• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Merthur • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Shut Up And Dance - Walk The Moon

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 20 januari.
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:30 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tylan schreef:
    (...)

    Ken je dat niet? O_o

    Ah, ken ik niet. Ik vind OUAT maar niks ;s


    Seizoen 2 tot halverwege 3 vond ik wel leuk, maar nu vind ik het heel saai. Ik ging daarom maar even met mam ouatiw kijken, maar ik verveelde me dood en die slechte greenscreenshitties dan. Om te gieren. Ik hou het wel bij The 100 ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    Ah, ken ik niet. Ik vind OUAT maar niks ;s

    Ik vind OUAT ook niet veel aan. Ik heb af en toe wel een stukje gezien, omdat mijn moeder het kijkt, maar ik vond er niks aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Feestje, volgens mij.


    Zoiets. Maar eerder harde boenkmuziek, veel bier en jeugd die denkt dat ze daar alles zijn.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Zoiets. Maar eerder harde boenkmuziek, veel bier en jeugd die denkt dat ze daar alles zijn.


    Gatver, jeugd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Seizoen 2 tot halverwege 3 vond ik wel leuk, maar nu vind ik het heel saai. Ik ging daarom maar even met mam ouatiw kijken, maar ik verveelde me dood en die slechte greenscreenshitties dan. Om te gieren. Ik hou het wel bij The 100 ;')


    The 100!


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    The 100!


    Ja echt. Die serie is 200 keer beter dan ouat, veel meer verhaal en een vaste verhaallijn met rode draad. Ouat is maar een zooitje bij elkaar geraapte shizzle.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind OUAT overigens zo'n serie waar je niet ineens een aflevering van kunt gaan kijken, omdat je dan werkelijk geen idee hebt wie wie is. Dat heb ik tenminste.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Merthur schreef:
    (...)

    Ja echt. Die serie is 200 keer beter dan ouat, veel meer verhaal en een vaste verhaallijn met rode draad. Ouat is maar een zooitje bij elkaar geraapte shizzle.


    Inderdaad!

    @Kim, is zo. Ik kon ook niet volgen toen ik het probeerde kijken. Het is langdradig, saai en ik vind dat ze Disney echt naar de verkeerde kant trekken met deze serie. Het slaat nergens op.


    16 - 09 - '17

    Kim, dat klopt. Ik volgde het pas vanaf seizoen 2 omdat ik 1 heel saai vond. Twee ging wel want toen kwam er wat actie kwam, maar halverwege drie werd het weer saai en toen is mijn moeder zelfs gestopt met kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo'n iemand die binnen een kwartier al beslist of de gekeken serie het waard is om er meer van te zien, zo kwam het er op neer dat ik OUAT niet zou gaan volgen en datzelfde had ik bij Elementary, een serie die draait om Sherlock Holmes.
    Bij het kijken van de pilot van Elementary ging ik de serie vergelijken met Sherlock, wat ik een geweldige serie vind. Na een kwartier had ik zoiets van: "Nee, dit vind ik niks. Waarom hebben ze in hemelsnaam een Joan Watson in plaats van John Watson? Ook al vind ik de acteur die voor Holmes speelt een geweldige acteur, ik heb zoveel liever de cast van Sherlock."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Ik ben zo'n iemand die binnen een kwartier al beslist of de gekeken serie het waard is om er meer van te zien, zo kwam het er op neer dat ik OUAT niet zou gaan volgen en datzelfde had ik bij Elementary, een serie die draait om Sherlock Holmes.
    Bij het kijken van de pilot van Elementary ging ik de serie vergelijken met Sherlock, wat ik een geweldige serie vind. Na een kwartier had ik zoiets van: "Nee, dit vind ik niks. Waarom hebben ze in hemelsnaam een Joan Watson in plaats van John Watson? Ook al vind ik de acteur die voor Holmes speelt een geweldige acteur, ik heb zoveel liever de cast van Sherlock."


    Bij mij hangt het er van af. Glee heb ik bv. tot de helft van seizoen 1 gevolgd voor ik besliste om te stoppen met kijken. Bij OUAT had ik meteen zoiets van, nope dit ga ik niet volgen.


    16 - 09 - '17

    Waarom zie ik overal koppeltjes op facebook de achternaam van hun liefje er bij zetten? Nieuwe rage? Vind het maar... belachelijk.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Bij mij hangt het er van af. Glee heb ik bv. tot de helft van seizoen 1 gevolgd voor ik besliste om te stoppen met kijken. Bij OUAT had ik meteen zoiets van, nope dit ga ik niet volgen.

    Persoonlijk vond ik het eerste seizoen van Glee ook het minste. Dus het verbaast me niks dat je toen bent afgehaakt, maar het werd gelukkig heel veel beter.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 22:13 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Persoonlijk vond ik het eerste seizoen van Glee ook het minste. Dus het verbaasd me niks dat je toen bent afgehaakt, maar het werd gelukkig heel veel beter.


    Er gebeurde echt vrij weinig, altijd hetzelfde. Groepje oprichten en wat zingen.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Waarom zie ik overal koppeltjes op facebook de achternaam van hun liefje er bij zetten? Nieuwe rage? Vind het maar... belachelijk.

    Die heb ik nog niet voorbij zien komen met uitzondering van de mensen die zijn getrouwd. Het is ook iets vreemds, hoor.
    Als ik de achternaam van mijn vriend achter mijn eigen naam zou plakken, klinkt het niet mooi. Het klinkt in mijn geval mooier als mijn meisjesnaam aan het eind komt, maar dat gebeurt pas als ik getrouwd ben. En dat zullen we wel zien. Misschien trouw ik wel niet zoals mijn ouders.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."