• Of vier. (cat)



    De laatste tijd loop ik rond met een enorme verzorgingsdrang, die waarschijnlijk opgewaaid is doordat zowel mijn hamster als mijn aanloopkat vorig jaar het hoekkie om zijn gegaan, maar ik kan het nergens aan kwijt. Een andere hamster zou voor zoveel lawaai zorgen op mijn kamer, een eigen kat kan niet door allergieën, planten laat ik altijd sterven omdat ik te lui ben om ze water te geven, dus wat blijft er over? Juist, cactussen. :Y) Met namen, natuurlijk, want het zijn wel mijn huisdieren planten. :')

    Nou heb ik met mezelf afgesproken dat als deze kleintjes het rond augustus ook nog doen, ik een stapje verder ga en bloemetjes in een pot wil proberen te laten groeien. Hopelijk kan ik tegen die tijd die verantwoordelijkheid aan. :')

    Hebben jullie ook eigen plantjes? Doen die het goed?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 18:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb, om precies dezelfde reden, een jaar of twee terug twee cactussen bij de Ikea meegenomen. Genaamd Björn en Felix. Later heb ik drie kleine cactusjes geadopteerd van mijn overleden opa, niemand anders wilde ze hebben. Er is er eentje al snel gesneuveld, de andere twee heten Opa Cactus en Oma Cactus.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik krijg de neiging om Patrick te aaien. :')

    Ik had vorige zomer een grashoofdje. Superleuk. Alleen op een gegeven moment was ik op trektocht en moesten mijn ouders hem water geven. In het begin deden ze dat en op het einde waren ze het vergeten. =(
    Viel niet meer te redden. D:
    Maar ik ben er bijna over en wil na de recesweek misschien een nieuw grashoofdje kopen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patrick is verrassend aaibaar. :'D In het begin durfde ik het ook niet zo goed, maar de stekeltjes onder het vachtje lijken ook best wel zacht. Aaicactus. c:

    Wat leuk dat ik in ieder geval niet de enige ben die cactussen namen geeft. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.