• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Merthur • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Shut Up And Dance - Walk The Moon

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 20 januari.
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:30 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Ik ben nog maar één keer naar een fuif geweest, een paar jaar terug (ik was echt veel te jong daarvoor, het enige wat ik gedaan heb was aan de kant staan praten, lol), en het enige wat ik aangeraakt had was plat water. :'D En indeed, al dat gerook en die drugs, ik word er kotsmisselijk van.


    Ik ben twee of drie keer naar een fuif geweest en heb toen elke keer genoeg gezien. Het is ook constant van die boenkmuziek dat je om het halfuur even naar buiten moet omdat je oren al pijn doen van het lawaai. Bij de XMOS fuif was ik al blij genoeg dat ze uur jaren '90 muziek draaide. Ik blijf ook nooit lang op fuiven, het boeit me gewoon geen reet, ik vind er niks aan ;s
    Thuis kan ik ook met een blikje cola in mijn hand wat staan dansen op muziek dat uit mijn radio komt.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 20:53 ]


    16 - 09 - '17

    Thunderstruck schreef:
    Ik ga nooit naar feestjes, want ik ben saai ;x


    Dan ben ik ook saai, maar dat wist ik al van mezelf xp


    16 - 09 - '17

    Oeps, ik mag niet vergeten dat ik morgen naar de VDAB moet xD


    16 - 09 - '17

    Op het middelbaar bestond de school op een gegeven moment 25 jaar en daarom hadden ze een of andere club afgehuurd voor de eerstes, tweedes en derders. Wat een knalherrie was dat zeg en ik herkende ook geen enkel nummer. Het duurde ook een eeuwigheid voordat ik eindelijk weer naar huis kon.
    Ik begrijp nog steeds niet waarom ik daar naartoe was gegaan.

    In mijn laatste jaar van het middelbaar had je een feest wat het Kerstgala heette en daar ben ik niet naartoe gegaan. Mijn twee vriendinnen gingen ook niet en daarom had ik niet genoeg redenen om ernaartoe te gaan. Ik had er ook totaal geen behoefte aan om er een galajurk voor te kopen die ik alleen die avond zou aantrekken. Waarschijnlijk als ik wel was gegaan, had ik mijn glimmende tuniek en legging aangedaan, wat de enige chique kleding is die ik heb.

    De enige feestjes waar ik tegenwoordig naartoe ga, zijn verjaardagsfeestjes van vrienden die het thuis vieren en bij die feestjes drinken we geen alcohol. De meesten mogen ook niet eens legaal alcohol drinken. Persoonlijk vind ik alcohol ook niet lekker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Op het middelbaar bestond de school op een gegeven moment 25 jaar en daarom hadden ze een of andere club afgehuurd voor de eerstes, tweedes en derders. Wat een knalherrie was dat zeg en ik herkende ook geen enkel nummer. Het duurde ook een eeuwigheid voordat ik eindelijk weer naar huis kon.
    Ik begrijp nog steeds niet waarom ik daar naartoe was gegaan.

    In mijn laatste jaar van het middelbaar had je een feest wat het Kerstgala heette en daar ben ik niet naartoe gegaan. Mijn twee vriendinnen gingen ook niet en daarom had ik niet genoeg redenen om ernaartoe te gaan. Ik had er ook totaal geen behoefte aan om er een galajurk voor te kopen die ik alleen die avond zou aantrekken. Waarschijnlijk als ik wel was gegaan, had ik mijn glimmende tuniek en legging aangedaan, wat de enige chique kleding is die ik heb.

    De enige feestjes waar ik tegenwoordig naartoe ga, zijn verjaardagsfeestjes van vrienden die het thuis vieren en bij die feestjes drinken we geen alcohol. De meesten mogen ook niet eens legaal alcohol drinken. Persoonlijk vind ik alcohol ook niet lekker.


    Galabal, dat herken ik ook. Ik heb gewoon een jurkje uit de kast gehaald, ik had geen zin om iets te kopen voor enkel en alleen die avond. Ik zat toch alleen met mijn klas en enkele van een andere klas die geen vriendje of vriendinnetje mee hadden genomen. Het was saai, echt. Toen het pas leuk begon te worden moest ik naar huis.
    Ik vind alcohol vies. Bij Nieuwjaar drink ik af en toe eens een beetje champagne, maar enkel omdat het Nieuwjaar is. Voor de rest blijf ik mooi weg van dat spul.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Galabal, dat herken ik ook. Ik heb gewoon een jurkje uit de kast gehaald, ik had geen zin om iets te kopen voor enkel en alleen die avond. Ik zat toch alleen met mijn klas en enkele van een andere klas die geen vriendje of vriendinnetje mee hadden genomen. Het was saai, echt. Toen het pas leuk begon te worden moest ik naar huis.
    Ik vind alcohol vies. Bij Nieuwjaar drink ik af en toe eens een beetje champagne, maar enkel omdat het Nieuwjaar is. Voor de rest blijf ik mooi weg van dat spul.

    Het weekend na het Kerstgala hoorde ik vele verhalen dat de muziek verschrikkelijk was en daardoor was ik nog gelukkiger dat ik niet was gegaan. Ik hou van dansen, maar alleen bij de muziek die ik zelf uitkies.
    In de tweede hadden we ook een fuif met alle tweedes waar ik naartoe was geweest en dat was ook verschrikkelijk. Ik heb wel wat gedanst met meisjes uit mijn klas, maar dat was meer omdat ik anders buiten de boot viel.
    In de eerste en tweede had ik namelijk totaal geen leuke klas.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Het weekend na het Kerstgala hoorde ik vele verhalen dat de muziek verschrikkelijk was en daardoor was ik nog gelukkiger dat ik niet was gegaan. Ik hou van dansen, maar alleen bij de muziek die ik zelf uitkies.
    In de tweede hadden we ook een fuif met alle tweedes waar ik naartoe was geweest en dat was ook verschrikkelijk. Ik heb wel wat gedanst met meisjes uit mijn klas, maar dat was meer omdat ik anders buiten de boot viel.
    In de eerste en tweede had ik namelijk totaal geen leuke klas.


    Ik sta meestal aan de kant. Ik heb geen zin om met wat mensen te staan bewegen en het uiteindelijk toch een grote groep wordt omdat die, die en die kent. En dan kent die persoon weer iemand anders en die komen er maar allemaal bij staan. Op het galabal heb ik wel even staan dansen met mijn klasgenoten, best actief ook voor een paar minuten.


    16 - 09 - '17

    Oh well, Once upon a Time in Wonderland is zo slecht en zo saai. Ik viel in slaap bij de eerste ep. Nope, not gonna watch again. Waarom hebben ze dat gemaakt zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Oh well, Once upon a Time in Wonderland is zo slecht en zo saai. Ik viel in slaap bij de eerste ep. Nope, not gonna watch again. Waarom hebben ze dat gemaakt zeg.


    Whut? Heb je het over die serie Once Upon A Time, of...?


    16 - 09 - '17

    Fuif, kriek. Wth is dat allemaal o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    Whut? Heb je het over die serie Once Upon A Time, of...?


    Nee Once upon a Time in Wonderland. Spinoff van ouat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Fuif, kriek. Wth is dat allemaal o.o


    Ken je dat niet? O_o

    Ah, ken ik niet. Ik vind OUAT maar niks ;s


    16 - 09 - '17

    Merthur schreef:
    Fuif, kriek. Wth is dat allemaal o.o


    Feestje, volgens mij.


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik sta meestal aan de kant. Ik heb geen zin om met wat mensen te staan bewegen en het uiteindelijk toch een grote groep wordt omdat die, die en die kent. En dan kent die persoon weer iemand anders en die komen er maar allemaal bij staan. Op het galabal heb ik wel even staan dansen met mijn klasgenoten, best actief ook voor een paar minuten.

    Dat kan natuurlijk ook. Ik was niet zo'n actieve danser op die fuiven, waarschijnlijk doordat de liedjes niet erg geweldig waren die ze draaiden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Dat kan natuurlijk ook. Ik was niet zo'n actieve danser op die fuiven, waarschijnlijk doordat de liedjes niet erg geweldig waren die ze draaiden.


    Ook al, de muziek op fuiven is niet veel ;s


    16 - 09 - '17