• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    Voor mijn gevoel verbreken we onze kus veel te snel. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat we op het perron staan en we zo de trein in moeten, willen we nog een lege coupe vinden. Ik glimlach naar James. Ik houd echt van hem, en ik merk nu al dat ik me beter voel. Ookal was dat ook al zo toen ik Dom zag, bij James is het anders. "Ik heb je gemist Camilla" fluistert James met een klein glimlachje. Ik heb hem meer gemist dan hij zich voor zou kunnen stellen. Afgelopen zomer heb ik met geen van mijn vrienden contact gehad, aangezien ik brieven niet kon versturen. Mijn vrienden wonen namelijk in de toverwereld en daar kan ik nu geen brieven naar versturen, en aangezien ik geen uil heb kan ik mijn brief ook niet aan een uil meegeven. Dat beteken niet dat ik geen brieven voor ze heb geschreven. Ik heb er genoeg geschreven. Afscheidsbrieven waren het. Afscheidsbrieven, omdat deze zomer erger was dan alle anderen. Omdat ik deze zomer meerdere keren op het punt heb gestaan om mezelf van het leven te beroven. Omdat ik wou dat ze het zouden weten, dat ze nog een brief zouden hebben. Maar steeds op het laatste moment wist ik mezelf er van te weerhouden door te denken aan hoe gebroken James en Dominique zouden zijn. En dat wil ik ze niet aandoen. Dat kan ik niet. Ik omhels James en knipper de tranen achter mijn ogen weg, de glimlach nog steeds op mijn gezicht. "Je wilt niet weten hoe erg ik jou heb gemist, James." fluister ik, mijn hoofd op zijn schouder. En ik overweeg het om hem te vertellen over mijn zomers, over mijn leven voor Hogwarts, om hem alles te vertellen. Maar ik ben egoïstisch, en bang dat onze relatie dan zal eindigen, omdat ik het al die tijd voor hem verborgen heb gehouden. Ik aarzel en slik even om hem vervolgens los te laten en mijn rechterhand met zijn linker te verstrengelen. Ik pak met moeite mijn hutkoffer op en kijk James even aan. "Zullen we een coupe gaan zoeken? Voordat er geen lege coupes meer zijn?"


    take me back to the basics and the simple life


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    'Zullen we een coupe gaan zoeken?' hoor ik Camilla dan vragen. Ik draai me om, zodat ik naast Nathan sta, maar stop wel mijn hand in de zijne. 'Voordat er geen lege coupes meer zijn?'
    'Ja, laten we een coupe gaan zoeken,' zeg ik, waarna ik mijn hutkoffer oppak met mijn vrije hand. Dan trek ik Nathan mee richting de trein, waarna ik een blik achterom werp om te zien of Camilla en James ons wel volgen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:03 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Ik zag Campbell grijnzen wat mijn glimlach breder maakte
    'Als je het zelf uit hebt gevonden, had je waarschijnlijk ook wel uit kunnen vinden dat ik nu echt geen zin heb in jou gezelschap.'
    Ik keek Scorpius ietwat nors aan en murmelde zachtjes: 'wat ben je weer gastvrij, Malfoy.' Voordat ik terug naar Campbell keek die een hand door mijn haren liet gaan en ik en ik met een grinnik mijn hoofd schudde.
    ‘Nawh; Scorpius. Ik vind het wel knap dat onze kleine Hugo ergens achter is gekomen wat al weken bekend is- als het geen maanden zijn..’
    Hij stqk zijn tong naar mij uit voorsat hij tegenover ons plaats nam.
    ‘Fijne vakantie gehad, Huug? Ik zou je een lolly aanbieden als ik dood zou willen gaan; want ik heb het vermoeden dat je al genoeg suikers binnen heb gekregen.’ ik lachte schamper wn schudde met mijn hoofd.
    'Huug Weasley heeft altijd teveel suiker op. Dat weet je.' Zei ik met een knipoog voordat de coupé deur openschoot en ik mijn nichtje bij de deuropening zag staan met zijn vriend, Auron achterhem.
    'Heei, Roxy,' begroette ik haar toen ze naast Campbell plaats nam en Rapf in tegendeel nog bij de deuropenong stond.
    ‘Heey; al zin in school?’
    Ik knikte met mijn hoofd en zei enthousiast: 'een geweldige vakantie, tot de minder geweldige deel waar we onze Zweinstein brieven kregen en ik me realiseerde dat ik niet meer kon gaan uitslapen. Ralf; waarom sta je buj de deur? Kom maar erbij zitten; wees naar niet bang voor Malfoy. Hij haat alleen Weasleys.' Zei ik dan waarna Ralf twijfelend naast Roxanne plaats nam en gelijk weer wegkeek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘Nawh; Scorpius. Ik vind het wel knap dat onze kleine Hugo ergens achter is gekomen wat al weken bekend is- als het geen maanden zijn..’ Ik rol met mijn ogen en kijk hoe Campbell tegenover ons gaat zitten. Is hij boos? ‘Fijne vakantie gehad, Huug? Ik zou je een lolly aanbieden als ik dood zou willen gaan; want ik heb het vermoeden dat je al genoeg suikers binnen heb gekregen.’ Ik probeer te lachen, maar ik ben niet vrolijk. Zelfs al zou Hugo de aardigste jongen van de wereld zijn, ik heb een hekel aan hem. Mijn vader heeft het zo vaak gezegd dat je het uiteindelijk wel moet geloven.
    'Huug Weasley heeft altijd teveel suiker op. Dat weet je.' Ik zie Ralf Auron en Roxanne Weasley in de deuropening staan en zucht nog een keer. Waarom moeten alle Weasleys naar mij toe komen?
    'Heei, Roxy.'
    ‘Heey; al zin in school?’
    'Een geweldige vakantie, tot de minder geweldige deel waar we onze Zweinstein brieven kregen en ik me realiseerde dat ik niet meer kon gaan uitslapen. Ralf; waarom sta je buj de deur? Kom maar erbij zitten; wees naar niet bang voor Malfoy. Hij haat alleen Weasleys.' Ik rol met mijn ogen en duw Hugo hard aan de kant, waarna ik mijn koffer pak en die mee sleep.
    'Ik ga wel ergens anders zitten, alles is beter dan met júllie. Sorry Campbell, ik zie je nog wel,' zeg ik en ik loop de coupé uit, waarna ik plaats neem in een lege coupé.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Nathan Chase
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy
    'Villains are the heroes who were never saved.'



    James komt ook aangelopen en kust Camilla. Ik leg mijn hoofd tegen de zijkant van Dominique's hoofd en glimlach. Nooit ben ik echt een vriend van James geweest, maar aangezien onze vriendinnen beste vriendinnen zijn ga ik vaak met hem om. James en Camilla zoenen een tijdje even kijk ik een andere kant op. Het zorgt ervoor dat ik me ongemakkelijk voel.
    'Ik jou ook,' zegt Dom. Ik glimlach en kus haar nog een keer snel.
    'Zullen we een coupe gaan zoeken? Voordat er geen lege coupes meer zijn?'
    'Ja, laten we een coupe gaan zoeken,' zegt Dom voor ik kan antwoorden. Ze trekt me mee de trein in en ik loop door de trein. Al snel zie ik Ethan zitten, mijn beste vriend. Hij zit alleen in een coupé, dus besluit ik dat hij nog wel wat gezelschap kan gebruiken.
    'Ethan!' zeg ik vrolijk als ik Dom mee de coupé in heb getrokken. Ik til mijn koffer en die van Dom in het bagagerek en neem tegenover Ethan plaats. 'Dus, leuke vakantie gehad?' vraag ik in het algemeen. Ik ben blij dat ik nu samen met mijn vriendin en beste vriend in een coupé zit, aangezien zij de enige mensen op deze wereld zijn zonder wie ik niet zou kunnen leven.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    'Een geweldige vakantie, tot de minder geweldige deel waar we onze Zweinstein brieven kregen en ik me realiseerde dat ik niet meer kon gaan uitslapen. Ralf; waarom sta je buj de deur? Kom maar erbij zitten; wees naar niet bang voor Malfoy. Hij haat alleen Weasleys.' Met dat zag ik hoe Scorpius Hugo ruw aan de kant duwde waar snel Ralf naast me kwam zitten.
    'Ik ga wel ergens anders zitten, alles is beter dan met júllie. Sorry Campbell, ik zie je nog wel,' Woedend keek ik naar Hugo die voor me zat. ‘Huug; serieus- dat was niet bepaald tactvol van je..’ zachtjes zuchtte ik waar ik naar Campbell keek die verbaasd naar de deur keek alsof hij dit hele gebeuren gedroomd had. Weer keek ik naar Ralf voordat ik zuchtte; ‘Ik ga wel even naar hem toe. Ik ben zo terug- met Scorpius en dan verwacht ik dat je jezelf iets in kan houden bij een Malfoy, wil je Hugo.’ Met dat stond ik op terwijl ik Campbell nog net hoorde zeggen voordat de deur dicht viel;
    ‘Wat in merlijnsnaam is er nou gebeurd…’ waarna ik in de volgende coupe al Scorpius zag zitten- alleen. Zachtjes drukte ik de coupedeur open om tegenover hem plaats te nemen waar ik even uit de raam keek. ‘..Pap heeft het nooit tegen jouw vader durven zeggen omdat hij heel verdrietig is, nog steeds zelfs; maar hij was dankbaar dat je vader aanwezig was bij zijn tweelingbroer begrafenis.. Ik weet dat het moeilijk voor je is om met ons om te gaan; maar is Weasley niet gewoon een achternaam net zoals Malfoy? Uiteindelijk doen al die namen niks en zijn we de personen die we laten zien uit ons gedrag en manier van praten. Ik kon bijvoorbeeld in paps tijd een beste dooddoener zijn; een van de grootste ook al zou ik Weasley heten..’ zei ik met een klein lachje om de boel wat op te kwikken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    Ik kijk omhoog en zie Roxanne daar staan. ‘..Pap heeft het nooit tegen jouw vader durven zeggen omdat hij heel verdrietig is, nog steeds zelfs; maar hij was dankbaar dat je vader aanwezig was bij zijn tweelingbroer begrafenis.. Ik weet dat het moeilijk voor je is om met ons om te gaan; maar is Weasley niet gewoon een achternaam net zoals Malfoy? Uiteindelijk doen al die namen niks en zijn we de personen die we laten zien uit ons gedrag en manier van praten. Ik kon bijvoorbeeld in paps tijd een beste dooddoener zijn; een van de grootste ook al zou ik Weasley heten..’ Ik kijk haar niet aan.
    'Ik haat je niet, Roxanne. Mijn hele leven bleef mijn vader me vertellen dat Weasleys vreselijke mensen zijn en ik weet dat hij het niet meende, maar zo voelde het wel. Hij schaamde zich voor mij en dat moet hij ook doen, ik...' Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan. Dan schiet een idee in mijn hoofd. Ik ben in de war, dat weet ik, maar misschien is het anders dan ik dacht. Misschien zijn mijn gevoelens voor Campbell alleen maar vriendelijk en kan ik van iemand anders houden.
    Zonder iets te zeggen sta ik op en kus ik Roxanne. Met mijn ene hand ga ik door haar haar en met de andere doe ik een poging om de deur dicht te doen zodat niet iedereen het kan zien.


    Spoiler alert: you will save yourself


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Scorpius duwt me ruw aan de kant waardoor ik haast omviel maar mijn hand in de bankje deukte om het te voorkomen waarna hij op ging staan en zijn hutkoffer tevoorschijn haalde.
    'Ik ga wel ergens anders zitten, alles is beter dan met júllie. Sorry Campbell, ik zie je nog wel,' en met dat liep hij de coupé uit. Stilletjes bleef ik zitten en kwam weer rechtovereind zitten en tegen het raampje aan leunde. Zoals ik al eerder zei; ik let niet op zulke commentaar. Maar dat betekend nog niet dat ik geen hart heb; want het doet me nog steeds pijn.
    ‘Huug; serieus- dat was niet bepaald tactvol van je.. Ik ga wel even naar hem toe. Ik ben zo terug- met Scorpius en dan verwacht ik dat je jezelf iets in kan houden bij een Malfoy, wil je Hugo.’
    Ik zuchtte zachtjes toen Roxanne op ging staan en de coupé uit liep waardoor ik alleen met Ralf en Campbell overbleef.
    ‘Wat in merlijnsnaam is er nou gebeurd…’
    Ik haalde nutteloos mijn schouders op rn begon uot het raam te kijken.
    'Ik heb wederom iemand weggejaagd. Niet eens een persoon deze keer maar twee.' Murmelde ik. Ik zei het wel eerder dat het irriteren van mensen wel vermakelijk kan zijn, maar ergens voel ik me slecht door deze aantal commentaren terwijl ik ze normaal gesproken altijd sta te vermijden. Ik keek weer om naar Campbell en Ralf, terwijl mijn blik even op mijn vriend liet rusten.
    'Het was niet mijn bedoeling; echt niet. Het was maar een grapje.'
    'Ik- ga wel weg..' hoorde ik Ralf plotseling zeggen die op kwam staan en ik met mijn hoofd schudde.
    'Je hebt hier niets mee te maken Ralf; ga maar zitten.' Stelde ik hem gerust waardoor hij twijfelend weer op zijn plek kwam zitten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Ik heb wederom iemand weggejaagd. Niet eens een persoon deze keer maar twee. Het was niet mijn bedoeling; echt niet. Het was maar een grapje.' Meteen wuifde ik dat gebaar weg tot ik opkeek hoe Ralf op stond. 'Ik- ga wel weg..' net toen ik hem weer omlaag wilde trekken was Hugo me al voor.
    'Je hebt hier niets mee te maken Ralf; ga maar zitten.'
    Weer schudden ik mijn hoofd. ‘Niemand heeft er wat mee te maken. Scorpius is gewoon wat lichtgeraakt soms.. Dat weet jij ook heus wel Ralfje.’ Zachtjes porde ik hem terwijl ik mijn voeten weer tegenover plaatsten. ‘…Het komt wel goed- het is vast niets persoonlijks. Hoewel ik hem persoonlijk niet met mijn crush alleen zou laten.’ Met dat legde ik mijn arm over Ralfs schouders.
    ‘Niks persoonlijks; maar je weet wel dat hij jouw tegenpool is; en erg cheeky en gezien jullie al eeuwenlang vrienden zijn- moet je toch gaan denken of je niet gefriendzoned ben.’ Met een lichte leedvermaak keek ik naar Hugo die tegen de muur aangedrukt zat. ‘Wat denk jij Hugo- zou jij je vriendin of crush alleen bij mij laten- in een klein knus coupeetje…’



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Campbell schudde met zijn hoofd waarna weer terug het raam uit staarde.
    ‘Niemand heeft er wat mee te maken. Scorpius is gewoon wat lichtgeraakt soms.. Dat weet jij ook heus wel Ralfje… Het komt wel goed- het is vast niets persoonlijks. Hoewel ik hem persoonlijk niet met mijn crush alleen zou laten.’
    Ik keek terug naar Campbell die zijn arm om Ralf heen gooide en ik een glimlach tevoorschijn toverde.
    ‘Niks persoonlijks; maar je weet wel dat hij jouw tegenpool is; en erg cheeky en gezien jullie al eeuwenlang vrienden zijn- moet je toch gaan denken of je niet gefriendzoned ben. Wat denk jij Hugo- zou jij je vriendin of crush alleen bij mij laten- in een klein knus coupeetje…’
    'Met jou?' Begon ik en wiebelde wat met mijn wenkbrauwen.
    'Ik zou je nijn huisdier niet eens bij jou laten. Laat staan een vriend of zelfs een grote crush.' Grapte ik dan.
    'Maar bij iemand anders, nee. Eerlijk gezegs zou ik mijn crush bij niemand alleen laten. Al is het een tachtig jarige man.' Bekende ik eerlijk, hoewel ik op dit moment niet echt iemand heb om van te houden. Hoewel..
    'Ze is mijn crush niet.' Hoorde ik Ralf plotseling zeggen waardoor ik even glimlachte. Hij bloosde, wat dus een goed teken was.
    'Ze- ze is alleen mijn vriendin.. eh- verder niets. Echt niet- geloof me.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Met jou. Ik zou mijn huisdier niet eens bij jou laten. Laat staan een vriend of zelf een grote crush.’ Geamuseerd keek ik naar zijn wiebelende wenkbrauwen.
    ‘Maar bij iemand anders, nee. Eerlijk gezegd zou ik mijn crush bij niemand alleen laten. Al is het een tachtig jarige man.’ Speels schopte ik Hugo waarna ik toch zachtjes moest lachen. ‘Merlin; je hebt gelijk Huug. Tussen jou en een tachtig jarige man… ik wist dan ook wel wie ik zou kiezen. De gene met het meest ervaring.’ Nu zou de wiebelwenkbrauwen van pas komen; iets wat ik niet kon. Mijn handicap. Maar dat kwam omdat Hugo onverbeterlijk is en ik niet.
    ‘Ze is mijn crush niet. Ze- ze is alleen mijn vriendin.. eh- verder niets. Echt niet- geloof me.’ Met dat greep ik naar zijn lichtroze wangetjes die ik beetpakte en er mee speelden.
    ‘Awww Ralf is zo schattig als hij gaat blozen omdat hij liegt. Iedereen weet dat jij op Roxy bent en anders kan dat gezorgd worden..’ met twinkelende ogen keek ik naar Hugo. ‘We zitten wel in een coupe met de grootste en hardste luidspreker en roddelaar. Applausje voor Hugo..’ enthousiast klapte ik voordat ik Ralf pookte in zijn zij pookte. ‘Nu even serieus, Auron. Je spreekt zelfs haar naam in je slaap. Ik doe dat zelfs niet eens over chocokikkers doe- en ik ben dol op chocokikkers. Ik moet nog steeds dumbledore krijgen..’ bedachtzaam krabde ik op mijn kin, voordat ik mezelf weer tot Ralf richtten en even ietwat uitdagend van Ralf naar Hugo keek. ‘Ik heb Roxanne altijd al een mooie meisje gevonden. Met haar aardbei-blonden haren en die sprankelende ogen. Als Scorpius haar niet mee uitgevraagd heb- doe ik het wel. Als je zeker van bent dat je niks met haar wilt tenminste.. Ralf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit


    "Ja, laten we een coupe gaan zoeken" zegt Dom op mijn voorstel waarna ze Nathan meetrekt de trein in. Zelf heb ik James' hand nog steeds vast en ik twijfel. Aan de ene kant wil ik heel graag opzoek gaan naar een coupe, en gewoon deze zomer vergeten. Niks zeggen tegen James. Gewoon alles vergeten en me concentreren op een nieuw jaar op Hogwarts. Maar ik weet dat ik deze zomer niet zal kunnen vergeten. Hoe erg ik mijn best ook doe. Ik zal het nooit kunnen. En ik weet niet wanneer ik de beslissing heb gemaakt maar ik ga het James vertellen. Ik trek hem lichtjes mee de trein in, om vervolgens mijn hutkoffer neer te zetten in de coupe die Dom inmiddels gevonden had. Ik laat mijn blik even op haar rusten en schud nauwelijks zichtbaar met mijn hoofd."James? Kan je asjeblieft meelopen?" vraag ik hem klein. Nu ik het ga vertellen houd ik mijn masker niet meer op, en verdwijnt mijn glimlach. Ik loop samen met hem naar de wc's. Cliche, ja. Maar er is geen andere plek waar ik zonder gestoord te worden met hem kan praten. Als het iets luchtigs was geweest, dan was ik gewoon in de coupe gebleven. Als Nathan er niet bij was geweest, was ik ook gewoon in de coupe gebleven. Ik neem hem mee naar een van de hokjes en doe deze op slot. Het is een beetje krap maar opzich valt het wel mee. Ik doe de wc-bril dicht en ga er op zitten. Ik bijt even op mijn lip, een traan rolt over mijn wang. Ik wil het hem vertellen. Maar wat als ik het niet kan? Wat als ik mezelf er niet toe weet te brengen. Ik haal hapering adem en haal mijn hand uit die van James, om hem vervolgens samen met mijn andere hand in mijn schoot te leggen. Nog een paar tranen vallen over mijn wangen, en ik veeg ze weg met mijn hand. "Ja-.. James.. Ik moet je iets vertellen.." begin ik, wanneer ik weer normaal adem, en de tranen stoppen met lopen. Ik wil niet zwak zijn. Zeker niet met James hier. Ik ben niet zwak. Maar huilen doe ik te vaak. Oprecht blij zijn doe ik veel te weinig. En ik begin met praten, ik vertel hem alles. Ik vertel hem hoe erg het al was voordat ik mijn brief voor Hogwarts kreeg, hoe het daarna alleen maar erger werd. Hoe mijn moeder overleed en ik schrok dat het me niks deed. Hoe erg mijn vader is. Hoe hij me slaat, me trapt, me weinig eten gaf, hoe hij me verkrachte, hoe ik elke dag huilend in slaap viel. Hoe erg ik hem haatte. Hoe graag ik het heb willen vertellen, maar het niet kon. Ik vertel hem hoe ik mezelf sneed. En hoe ik dat elke zomer nog steeds doe. Ik vertel hem hoe nep ik eigenlijk ben, dat ik altijd maar glimlach om anderen tevreden te stellen. Maar ook hoe veel ik om hem geef, en hoe ik bij hem oprecht blij was, en niet aan mijn thuissituatie hoefde te denken. Ik vetel hem niet over de keren dat ik mezelf geprobeerd heb van het leven te beroven. Ik vertel hem ook hoe bang ik ben dat onze relatie na dit gesprek over zal zijn, over hoe bang ik ben dat ik hem hierna kwijt raak, omdat ik het nooit eerder heb vertelt. En als ik klaar ben, kijk ik hem met betraande ogen aan. Mijn knieën opgetrokken tot mijn kin en mijn armen er omheen, luide snikken die de ruimte vullen. Mijn hoofd steunend op mijn knieën, en ik kijk weer naar beneden met mijn ogen gesloten. Ik kan het niet aan om hem aan te kijken na het verhaal.


    take me back to the basics and the simple life


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Ik wil een leeg coupé in gaan, maar Nathan trekt me een ander coupé in, dat wordt bewoond door Ethan. Hij is Nathan's beste vriend, dus ik snap wel waarom hij hier wilt zitten, maar eerlijk gezegd... naja, Ethan is een Slytherin, laten we het daar maar op houden.
    Camilla en James komen gelukkig ook het coupé binnen, en Camilla legt snel haar koffer op het rek. Bij die beweging gaat haar shirt omhoog, en ik zie een verse blauwe plek dat zich heeft gevormd op haar zij. Hopelijk heeft James het niet gezien. Camilla heeft hem nooit verteld hoe verschrikkelijk haar thuissituatie is, wat ze wel zou moeten doen.
    Camilla kijkt me dan eventjes aan en schudt nauwelijks zichtbaar haar hoofd. 'James? Kan je alsjeblieft mee lopen?' vraagt ze dan. Eventjes ben ik verbaasd. Gaat ze het hem eindelijk vertellen?
    Camilla en James verdwijnen, ik weet niet waar heen. Ik heb zo een medelijden met Cam, maar er is niets wat ik er aan kan doen. Natuurlijk heb ik haar vaker uitgenodigt bij mij te blijven voor de hele zomer, maar dat vond haar vader natuurlijk niet goed.


    “A queen will always turn pain into power.”


    • Caleb Jules Ava •
    Hugo lijkt zichzelf geweldig te vinden. Hij blijft maar dingen zeggen als: 'Oh Merlin' of 'Ik ben zo goed.' Ik heb geen idee waar hij het over heeft, maar wel ben ik blij dat Rose ten minste niet zo vol van haarzelf is.
    'En, oh, Caleb,' zegt hij dan, voordat hij de trein in loop, 'pas wel goed op voor haar. Ze is soms echt een heethoofd.' Dan stapt hij de trein in, loopt een coupé in en gaat bij het raam zitten, waarna hij ons gewoon nog blijft aan kijken. Wat ben ik blij dat ik geen broers of zussen heb.
    Ik besluit hem gewoon maar te negeren en trek Rose weer in een knuffel. 'Goed je weer te zien,' zeg ik, glimlachend. Dan druk ik nog een kus op haar lippen, gewoon, omdat het weer kan. Plotseling hoor ik gemiauw bij Rose's hutkoffer vandaan komen. Sinds wanneer heeft Rose een kat?
    'En wie is dat?' vraag ik haar, wanneer ik buk om het poesje te aaien. Hij begint meteen te spinnen, en ik glimlach naar het beestje. Mijn eigen kat is een jaar geleden overleden, en ik mis hem nog steeds wel eens.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Fred Arthur Weasley
    Ik luisterde met een grijns op mijn gezicht naar mijn nichtje. Intussen aaide ik zacht over Molly's hoofdje en liet mijn stok tussen de vingers van mijn andere hand draaien. Haar nieuwe bezem was echt prachtig. Ik had mijn bezem in het eerste jaar gekregen, en vloog er nogsteeds op, en won er wedstrijden op, maar het was wel duidelijk dat die heel veel vlieguren had gemaakt. "Ik hoorde het van m'n vader. Prachtig model, lekker snel ook, een klein beetje onstabiel in de bochten, zeker scherpe. Ik ben heel benieuwd hoe je het zal doen in de eerste wedstrijd." zei ik vrolijk, ja, ik had wel door de jaren heen op veel verschillende modellen gevlogen, maar ik bleef blij met mijn eigen bezem. Lily's bezem was misschien niet de beste Seeker bezem, maar ze was normaal altijd heel gebalanceerd geweest, wat er ook gebeurde, dus de extra snelheid en verminderde stabiliteit, zou hopelijk alleen maar positieve effecten voor haar hebben, omdat ze zelf de negatieve aspecten kon afwenden. "Weet jij trouwens wanneer die wedstrijd is? Ik ben het weer eens vergeten te noteren." vroeg ik aan haar, wachtend tot de trein zou gaan rijden en het jaar met een knal, letterlijk, zou beginnen.


    Bowties were never Cooler