• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    Camilla slaakt en pijnlijk kreetje. 'Sorry,' voegt ze eraan toe. Ze rommelt wat in haar koffer en pakt haar wand.
    'En nu?' vraagt ze, nadat ze hem weer heeft weggelegd. Ik haal mijn schouders op, maar op dat moment gaat de deur van de coupé open.
    'Daar zijn we dan weer,' klinkt Archie's stem in de deuropening. Ik draai me zo snel om dat ik bijna omval, maar op het laatste moment weet ik mijn evenwicht te bewaren. Maar daar kan ik niet echt lang van genieten, want mijn lichaam is vastberaden zo snel mogelijk zo dicht mogelijk bij Archie te zijn. Dus voor ik het weet heb ik hem haast besprongen en knuffel ik hem stevig.
    'Ik heb je gemist,' zeg ik, blij hem eindelijk dan eens te zien.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Welkom terug," Zegt Alyth als verwelkoming. Ik glimlach naar haar. Zou ik te veel bij Sirius zijn? Zou zij dat jammer vinden? Moet ik me schuldig voelen? Dat laatste doe ik sowieso al denk ik, of in elk geval een beetje. Ik ben degene die haar hier in een coupé liet zitten met iemand die ze niet kent en in hoeverre ik zie en denk heeft ze ook niet echt met hem gesproken. Ik hoop maar dat Alyth ook snel iemand vindt, dat zou leuk voor haar zijn. Tot nu toe is dat geloof ik nog niet gebeurd. Alles komt op zijn tijd en uiteindelijk valt alles op zijn plaats, ook voor Alyth. Ondertussen kijk ik even uit het raampje en zie ik dat de trein in beweging komt. Dat werd in elk geval tijd. Hoe eerder de reis begint, hoe eerder we er zijn. Ik heb Hogwarts deze zomer echt heel erg gemist, dus ik kan niet wachten om het weer te zien. Als ik uit het raam kijk staan sommigen ouders vrolijk te zwaaien, anderen huilen zelfs. Mijn ouders zijn al weg, wat ook wel het handigst was aangezien dat ze zich hier niet echt thuis voelen. Op dat moment hoor ik de deur van de coupé opengaan.
    "Wilt er iemand iets van het karretje?" Wordt er gevraagd door dezelfde oude vrouw die elk jaar snoep verkoopt in de trein. Ik glimlach naar haar. "Waar hebben jullie zin in?" Vraag ik aan de rest.


    She was always looking for more..

    LILY EVANS.


    Ik zie dat hij lacht wanneer hij mijn verbaasde gezicht ziet waardoor ik gelijk weer een neutrale uitdrukking op mijn gezicht probeer te houden.
    "Nu je me eindelijk gelooft, kan je me dan vertellen wat we hier eigenlijk zouden moeten doen, aangezien ik totaal onervaren ben met dit soort dingen" zegt hij. Hij is inderdaad totaal onervaren en dat maakt het nog vreemder dat hij deze positie heeft gekregen. Ik heb echt respect voor Dumbledore maar ik denk dat hij toch misschien een glaasje teveel had gedronken toen hij dit besloot en dat hij toen hij weer nuchter was de brieven al had gestuurd waardoor zijn beslissing onomkeerbaar was.
    "We moeten wachten op de Prefects en dan besluiten wie wanneer gaat patrouilleren door de trein" zeg ik tegen hem. Ik hoop dat de Prefects zo komen zodat ik hier niet meer alleen ben met James en ik snel weer naar mijn vriendinnen kunnen gaan. De trein is inmiddels al begonnen met rijen en ik werp even een blik uit het raam naar alle ouders met groots enthousiasme naar hun kinderen zwaaien. Vervolgens werp ik mijn blik weer op de jongen voor me.

    Pssst.. Remus. Je bent Prefect.


    -


    Sylvester Lance Toye x Gryffindor
    ‘Gelukkig voor Gryffindor ben je iets handiger op een bezem,’ Zegt Jessenia, waarbij ik instemmend knik. ‘Niet dat het veel uit zal maken, Hufflepuff wint de competitie dit jaar.’ Zegt ze dan, en even kijk ik haar vragend aan. Dan herinner ik het me weer: Jessenia is de seeker van Hufflepuf, en ook nog eens de captain is. Dan geef ik haar een blik, die ze maar al te goed kent: Mijn geloof-je-nou-wat-je-zelf-zegt? Blik, die ik haar meerdere keren geef. 'Geloof je dat nou echt? Hoor je wel wat je zelf zegt! Arm meisje, ze gelooft het ook nog eens. Gryffindor gaat dit jaar zéker winnen meissie. Wij hebben een zeer goede selectie dit jaar, al zeg ik het zelf.' Grinnik ik. 'Mijn zusje zal ook wel seeker willen zijn als ze naar Hogwarts gaat. Al moet ze er iemand voor vermoorden, ze wil seeker zijn bij Gryffindor.' Lach ik. Relaxed ga ik achterover zitten en zwaai mijn benen op de lege plek naast Jessenia. 'Wat zal er van komen als ze wordt gesorteerd in Hufflepuf, of Ravenclaw? Of nog erger...' Ik leun naar haar toe, en gebaar dat ze ook wat naar voren moet leunen. 'Of wat als ze in Slytherin terecht komt? Ik ben nog steeds pureblood, als je begrijpt wat ik bedoel.' Ik merk dat er enige bezorgdheid in mijn stem klinkt. Ik slik kort, en ik val stil. Met mijn lippen stijf op elkaar staar ik uit het raam, diep in gedachtes verzonken. Slytherin zou haar kapot maken van binnen. Ik weet het zeker. Ik beet op de binnenkant van mijn lip, en denk terug aan mijn eerste jaar.
    Opnieuw zit ik op de kruk, en zie ik iedereen vragend om me heen staan. Ik hoor mezelf 'Gryffindor, gryffindor.' fluisteren, en ik voel hoe mijn maag een salto maakt. Dan klinken het verlossende woord, en ik voel mezelf opgelucht adem halen. Mijn lippen gaan in een waterig glimlachje staan bij de herinnering. Dan kijk ik naar mijn schoenen, omdat ik voor een van de eerste keren in mijn leven sprakeloos ben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [Yesss sorry, Remus komt eraan]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    _____________________________________________________
    Remus John Lupin • Gryffindor • Cursed


    Ik merk pas dat Sirius en Evelyn weg zijn geweest als ze weer terug komen. Ik kijk even op, maar verdiep me weer in het boek. Echter voordat ik me compleet af kan sluiten, schiet er een gedachten bij me binnen; ik moet naar de coupé voor de head boy en girl en prefects, ik ben het compleet vergeten. Snel schiet ik overeind, pak mijn spullen en open de deur van de coupé.
    'Ik ben een prefect,' mompel ik onduidelijk, waarna ik het karretje vol snoep ontwijk en begin te lopen. James heeft dit jaar de badge "head boy" gekregen, iets wat me behoorlijk verraste, de hele school waarschijnlijk, maar Dumbledore zal er wel een goede reden voor gehad hebben. Ik ben de hele tijd met mijn gedachten ergens anders geweest waardoor ik compleet vergeten ben om mijn taken als prefect te vervullen. Hopelijk ben ik niet te laat voor de standaard vergadering in de trein, maar als ik daar aankom zie ik dat alleen James en Lily in de coupé zitten. Arme Lily. Ik schuif de deuren open en trek mijn koffer mee naar binnen.
    'Sorry, ik was compleet vergeten om hier heen te komen,' verontschuldig ik me, het is totaal niet iets voor mij om zulke dingen te vergeten. Ik plof naast James neer op de bank en kijk hem aan.
    'Lang niet meer gezien.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    James Potter


    "We moeten wachten op de Prefects en dan besluiten wie wanneer gaat patrouilleren door de trein" Geeft Lily als antwoord. Ik knik even kort en laat me iets comfortabeler in de bank zakken. Gelukkig is de trein onderhand aan het rijden. Ik heb het niet zo op reizen met de trein. Beetje te saai naar mijn mening. Ik moet een iets groter oppervlak hebben om te vliegen. Ik heb Quidditch zo ontzettend gemist. Echt niet normaal. Het is een ontzettend vrij gevoel als je op een bezem zit. Het is met niets te vergelijken. Ik ben dan ook enorm trots op het Captain zijn. Dat is eigenlijk altijd al mijn droom geweest. Dit jaar heb ik natuurlijk ook de verantwoordelijkheid als Head Boy en ik neem aan dat dat ook wel veel van mijn tijd gaat vragen. Toch ben ik meer dan vastbesloten om deze taak goed te verrichten. Dat is denk ik zo'n 95% voor Lily, maar die andere 5% is ook wel een beetje om niet alleen Lily, maar ook alle anderen te laten zien dat ik ook best iets serieus kan nemen. Op dat moment gaat de deur ineens weer open.
    "Sorry, ik was compleet vergeten om hier heen te komen," Hoor ik een maar al te bekende stem zeggen. "Lang niet meer gezien." Zegt hij tegen mij als hij eenmaal naast me zit. Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Moony!" Zeg ik blij. "Hoe gaat het met je?" Remus is natuurlijk prefect, waar ik even niet aan had gedacht. Waarom ben ik dan Head Boy geworden en hij niet? Dat slaat echt nergens op. Je kan aan hem zien dat het bijna volle maan is. Hij beleeft daar het minste plezier aan van ons vieren. Ondertussen komen twee vijfdejaars Ravenclaws binnen. Zo te zien is het een stelletje. Ik houd me maar even stil en ik kijk Lily aan, wetend dat ik dit toch ge verpesten als ik iets zeg wat vast wel weer verkeerd is.


    She was always looking for more..

    ComingToTheTree went Sobremesa :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight went Goya


    take me back to the basics and the simple life

    LILY EVANS.


    "Sorry, ik was compleet vergeten om hier heen te komen" zegt Remus die de coupé binnenkomt lopen. Ik heb eigenlijk het gevoel dat meerdere mensen zijn vergeten dat ze hier heen moeten komen want er is verder nog niemand.
    "'Lang niet meer gezien" zegt hij nadat hij naast Potter is neergeploft.
    "Moony!" zegt Potter enthousiast. Ik kijk even naar de twee vrienden. Je kan echt zien dat ze goede vrienden zijn. Ze lijken elkaar echt aan te vullen ook al betwijfel ik Remus vermogen om vrienden uit te kiezen
    "Hoe gaat het met je?" voegt hij er vervolgens aan toe. Ik kijk even naar Remus. Zo te zien gaat het niet heel goed. Hij heeft grote wallen onder zijn ogen staan en ziet er niet erg gezond uit. Op dat moment komen er twee vijfdejaars uit Ravenclaw de coupé binnen. Ze zijn duidelijk een stelletje en beide ploffen ze op de bank naast me neer. Vlak nadat de twee uit Ravenclaw zijn binnengekomen lijkt iedereen binnen te komen. De coupé deur gaat een paar keer open en dicht en op een gegeven moment zit de hele coupé vol met mensen. Als laatste komen de twee laatste jaars uit Slytherin binnen die me nogal afkeurend aankijken. Het is duidelijk dat ze niet van mijn 'soort' houden.


    -


    James Potter


    Er komen steeds meer mensen de coupé binnen, allemaal prefects. Ik besluit mezelf een beetje op de achtergrond te houden. Ik ben namelijk niet heel erg van mening dat ik nou echt de perfecte Head Boy ben, maar ondanks dat ben ik toch op die taak aangewezen. Ik kijk Lily aan op zo'n manier dat zij maar moet beginnen met praten, omdat ik het vast en zeker toch weer verpest. Ik heb nou niet echt ook maar enige instructies gegeven en integendeel tot mij is Lily dan al een aantal jaren prefect geweest. Kennelijk denkt Lily hetzelfde en zij begint uit te leggen wat er moet gebeuren. In het begin luister ik aandachtig, maar al snel kom ik erachter dat ik het nou niet echt bijster interessant vindt. En voor ik het weet zit ik naar buiten te staren. De rest van de tijd vliegt al snel voorbij. Al snel is het tijd om ons om te kleden. De prefects zijn al weg en hebben waarschijnlijk de trein al gecontroleerd. Alleen Lily en ik zijn nog over. Ik besluit me ergens anders om te kleden. Niet dat ik het nou echt zo erg zou vinden om hier te blijven, maar alles komt op zijn tijd. Momenteel heb ik het idee dat Lily er nog niet erg aan toe is om mij zonder kleren te zien. Ik denk dat onze relatie daar eerst nog een beetje meer voor moet groeien. Dus in dat geval zoek ik een andere plek om om te kleden. Als ik daar klaar mee ben voel ik opeens een schok onder mijn voeten. De trein lijkt te stoppen. Als ik me onder de andere leerlingen begeef merk ik dat velen al op de gangen zijn en naar buiten lopen. Ik volg ze en stap net als hun de trein uit. Ik kijk om me heen op zoek naar mijn vrienden of naar Lily, alleen zie ik ze niet.


    She was always looking for more..

    De trein is nu aangekomen!


    She was always looking for more..

    LILY EVANS.


    Alle Prefects zijn inmiddels aanwezig en James kijkt me aan met een blik die zegt dat ik maar moet gaan praten, dat was ik al van plan omdat ik niet denk dat James weet wat hij precies moet doen. Ik begin tegen de Prefects te praten en deel de instructies uit terwijl James een beetje uit het raam staart waar ik me aan irriteer. De Prefects vertrekken en al snel is het tijd om ons om te kleden. James is de enige die nog in de coupé zit en ik voel niet echt de behoefte om me uit te kleden in zijn bijzijn dus daarom sta ik op en loop de coupé uit zonder nog iets tegen James te zeggen. Meteen ga ik opzoek naar een coupé om me om te kleden omdat de trein bijna gearriveerd is. Ik besluit dat ik mijn vriendinnen wel weer zal zien op het perron en doe vlug mijn uniform aan. Wanneer ik net klaar ben met omkleden voel ik dat de trein met een lichte schok tot stilstaan komt. De gangen vullen zich weer met mensen die zich een weg naar buiten proberen te banen. Ik volg hun voorbeeld en loop door de mensenmassa naar buiten. Ik zoek over de hoofden van de mensen naar mijn vriendinnen maar ik kan ze niet vinden. Wanneer ik verder loop zie ik James staan waarna ik me gelijk weer om draai en de andere richting op begin te lopen.


    -

    [center]|| Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    Na een tijd lang in de trein gezeten te hebben en rustig gepraat te hebben, staat de trein met een lichte ruk stil. Een glimlach vormt zich om mijn lippen. Hogwarts. Vertrouwde omgeving. Vrienden. Warmte. Zonder mijn vader is het al snel prima. Ik sta op en pak me lichte moeite mijn hutkoffer en bezem van het rek. Mijn hutkoffer is zoals altijd zwaar van mijn gitaar, en niet van mijn kleren. Mijn bezem sla ik over mijn schouder en mijn hutkoffer zet ik op de grond, wachten totdat de grootste stroom van mensen voorbij is gekomen en ik glip naar buiten, na wat dringen en een aantal ellebogen op al gepijnigde plekken gekregen te hebben, sta ik eindelijk buiten. Ik ga even op mijn tenen staan, en zie Lily al snel in de mensenmassa. Toch handig, zo'n vriendin met rood haar. Valt mooi goed op. Ik glimlach en loop naar haar toe, mijn hutkoffer met me meeslepend. Ik probeer iedereen te ontwijken van een klap met mijn bezem, wat gelukkig lukt, en kom aan bij Lily. "Lil!" zeg ik blij tegen haar, Marlene zie ik achter ons ookal verschijnen. En zonder dat ik het merk zoeken mijn ogen het perron af naar Remus. Naar Remus, op wie ik al jaren verliefd ben. Maar hij niet op mij. "Zullen we naar de koetsen gaan? Voordat ze allemaal al weg zijn?" stel ik voor.[/center]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 17:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    LILY EVANS.


    "Lil!" hoor ik een stem zeggen en al snel herken ik het gezicht van Camilla in de mensenmassa gevolgd door Marlene en Mary. In een paar stappen is ze bij me en ze kijkt even zoekend om zich heen. Ik weet bijna zeker dat ze opzoek is naar Remus. Ze heeft al een aantal jaren een geheime crush op hem en ik vind dat ze wel goed bij elkaar passen.
    "Zullen we naar de koetsen gaan? Voordat ze allemaal al weg zijn?" stelt Camilla voor en ik knik instemmend. We hebben een aantal jaar geleden gehad dat we te lang getreuzeld hadden op het perron waardoor alle koetsen al weg waren en we het hele eind moesten lopen. Met zijn vieren lopen we naar de koetsen. Dit is de laatste keer dat we naar de zomervakantie naar school gaan en ik weet eigenlijk niet erg goed wat ik na school wil gaan doen. Ik voel dat de oorlog erg dichtbij komt, er zijn meerdere tovernaars en Muggle gezinnen vermoord. En Voldemort krijgt steeds meer aanhangers. Inmiddels zijn we bij de koetsen aangekomen waarna ik in een van de koetsen klim en ga zitten. Ik staar even naar de plek waar de Thestrals die de koetsen trekken moeten staan. Ik vind het fascinerende wezens ook al kan ik ze niet zien. Je voelt toch hun aanwezigheid.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 18:49 ]


    -