• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Merthur • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Shut Up And Dance - Walk The Moon

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 20 januari.
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:30 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Britse detectiveserie met onder andere David Tennant, die voornamelijk bekend is van de Britse sciencefiction serie Doctor Who, als de mannelijke hoofdpersoon.
    Ik wil ook nog de remake van Broadchurch gaan kijken en die heet Gracepoint, waarin David tevens ook speelt.
    *series struggles*


    Ah.


    16 - 09 - '17

    En toen deed m'n vader weer tegendraads. Weer hondjes gevonden en hij had maar weer een excuus om mij er niet op te laten reageren. Waarom zoek ik nog? Het heeft blijkbaar toch geen zin. Zeggen van 'Ja, we vinden en zoeken wel een' tot ik er een vind, dat vind hij altijd wat als excuus -.-


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    En toen deed m'n vader weer tegendraads. Weer hondjes gevonden en hij had maar weer een excuus om mij er niet op te laten reageren. Waarom zoek ik nog? Het heeft blijkbaar toch geen zin. Zeggen van 'Ja, we vinden en zoeken wel een' tot ik er een vind, dat vind hij altijd wat als excuus -.-


    Wat stom zeg :c
    Ik hoop dat je vader bijdraait en toch dat hondje wil.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Wat stom zeg :c
    Ik hoop dat je vader bijdraait en toch dat hondje wil.


    Het is telkens zo stom. Te oud, lelijk, kruising, te ver, ras dat hij niet wil, verliest te veel haar, dit, dat -.-


    16 - 09 - '17

    Jesus, waar gaat het naartoe met sommige mensen? Het is zaterdag Rebound, een fuif, georganiseerd door de zesdes van onze school, maar er is een mini-fuif voor de eerstes en de tweedes. Maar tjah, de tweedes willen niet komen want er gaat geen alcohol zijn. Die gasten zijn verdomme dertien jaar oud! In het tweede was ik tevreden met een cola - en nu nog steeds trouwens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tylan schreef:
    (...)

    Het is telkens zo stom. Te oud, lelijk, kruising, te ver, ras dat hij niet wil, verliest te veel haar, dit, dat -.-


    Hmm.. Leeftijd kan ik enigszins snappen, maar de rest van de 'redenen' vind ik nogal bullshit.


    26 - 02 - '16

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Jesus, waar gaat het naartoe met sommige mensen? Het is zaterdag Rebound, een fuif, georganiseerd door de zesdes van onze school, maar er is een mini-fuif voor de eerstes en de tweedes. Maar tjah, de tweedes willen niet komen want er gaat geen alcohol zijn. Die gasten zijn verdomme dertien jaar oud! In het tweede was ik tevreden met een cola - en nu nog steeds trouwens.


    Haha, wauw. Ik ben negentien en drink geen alcohol. Ik heb ook veel liever een cola :W


    26 - 02 - '16

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Jesus, waar gaat het naartoe met sommige mensen? Het is zaterdag Rebound, een fuif, georganiseerd door de zesdes van onze school, maar er is een mini-fuif voor de eerstes en de tweedes. Maar tjah, de tweedes willen niet komen want er gaat geen alcohol zijn. Die gasten zijn verdomme dertien jaar oud! In het tweede was ik tevreden met een cola - en nu nog steeds trouwens.


    Herkenbaar. Toen ik in het vijfde of zesde middelbaar zat zag ik ook snotneuzen op fuiven bier zuipen. Ik snap dat echt niet...


    16 - 09 - '17

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Hmm.. Leeftijd kan ik enigszins snappen, maar de rest van de 'redenen' vind ik nogal bullshit.


    Ik heb toch gestuurd, haha.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik heb toch gestuurd, haha.


    You go girl!


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    You go girl!


    Ik ben een badass, haha


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Herkenbaar. Toen ik in het vijfde of zesde middelbaar zat zag ik ook snotneuzen op fuiven bier zuipen. Ik snap dat echt niet...


    Weet je, als ik al iets zou drinken op een fuif, is het maximum één kriek, maar dan nog zou ik niet naar een fuif gaan voor de alcohol. Ik kan er sowieso niet goed tegen, ik voel het al vanaf het moment dat half glas op heb - en in bierglazen kan er echt geen heel biertje. Een fuif draait om de ambiance, toch niet om de alcohol?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Weet je, als ik al iets zou drinken op een fuif, is het maximum één kriek, maar dan nog zou ik niet naar een fuif gaan voor de alcohol. Ik kan er sowieso niet goed tegen, ik voel het al vanaf het moment dat half glas op heb - en in bierglazen kan er echt geen heel biertje. Een fuif draait om de ambiance, toch niet om de alcohol?


    Ik drink op een fuif nooit, als ik iets drink is het cola of zo. Ik heb ook de indruk dat iedereen naar een fuif gaat om te drinken, roken, drugs te gebruiken en om de dikke nek uit te hangen. Dan heb je ook van die gasten die alle wijven proberen binnen te doen en wijven die rond alle jongens hangen om maar een lief te vinden. Het is te zielig voor woorden. Ik verschiet er van hoeveel jonge snotneuzen daar rondlopen tegenwoordig.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik drink op een fuif nooit, als ik iets drink is het cola of zo. Ik heb ook de indruk dat iedereen naar een fuif gaat om te drinken, roken, drugs te gebruiken en om de dikke nek uit te hangen. Dan heb je ook van die gasten die alle wijven proberen binnen te doen en wijven die rond alle jongens hangen om maar een lief te vinden. Het is te zielig voor woorden. Ik verschiet er van hoeveel jonge snotneuzen daar rondlopen tegenwoordig.


    Ik ben nog maar één keer naar een fuif geweest, een paar jaar terug (ik was echt veel te jong daarvoor, het enige wat ik gedaan heb was aan de kant staan praten, lol), en het enige wat ik aangeraakt had was plat water. :'D En indeed, al dat gerook en die drugs, ik word er kotsmisselijk van.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 20:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga nooit naar feestjes, want ik ben saai ;x


    26 - 02 - '16