• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    'Als jullie vast een coupe zoeken dan kom ik als ik klaar ben. Ik was er nog niet aan toegekomen om het je te vertellen, maar ik ben dus Head Girl geworden,' deelt Lily nog even mee. Ze zegt het heel kalmpjes, maar toen ze het nieuws hoorde flipte ze hem compleet. Het was erg grappig om te zien.
    'Vet leuk Lils!' roept Camilla uit.
    'Tot zo,' zeg Lily, waarna ze in de trein verdwijnt. Hopelijk voor haar is de Head Boy iemand die aardig is. Misschien wordt ze wel verliefd op hem. Zou leuk zijn.
    Ik loop de trein in en Camilla volgt me. Zodra we een lege coupé hebben gevonden, neemt Camilla de hutkoffer over en schuift hem onder een bankje. Dan staat ze op, en de tranen lopen over haar wangen.
    Meteen loop ik naar haar toe en neem haar in een stevige knuffel. Camilla heeft het zwaar met hoe ze thuis behandelt wordt en dat is maar al te begrijpelijk. Eigenlijk ben ik vebaasd dat ze nog niet is weggelopen, maar goed. Hopelijk kan ze nu een levn opbouwen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Alyth Sorcha Niccessain


    Ik keek even verbaasd op toen ik Sirius en Evelyn samen de coupé zag uitlopen, blijkbaar was er dus even iets aan de hand, maar dat maakte mij niet echt uit, want het ging mij gewoon weg niet aan. Mijn liefdesleven is niet bepaald actief, sterker nog, gewoon niet bestaand, maar ik had totaal niet het gevoel dat ik me dat van een ander moest bemoeien, zelfs niet als het één van mijn vrienden waren, ook al zou ik ze beschermen in zover ik kan. Als Evelyn mijn hulp nodig had, zou ze vanzelf wel er een keer mee komen, ik hoef daarvoor niet naar haar. Want wie weet zat ik er wel helemaal naast en dat was een risico waar ik nooit van mijn leven een voorstander van zal zijn. In de tussentijd was het doodse stilte in de coupé, Remus had ondertussen ook al weer zijn boek open geslagen. Al vond ik het eigenlijk geen probleem, ik vond het wel lekker die stilte, zo. Nu hadden mijn gedachtes juist de vrijheid om als een gek door mij heen te gaan, over van alles en nog wat, zonder gestoord te worden.
    Ik zou bijvoorbeeld vragen kunnen stellen van "Hé, wat lees je? Bevalt het? Valt het aan te raden? Wat voor verhaal is het?" Maar het voelde niet juist, want het zijn geforceerde vragen, gesteld enkel om niet alleen te zijn in het bijzijn van andere personen, of in dit geval: Een ander persoon, aan het begin van het schooljaar. Ik had namelijk niet echt de behoefte om bevriend te zijn met iedereen die mijn vrienden kennen. Niet omdat ik het niet zou willen, en niet omdat ik de persoon zelf niet zie zitten. Gewoonweg om het feit dat connecties niet geforceerd hoeven te zijn om te werken. Ik was zelf ook een rustig persoon, daar niet van, al had ik wel een positieve instelling waardoor ik juist voor goede energie wil zorgen in de groep. Maar "goede energie" was bijvoorbeeld in dit geval niet vastgesteld op enkel luid gelach van gezelligheid. Harmonie en rust kon daar net zo goed onder vallen.
    Terwijl ik aan dit soort kleine details dacht in mijn hoofd waren mijn ogen vastgepind op het raam, starend naar silhouetten van personen die ik niet kende, rennend naar de trein, rennend naar elkaar. Lange en kleine mensen die continu tegen elkaar aan weten te botsen. Hectische momenten voor hysterische mensen. Ik werd uit mijn gedachtes verstoord doordat de coupé deur opeens open schoof.
    'We zijn weer terug,' hoorde ik een bekende stem zeggen en ik draaide me om, blijkbaar was het stelletje alweer terug. Ik had geen flauw benul hoe lang dat eigenlijk geduurd had. Was het lang geweest? Mijn tijdsbesef was altijd ver te zoeken tijdens het reizen.
    'Welkom terug,' verwelkom ik ze allebij met een lach op mijn gezicht.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LILY EVANS.


    "Jij?" Zijn stem klinkt lichtelijk geamuseerd.
    "Wat leuk dat we nu eindelijk eens wat meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen Lily. Ik zal maar gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jouw te laten zien dat ik geen compleet gestoorde gek ben" vervolgt hij.
    "Ja, ik" zeg ik tegen hem. Ik kijk even naar zijn gezicht of hij serieus is of het gewoon grappig vond om hier te gaan zitten.
    "Dus, wat doe je hier? Het lijkt me namelijk haast onmogelijk dat je echt tot Head Boy bent benoemd" ik ga tegenover hem zitten op de bank en zie dan pas dat er twee badges op zijn borst zijn gespeld. Een waarop in rode letters captain geschreven staat wat ik eigenlijk al had kunnen verwachten. Ik geef het niet graag toe maar iedereen weet dat James Potter erg goed in Quidditch is. Op de andere staat Head Boy geschreven, het is bijna exact dezelfde badge als degene die mij afgelopen zomer toegestuurd is. Enkel het woord 'girl' en 'boy' maakt ze verschillend van elkaar. Mijn mond valt een stukje open van verbazing.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 23:07 ]


    -

    {Deze middag om twaalf uur vertrekt de trein. Voor wie nog geen kans heeft om te schrijven kan beginnen met schrijven in de trein.}


    She was always looking for more..


    James Potter


    "Ja, ik" Komt er uit haar mond, al ziet ze er nog niet helemaal uit alsof ze dit gelooft. Volgens mij denk ze eerder dat ik om één of andere reden in de verkeerde coupé ben beland. Ondertussen staat er nog steeds een enorme grijns op mijn gezicht. Hoe kan het ook anders. Lily Evans is de Head Girl. Dat had niet beter kunnen uitpakken. Ik zat te hopen dat het geen Slytherin was, dat het gewoon een normaal persoon was. En nu is juist zij degene die hier is. Zij is beter dan een normaal persoon. "Dus, wat doe je hier? Het lijkt me namelijk haast onmogelijk dat je echt tot Head Boy bent benoemd" Haar stem zit vol van ongeloof, wat dit voor mij eigenlijk alleen maar leuker maakt. Vroeg of laat zal ze het wel moeten geloven. Als ze gaat zitten en de badge ziet, dringt het volgens mij pas echt tot haar door. Zelf vindt ik haar gezicht behoorlijk komisch.
    "Nu je me eindelijk gelooft, kan je me dan vertellen wat we hier eigenlijk zouden moeten doen, aangezien ik totaal onervaren ben met dit soort dingen." Daar bedoel ik mee dat zij wel een perfect was geweest en ik niet. Ook wil ik haar laten zien dat ik klaar ben om aan het werk te gaan. Ik wilde deze positie sowieso alleen maar om indruk te maken op het meisje voor me, maar toen had ik geen idee van hoe ideaal deze situatie wel niet is. En ergens meen ik het nog ook, ergens wil ik voor één keer bewijzen tegenover niet alleen Lily, maar tegen iedereen dat ik dit ook op de serieuze manier kan doen. Ik hoop alleen maar wel dat Lily me daar de kans voor geeft en er niet gelijk vanuit gaat dat ik hier alleen maar ben om alles te verpesten.


    She was always looking for more..

    Guys, wat heb ik gemist?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Guys, wat heb ik gemist?


    - Niet heel veel, iedereen komt gewoon aan bij de trein. Sirius, Alyth, Evelyn en Remus zitten samen in een coupé. Mary, Marlene en Camilla zitten samen in een coupé. James en Lily zitten in de coupé voor head boy en girl. Cissy en Lucius staan nog op het perron en dat is het geloof ik wel -


    -

    NecklessOfHope schreef:
    Guys, wat heb ik gemist?

    Iedereen is nu bezig met op de trein stappen, en hij gaat over vijf minuten vertrekken. REN ARCHIE RENNN


    “A queen will always turn pain into power.”

    NecklessOfHope schreef:
    Guys, wat heb ik gemist?


    {Ehm, even denken.
    Sylvester en Evelyn kwamen elkaar tegen, but dan komt Sirius erbij en Sylvester besluit ze alleen te laten en komt Jessenia tegen. Samen besluiten ze om naar de trein te gaan. Ondertussen komen Marlene en Lily ook aan op het perron en James gaat gelijk naar Lily en zoekt mee naar Camilla, die Marlene en Lily kwijt zijn. Als ze haar hebben gevonden gaat James naar de Head Boy en Head Girl coupé, terwijl Marlene en Lily Camilla begroeten en proberen te troosten omdat haar vader haar mishandelt heeft. Dan gaat Lily ook naar de Head Boy/Girl coupé en komt ze erachter dat James Head Boy is, waar zij zich aan ergert en wat James geweldig vindt. Camilla en Marlene zoeken een coupé op, waar Marlene Camilla nog probeert te troosten. Ondertussen komt Alyth bij Sirius en Evelyn aan en die drie besluiten ook een coupé te zoeken. In de trein komen ze in een coupé Remus tegen. Ze maken zich allemaal een beetje zorgen over volgend jaar en Sirius neemt Evelyn mee naar het toilet en vraagt of ze wil gaan samenwonen volgend jaar. Als ze ja heeft gezegd gaan ze weer terug naar Remus en Alyth, die samen niet echt een gesprek hadden gevoerd. En ondertussen staat Cissy en Lucius nog steeds naar elkaar te zoeken op het perron.
    Ik vindt mijn samenvatting toch wel de beste van de drie.}


    She was always looking for more..

    NARCISSA 'CISSY' BLACK.


    Ik glimlach wanneer ik Lucius zie die met een stalen gezicht over het perron loopt terwijl hij afkeurende blikken werpt op de niet bloed zuivere mensen. In een paar grote stappen loop ik naar hem toe om hem vervolgens een stevige omhelzing te geven. Ik besef nu pas dat dit de laatste keer is dat we na de zomer naar Hogwarts gaan. Hierna gaan we allemaal onze eigen wegen op. Lucius wilt een baan op het Ministry of Magic krijgen, dat weet hij al heel lang. Ik weet niet wat ik later wil gaan doen en heb er eigenlijk ook nog niet over na gedacht. Ik zie wel wat er gaat komen en anders zit er altijd nog genoeg goud in onze familie om van te overleven.
    "Hoe was je vakantie?" Vraag ik hem. Een beetje een nutteloze vraag omdat ik alle informatie eigenlijk al heb verkregen door de brieven die we afgelopen zomer hebben uitgewisseld.
    "Laten we maar een coupé gaan zoeken. De trein gaat zo vertrekken" vervolg ik zonder op zijn antwoord te wachten. Ik verstrengel mijn hand in de zijne en trek hem zachtjes mee richting de trein. Veel coupés zijn al vol maar na een tijdje weten we eindelijk een lege te vinden. Ik zet mijn hutkoffer bovenin het rek en ga op een van de banken zitten.


    -

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    Ik voel al snel de armen van Marlene om me heen, en glimlach zuinigjes, de tranen stoppen al met vallen. En voor de zoveelste keer ben ik dankaar voor mijn vriendinnen. Ze hebben me al sinds ons eerste jaar geholpen en ik ben zo dankbaar, maar Marlene drukt haar armen voor een deel tegen mijn zij, die nog steeds heel veel pijn doet, dus laat ik een klein pijnkreetje uit waarna ik naar mijn zij grijp. "Sorry." Zeg ik en ik kijk weer uit het raam. Dan voel ik een schok en komt de trein in beweging. Eindelijk weg. Weg van huis, weg van mijn vader, weg van de pijn, die er eigenlijk altijd wel zou zijn. Weg van de plek waar ik dagelijks mishandeld en misbruikt wordt. Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht en ik pak mijn wand uit mijn hutkoffer. Ik speel een beetje me een aantal spreuken maar leg hem al sneller weg dan afgelopen jaren. Oh god. Camilla, je bent echt depressief bezig. Ik zucht en kijk in mijn koffer. Uniform, kleding, schoenen, schoolspullen, een beetje magisch vuurwerk, mijn bezem, knalpoker en nog wat shit. Ik gooi mijn koffer weer dicht en kijk naar Mary en Marlene. "En nu?"


    take me back to the basics and the simple life


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    Ik trek Jessenia mee naar de trein, en stop even om ons beide veilig in te laten stappen. In de gang van de trein is het veel te druk om te lopen. Ik knijp kort in haar pols, en laat haar los. ‘Ik weet dat het moeilijk is om dit te geloven maar ik ben niet zo sterk als jou,’ Meldt ze me terwijl ze over haar arm wreef. Ik keek haar eerst verbaasd aan, maar leg dan mijn hand op de hare en wrijf zachtjes. "Het spijt me Jes, het was niet mijn bedoeling om je pijn te doen!" Verontschuldig ik me. ‘Ik voel daadwerkelijk dat mijn koffer erg zwaar is.' Zegt Jessenia dan. Ik grinnik zachtjes, pak haar hand en trek haar met wat minder kracht door de mensenmenigte. Nadat ik een paar eerste en tweedejaars opzij heb geduwd zie ik eindelijk een vrije coupe, en ik loop ernaartoe. Ik laat Jessenia haar hand los en ga de coupe in. Dan struikel ik over een of ander randje, en val voorover de coupe in. "Geweldig Quicksilver. Over lomp en onbenullig gesproken..." Mompel ik in mezelf terwijl ik doodleuk weer opsta en wat stof van mijn broek afklop. Dan plof ik neer op een van de banken in de coupe.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Archibald "Archie" Cleaver


    Rennend kom ik aan op perron 9 3/4. Mijn ouders hadden het te druk gehad met iets, waarvan ik niet echt weet wat, en zeiden dat ik zelf maar naar het station moest gaan. Na twee keer de verkeerde bus gepakt te hebben, ben ik hier. Bijna te laat. Ik zoek met mijn ogen Marlene of iemand anders die ik ken, maar waarschijnlijk zitten de meesten al in de trein. Terwijl ik mijn koffer door de menigte heen achter me aan sleep, loop ik naar de ingang van de trein. Een paar keer schreeuw ik dat iemand aan de kant moet gaan en duw ik wat mensen opzij.
    Eenmaal in de trein is het al wat rustiger. Diep haal ik adem en dan kijk ik rond. Waar zijn er mensen die ik ken? Erg veel zin om het jaar alleen te beginnen, heb ik niet. Na even lopen kom ik bij de coupé uit, waar ik meteen Marlene zie. Ze omhelst Camilla. Ergens wil ik liever niet binnenkomen en het moment verstoren, dus ik wacht even. Na de knuffel lijkt de sfeer minder verdrietig te worden en het moment afgelopen te zijn. Ik open de deur van de coupé. "Daar zijn we dan weer." Een tevreden glimlach staat op mijn gezicht. Het voelt fijn om hier weer te zijn; het voelt als thuis.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Melissa Green


    Ik hoor veel lawaai op de gang een paar minuten voor de trein vertrekt. Geïriteerd kijk ik door het glas en ik zie dat inderdaad veel leerlingen opzoek zijn naar een coupé. Uiteindelijk besluit een groepje jongere leerlingen dat ze mij wel met een boezoekje kunnen vereren. Ik staar ze een paar minuten chagrijnig aan, maar ze blijfen zitten, druk pratend over hoe geweldig hun vakantie wel niet was. Ik pak mijn hutkoffer en besluit op zoek te gaan naar Cissy, maar eerst pak ik mijn toverstok nog en stilletjes mompel ik een spreuk waardoor ze een tijdje niet zullen kunnen praten. Daarna loop ik grijnzend de coupé uit. Ik loop langs een aantal coupés waar al mensen inzitten, maar de personen die ik herken zijn, over het algemeen, geen Slytherins. Na ongeveer vijf minuten zie ik Cissy eindelijk en ik trek de deur open. "Hai Cissy", grijns ik dan. Als ik Lucius zie zitten begroet ik hem ook. Ik ga op het bankje tegenover hen zitten en duw mijn hutkoffer eronder. "Hoe was je vakantie?", vraag ik dan. Mij maakt het niet bijster veel uit wie er antwoord geeft op mijn vraag. Ik ben allang blij dat ik ze heb kunnen vinden in de trein, die best vol zit.


    be gay do crimes


    Jessenia Melike Demirci

    Sylvester pakt mijn hand opnieuw vast maar zijn tempo is deze keer net iets langzamer, niet dat hij veel keuze heeft want het wemelt van de mensen in de gangpaden. Ik ben al lang blij dat ik achter hem loop en hij de eerste- en tweedejaars die niet vanzelf opzij stappen uit onze weg duwt. Hij laat mijn hand los wanneer we bij een lege coupé aankomen. Ik wrijf mijn hand, die intussen is gaan zweten, af aan mijn kleding. Terwijl hij de coupé instapt struikelt Sylvester over de rand en hij valt de coupé in. ‘Geweldig Quicksilver. Over lomp en onbenullig gesproken…’ Mompelt hij terwijl hij het stof van zijn broek klapt als hij weer is opgestaan. Ik ga de coupé pas binnen als hij plaats heeft genomen op een van de banken en ga tegenover hem zitten. ‘Gelukkig voor Gryffindor ben je iets handiger op een bezem,’ zei ik. ‘Niet dat het veel uit zal maken, Hufflepuff wint de competitie dit jaar.’
    Ik was niet bijzonder competitief ingesteld maar als je beste vriend dezelfde quidditch positie heeft maar in het team van een andere afdeling zorgt het vanzelf voor een beetje rivaliteit en als captain van mijn team was ik vastbesloten om te winnen. Helaas had ik nog geen idee hoe mijn team er dit jaar uit zou zien, drie spelers uit het team hadden vorig jaar eindexamen gedaan dus ik moest drie nieuwe goede spelers hebben om ook maar een kans te maken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 20:35 ]


    Remember to be ridiculous.