• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn broertje is echt een idioot. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben blij dat ik vanmiddag naar mijn psycholoog kan. Het gaat echt niet goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kom vandaag maar niet uit mijn woorden zeg, jeetje! :')
    Maar vanmiddag mag ik officieel rijden, yaaaaay! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O ja wauw dat helpt. Dankje joh.

    I'm so happy! ;D


    26 - 02 - '16

    Yes! Die herkansing heb ik gehaald. 18 punten binnen, nog 21 te gaan voor mijn BSA :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leuk dat je eerst zegt dat we 4 uur in de kantine zouden afspreken en nu ineens niet meer +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eindelijk een uitnodiging om bij een huis te kijken ^^ Daar zat ik al een jaar op te wachten (:

    Wauw. De zon schijnt zowaar.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 13:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn dat mensen precies aan mij kunnen vertellen wat ik moet doen voor een stage plek, terwijl ze zelf ook geen stage plek hebben. Hou gewoon je mond dicht en bemoei je met je eigen zaken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gosh, i dont know how this happened maar it feels so good :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hedeby schreef:
    Ik voel me zo leeg. Ben ik dit wel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké ik bleef nog heel lang positief en was er van overtuigd dat we misschien toch een relatie zouden krijgen....
    Maar nu hoor ik vandaag dat hij een vriendin heeft, heb ik überhaupt ooit wel.wat voor hem betekend of heeft hij in een opwelling gezegd tegen mijn vriendin dat hij me leuk vind.

    Lafbek hij durft me niet eens recht aan te kijken. Ja hij heeft me gekwetst en dat mag hij ook weten ook (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Is dit een grap? Ik zit nu al een kwartier lang in een leeg lokaal. Dit is raar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gadverdamme, waarom kom ik hier nu pas achter? Shit, ik vind dit dus echt niet leuk, man. Ik ga je missen hier.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife