• Of vier. (cat)



    De laatste tijd loop ik rond met een enorme verzorgingsdrang, die waarschijnlijk opgewaaid is doordat zowel mijn hamster als mijn aanloopkat vorig jaar het hoekkie om zijn gegaan, maar ik kan het nergens aan kwijt. Een andere hamster zou voor zoveel lawaai zorgen op mijn kamer, een eigen kat kan niet door allergieën, planten laat ik altijd sterven omdat ik te lui ben om ze water te geven, dus wat blijft er over? Juist, cactussen. :Y) Met namen, natuurlijk, want het zijn wel mijn huisdieren planten. :')

    Nou heb ik met mezelf afgesproken dat als deze kleintjes het rond augustus ook nog doen, ik een stapje verder ga en bloemetjes in een pot wil proberen te laten groeien. Hopelijk kan ik tegen die tijd die verantwoordelijkheid aan. :')

    Hebben jullie ook eigen plantjes? Doen die het goed?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 18:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha veel suxces met je nieuwe familie

    Ik heb een plant die al vijf jaar mee gaat. Hij is van plastic vanwege mijn astma :Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zeker dat je de verantwoordelijkheid aankunt?D':

    Ik heb sibds deze week twee planten en ze leven nog.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk! Ik heb een planten terrarium thuis en in mijn kamer in Groningen eentje a la weckpot. Ga binnenkort een sequoia proberen te groeien :Y).



    Geduld is een schone zaak, ehem.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 20:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooie cactussen!

    Na een aantal bloemen die snel hun dood vonden, die ik had gekregen van de basisschool en het afrikaantje van het project op de middelbare school, werd ik gefascineerd door cactussen. Dus ik heb al een paar jaar twee cactussen(ze zijn klein) en een vetplantje, die alle drie nog leven. En dat terwijl ze heel vaak langere tijd zonder water moeten doorbrengen, een van de twee cactussen heeft zelfs twee of drie keer bloemetjes boven op gehad.


    Physics is awesome

    Haha, met namen en al, geniaal xp

    Zelf heb ik geen eigen plant.


    16 - 09 - '17

    Haha, awesome! Ik heb liever huisdieren dan planten. Ik verzorg Pim. De kat die iedereen in huis haat, behalve mij. Maar deels is die haat wederzijds, want zijn favoriete chillplek is een ergernis voor mijn ouders.


    26 - 02 - '16

    Ik had een mini-cactus gehad, die in mijn handpalm paste. Er was gewoon een connectie, ik hield van die plant.
    Maar met tranen in mijn ogen en een zwaar hart moet ik zeggen dat Plantie een paar weekjes geleden het hoekje omgegaan. Ik huil al een paar dagen niet meer. Gelukkig heb ik mijn kat nog.
    Oké, dat was een grapje, maar ik vond het wel jammer, want hij zag er cool uit, en ik wilde graag een plantje zien die mij zou overleven :')

    Ik vind Patrick, Pieter, Paulus en Piet wel heel vet :Y)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Hé, toeval! Ik heb ze laatst ook weer aangeschaft, aangezien Willie Senior het lootje legde na drie jaar. Nu is mijn familie weer compleet, met Willie Junior en Winnie, zijn vrouw.


    Searching heavens for another earth

    Wat leuk!
    Ik heb drie kleine plantjes op mijn vensterbank: twee vetplantjes met gele bloemetjes en één paprikaplantje met mini-paprikatjes (:

    Ik heb een plant, cactussoort, met dezelfde reden. Gekregen van iemand die dat ook al van mij door had gekregen. Namelijk: ik ben te lui om ze water te geven, of ik vergeet het. Of ik doe totaal het tegenovergestelde: ik vergeet dat ik ze al water heb gegeven en verzuip ze.(cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    You're so awesome. Geweldig, haha!
    Een bonsai boompje valt toch wel te onderhouden? Lijkt me wel leuk om te hebben :d. Zelf heb ik geen bloemen of planten op mijn kamer, wel jammer. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb een halfjaar geleden een ontzettend lelijke bloem gekregen. Die had mn moeder in een flesje op mijn vensterbank gezet. Ik vond t een lelijk ding maar hij heeft toch op mijn vensterbank gestaan totdat het toen zo ontzettend hard waaide dat ie om zou vallen door wapperende gordijnen. Nu staat ie op een kast bij de trap. Dat water is nog nooit ververst, de steel heeft allemaal uitlopers en ik durf die vieze bloem (hij had niet eens gekleurde blaadjes) nooit meer aan te raken haja.

    Heb ook een vaas boven mn bed staan met 6 nepbloemen van de Ikea erin. Dienden ooit als decor voor een tekening, maar ik vond ze wel leuk en nu staan ze al 5 jaar op mn kamer haha. Wel helemaal te verstoffen, maar ze hebben in ieder geval geen water nodig :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha! Ik had een cactus, maar die is 'verdronken'. Ik gaf hem water, maar hij zoog niks op. Dus ik tikte met een vinger tegen hem en toen viel hij zomaar om. O.O Nu heb ik een kleintje. Hij heeft wel geen naam


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Leuke cactussen! Ik heb ook een hele familie op mijn kamer staan. Helaas heeft alleen de grote een naam, hij heet Pedro


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Patrick ziet er zo lekker pluizig uit, maar het zal waarschijnlijk minder leuk zijn hem te aaien dan het lijkt. :'D En Piet mag dan de kleinste zijn, maar hij is duidelijk ook het meest punk.

    Ik heb zelf ook een soort van cactus... -achtig-ding? op mijn kamer staan, op de vensterbank, maar ik moest net naar de andere kant van mijn bed klimmen om te controleren of hij er überhaupt nog wel was, dus dat is hoe goed hij verzorgd wordt. Volgens mij geeft mijn moeder hem af en toe water. Hoop ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan