• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ik vertrouw er op dat als Campbell het overleefd; dat Leo Camp gaat helpen om haar terug te pakken. Maar mijn idee wat Angelina gaat doen is echt gruwelijk; maar ik verklap niks.


    Maar natuurlijk. En sowieso vaat george meehelpen (:

    En ihmerlin, nu ben ik nieuwsgierig :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat waren onwijs veel typefouten in een post. Ik ben teleurgesteld geraakt op mezelf.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Angelina

    ‘Serieus, Angelina? Na al die jaren weet je nog steeds niet wat ik haat he.. Ik haat het als mensen plotseling veranderen, net als wat jij net met Campbell deed. Net als jij; want vroeger was je die ene leuke en gezellige vriendin van mij en Fred; nu niet meer.' Ongewild sprongen de tranen in mijn ogen. Hoe durfde hij me zo te beledigen; hoe durfde hij zo te spreken. Na alles. Ik was er voor hem; Campbell niet. Hij was niet goed genoeg en dat wist George zelf ook.
    ‘L-liefdesdrank. Oké Campbell, alsjeblieft. Zullen we anders even een dutje nemen, wees maar niet ongerust.. ik zal naast je slapen.’ Dat was de druppel. Woedend greep ik naar de alcoholfles wat ik had leeggegooid in een willekeurige plantenbak om te overtuigen dat Campbell niet goed genoeg was pakte ik op voordat ik het met een harde klap op Campbells achterhoofd kapotsloeg waardoor de scherven in het rond spatten en Campbell zelf op de grond viel.
    ‘Na alles; verdomme alles doe jij míj dit aan.’ Schreeuwde ik woest terwijl ik naar George keek.
    ‘Kijk dan in hemelsnaam wat hij is…’ met dat greep ik hem bij zijn haar waar glasscherven in zaten die ik net wist te vermijden om zijn hoofd op te tillen waar ook een paar glasscherfjes in staken.
    ‘Hij is niks! Ik kon het vorig jaar nog begrijpen dat je met hem was. Omdat hij een zwerkbalspeler was; beroemd- en je wilde natuurlijk een start beginnen voor je fopshop en dat kon als je met hem was door zo tijdens zwerkbalwedstrijden reclame te maken. Ik SNAP het. Maar nu? Nu is hij niks waard- NIKS. En hij pakt alles van je af; als je dat nog niet in de gaten had. Je vrienden; je familie; je leven. Hij heeft je kapot gemaakt; maar ik ben de enige van AL jouw vrienden die dat eerlijk durft toe te geven en het in je gezicht zegt.’ Met een harde schop trapte ik tegen Campbells zij aan om nog een keer harder te trappen. ‘Je wilde dat ik het oploste; ik los het op en met een beetje geluk snapt hij nu dat hij nu dat hij uit jouw leven moet verdwijnen en het lekker uit mag janken bij zijn mammie.’ Met dat gooide ik de overige stuk glas wat ik in mijn hand had op hem kapot. ‘Ik dacht dat ik meer voor je waard was dan Campbell. Meer waard dan een nietsnut.’ Abrupt draaide ik me om en renden de meisjeskamers in terwijl de tranen van mijn gezicht af rolden. Ook al wist ik dat ik niet goed gehandeld had; wist George tenminste nu de waarheid. Hij is niet van Campbell; hij is van míj.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik snap het als George nu liever verder gaat met Angelina.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Angwkina wacht!' Hoorde ik Keo plotseling roepen waardoor ik me even omdraaide en geschrokken achteruit deinste toen ze een lege fles alcohol tegen Campbell zijn achterhoofd sloeg en hij op de grond neerviel.
    'Angelina!' Riep ik geschrokken voordat Leo ook opstond en ons afwisselend aankeek.
    ‘Na alles; verdomme alles doe jij míj dit aan. Kijk dan in hemelsnaam wat hij is…’
    Verward keek ik toe hoe ze Campbell aan zijn haren naar boven trok.
    ‘Hij is niks! Ik kon het vorig jaar nog begrijpen dat je met hem was. Omdat hij een zwerkbalspeler was; beroemd- en je wilde natuurlijk een start beginnen voor je fopshop en dat kon als je met hem was door zo tijdens zwerkbalwedstrijden reclame te maken. Ik SNAP het. Maar nu? Nu is hij niks waard- NIKS. En hij pakt alles van je af; als je dat nog niet in de gaten had. Je vrienden; je familie; je leven. Hij heeft je kapot gemaakt; maar ik ben de enige van AL jouw vrienden die dat eerlijk durft toe te geven en het in je gezicht zegt.’
    Ze schopte tegen zijn zij aan waardoor ik snel wegkeek en mijn handen in een vuist balde.
    ‘Je wilde dat ik het oploste; ik los het op en met een beetje geluk snapt hij nu dat hij nu dat hij uit jouw leven moet verdwijnen en het lekker uit mag janken bij zijn mammie. Ik dacht dat ik meer voor je waard was dan Campbell. Meer waard dan een nietsnut.’ en met dat liet ze Campbell los en rende met tranen in haar ogen de slaapkamers weer in. Ik keek Campbell maar aan en terug naar Leo sie inmiddel lijkbleek was geworden, indanks zijn donkere huidskleur. Zonder nog wat te zeggen, kbielde ik voor Campbell neer om hem op te kunnen tillen en legde hem op de bank neer om mijn stok vervolgens naar zijn hoofd uit te kunnen stekken en met alle moeite dacht ik terug aan wat voor spreuk Snape op hem gebruikte en deed nu hetzelfde bij Campbell en verbazingwekkens genoeg verdween het bloed en vielen de bloederige glasscherven van zijn hoofd op het bank neer terwijl zijn wond zich weer heelde en liet het ver olgens op de grond vallen en mijn ogen dichtkneep om vervolgens mijn handen door mijn haren te laten gaan. Ik verborg mijn handen in mijn gezicht en voelde de bank wat inzakken wat betekende dat Leo naast mij plaats. Ik haalde mijn handen weg en staarde Leo aan die een arm om mij heen sloeg en fluisterde: 'dat kreng, luister niet naar haar, Geor-'
    '-zeheeft gelijk.' Siste ik dan zachtjes waarna ik opstond en mijn stok van het vloer greep.
    'Ik wil, kan het niet bekennen. Maar ze heeft gelijk. Alles op dat stuk over Campbell na.. want wat hij is, is haar eigen mening.' Ik beet op mijn lip en marcheerde weg van Leo.
    'Let je alsjeblieft op Campbell, ik kan echt niet met deze gevoel in mijn maag voortleven..' zei ik en liep het trappenhuis in om richting de meisjes slaapkamers te lopen. En natuurlijk ging de deur niet open waardoor ik mijn stok er op wees en de deur liet exploderen en er kalmpjes in liep. Angelina zat al huilend op haar bed waardoor ik tegenover haar ging zitten en even een diepe zucht liet.
    'Misschien is het jouw mening dat hij het niets waard is. Maar voor mij wel.' Wauw, wat een goed begin.
    'Angelina, alsjeblieft. Ik- jij en Leo zijn echt mijn aller beste vrienden, jullie zijn het erg waard voor mij. Maar ik hou van Campbell. Ja, misschien heeft hij wel alles van mij afgepakt en heeft mij gebroken, kapot gemaakt of zelfs een zelfmoordneigingen gegeven, maar je weet biet wat er allemaal gaande was tussen ons.' Zei ik en keek haar aan.
    'Ik hou echt, echt wel van jou, An. Maar meer als een vriend, een hele goede ook. En vrienden horen elkaar toch te begrijpen?'
    Ik stond op en kwam naast haar zitten waarna ik haar blik probeerde op te vangen.
    'Hoewel jij net afschuwelijk bezig was, gemeen, erg en duivels, zo erg dat ik je misschien uit mijn leven ga verbannen en een huurmoordenaar op je af zou sturen, maar dat doe ik niet. En weet je; iedere vriend van mij zei op dit moment dat ze gelukkig waren voor ons zolang wij gelukkig waren met elkaar. Waarom zeg jij dat niet; want ondanks alle ellende bem ik gelukkig met hem. Ik heb nog vrienden die mij begrijpen en nog steeds lol kunnen hebben met mij. Ik heb nog mijn familie die ook blij zijn voor mij hoewel mijn ouders nog steeds schijnheilig bezig zijn. Ik heb Fred.. en jullie.' Hoewel ik dit nu zei, voelde ik me nog steeds ontzettend ellendig door haar.
    'Maar even serieus Angelina; een fles tegen zijn hoofd aan slaan? Ik weet dat je hem haat maar denk je niet dat dat een beetje te ver ging..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Misschien is dit zo'n noment om eindelijk vrede te sluiten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oei; daar gaat Cage relatie :'3

    Edit: laat ik maar achterwegen houden dat jongens niet op meisjes slaapzalen kunnen komen ^^ anders zou het gemeen zijn naar jou :p

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 23:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oei; daar gaat Cage relatie :'3

    Edit: laat ik maar achterwegen houden dat jongens niet op meisjes slaapzalen kunnen komen ^^ anders zou het gemeen zijn naar jou :p


    Dat wist ik wel, maar ik wilde dat het toch kon en liet dat feit achterwegen en hoopte dat jij het niet wist x')

    He, Niet te vroeg juichen]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat wist ik wel, maar ik wilde dat het toch kon en liet dat feit achterwegen en hoopte dat jij het niet wist x')

    He, Niet te vroeg juichen]


    Juichen? Ik zeg toch daar gaat Cage relatie :l ik denk dat het Ange word


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Juichen? Ik zeg toch daar gaat Cage relatie :l ik denk dat het Ange word


    Jij neemt alles okk toch zo letterlijk x'o

    En nee, liever geen Ange. George voelt gewoon niets voor haar anders dan vriendschap. ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Angelina..

    ‘…denk je niet dat dat een beetje te ver ging..’ even keek ik hem aan om weer naar mijn handen te staren.
    ‘Misschien.. maar hij kent je niet zo lang als ík. Als hij vorig jaar niet was gekomen… dan hadden wij nu een relatie in plaats van jij en hem. Ik weet het zeker. Ik weet dat je met mij gelukkiger kan zijn dan met hém George. Denk aan je moeder; je komt uit een grote familie en jij bent degene die dat stopt samen met Fred door met jongens verkering te nemen. Ik ben beter voor jou George; en jij weet dat.’ Met dat keerde ik mijn hoofd omhoog om recht in zijn ogen te staren. In zijn bruine kijkers die me iedere keer verlamde net zoals die van Fred. Zachtjes boog ik voorover en drukte mijn lippen op die van hem terwijl deze keer mijn handen over zijn borstkas gleden in plaats van die van Campbell.

    Oeh als Campbell dit zag; dit kan hij niet vergeven van haar D’; het heeft zo z’n limits.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Angelina :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Angelina :O


    Je mag blij zijn dat Campbell knock-out is...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Misschien.. maar hij kent je niet zo lang als ík. Als hij vorig jaar niet was gekomen… dan hadden wij nu een relatie in plaats van jij en hem. Ik weet het zeker. Ik weet dat je met mij gelukkiger kan zijn dan met hém George. Denk aan je moeder; je komt uit een grote familie en jij bent degene die dat stopt samen met Fred door met jongens verkering te nemen. Ik ben beter voor jou George; en jij weet dat.’ 
    Ik schudde met mijn hoofd en wilde op gaan staan maar werd tegen gehouden door haar dobkere ogen die zich diep in mijn ogen keken, alsof ze een soort waarheid eruit probeerde te halen en toen, ja hoor, kustte ze me. En eeerlijk gezegd, voelde ik echt waar niets. Maar alsnog kon ik het niet verklaren, niet waarom ik haar terug kustte voordat ik spontaan overeind sprong en met mijn handen door mijn haren ging.
    'Da's niet waar.' Siste ik dan.
    'Dat is- dat is. Angelina; soeey maar alsjeblieft.. ik- ik voel niets voor jou.'
    Ik beet even op mijn lip en beende de kamer uit, terug naar de bank waar Campbell lag en nam vlak voor hem op het vloer plaats. Leo keek mij verbaasd aan en net toen hij zijn mond open deed om wat te kunnen zeggen, wierp ik hem een strakke blik toe woordoor hij snel weer wegkeek en zijn mond weer sloot.
    'En als zei dit niet gezegd had of hier überhaupt stond, weet ik zeker dat we nu allemaal veel plezier hadden.' Murmelde ik en kneep mijn ogen dicht toen ik wederom weer een stekende koppijn kreeg.. en dat is dus geen goed teken.




    Nawh; we hadden plannen voor cage :'o met dat cage baby, je hebt zelfs een f.t.m. van cqmp gemaakt voor dit, de aanzoek en al; en niet zeggen dat dit nu niet meer door zal gaan.
    .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 23:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    muhahhaa nu moeten ze nog alleen George dumpen en dan kunnen ze Angelina terugpakken, Leo en Camp ;'D alleen moet eerst Leo alles vertellen want cmp weet het allemaal niet ofc.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya