• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jesus christ. Je heb ook echt de weg om mij op mijn kast te jagen. Ik heb zomenteen Fysio en een doktersafspraak en ik moet 2 paragraven maken van economie maken. + nog meer huiswerk En nu kom jij aanzetten met dit verdomde werkstuk, gaf het aan mij dan gelijk en nam niet het papier terug. Nu moet ik binnen minder dan 6 uur tijd een werkstuk maken. En ik ben op de rand van een paniek aanval. Dank U wel.
    Bitch.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Weinig koolhydraten eten is nog eens moeilijk...


    Your make-up is terrible

    TWD staat op Netflix YEs

    Ik hoop voor hem dat hij alle WhatsApp berichten van hem naar mij verwijderd heeft... als hij een beetje een jaloerse controlerende vriendin heeft is hij haar zo weer kwijt....

    Niet dat ik dat erg vind lamlul


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Yeey! Er zullen nog minstens drie seizoenen van Flikken Maastricht komen. Nu ben ik blij. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I might be a little addicted to Under The Dome :'D In anderhalve dag vijf episodes gekeken, whoops. Normaal doe ik dat nooit bij series ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Geen Spaans meer, haleluja.


    wat was dit ookalweer

    I'm the friend, I'm not the lover

    Stylinsexual schreef:
    Geen Spaans meer, haleluja.

    Spaans lijkt me zo awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Spaans lijkt me zo awesome.


    Oh dat is het echt niet :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Yeeess, mijn eerste cosplay is Cry c:
    Nu nog even door sparen voor groene lenzen en dan ben ik klaar.

    Shit, er staat teveel muziek op mn iPod. Nu moet ik gaan schrappen om nieuwe muziek erbij te kunnen zetten O_O Hopelijk haal ik er zo genoeg af...


    Stenenlikker

    Frances schreef:
    (...)

    Oh dat is het echt niet :'D.

    Haha, vind je het geen leuke taal? ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt nodig weer eens wat schrijven :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, vind je het geen leuke taal? ;p


    Ik vind het een hele mooi taal en ik kan het ook redelijk spreken ^^. Het is alleen dat het leren zelf echt heel saai is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.