• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Deadshot schreef:
    Neem je tijd, hoor!
    Is het een OP? En komt hij op Q? Want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. :'p


    Ik ben wel van plan om hem ooit op Q te zetten, maar dan wil ik eerst wat anderen afronden, anders raken die weer in de vergetelheid... Wat nu al bijna gebeurd. xD En het is een verhaal met onbekende personen. (;


    Credendo Vides

    Ik ben blijkbaar een heel lastig persoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik ben blijkbaar een heel lastig persoon.


    Ik zit echt even enorm te puzzelen met de cover, ik hoop echt dat ik hem binnenkort af heb! Je wacht al zo lang, mijn excuses daarvoor.


    Credendo Vides

    Maak niet uit hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?






    Yggdrasill schreef:
    * Titel
    Môr
    * Korte Samenvatting
    Een Elfenkoningin trommelt haar onderdanen op om een onverwacht kwaad dat uit het Zuid-Oosten komt te bestrijden. Oude vijandschappen zullen moeten worden opzijgezet en de grens tussen goed en kwaad vervaagd, want vuur kan je immers enkel met vuur bestrijden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eventuele achtergrond:


    Hoofdpersonages:
    × Faceclaim Io uit Clash of Titans


    × Faceclaim Perseus uit Clash of Titans (een soortgelijk plaatje)


    × Een van de mannen op volgende plaatjes:
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/021/0/4/morgoth_and_ungoliant_by_valerhon-d3532cd.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0a/a7/ed/0aa7ed65a1e4639e4741a96fc5650b53.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/19/75/ad/1975ad7fd3fb824d6c445c5bee515f5d.jpg
    × Daenerys uit Game of Thrones (meer naar de achtergrond van de cover toe)


    × Eventueel nog een afbeelding van de Elfenkoningin, faceclaim Lagertha uit Vikings. Ook zij mag meer op de achtergrond staan (;

    * Sfeer die het weer moet geven
    Donker en avontuurlijk
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Verticaal is prima (;
    * Eventuele Exta's
    Deze cover heeft niet echt haast nodig (;




    Hier is de cover, ik ben benieuwd wat je ervan vind en of die niet te druk is zo met al die gezichten erop (;

    Het koste me eigenlijk best wel veel tijd om een goed lettertype erbij te vinden, aangezien velen de ^ op de o niet accepteren en dat komt er dan heel vaag of lelijk uit te zien xD Uiteindelijk heb ik gekozen voor Quilted Butterfly.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)



    Hier is de cover, ik ben benieuwd wat je ervan vind en of die niet te druk is zo met al die gezichten erop (;

    Het koste me eigenlijk best wel veel tijd om een goed lettertype erbij te vinden, aangezien velen de ^ op de o niet accepteren en dat komt er dan heel vaag of lelijk uit te zien xD Uiteindelijk heb ik gekozen voor Quilted Butterfly.


    Ik vind hem echt heel gaaf :3
    Bedankt ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik kom je even lastig vallen met een cover :3
    Ze zijn zo bootyful ^-^

    * Titel The states of Insanity, al heb ik ook graag ThE sTaTeS oF iNsAnItY. Wat mooier uitkomt, i guess c:

    * Korte Samenvatting
    Watch it drip down, oh so slow
    Watch it drip down, corrupting the snow
    Ah yes, that beautiful red that is your blood
    Arising like a flower from a flower bud

    Drip, drip
    Drip, drip

    How come such beauty can be filthy like this?
    How come such beauty can be impure?
    Dripping down aimlessly in to an abyss
    How much of it will you endure?

    Drip, drip
    Drip, drip

    A lonely smile creeps up my face
    as I chuckle softly
    'Ah, you got some on your pretty lace!'
    I say as I look into your eyes, once so lovely

    Drip, drip
    Drip, drip

    My hands are twitching as I pick up the knife
    I think it's time to take your life
    The metal slicing through your flesh and dress
    Well well, you have made quite the mess!

    Drip, drip
    Drip, drip

    Silently backing away
    On my legs I gently sway
    Looking at you I see my sin
    Looking at you I see my demon within

    Felony Damien Melanthe is a 17 year old boy, he is quite the gentle and cute person. Until you spark his interest that is, if you do he won't try to stop himself from reaching for a knife. Not having a preference in sexuality nor looks, all he will look at is your mind and he only kills for the sake of killing. Himself being pretty genius won't help the police in catching the murderer, aside from not having a pattern or motive. His new pray seems to be the 24 year old detective, who is very skilled to say at least.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Ik heb niet echt iets speciaals of specifieks, maar misschien bloederige handen? In ieder geval iets met bloed en engheid, hehe~
    * Sfeer die het weer moet geven Horror, mysterieus. Zodat het duidelijk te zien is dat het om een moordenaar gaat.
    * Horizontaal of verticaal? Wat mooier uitkomt, maar het liefst verticaal.
    * Eventuele Exta's Als je zo aardig zou zijn om mij te waarschuwen :3 Oh, het verhaal speelt zich of in en rondom 1856! Dus misschien kan je hier iets mee ;D


    Hey, Uiteindelijk heb ik het maar over een geheel andere boeg gegooid dan dat ik eerst van plan was en daar zijn deze twee gifs uit voorgekomen;
    Ik heb geen idee of dit iets is wat je zocht, maar aangezien je ook al zolang wacht vond ik het nu inderdaad wel eens tijd dat ik iets voor je zou maken, ongeacht al het gepuzzel. (Wat ik bij deze minimalistische covers niet heb gehad, maar ondanks dat ze niet heel uitgebreid zijn hoop ik dat de gif het weer wat specialer maakt :P


    Credendo Vides

    Ik vind het wel een mooie cover, maar het is inderdaad niet echt wat ik zoek ;n;
    Het spijt mij echt heel erg dat ik al jouw harde werk moet afwijzen, maar ik zoek echt iets waarbij je ziet dat het een horror verhaal is.
    En zou ik misschien de gif mogen zien? Want voor mij ziet het er uit alsof een glas wordt gevuld met ice tea XD
    Wel heel erg bedankt voor de moeite~! En ik vind het echt een hele gave cover, alleen is het echt niet wat ik zoek :c

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 0:18 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Sorry dat ik je weer stoor~!
    Ik heb drie afbeeldingen waarmee je misschien iets kan doen, als je nog iets wilt proberen ;D




    Ik hoop dat dit iets helpt ^-^


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    * Titel: Young & Beautiful
    * Korte Samenvatting: Louis gaat tegen zijn wil in naar een hele chique Universiteit. Door een ongeluk wordt hij uitgenodigd bij de meest populaire jongens van de hele school. Dus zij hebben het gezellig samen en dan komt opeens echt de 'koning' van de school, Harry, erbij. Harry lijkt op het eerste gezicht het perfecte leven te leiden en doet alsof hij geen gevoel heeft. Mensen behandelen hem ook alsof hij een God is ofzo, maar Louis doet dat niet. En daardoor merkt Louis pas dat er veel meer achter Harry zit dan een perfecte glimlach en lege ogen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik ben echt heel slecht in plaatjes uitzoeken. Sorry. Het gaat in ieder geval om Louis Tomlinson en Harry Styles.
    * Sfeer die het weer moet geven: Ik denk een beetje een koele, duistere sfeer.
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.× Als het kan wil ik het graag horizontaal, maar verticaal is ook prima.
    * Eventuele Exta's: misschien dat drugs en drankgebruik ook een beetje zichtbaar worden? En misschien ergens een Bat Flower? Ja. Ik bedoel die enge lelijke bloem, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jouw covers zijn veel te gaaf, dus ik plaats alvast even een aanvraag :3
    * Titel
    Arien
    * Korte Samenvatting

    De legende vertelt dat de Valar, toen Morgoth de Twee Bomen hun Licht ontnam, ze de twee laatste vruchten van Telperion en Laurelin aan de hemel zetten en twee Maiar aanduidden om deze rond de wereld te leiden, zodat deze weer in het licht kon baden. Arien werd gekozen om de Zon te leiden, aangezien zij de enige was die zijn warmte kon verdragen. Tilion, die van Arien hield, werd gekozen om haar te volgen en de Maan met zich mee te dragen.
    Arien was een geest van vuur en haar ogen waren zo fel dat niemand haar aan kon kijken. Ook Morgoth vreesde haar en daarom verborgen zowel hij als zijn onderdanen zich altijd voor haar brandende blik. Toch verlangde hij naar de macht die zij bezat en probeerde hij haar te overtuigen om zijn vrouw te worden. Arien weigerde en uit wraak roofde Morgoth haar maagdelijkheid, om haar te misbruiken en om een glimp van haar macht te kunnen stelen. Ariens geest brak en ze verliet Arda. Zo verliet de machtigste vuurgeest die aan de kant van de Valar stond de bekende wereld.

    Na de val van de Númenor in de Tweede Era keert Morgoth's dienaar Sauron weer terug naar Midden-Aarde. Elfen en Mensen zullen hun krachten moeten bundelen om dit kwaad voor eens en voor altijd te verslaan. Terwijl de machtige koning Gil-galad de Elfen en Mensen van Eriador bij elkaar krijgt, maken ook Amdír van Lothlórien en Oropher van Demsterwold zich klaar voor de strijd. Tijdens deze woelige tijden ontdekken de wachters van bosrijk echter iets dat alles wat Midden-Aarde ooit gekend heeft kan veranderen, indien het in de verkeerde handen valt.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Kenna uit Reign:





    Thranduil van The Hobbit:






    Of plaatjes die beter passen.
    [/spoiler]
    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus en donker
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Verticaal graag
    * Eventuele Exta's
    /

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 15:22 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dae schreef:
    Sorry dat ik je weer stoor~!
    Ik heb drie afbeeldingen waarmee je misschien iets kan doen, als je nog iets wilt proberen ;D

    Ik hoop dat dit iets helpt ^-^


    Ik denk dat ik hier idd wel iets mee kan (:

    In de tussentijd ook snel even nog weer eentje voor mezelf gemaakt, dan kan die ook weer uit het lijstje xD Het is inderdaad wel even een hele snelle.


    Credendo Vides

    Hee!
    Ben je al serieus opnieuw begonnen bij met de cover van Bevroren Watervallen? Want ik had je die twee foto's in PB gestuurd en wilde er eentje van Elrond bij als het paste. Nu vind ik dit echt een prachtige foto van Elrond, dus als hij erbij zou passen zou het tof zijn. c;

    En als je al bijna klaar bent laat je het maar lekker zitten. ^^
    Een contrast met iets met felle bloemen en die ijzige sfeer vind ik trouwens ook wel tof.
    Meh, misschien had ik het van tevoren beter moeten uitdenken. xD

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 19:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    Hee!
    Ben je al serieus opnieuw begonnen bij met de cover van Bevroren Watervallen? Want ik had je die twee foto's in PB gestuurd en wilde er eentje van Elrond bij als het paste. Nu vind ik dit echt een prachtige foto van Elrond, dus als hij erbij zou passen zou het tof zijn. c;

    En als je al bijna klaar bent laat je het maar lekker zitten. ^^
    Een contrast met iets met felle bloemen en die ijzige sfeer vind ik trouwens ook wel tof.
    Meh, misschien had ik het van tevoren beter moeten uitdenken. xD


    Haha, ik was nog niet weer heel ver, dus je bent nog op tijd. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha, ik was nog niet weer heel ver, dus je bent nog op tijd. (;

    Oké! Vind je het handig als ik alles even opnieuw in een post zet of heb je het overzicht nog wel?


    Every villain is a hero in his own mind.