• The Elemental Games.


    Het land Elementis is verdeeld in 4 secties: Ignis, Aqua, Terra en Aeris. Elke sectie vertegenwoordigt een element; Ignis is de sectie van vuur, Aqua dat van water, Terra van de aarde en Aeris dat van de lucht. Er zit een heleboel revaliteit tussen de sectie's, en dat komt grotendeels door the Elemental Games.
    Deze jaarlijkse spelen geven één jongen en één meisje tussen de 18 en 22 de kans om rijk en beroemd te worden. Deze twee jong-volwassenen kunnen zich opgeven en hunzelf promoten. Dan wordt er door een stempaneel gekozen welk jongen en welk meisje dat jaar naar de spelen worden gestuurd.
    Elke sectie bezit natuurlijk hun eigen element, en daarom zijn de spelen eigenlijk meer een strijd over welk element het beste is. Tot nu toe staan de vier sectie's aardig gelijk, maar de honderdste spelen komen eraan, en elke sectie wilt natuurlijk dat de zijne het meeste heeft gewonnen.

    De spelen zijn verdeeld in vijf delen.
    Deel 1: Algemene Kennis. Dit is nog niet heel spannend. Dit is voor de kijkers vooral om kennis te maken met de deelnemers, en voorderest om te kijken hoe slim de deelnemers zijn.
    Deel 2: Talenten. Dit heeft niets te maken met de elementen en zorgt voor wat variatie in de spelen. Dit zijn gewoon algemene talenten zoals dansen, paardrijden of tekenen. Dit deel is er ook ingezet om een beetje spanning op te bouwen en ook om de deelnemers te leren kennen.
    Deel 3: Vecht kunsten. Nog steeds worden de elementen nog niet echt ingezet. De algemene vecht kunsten zullen nog goed van pas komen bij de finale, waar de kandidaten het tegen elkaar zullen moeten opnemen. In het eerste gedeelte van dit deel krijgen ze les, daarna zullen ze het moeten oefenen.
    Deel 4: Elementen. Nu wordt het echt spannend. De jong volwassenen mogen nu hun element beoefenen en zullen les krijgen van de hoogst gerankte experts.
    Deel 5: De finale. De grote finale waarin de deelnemers het tegen elkaar moeten opnemen. Het belangrijktste, interessantste en spannendste gedeelte van de spelen. Vecht skills, elementen, talenten; alles mag worden gebruikt om te winnen.

    Ook de kijkers kunnen stemmen op hun favoriet; dit zal niet de uitkomst bepalen, maar wel helpen.

    Rollen:
    • Meisjes •
    • Vuur • Vanilla Anne Samantha Lancaster • Goya • FC: Cara Delevingne • 1.5
    • Water • Skylar Mabelina Xaelana Nassau • Quivers • 1.7
    • Aarde • Laurice 'Lauren' Royce Amsworth • Amaris • FC: Kaya Scodelario • 1.2
    • Lucht • Aira Nalanie Vainqueur • Mangata • FC: Nina Dobrev • 1.5

    • Jongens •
    • Vuur • Anthony 'Toni' Cleaver • Trohman • FC: Dylan O'Brien • 1.7
    • Water • Sem Veban Cartidge • Sobremesa • FC: Dylan O'Brien • 1.5
    • Aarde • Jack Sondario • Waldeinsamkeit • 1.8
    • Lucht • Quillian Burton Christenson • Perconte • FC: Colin Donnell • 1.4

    Invullijstje:
    Naam - [volledige naam]
    Leeftijd - [tussen de 18 en de 22]
    Sectie - [Ignis, Aqua, Terra, Aeris]
    Innerlijk - [uitgebreide beschrijving, minimaal 2 goede en 2 slechte eigenschappen]
    Uiterlijk - [beschrijving + foto]
    Geschiedenis - [bijzondere gebeurtenissen? familie/vrienden?]
    Reden van inschrijving - [waarom heeft je personage zich ingeschreven om mee te doen? Onder druk/gewoon leuk?]
    Talent - [wat is het talent dat je personage in de spelen zal laten zien?]
    Extra - [extra informatie over je personage dat niet in het bovenstaande past]


    Regels:
    • ©MetUpAtMidnight & ComingToTheTree
    • Minimaal 800 woorden bij de omschrijving van je personage
    • Geen ooc ruzie
    • Geen post minimum, maar oneliners zijn verboden
    • 16+ is toegestaan
    • Maximaal 1 personage
    • Geen andere personages besturen zonder toestemming
    • Reservaties blijven een week staan (je personage blijft gereserveerd totdat je hem helemaal hebt ingevuld)
    • Faceclaims & eventueel naamclaims zo snel mogelijk invullen
    • De element krachten komen eropneer dat je een element kan creëren, beheersen en manipuleren voor eigen doeleinden. Vergeet niet dat alle elementen aan elkaar gewaagd zijn, en dat ze eigenlijk officieel niet van elkaar kunnenn winnen.


    Het Begin:
    De live show waarin de tributen bekend worden gemaakt staat op het punt om live te gaan. Alle finalisten zitten erin, drie jongens en drie meisjes per sectie, en zitten op en rij. De presentatrice zal zometeen vertellen per sectie wie de Elemental Games in zal gaan. Na de live-show zullen de tributen tijd hebben om tijdelijk afscheid te nemen van hun familie - die ook in het publiek zit - en zullen daarna met zijn allen in een luxe limo naar het huis gebracht worden waar de Games zich afspelen. Meer info over dit huis komt later. Goya en ik zullen de extra personages 'spelen' wat er op neer komt dat we even zeggen wat de extra personages zeggen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:25 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    De presentatrice:


    'Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst... hier zijn de finalisten!'
    De finalisten mogen nu het podium op lopen en plaats nemen op de stoelen die voor hun zijn bestemd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    {MT, ik post zo. Ik laat eerst even de hond uit.}


    She was always looking for more..

    Mt = post zo!


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Mt = post zo!


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    • Sem Veban Cartidge •
    Aqua • Messen werpen • Water


    Zenuwachtig wiebel ik van de ene voet naar de andere, wachtend totdat ik het podium op mag. Nooit had ik verwacht bij mijn eerste inschrijving meteen al zo ver te komen. Maar toch was het zo.
    We staan in een lange rij, Vooraan Ignis dan Aqua, Terra en Aeris. Eerst de drie meisjes, daar achter de drie jongens. Iedereen is netjes gekleed en volgens mij net zo zenuwachtig als ik.
    Dan hoor ik een camera man vanaf het podium aftellen. 'Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst... hier zijn de finalisten!' zegt de bruinharige presentatrice. En dan zet het eerste meisje uit Ignis een stap naar voren en lopen we in de lange rij het podium op.


    “A queen will always turn pain into power.”

    • Laurice 'Lauren' Royce Amsworth •
    Terra



    Heel even ging Lauren op haar tenen staan om beter zicht te hebben, dit was de finale. Even friemelde ze nerveus aan haar jurk, die ze natuurlijk aanmoest voor de finale. Laurice haatte jurken, maar voor deze keer was het een ander probleem. Het maakte haar niet uit, het enige wat haar uitmaakte - was de nerveusheid die haar hele lichaam doortrok.
    "Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games!.." De rest hoorde Lauren niet meer, gezien alles aan haar voorbij trok als een waas - waardoor ze stom in de lange rij, het podium opliep.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Jack Sondario


    Met alle finalisten staan we in een lange rij en tot nu toe is het enige wat we moeten doen wachten. Ik draag een net pak wat eigenlijk niet echt lekker zit. Het liefst draag ik iets comfortabeler, maar ik kan er het beste netjes uitzien voor vandaag. Zenuwen gieren door mijn lichaam heen. Ik weet niet hoe graag ik hiervoor gekozen wil worden, maar het is wel heel graag.
    "Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst... hier zijn de finalisten!" Dat is onze aankondiging. Meteen komt er beweging in de lange rij van mensen. Ik volg degene voor me en we lopen samen het podium op. Ik heb echt geen idee wat er verder hierna gaat gebeuren. Als ik het publiek zie moet ik gelijk denken aan mijn ouders, mijn broertje en mijn zusjes. Ik slik even kort en probeer mijn gedachten daarvan af te wenden. Ik weet dat, als ik dat doe, ik alleen maar nerveuzer wordt.


    She was always looking for more..


    Quillian Burton Christenson
    ___________________________________________

    Quillian speelt met de rand van zijn trui. Zenuwachtig is hij niet, alleen wat slaperig. Van elk element staat er iemand in het rijtje, elk geslacht. Zijn grijze ogen kijken observerend rond, niet echt op zoek naar specifiek iets bijzonders.'Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst... hier zijn de finalisten!' Hoort hij dan, en hij volgt degene voor hem de zaal in.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mt.


    -

    MT. ik post hopelijk vandaag nog


    take me back to the basics and the simple life

    MT én NecklessOfHope went Trohman


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    Vanilla Anne Samantha Lancaster
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


    Ignis | Outfit


    Ongeduldig kijk ik om me heen. Wanneer mogen we nou is eens daar heen lopen. Ik wil gewoon weten wie er door gaan. Of ik doorga. Of Toni door gaat. Ik kijk even over mijn schouder, er staat een meisje tussen mij en Toni in maar ik glimlach naar hem. We zijn dit samen begonnen, en gaan het samen beëindigen, en dat beëindigen zal niet hier vanavond plaatsvinden. "Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst… hier zijn de finalisten!" Hoor ik de presentatrice vrolijk zeggen. Ik zet een zelfverzekerde glimlach op en draai mijn armband even op. "Succes" mime ik naar Toni, en niet veel later loop ik achter Shauna aan, het podium op. De lichten zijn bijna verblinded maar ik loop achter mijn rivale aan, richting de bank voor Ignis. Het meisje achter me laat ik voor me lopen, zodat ik naast Toni kom te zitten op de bank. Ook hoef ik op deze manier niet naast Shauna te zitten, die nu misselijkmakend naar me glimlacht. Altijd al heb ik een hekel aan haar gehad, en zij aan mij. Shauna is niet het type om zich in te schrijven voor de games, maar toen ze hoorde dat ik me had ingeschreven, kon ze het niet laten. Ook heeft ze altijd al geprobeerd mijn relatie met Toni te vernietigen. En ik vergeef het haar niet meer. Zeker niet toen ze Samrin heeft geprobeerd te verwonden, zodat ik niet mee kon doen aan die ene wedstrijd waarvoor ik school moest missen. Ik laat me zakken op de bank en leg mijn jurk goed nadat ik mijn benen over elkaar heb geslagen. Mijn vingers verstrengel ik met die van Toni waarna ik hem glimlachend aankijk. Te zoetsappig naar mijn mening. Maar het is een act, we zijn niet altijd lief met liefje en kusjes enzo, tuurlijk, we zoenen en knuffelen en praten met elkaar, maar niet elke seconde van de dag zoals je anderen wel is ziet doen. Maar nu geef ik hem een klein vlinderkusje op zijn lippen. Het hele publiek roept een gelijk 'Aaww' en ik glimlach vriendelijk naar ze. Het publiek houdt e van, en ze kunnen nog 1 minuut stemmen op hun favoriete kandidaten. En ja hoor, hier en daar zie ik mensen naar de stempanelen toebuigen. Ik glimlach. Het publiek houdt er van, en ik wil door.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:00 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Anthony "Toni" Cleaver


    Nerveus sta ik in de rij. Ik bijt op mijn nagel en kan nauwelijks stilstaan. Op dit moment ben ik vergeten waarom ik dit sowieso doe. Vanilla glimlacht naar me en ik glimlach mager terug. De nervositeit zorgt ervoor dat een grote glimlach niet op z'n plaats is.
    "Welkom, Elementis, bij de selectie van de finalisten van de Acht-en-negenste jaarlijkse Elemental Games! Zometeen zal ik bekend maken welke finalisten dit jaar de sterren van de show zullen worden. Maar eerst… hier zijn de finalisten!" Ik recht mijn rug, haal een hand door mijn haar en zet een grijns op.
    "Succes." mimet Vanilla in mijn richting. Ik knipoog naar haar. De rij begint te bewegen en ik loop ook richting het podium. Het licht brandt in mijn ogen en ik knijp ze dicht. Even denk ik mezelf verderop te zien lopen, maar al snel loop ik in het deel zonder licht. Ik zie het niet meer.
    Vanilla gaat ergens zitten en meteen zet ik mezelf naast haar neer. Ze verstrengt haar vingers met de mijne en kijkt me aan. Ondanks dat dit alles soms wat overdreven is, menen we het wel. Ze kust me kort en het publiek lijkt er tevreden mee te zijn. Ik haal diep adem en mijn been gaat constant op en neer.
    Het is voor mijn familie, dat is wat ik blijf denken. Zodat zij er beter van worden.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    • Sem Veban Cartidge •
    Aqua • Messen werpen • Water


    Mijn handen trillen licht, maar ik probeer het zo goed mogelijk te negeren. De mensen van Ignis zitten al, en wij van Aqua nemen nu plaats. Ik zit tussen de andere twee jongens in. De ene is Marvo, een jongen die ongelofelijk arrogant is en daarnaast ook nog eens lelijk. Aan mijn rechter kant zit Lor, die simpelweg een gemene sukkel is. Niet dat het mij wat uit maakt. Hopelijk ben ik toch degene die door zal gaan.
    De andere finalisten van Aeris en Terra zitten ondertussen ook en het publiek wordt wat stiller. Iedereen heeft zijn blik op de knappe presentatrice gezet, die glimlachend met wat kaartjes in haar handen staat te wachten.


    “A queen will always turn pain into power.”

    De presentatrice:


    Het publiek is stil en de finalisten zitten.
    'Dankuwel, dames en heren. De finalisten van dit jaar zitten op hun, plaats, en dan gaan we door met de grote onthuldiging. Om te beginnen, Ignis.'
    Verschillende grote schermen verschijnen, waarop nu de drie hoofden en namen van de vrouwelijke finalisten uit Ignis staan. Zometeen zal het scherm felverlicht worden, en zodra je weer wat kan zien zie je de naam en foto van de persoon die door is.


    “A queen will always turn pain into power.”