• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I need concentration +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Treasure, that is what you are <3


    26 - 02 - '16

    I need a hug.


    16 - 09 - '17

    I can't tell you cuz we aren't seeing eachother that way anymore. It's too quiet for me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n zin in morgen! Morgen gaat het eindelijk gebeuren. I'm super exited!


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    I need a hug.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blij dat ik weer naar huis ga. Ik voelde me niet meer zo gewenst. Beetje vreemd ook dat ze nu pas laten weten dat ze niet willen dat ik nog doordeweeks bij hun ben. Mochten ze ook wel zeggen toen ik er de vorige keer was. En tegen mij, niet tegen mijn vriend.
    Ach ja, ik reis ook 6 uur per weekend om 50 uur bij mijn vriend te zijn. Is het zo waard...

    Gibbs schreef:
    (...)




    Dankje, Yolanda <3


    16 - 09 - '17

    Het examen ging vandaag shite. Hopelijk lukt het examen van morgen beter, al heb ik het gevoel dat het niet gemakkelijk gaat zijn.


    Take me to wonderland

    Bah, nerves again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik nu al zelfs een onvoldoende voor Nederlands haal... Hoe ga ik verdomme dat diploma halen? Waarom kan het bij mij nou nooit lukken?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 21:44 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bromance~ Zoveel beter dan al die shit zooi genaamd romance :']
    +
    Jesus christ laat mij gewoon. Ik ga morgen niet gymmen. Je kan een drama maken maar ik mag niet eens fietsen -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nikki is de allerbeste! *O*
    Dankjewel voor het helpen met mijn stage verslag!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 21:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn it. Nu wil ik pizza. Thanks Ian and Anthony.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stomme rondleiding op Tumblr, waarom kap je niet met irritant zijn en ga je weg?


    Your make-up is terrible