• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I loooooove my hairrr <3


    26 - 02 - '16

    ASDFGHJKL, Heb ik eindelijk een duidelijke lijst van wat op mn Ipod staat, kan ik verdomme niks handmatig verwijderen! Echt, ik begin iTunes echt zo te haten....


    Stenenlikker

    Ik wil een nieuwe username. Weet alleen niets. :/
    And I can't wait for the day my life will finally be better than my dreams. Sigh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou leuk zulke natte plekken op mijn muur en plafond, en wat naar de grond lijd (cat) leuk hoor lekkage/gesprongen leiding/lekkende pijp of whatever... hele muur verneukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frances schreef:
    (...)

    Ik vind het een hele mooi taal en ik kan het ook redelijk spreken ^^. Het is alleen dat het leren zelf echt heel saai is.

    Awesome! ^^ Haha, het zou inderdaad wel erg handig zijn als je het gewoon direct kon spreken :'D Het leren is meestal saai, vind ik persoonlijk, maar het kan ook wel grappige situaties geven denk ik zo - als je het positief inkijkt :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Awesome! ^^ Haha, het zou inderdaad wel erg handig zijn als je het gewoon direct kon spreken :'D Het leren is meestal saai, vind ik persoonlijk, maar het kan ook wel grappige situaties geven denk ik zo - als je het positief inkijkt :'D


    Ik kan één zinnetje, geloof ik.

    Tengo una lata de guisantes.

    Dat betekent: ik heb een blik met groene erwten. :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ik kan één zinnetje, geloof ik.

    Tengo una lata de guisantes.

    Dat betekent: ik heb een blik met groene erwten. :W

    Hahaha, de meesten zouden 'Ik hou van jou' of 'Hoi/Goedemorgen, whatever' leren, maar jij hebt 'Ik heb een blik met groene erwten.' Lolol. Dat is weer iets nieuws ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw. Dat was pas een facepalm moment. Je bent fan van iemand die heel erg into een bepaalde fandom is en je weet niet eens bij een foto die relateert naar die fandom dat het over die fandom gaat..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik moet wil graag naar bed, maar ik ben net lekker op dreef met mijn verhaal waar ik weken niet aan heb kunnen werken. Wat een dilemma..

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 23:53 ]

    Amazing how life can be, be a burden to me.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Aah, mijn chocomelk is op :cccc


    Mhm?

    Bedankt voor dit gesprek oma, nu ben ik weer de persoon die ik nooit meer wilde zijn. Dank je dat je me zo ellendig laat voelen. Nu kan ik weer maanden lang gaan twijfelen over alles wat ik doe.

    Was er maar een manier dat je familie en vrienden je niet gingen missen als je een einde maakte aan je leven. En was er maar een makkelijke, niet pijnlijke manier om uit het leven te stappen.
    Maar beter van niet eigenlijk, anders zou ik het waarschijnlijk ook nog echt doen..

    Zouden de ouders van mijn vriend hem zo kunnen pushen dat hij onze relatie verbreekt omdat zijn ouders denken dat ik niet wíl werken? Zelfs als hij zegt oneindig veel van me te houden?

    Het spijt me dat ik faalangst heb en daarom niet de stap durf te zetten om aan de andere kant van het land te gaan werken. Dat is nog al ver weg.

    Als mensen toch eens begrepen wat ik voelde..
    Het enige wat ik wil is een lieve huismoeder worden. Dat ik de rest van mijn leven alleen een kassabaantje kan krijgen kan me niet schelen. Maar school is echt niet mijn ding..


    Bestond er maar een pauze knop, zodat alles even stil kon staan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 0:46 ]

    Oké, jou ga ik dus van mijn FB afdonderen. Laters, fake die zich mijn "beste vriendin" noemt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FUCKING EERSTE KAMER. Hoe ga ik ooit mijn studie afronden als ik het vierde jaar niet meer kan betalen omdat ik geen fucking studiebeurs meer krijg. Superthanks. Je kunt niet zomaar iets afpakken wat je al beloofd is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Godverdomme kill it :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.