• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorreh maar ik keek naar jouw ingevulde spullen en toen kwam ik de IUS van Campius tegen en toen dacht ik weer.... Cheekboneesss (flower) :'D




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zou voor 8 gaan :$ ik kan verder geen goeie gingers meer vinden of ze zijn te oud of te jong; en ik ben niet kieskeurig maar baby gingers zijn eng D';



    dat baby is inderdaad eng :o

    ik denk niet dat ze acht goed zullen vinden, hoewel die ook leuk is ^^ te rood, dat haar, maar acht vond ik dus ook erg leuk. zes lijkt te oud voor Hugo, maar die was ook wel leuk x') ook dacht ik aan vier omdat die wel bij de leeftijd pastte, maar zijn haar is meer bruin dan ginger, lijkt het wel :'o

    via een site ga ik maar rondom een nummer kiezen en laat ik de lelijkste weg, behalve dat kat x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat baby is inderdaad eng :o

    ik denk niet dat ze acht goed zullen vinden, hoewel die ook leuk is ^^ te rood, dat haar, maar acht vond ik dus ook erg leuk. zes lijkt te oud voor Hugo, maar die was ook wel leuk x') ook dacht ik aan vier omdat die wel bij de leeftijd pastte, maar zijn haar is meer bruin dan ginger, lijkt het wel :'o

    via een site ga ik maar rondom een nummer kiezen en laat ik de lelijkste weg, behalve dat kat x')


    doe 6; roxanne lijkt ook geen 14 en dat hebben ze ook goedgekeurd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Dit is Roxanne. dat lijkt dus ook geen 14 maar ze hebben t goedgekeurd xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168715&page=6

    fc; just some guy


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168715&page=6

    fc; just some guy


    Je mag besties neerschrijven; Roxanne & Camp :'D dat vult wat op ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je mag besties neerschrijven; Roxanne & Camp :'D dat vult wat op ^^


    dus Hugos goede vrienden zijn roxie en campie, i like it (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dus Hugos goede vrienden zijn roxie en campie, i like it (Y)


    Ja :'D en wees gerust; als hij wilt testen of hij homo is mag zoals altijd jullie karakters het botvieren op mijn arme campje x'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Angelina duwde Campbell op de bank neer en ging voor mij staan. Ik zag Leo nog die achter haar stond en vreemde blikken naar ons trok dat zei dat ze gestoord was.
    ‘Het spijt me zo; George. Nadat jij weg ging- ging Campbell alle laatjes af voor drank- hij heeft natuurlijk Simon het gister zien opbergen in de kast. Hij dronk hem in een keer op; en- ik denk dat Leo niet Campbell aan de drank helpt maar Campbell zelf. Ik heb een vermoede dat hij alcohol verslaaft is; George. Het spijt me zo; daarom gaf ik hem mijn en katja’s chocolade melk zodat hij misschien wat nuchter zou worden.’
    ‘eh, Angelina,’ murmelde ik waarna ze een fles in mijn hand drukte maar werd door Campbell opzei geduwd die me, eerlijk gezegd nog nooit zo verliefd aangekeken heeft. Zelf schrok ik van zijn vinger die als een helikoptertje naar mijn neus vloog en die aantikte.
    ‘in Merlijns-’
    ‘-Vijf mooiste dingen in de wereld.’
    Hij pakte mijn hand vast en snel wierp ik een blik naar Leo toe en ik zag dat hij zijn lach inhield.
    ‘Jouw handen.’
    Hij streek over mijn handen waardoor ik, geloof me, ietwat angstig zijn naam murmelde waarna hij zijn handen naar mijn nek liet glijden waar hij ook meteen zijn lippen tegenaan plaatste waarna door mijn hele lichaam kippenvel zich begon te verspreiden.
    ‘…Je nek..’
    En toen hij de knoopjes van mijn blouse open rukte en met zijn hand er over heen liet glijden, riep ik zijn naam en wierp nog ene blik naar Leo die nu wel rolde van het lachen.
    ‘Je hele borstkast.’
    En met dat rukte hij mij de bank op en ging boven op mij zitten.
    ‘Leo rot op!’ sis ik toen hij nu echt hardop begon te lachen en Campbell zwoel naar mijn ogen staarde.
    ‘…Je ogen.. en lippen…’ de laatste zei hij hongerig, zo griezelig dat ik er serieus bang van werd. Ook nog steeds toen hij zijn lippen tegen die van mij aan drukte en zijn handen in mijn haren voelde grijpen. Serieus; ik heb Campbell letterlijk nog nooit zo gezien, gehoord of zelfs meegemaakt. De enige keer toen ik hem zo.. zo verliefd zag, was toen ik hem liefdesdrank gaf.. ja joh; Angelina bedoelde geen alcohol drank maar liefdesdrank.
    ‘Ik hou zo van jou; en als je ook maar een keer vreemd gaat dan snijd ik je hart eruit en dan laat ik je opzetten net zoals een dier. Je bent van míj.’ Met dat drukte hij zijn lippen ietwat ruwer tegen die van mij aan en sloot zijn benen strakker om mij heen. Merlin ik ben bang. Zachtjes draaide ik mijn hoofd zo om waardoor onze lippen zich scheidde en ik een zucht liet.
    ‘uh- zeg, Campbell, wat dacht je van dat jij nu even naar het slaapkamer gaat en voor mij al de spinnen en andere beestjes die je ziet in een pot gaat stoppen? Ik wil het eh- aan iemand cadeau geven en dan gaan we wat leuks doen.’
    Met dat duwde ik Campbell van mij af om richting Leo te gaan wankelen die lachend op de vloer zat en ik hem een trap in de zij gaf.
    ‘aha- wacht, George,’ riep hij en stak zijn handen verdedigend uit.
    ‘oke, sorry, maar wie het ook is, iemand die onder invloed is van liefdesdrank.. is redelijk grappig.’
    Ik negeerde zijn commentaar en draaide me naar Angelina om die er nog stil bij stond en duwde haar iets te ruw met een hand tegen de muur aan.
    ‘dit heb jij gecreëerd, je gaat het nu ook oplossen.’ Sis ik zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Uh- zeg, Campbell, wat dacht je van dat jij nu even naar de slaapkamer gaat en voor mij al de spinnen en andere beestjes die je ziet in een pot gaat stoppen. Ik wil het eh- aan iemand cadeau geven en dan gaan we wat leuks doen.’ in een beweging werd ik van hem afgehaald waar ik jaloers naar Leo keek die geschopt werd door George.
    ‘aha- wacht, George. Oke, sorry, maar wie het ook is, iemand die onder invloed is van liefdesdrank.. is redelijk grappig.’ Met dat liep George naar Angelina toe waardoor ik opstond en naar hem toe liep waar mijn handen onder zijn blouse door via zijn rug naar buik schoten waar ik heerlijk over heen streelde en iedere bicep stukje kon voelen voordat ik lustig George van zijn blouse scheiden om mijn lichaam vol tegen zijn rug aan te drukken terwijl mijn handen stevig rond zijn buik vast zaten.
    ‘Spinnen zijn zo duister.. ik pluk liever bloemetjes voor jou; hoewel ze natuurlijk niet zo kleurrijk en mooi als jou zijn… als worden voldeden aan jouw schoon dan zou ik een gedicht hebben geschreven; een nummer- maar helaas voldoet geen enkel zin; geen enkel woord jou.’ Met dat draaide ik aan hem om waar ik hem vasthield aan zijn riem terwijl ik zachte kussen overal op en rond zijn borst drukte voordat ik aan zijn riem begon te frunniken. ‘…weet wel wat anders wat we kunnen doen..’ fluisterde ik zachtjes tussen mijn kussen door voordat ik zachtjes op zijn borst beet. ‘ík wil je.’


    Angelina Janssen.

    Met een harde duw werd ik tegen de muur aan gedrukt waar ik zelf bang van werd. 'Oké sorry; George.. Campbell leek zo ongelukkig en Leo ook; ik dacht als Campbell, Leo kust dan word Leo blij want ik hoorde over hem en Fred... en dan werd Campbell verliefd op Leo en zou hij weer blij zijn; waardoor jij weer blij zou zijn.'

    (dit van Angelina komt voor dat hele Camp gebeuren) xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zweer; George gaat je opsluiten x') hij is niet zo zwak of gevoellig; hij wilt gewoon Camp niet kussen als hij onder invloed van een liefdesdrank is :p

    Ik heb echt zin om Leo een koekenpan op te laten pakken en die hard tegen Camp zijn achterhoofd aan te dlaan x'D komt hij vast weer bij bewust zijn (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha anders handelt Angelique het wel af met Camp in mijn volgende post; maar ik ben bang dat dat zijn dood gaat worden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha anders handelt Angelique het wel af met Camp in mijn volgende post; maar ik ben bang dat dat zijn dood gaat worden x'D


    Ik neem die risico; of anders gaat Camp echt waar te ver x'] en dat wilt niemand]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik neem die risico; of anders gaat Camp echt waar te ver x'] en dat wilt niemand]


    ik vertrouw er op dat als Campbell het overleefd; dat Leo Camp gaat helpen om haar terug te pakken. Maar mijn idee wat Angelina gaat doen is echt gruwelijk; maar ik verklap niks.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Oké sorry; George.. Campbell leek zo ongelukkig en Leo ook; ik dacht als Campbell, Leo kust dan word Leo blij want ik hoorde over hem en Fred... en dan werd Campbell verliefd op Leo en zou hij weer blij zijn; waardoor jij weer blij zou zijn.'
    Ik liet haar los en staarde haar even aan voordat ik ongewild begon te lachen.
    'Serieus, Angelina? Na al die jaren weet je nog steeds niet wat ik haat he..' en toen zette ik mijn serieuze blik op en schudde even met mijn hoofd.
    'Ik haat het als mensen plotseling veranderen, net als wat jij net met Campbell deed. Net als jij; want vroeger was je die ene leuke en gezellige vriendin van mij en Fred; nu niet meer.'
    Ik wilde de knoopjes van mijn blouse weer dichtknopen maar ik wist dat dat geen nut meer gaf toen twee armen, gok Ik vam Campbell want wie anders zou dit bij mij doen, gleden onder mijn blouse en kwam strak voor mijn buik liggen voordat hij mijn blouse van mij afrukte.
    'Caaaamp..' jammerde ik stilletjes.
    ‘Spinnen zijn zo duister.. ik pluk liever bloemetjes voor jou; hoewel ze natuurlijk niet zo kleurrijk en mooi als jou zijn… als worden voldeden aan jouw schoon dan zou ik een gedicht hebben geschreven; een nummer- maar helaas voldoet geen enkel zin; geen enkel woord jou.’
    Met dat draaide hij me om en voelde gelijk een aantal kusjes die op mijn borstkas gedrukt werden en ik mijn ogen verward dichtkneep terwijl ik op dezelfde houding bleef staan en voelde zijn handen die aan mijn riem aan het friemelen waren wat mij even naar adem deed happen.
    ‘…weet wel wat anders wat we kunnen doen.. ík wil je.’
    En toen beet hij op mijn borst, wat de hittegolf die zich in mijn maag vloog er niet beter op maakte en ik mijn handen op zijn schouders zette toen mijn doel werd om hem van me wef te duwen, maar verstijfd bleef ik staan.
    'L-liefdesdrank,' murmelde ik en mijn ogen schoten open waarna ik eindelijk afstand creërde en zijn gezicht tussen mijn handen nam.
    'Oké Campbell, alsjeblieft. Zullen we anders even een dutje nemen, wees maar niet ongerust.. ik zal naast je slapen.'
    'Dat gaat niet belpen, geloof me.' Hoorde ik Leo piepen.
    'Deze zender is niet geschikt voor minderjarigen dus wwegwezen, Leo!' Riep ik dan naar hem toe en in tegendeel, hij nam met mijn chocolademelk op de bank plaats.
    .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 22:18 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••