• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik post wel een random actie dat Camp iemand ziet bij het boothuisje... waar het ook mag wezen x'D hij is gewoon verdwaald in de sneeuwstorm ja; dat kan gebeuren D';


    Boothuis is bij de binnenplaats voor de grote zaal xq en daar is hij denk ik vlakbij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Boothuis is bij de binnenplaats voor de grote zaal xq en daar is hij denk ik vlakbij.


    Dus het is in Zweinstein? Wacht ik laat hem Ralf wel horen snikken... shiii ik heb nog nooit van boothuis gehoord T.T ik heb geen flauw idee. D"; ik ga googlen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat is het dan? Muizen? Spinnen? Spinnen heb ik nog nooit in mijn of op mijn gezicht gehad... eigenlijk geen een beest behalve mijn kat die me krabde met zjin poot D";


    Eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ze zijn; een gemuteerde mini wezentje x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OOOOH boathouse is KRIJSENDE KROT GVD Dat ken ik wel x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OOOOH boathouse is KRIJSENDE KROT GVD Dat ken ik wel x'D


    Watthe? Het is geen krijsende krot wtf :'D wacbt, ik laat je een plaatje zien xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Herken je het x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:



    Herken je het x')


    Camp is gewoon dronken van de sneeuw en loopt een willekeurig gebouwtje in waar hij Ralf vind en die gaat troosten. Maar B onthou alsjeblieft dat ik echt super slecht in troosten ben...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    waardoor ik mezelf moeizaam op mijn rug 


    Hoe kan camp dat doen terwijl hij stikt :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoe kan camp dat doen terwijl hij stikt :'o


    haha x'D idk :p hij is net een kat; alles in onmogelijke posities :P en hij stikte niet gruwelijk erg x'D hij verslikte zich meer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat was on-gelofelijk Campbell Saunders! Ik weet niet of ik trost moet zijn of bang, maar in iedergeval niet boos. En Campbell; ik verbied je om naar haar kantoor te gaan. Ik bedoel; je hebt niets gedaan dus hoef je er niet heen te gaan. Negeer het; laat haar maar lekker wachten.’ Geschrokken viel mijn mond wat open terwijl George naar mijn- uit woedde op de grond gegooide boek greep om zachtjes zijn lippen op mijn wang te plantten.
    ‘Ik breng je boek wel even terug naar de leerlingenkamer toe, en misschien vind ik daar de twee spijbelaars ook nog. Probeer je haar niet te doden tot ik terug kom Camp?’ zo snel als George gekomen was- verdween hij weer waardoor ik even verbijsterd stil in de gang bleef staan tot ik me weer herinnerde aan mijn eigen plan. Ik zou naar de verboden bos gaan. Naar Nathaniel. De enige die al mijn problemen op kon lossen. Snel opende ik een bezemkast waar ik een soort van laken uit viste wat maar als jas moest dienen gezien ik die niet meer had terwijl ik snel naar buiten haast holde; de bitte kou in vol witte spikkels wat men een sneeuwstorm noemden. Door de woeste wind baande ik mij een weg door de pad terwijl ik bij de eerste pas al helemaal bevroren leek te zijn.
    Voor ik er erg in had botste er een harde wind tegen mij op wat me met een harde klap van de berg af deed rollen terwijl de sneeuw akelig in mijn gezicht branden door de kou tot ik uiteindelijk stil tegen iets aanrolden. Een gebouw? Verbaasd keek ik op terwijl ik een zacht maar hartstochtelijk gesnik uit het kiertje hoorde komen. Zachtjes drukte ik de deur verder open waar ik de bekende haren van Ralf zag met diezelfde postuur. Zo zacht mogelijk drukte ik de deur stevig dicht zodat Ralf geen kou zou leiden terwijl ik als een sneeuwmonster naar binnen gelopen kwam. Zachtjes nam ik naast hem plaats waar ik-ondanks mijn eigen kou mijn laken van me af kwam en zachtjes over hem heen legde voordat ik zachtjes over zijn rug streek en slechts naar voren staarden om hem zachtjes naar me toe te trekken terwijl ik zachtjes sus geluiden maakte terwijl mijn hand alsmaar over zijn rug troostend bleef wrijven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hoorde de deur krakend open gaan waardoor een afschuwelijke kou mijj lichaam bereikte en ik nog snikkend mijn eigen armen om mezelf heen gooide, tot de deur weer dichtviel en iemand naast mij kwam zitten. Ik keek niet eens naar de persoon, maar merkte wel dat het Campbell was die een soort laken om mij heen gooide en sussend mij naar zich toe trok. Ik schuifelde dichter naar hem toe en begon wat luider te snikken voordat ik mijj tranen rue wegveegde.
    'I-I-ik heb h-het ui-uitgemaakt m-met Fred, I-ik heb het u-uitgemaakt..' herhaalde ik maar wanhopig
    Al sinds de incident kon ik slechts naar deze zin denken. En nu ik het hardop zei, voelde ik mijn hart in duizemden stukken breeken waardoor ik me wat omdraaide en mijn hoofd met luidde snikken tegen zijn borstkas aan drukte.
    'H-h-hij ging v-vreemd- h-hij- h-hij h-houd niet v-v-van mij.. h-hij houd n-n-niet v-van mij..' herhaalde ik maar keer op keer.


    Ralf is nof nooit zo wanhopig geweest :'( arme red.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ben je wanhopig- zoek je een oplossing? NU verkrijgbaar : Campbell... x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ben je wanhopig- zoek je een oplossing? NU verkrijgbaar : Campbell... x'd


    Oke oke, Ralf kust hem straks wel om zijn leegte van Feed op te kunnen vullen xq wat jij bij viktor gedaan had >:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oke oke, Ralf kust hem straks wel om zijn leegte van Feed op te kunnen vullen xq wat jij bij viktor gedaan had >:


    Uch :< ik mag hopen dat George naar binnen komt en hem red uit te klouwen van Ralf...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch :< ik mag hopen dat George naar binnen komt en hem red uit te klouwen van Ralf...


    Heeei; jij vroeg er om xq anders had ik het heus niet gedaan :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••