• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Nul procent kans om May of Victoire tegen te komen of om besneeuwd te worden waardoor ik kou vat en een ijspegel word tegen binnen liggen met jou…’ Hij streelt met zijn hand over mijn buik en ik sluit mijn ogen om even niet te denken aan alle andere dingen in deze wereld. ‘Hmmm. Moeilijke keuzen. Ik denk dat ik hierover moet nadenken… iets van vierentwintig uur lang in deze bed waar ik jou aan vast keten..’ Ik glimlach en kijk hem weer aan.
    'Ik heb echt een vreselijke invloed op jou. Maar ik vind het echt niet erg hoor,' zeg ik terwijl ik met mijn hand haar voor zijn gezicht weg veeg. Zo kan ik echt de hele dag zo liggen. Mijn andere hand ligt onder zijn wang en ik kus hem nog een keer, dit keer wat korter.
    'Ik wil geen geheimen voor jou hebben, Moore.' Ik glimlach bij zijn achternaam. 'Dus zal ik je mijn volledige naam vertellen.' Mijn gezicht vertrekt en mijn hart klopt in mijn keel. Het zijn maar drie woorden, waar ik mijn hele leven al bang voor ben. 'Jonathan Joshua Weasley,' komt er uit mijn mond en ik voel dat ik misselijk word.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom is het zo stil? ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Overigens ik geef mijn broertje lief fred jr tot morgen om te reageren ofzo...

    edit anders mag Ralf het afhandelen of dan verteld Roxanne dat ze niet op hem valt x'D als Fred Jr niet ingrijpt..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 1:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Overigens ik geef mijn broertje lief fred jr tot morgen om te reageren ofzo...

    edit anders mag Ralf het afhandelen of dan verteld Roxanne dat ze niet op hem valt x'D als Fred Jr niet ingrijpt..


    Is goed :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe zijn hand mijn wang omsloot voordat hij wat afstand nam.
    'Tenminste heb je nu iets of iemand die je dood kunt knuffelen. Letterlijk. Hoewel de foto me een klein beetje beangstigt. En overigens; ik zei niet dat de kussen echt zou stoppen, ik zou dat het kussen echt niet zou stoppen.'
    Met dat trok ik een wenkbrauw op. ‘Van alles wat je met mij heb meegemaakt vind je deze teddybeer met jouw foto er op het engst?’ met dat drukte ik hem haast tegen zijn gezicht aan. Het voelde raar aan om opeens zo’n zacht wezentje te krijgen wat dood was. Ik heb dan een keer een kitten gehad.. dat algauw vermoord wat omdat ik niet gehoorzaam was; maar nooit knuffels. Ik moest het gewoon doen met een bezemsteel waar ik dag en nacht op moest vliegen. Net zoals de bos bloemen die hij mij gaf. Ik had geen flauw idee hoe ik die moest verzorgen of hoe ze überhaupt heette. Ons huis zoals George dan ook wist; was donker met eikenhouten vloer en meubilair en ouderwetse schilderijen over alles en nog wat. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van hem terwijl mijn hand zachtjes langs zijn kaak halt hield.
    ‘…Ik weet zeker dat je wat anders zei; wat ik wel begrijp gezien er rijen mensen voor je klaar staan ervoor.’ Ietwat soezerig staarde ik in zijn ogen voordat ik me omdraaiden en weer naar mijn boeken greep. ‘…We moeten naar de les. En hoewel ik liever naast Mr Bear zit; moet ik het maar met jou doen..' klonk ietwat plagend terwijl ik voor hem stond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee over een halfuur alweer stoppen ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    'Ik heb echt een vreselijke invloed op jou. Maar ik vind het echt niet erg hoor,' zachtjes sloot ik mijn ogen weer toen ik zijn hand mijn haar weg voelde vegen van mijn gezicht terwijl zijn lippen zich tegen die van mij aan plantte.
    'Ik wil geen geheimen voor jou hebben, Moore. Dus zal ik je mijn volledige naam vertellen. Jonathan Joshua Weasley,' zachtjes bleef ik maar zijn zij door strelen.
    ‘Hmm. Dus je achternaam is officieel Weasley; wauw wat een groot erg geheim zeg. Merlin; ik zou vast ook wel ergens verwant zijn van de Weasleys. Er zijn niet zo veel pure bloods meer over; Jonathan. Tenzij je wilt dat ik boos word- hoewel dat vrij moeilijk zou gaan..’ met veel tegenzin trok ik mezelf op van Jonahs borst om mijn lippen op die van hem te plantten terwijl mijn hand langzaam naar zijn pyjama shirt gleden waar ik onze kus even voor stopte om de shirt over zijn hoofd te trekken en mijn handen zachtjes over zijn blote bovenlichaam te laten glijden.
    ‘Ik snap nu wel waarom je een beater ben…’ fluisterde ik plagend tegen zijn lippen aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Hey Ralf, als je wilt kunnen we ook ergens anders heen gaan en het bespreken. I-ik- Het zal niet nog een keer gebeuren, dat beloof ik. Ik hou van je. Ik kan je niet kwijtraken, dan heb ik echt geen idee wat ik met mijn leven moet doen. Alsjeblieft, wat moet ik doen om je te laten zien dat jij de enige bent aan wie mijn hart toebehoort?' Ik keek weg en beet zachtjes op mijn lip. Ik had echt geen idee wat ik moest doen of überhaupt moest zeggen. Maar alanog, de beelden waren gewoon voor mijn ogen geplakt. Hoe hijzelf zijn vriend kuste, en zelfs en blouse openmaakte.
    'Fred..'
    'Sorry, Fred Weasley, maar je maakt hem hiermee maar nog verdrietiger,' hoorde ik anna zeggen. Voordat ik tegen kon protesten, greep ze naar mijn hand en sleurde me mee het zaal uit. Ik keek nog om en wierp Fred een gespannen blik toe voordat ik de hoek om verdween, de binnenplaats op waar het nog sneeuwde en ik mijn armem om mijzelf heen sloeg, meteen zodra ze me losliet en tegen het muurtje aan leunde.
    'Sorry; vind je het erg dat ik je wegsleurde?'
    Ik schudde met mijn hoofd en veegde mijn traan weg die geruisloos langs mijn wang gleed en keek naar het lucht die bedekt was door een dikke laag wolk waar er kleine sneeuwklokjes naar beneden vlogen.
    'Nee.' Murmelde ik simpel en leunde ook tegen het muur aan, zo zodat ik nog net naar binnen kon staren, direcht het grote zaal in waarvan de deur nog open stond en nog met Fred kon zien zitten.
    'Ik mis onze oude tijden.' Murmelde ik dan en voelde de tranen weer opborrelen die ik tegenhid om op mijn lip te bijten. Anna kwam voor mij staan en schudde met haar hoofd waarna ze de deur dichtgooide waardoor ik Fred niet meer kon zien.
    'Laat het los, Ralf. Dit was maar een jaartje; je vind vaat wel een nieuwe vriendje.. of een vriendinnetje.'


    Zullen we zeggen dat als dat meid er niet was, ralf hem al lang al vergeven had x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Hmm. Dus je achternaam is officieel Weasley; wauw wat een groot erg geheim zeg. Merlin; ik zou vast ook wel ergens verwant zijn van de Weasleys. Er zijn niet zo veel pure bloods meer over; Jonathan. Tenzij je wilt dat ik boos word- hoewel dat vrij moeilijk zou gaan..’ Hij kust me en daarna trekt hij mijn shirt over mijn hoofd, waardoor hij zijn lippen van de mijne haalt. ‘Ik snap nu wel waarom je een beater ben…’
    Even lach ik schamper, maar dan kijk ik weer serieus. 'Arthur Weasley is mijn oom. Mijn vader was zijn broer, maar nu praat niemand meer over hem omdat hij een schande is voor iedereen. De Weasley kinderen weten niet eens dat ik hun neef ben. En zo wil ik het graag houden; niemand mag weten dat ik eigenlijk een Weasley ben.' Ik glimlach even naar hem en leg mijn hand op zijn wang. 'Laten we maar hopen dat we niet te nauw verwant zijn dan, dat zou raar zijn.' Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en gooi het weg, waarna ik op zijn borst ga liggen met mijn hoofd en met mijn hand zijn wang streel.
    'Merlin, ik weet dat je het waarschijnlijk maar kinderachtig vindt, maar ik wil gewoon weten waarom je nog nooit 'ik hou van je' tegen mij gezegd hebt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    eorge Weasley

    'Van alles wat je met mij heb meegemaakt vind je deze teddybeer met jouw foto er op het engst?'
    Ik lachte en speels knikte ik met mijn hoofd waarna Campbell de mini George haast in mijn gezicht drukte en ik die met mijn hand zachtjes weer weg drukte.
    'Sowieso, Camp. Wie weet word deze knuffel nog onze grootste probleem straks.' Zei ik met een glinlavh voordat Campbell zich wat voorober boog en zijn lippen weer tegen dje van mij aan drukte die ik, eindelijk meg een opgelucht gevoel ook terug beantwoordde waarna ik zijn hand bij mijn kaak voelde dwalen.
    ‘…Ik weet zeker dat je wat anders zei; wat ik wel begrijp gezien er rijen mensen voor je klaar staan ervoor… We moeten naar de les. En hoewel ik liever naast Mr Bear zit; moet ik het maar met jou doen..'
    Ik lachte en schudde wat met mijn hoofd voordat ik opstond en mijn boeken in mijn tas miet glijden voordat ik die ook iver mijn schouder gooide en een arm om Campbell heen sloeg om hem vervolgens wat dichter tegen me aan te kunnen trekken.
    'Als je wilt kun je een Teddy-foto op mijn gezicht plakken, lijkt het nog steeds alsof Mr. Bear bij je is.' Grapte ik en drukte nog een snelle kus op zijn lippen voordat ik terug naar het knuffel greep en zijn kleinez wollige armpjes in Camp zijn gezicht liet spelen.
    'Ah, nee- hij gaat je missen Camp.. moeten we hem echt gaan verlaten? Helemaal alleen in deze koude leerlingenkamer?' En dat zei ik puur omdat ik geen zin heb in Umbridge.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 1:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yay, het is me gelukt. Al mijn *telt op vingers* vijf personages hebben niets te posten dus hoef ik me morgen ochtend geen zorgen meer te maken om een post te schrijven x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Fred..' Ik kijk naar Ralf, hopend dat hij niet zegt dat hij me hierdoor haat.
    'Sorry, Fred Weasley, maar je maakt hem hiermee maar nog verdrietiger,' zegt het meisje genaamd Anna. Ik kijk haar woedend aan, maar voordat ik iets kan zeggen trekt ze Ralf mee, weg van mij, waardoor ik alleen over blijf. Anderen kijken me aan en sommigen lachen zelfs een beetje. Ralf kijkt mijn kant op en ik kijk terug naar hem. Anna doet de deur dicht waardoor ik ze niet meer kan zien en meteen voel ik dat ik rood wordt van woede. Ik kan mijn woede normaal erg goed inhouden, maar als het over Ralf gaat dan raak ik al snel in paniek en word ik wel boos, vooral op de mensen die hem pijn doen. In dit geval ben ik dat.
    Daarom loop ik naar ze toe en duw ik de deur open, waarna ik bij ze ga staan. 'Alles wat jullie te zeggen hebben, kunnen jullie rechtstreeks aan mij vertellen. Ik hou van je, Ralf, en daarom laat ik je niet zomaar alleen. Ik weet dat wat ik deed fout was en zoals ik net al zei doe ik er alles voor om het goed te maken, maar ik weet dat je me niet meer vertrouwt.' Ik kijk even naar de grond. 'Als je geen relatie meer met me wilt dan snap ik dat.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Yay, het is me gelukt. Al mijn *telt op vingers* vijf personages hebben niets te posten dus hoef ik me morgen ochtend geen zorgen meer te maken om een post te schrijven x')


    Haha het spijt me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha nouu :'D morgen ochtend dan maar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Argh nu moet ik wachten O: Ik haat die Anna en ik wil dat Red weer samen komt. Hoewel het me ook wel leuk lijkt om een kapotte Fred te spelen.


    Spoiler alert: you will save yourself