruchtige stem. Ik haalde een pluk haar uit mijn gezicht en deed die achter mijn oren terwijl ik aandachtig luisterde. Mijn blik ging even heel kort naar Remus zijn handen toen hij een boek dicht klapte. direct brande het feit dat hij een lezer in mijn brein, werd het opgeslagen tussen alle andere informatie die ik verzamelde van mijn jaar genoten. Doordat iedereen nu gemixt les kreeg weet je maar nooit wie je partner wordt als je opgepaard moet worden voor een bepaalde opdracht en ik hield niet van ontwetendheid.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LILY EVANS.


    Ik zie dat Marlene even op haar tenen gaat staan en zoekend om zich heen kijkt. Ze is vast op zoek naar Archie.
    "Hey, Lily Evans, wat een toeval dat ik jouw hier tegenkom op deze bijzonder prachtige dag" hoor ik een maar al te bekende stem zeggen. Een kleine zucht verlaat mijn lippen. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Potter.
    "Ook hallo" zegt hij tegen Mary en Marlene alsof hij ze eerst nog helemaal niet gezien had.
    "En hoe was jouw vakantie?" Ik hoor Marlene geïrriteerd zuchten en ik kan haar geen ongelijk geven. Al sinds ik het me kan herinneren blijft hij me lastig vallen. Hij kan de hoop beter opgeven want ik val gewoon niet op types zoals hij. Black is net zo erg en ik snap niet waarom Remus überhaupt nog met die twee omgaat.
    "Hey, James Potter" doe ik hem na met dezelfde verbazing in mijn stem zoals net in zijn stem te horen was.
    "Mijn vakantie was oké. Maar excuseer me. Ik ga Camilla zoeken" antwoord ik op zijn vraag.
    "Gaan jullie mee?" Ik werp een bijna smekende blik op Mary en Marlene waarna ik ze vervolgens over het perron meetrek.


    -


    James Potter


    Helaas lijkt Lily nou niet zo ontzettend blij om mij te horen of zien. Zij en Marlene zuchtten beiden. In deze zes jaar hier heb ik niet erg veel vooruitgang geboekt, maar dat kan hopelijk en uiteraard veranderen in het zevende jaar.
    "Hey, James Potter" Zegt ze terug, net zo verbaast als ik klonk. Ik grijns een beetje. Dit soort dingen zijn nou exact die dingen die ik zo geweldig vindt aan haar. Als ze echt van me af wil moet ze dat juist niet doen. Dit is alleen maar een bewijs van de connectie tussen ons. "Mijn vakantie was oké. Maar excuseer me. Ik ga Camilla zoeken" Zegt ze niet bepaald aardig. "Gaan jullie mee?" Vraagt ze aan haar vriendinnen, waarna ze beginnen met lopen. Ik besluit niet zo snel op te geven en loop achter de drie aan en ga naast Lily lopen.
    "Misschien kan ik jullie wel helpen bij jullie zoektocht. Ik ben langer, dus ik kan meer zien hier." Ik kan meer zien, al denk ik toch dat ik meer op Lily ga letten dan kijken waar die Camilla is. Het is in elk geval een soort van excuus om achter haar aan te lopen. Mijn vrienden zou ik later wel zien. Eerst moet ik sowieso naar de coupé voor dat Head Boy gebeuren, dus dan zal ik ze hoe dan ook niet zien.


    She was always looking for more..


    Sirius Orion Black •


    Remus knikt en staart stil uit het raam. Vlak voor de volle maan wordt hij altijd stil en ongezellig, maar dat kan ik nog wel begrijpen. James en ik, daar in tegen, worden juist drukker.
    'Waar zijn James en Peter?' vraagt Remus dan.
    'Geen idee. Waarschijnlijk zit James Evans weer eens achterna en Peter zal vanzelf wel verschijnen,' zeg ik. Ik kijk uit het raam, en inderdaad. James loopt als een hondje achter Evans en haar vriendinnen aan. Meestal zijn ze met zijn vieren, maar nu zijn er maar drie.
    Naast me geef ik Evelyn een kus op haar voorhoofd. Hopelijk hebben we dit jaar nog wel wat tijd samen. Ik heb haar gemist.


    “A queen will always turn pain into power.”


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    'Hey, James Potter,' zegt Lily dan. 'Mijn vakantie was oké. Maar excuseer me. Ik ga Camilla zoeken. Gaan jullie mee?'
    Zonder op antwoord af te wachten begint ze te lopen, en Mary en ik volgen haar dan ook. Ik hoef niet eens om te kijken om te weten dat Potter ons -of meer, Lily- volgt.
    'Misschien kan ik jullie wel helpen bij jullie zoektocht. Ik ben langer, dus ik kan meer zien hier,' zegt hij, waarna hij -wat een verassing- naast Lily gaat lopen. Ja, sure. Alsof het hem wat boeit waar Camilla is.
    'We kunnen ook alvast een coupé gaan zoeken?' stelt Mary voor, en ik knik. Potter zal wel met zijn vriendjes zitten, dus de kans dat we hem op die manier afschudden is veel groter. Bovendien gaan we Camilla niet zo snel vinden in deze enorme drukte.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    Aangezien ik altijd laat ben, is ook vandaag daar geen uitzondering in. Ik ren over het station en duw mijn karretje voor me uit. Opgedroogde tranen bevinden zich op mijn gezicht, en zo af en toe valt er een nieuwe traan uit mijn oog. Mijn lichaam zit onder de blauwe plekken, maar gelukkig heeft mijn vader mijn gezicht heel gehouden. Dat ka je helaas niet zeggen over mijn zij, waar een grote blauwe plek zit, gecombineerd met een diepe snee. Keihard rennen lukt me nu niet, maar uiteindelijk kom ik op perron 9 3/4 aan. Eindelijk. Ik denk dat iedereen al bijna in de trein zit maar haal mijn koffer evengoed van het karretje af, een pijnscheut zschiet door mijn lichaam vanwege het zware gezicht. Een nieuwe traan valt over mijn wang en ik veeg hem weg. Ik haal een paar keer diep adem. "Lily! Marlene!" Roep ik vervolgens over het perron, hopend dat ze nog niet in de grein zitten en me horen.


    take me back to the basics and the simple life


    James Potter


    "We kunnen ook alvast een coupé gaan zoeken?" Zegt Mary, een van Lily's vriendinnen. Marlene lijkt het daar mee eens te zijn. Blijkbaar doen ze alles om mij weg te hebben, zelfs als dat betekent dat ze hun vriendin niet meer kunnen zoeken. Ach, zo vreselijk zal ik toch wel niet zijn? Op dat moment hoor ik een stem de namen van Lily en Marlene noemen, of eerder gezegd schreeuwen. Arme Mary, die wordt er niet eens bij gerekend.
    "Volgens mij hebben jullie je vermiste vriendin gevonden. Ik ga maar weer eens." Daarna loop ik weg, want ik heb er geen zin in als zij weglopen van mij, wat ze uiteindelijk wel zouden doen. Ik moet Lily ook de tijd geven om alles te overdenken. Ik wil niet dat ze zich aan mij vastgeplakt voelt. Ondertussen loop ik richting de trein, waar ik op zoek ga naar de coupé waar ik moet zijn voor dat Head Boy gebeuren. Gek genoeg heb ik daar nog zin in ook. Het is ergens zo grappig dat ik er wel zin in moet hebben. James Potter, Head Boy en daarnaast ook Captain van het Gryffindor Quidditch team. Ik moet zeggen dat ik het aardig voor elkaar heb hier. In mijn eentje ga ik daar op een bankje zitten, wachten op de Head Girl. Ik hoop maar dat het geen Slytherin is. Dat zou nog wel eens rampzalig uit kunnen pakken en ik heb zo'n idee dat mijn plezier hierin dan gelijk is verdwenen.


    She was always looking for more..

    LILY EVANS.


    Mary en Marlene volgen me en samen lopen we over het perron. Ik hoef me niet eens om te draaien om te weten dat Potter ons volgt.
    "Misschien kan ik jullie wel helpen bij jullie zoektocht. Ik ben langer, dus ik kan meer zien hier" ik kijk hem even aan met opgetrokken wenkbrauwen.
    "Ik kan meer zien hier? Oh wauw. Dat is het beste excuus wat ik ooit van je heb gehoord" bijt ik hem toe. Ik vertraag mijn pas een beetje zodat ik weer naast Mary en Marlene kom te lopen.
    "'We kunnen ook alvast een coupé gaan zoeken" stelt Mary voor. Ik knik instemmend en zie Marlene hetzelfde doen. Plotseling hoor ik een erg bekende stem achter me. Ik draai me om en zie Camilla lopen met rood betraande ogen terwijl ze haar hutkoffer achter zich aan sleept.
    "Lily! Marlene!" Klinkt haar stem over het inmiddels leeglopende perron.
    "Volgens mij hebben jullie je vermiste vriendin gevonden. Ik ga maar weer eens" zegt Potter waarna hij van ons wegloopt richting de trein. Ik kijk weer naar Camilla en zonder na te denken laat ik mijn hutkoffer achter en ren naar haar toe om haar een stevige omhelzing te geven. Na een tijdje laat ik haar weer los en kijk haar aan.
    "Ik heb je gemist" zeg ik tegen haar terwijl ik haar een kleine glimlach schenk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 18:10 ]


    -


    Evelyn Imogen Rozaky


    Sirius trekt me mee naar de bank, waar we naast elkaar gaan zitten. Gelukkig gebaart hij ook naar Alyth dat ze moet gaan zitten. Ze lijkt niet erg op haar gemak, wat ik ook wel snap. Hoe goed kent ze Sirius en Remus nou? De enige keren dat ze Sirius ziet is hij bij mij en ik moet toegeven dat hij dan meer aandacht aan mij dan aan haar besteed. Remus ziet ze volgens mij al helemaal nooit, zelfs ik zie hem niet zo vaak. Ik zie hem wel soms als ik bij Sirius ben, maar wat voor Sirius geldt bij Alyth, geldt voor mij bij Remus.
    "Het gaat goed met mij, Moony. Ik heb wel zin in dit jaar. En daarna zijn we vrij," Hoor ik Sirius zeggen. Ik knik, maar heb tegelijkertijd een brok in mijn keel. Het voelt alsof iedereen hierna uit elkaar valt. Alsof we elkaar nooit meer gaan zien. Ik wil Alyth niet nooit meer zien, ik wil zelfs Remus niet nooit meer zien. Al komt dat laatste vooral omdat ik tot nu toe zes jaar bij hem in de klas heb gezeten. Degene die ik het liefst niet nooit meer wil zien is Sirius. Hoe moet het hierna verder met ons? Voor zover ik het begrepen heb woont hij nu bij James, al weet ik geloof ik niet de fijnste details van wat er allemaal is voorgevallen met zijn ouders. Toch denk ik dat ik dat niet allemaal hoef te weten om te kunnen weten wat er aan de hand is. Zijn achternaam zegt al genoeg, Black. Dat is ongeveer de zuiverste toverfamilie ooit. Het lijkt me niet dat daar al te veel plek is voor een Muggle Born.
    "Waar zijn James en Peter?" Zegt Remus als hij me uit mijn gedachten haalt.
    "Geen idee. Waarschijnlijk zit James Evans weer eens achterna en Peter zal vanzelf wel verschijnen," Antwoord Sirius. De afgelopen zes jaar heb ik wel doorgehad dat James Lily altijd achterna loopt. Arme meid. Ik vindt James wel een prima gast, maar als Lily daar blijkbaar niet zo over denkt hoeft hij haar denk ik niet voor eeuwig lastig te vallen. Peter vindt ik altijd meer de volger van het stel. Ondertussen geeft Sirius een kus op mijn voorhoofd, wat me doet glimlachen. Toch doet het me ook weer denken aan mijn gedachten van eerder. Hoe moet dit volgend jaar verder?


    She was always looking for more..


    _____________________________________________________
    Remus John Lupin • Gryffindor • Cursed


    'Geen idee. Waarschijnlijk zit James Evans weer eens achterna en Peter zal vanzelf wel verschijnen,' zegt Sirius. Ik volg zijn blik naar buiten en zie James langs komen lopen. Een zucht rolt over mijn lippen. Laat hij haar dan nooit eens met rust? Uiteindelijk verdwijnt James de trein in wat betekend dat hij waarschijnlijk onze kant op komt, als hij ons gezien heeft dan.
    Peter is in geen velden of wegen te bekennen. Ik voel me altijd een beetje als een grote broer over hem. Het gaat hem allemaal niet zo gemakkelijk af als bij Sirius en James en ik heb soms het idee dat hij iemand nodig heeft die naar hem uit kijkt.
    Sirius geeft Evelyn een kus op haar hoofd en op dat moment besluit ik mijn boek weer te openen en me te verdiepen. Sirius heeft haar duidelijk gemist en ik heb niet zoveel zin om de hele tijd hun geklef aan te hoeven zien. Dat heb ik vorig jaar al genoeg gezien en ik denk dat daar dit jaar geen gebrek aan zal zijn. Ik ontspan mijn schouders en laat mijn ogen over de regels gaan terwijl ik de geluiden van buitenaf negeer, maar toch komt het idee van wat er gaat gebeuren naar Hogwarts weer bij me op. Nu Sirius dat genoemd heeft, denk ik niet dat ik het nog los ga kunnen laten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    Ik zie Lily op me af rennen, waarna ze me een stevige knuffel geeft. Ondanks het feit dat ik me nog steeds verschrikkelijk kut voel, verschijnt er toch een kleine glimlach op mijn gezicht. "Au. Lils. Zij." breng ik uit, aangezien ze daar tegen aan komt en het nogal pijn doet. Ze laat me were los en gaat voor me staan. "Ik heb je gemist." zegt ze met een kleine glimlach. "Ik jou ook." zeg ik tegen haar. "Sorry dat ik zo weinig contact heb gehad. Je weet wel, m'n vader" zeg ik iets zachter en met een soort van hopeloos gebaar. Ik kan er niks aan doen, maar de glimlach verdwijnt van mijn gezicht en er vormt zich onbedoeld een brok in mijn keel, waarna een traan mijn oog verlaat. En ik haat zwak zijn. Ik haat het. Ik haat het. Ik haat het. Maar toch ben ik zwak. Ik ben zoveel zwakker dan je zou denken. Maar ik kan er niks aan doen. Ik haal mijn schouders half-hulpeloos op.


    take me back to the basics and the simple life


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    Dan hoor ik het achter me. Camilla. 'Lily! Marlene!' roept ze hard. James verlaat ons gelukkig, maar ik wordt afgeleidt door een bos haar. Is het Archie? Onmiddelijk ga ik op mijn tenen staan - ook al is het nogal zinloos - en probeer te zien of het Archie is. Dan zie ik een glimps van het gezicht; het is Archie niet.
    Lily staat alweer bij Camilla, en heeft haar spullen achter gelaten. Ik aarzel niet en gooi mijn koffer ook op de grond en ren richting mijn twee vriendinnen. Pas dan zie ik dat Camilla's ogen rood zijn en er op dat moment een traan over haar wang glijdt.
    Ik vertraag mijn pas een beetje zodat ik haar niet omver beuk, maar knuffel mijn vriendin wel stevig. 'Camil, gaat het?' vraag ik, het hele hoe-was-je-vakantie geklets overslaand.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Sirius Orion Black •


    Remus slaat bijna meteen zijn boek weer open, alsof dit kleine gebaar hem dwingt verder te gaan lezen. Persoonlijk snap ik niet wat er nou zo leuk is aan lezen, maar als hij het graag wilt doen...
    Evelyn glimlacht, maar de blik in haar ogen is niet zo uitgelaten als normaal. Heeft zij dezelfde dingen aan haar hoofd? Moeten we er over praten of is dat te vroeg?
    Uiteindelijk hak ik de knoop door. 'Ga je even mee?' vraag ik haar, waarna ik opsta. 'We zijn zo weer terug, hoor,' zeg ik tegen Alyth, die nogal ongemakkelijk op de bank naast de lezende Remus zit. Dan trek ik Evelyn mee, de drukke gang door, naar de wc's. Dat is de enige plek die een beetje privé is hier. Ongemakkelijk proppen we ons in een wc-hokje.
    'Oké ik heb dus geen zin om hier het hele schooljaar mee rond te lopen,' zeg ik heel subtiel tegen Lyn.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Lucius Malfoy ||



    Ik loop met een stalen gezicht over het perron. Opzoek naar Cissy. Al die mudbloods. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond als ik een stel muggles zie praten en hun kinderen zie uitzwaaien. Ik rol met mijn ogen. Alleen zuiver, pureblood bloed, is goed genoeg. De muggles en mudbloods zouden verboden moeten zijn. Mijn kin is geheven en ik kijk het perron rond, opzoek naar de lichtblonde haren van Cissy. Dit is mijn laatste jaar en ik wil goed slagen, dan maak ik tenminste kans op een goede baan in het ministerie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 19:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    - Ik wil even benadrukken dat het minimum aantal woorden per post 200 is, een aantal mensen schijnt dat vergeten te zijn :') -


    -