• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:


    (...)


    Ik denk niet dat dit de sfeer is die je precies bedoelde. Man, ik moet echt beter dingen door gaan lezen met mijn vermoeide kop xD
    Toch hoor ik graag wat je ervan vind.
    Een betaling is zeker niet verplicht, al is het altijd wel leuk. Dat ligt geheel bij jou.



    Wauw oké, je bent niet de enige met een vermoeide kop (: Ik had dit berichtje helemaal over het hoofd gezien.
    Ik vind hem echt heel erg mooi! Maar zou je ipv dat plaatje achter de titel van dat wolvenmeisje iets van een grommende wolf kunnen doen? :$

    Sobremesa » Cave ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Goya became Eleunigwattes


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben echt dol op je covers. Ik heb een verzoekje die waarschijnlijk anders is dan je normaal doet, dus ik hoop dat je het wilt doen.

    * Titel: Draken brengen geluk
    * Korte Samenvatting: Nuo woont in een klein bergdorpje in een fantasy land gebaseerd op het oude China. Dit land wordt onder andere bewoond door draken, waarvan wordt geloofd dat ze geluk brengen en geneeskrachtige magie bezitten. Als in haar dorp de pest uitbreekt, wordt ze door haar adoptieve oma, de leider van het dorp, gevraagd op zoek te gaan naar de rode draak die volgens de legenden het dorp beschermd. Maar deze draak is al jaren niet gezien en heeft zich teruggetrokken in de bergen. Nuo begint aan een lange en gevaarlijke reis om de draak te vinden en haar dorp te redden. Maar ook de drakenkeizerin, de keizerin van het rijk, heeft gehoord van haar zoektocht en doet een beroep op haar om het rijk te helpen verlossen van de op tijgers rijdende stam die zint op de rijkdommen van het land. Ze komt voor een moeilijke keuze te staan. Moet ze haar dorp en iedereen waar ze van houdt redden of het rijk? Voor beide tikt de klok.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:


    Deze wil ik er graag in voor de hoofdpersoon


    Deze mischien als achtergrond


    Deze hoeft er niet per se in. Mocht je hem kunnen plaatsen, moet je weten dat tijgers de vijand zijn en dus moet deze een beetje dreigend zijn.

    * Sfeer die het weer moet geven: de sfeer van het oude China, hemels, eeuwig, maar ook machtig.
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Dat laat ik aan jou over

    * Eventuele Exta's: het liefst geen foto's, alle plaatjes hier zijn (gebaseerd op) oude Chinese kunst

    Edit: ik zou er graag ook deze twee tekens (Deze en deze erin willen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 21:57 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    And I'm just sitting here, waiting. It's just like I'm waiting on the reveal of A in PPL.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw :') ik bedoel het Eleumnogwattws niet letterlijk hoor :') ik kon mn username toen gewoon niet spellen hahaha :')


    take me back to the basics and the simple life

    Sorry, Ik heb mijn hoofd er niet echt bij de afgelopen tijd. Ben meer bezig met allemaal persoonlijkheidsonderzoeken waar ik mijn kop bij heb.
    Ik zal kijken of ik dit weekend het lijstje nog weer wat af kan werken.


    Credendo Vides

    Avarosa schreef:
    And I'm just sitting here, waiting. It's just like I'm waiting on the reveal of A in PPL.

    I really wanna know who A is. only a few episodes to go and we'll know


    “A queen will always turn pain into power.”

    DreamerN schreef:
    Sorry, Ik heb mijn hoofd er niet echt bij de afgelopen tijd. Ben meer bezig met allemaal persoonlijkheidsonderzoeken waar ik mijn kop bij heb.
    Ik zal kijken of ik dit weekend het lijstje nog weer wat af kan werken.
    Is niet erg hoor. Ik vind het gewoon grappig dat iedereen achter mij aan de beurt komt. Ik ben toch net 2000-4000 woorden kwijt, dus mijn motivatie is voor het moment nogal ver te zoeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cave schreef:
    (...)
    I really wanna know who A is. only a few episodes to go and we'll know
    You think? Ik dacht dat die nog 2 seizoenen kregen om te airen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vraagje,
    Hoe zorg jij dat al die afbeeldingen zo mooi inelkaar over gaan?
    Zoals op die foto in de beginpost met al die verschillende covers in 1, bijna al die covers zien eruit alsof het gewoon 1 afbeelding is, ik krijg dat eigenlijk nooit helemaal voorelkaar, bij mij blijf je zien dat het verschillende afbeeldingen naast elkaar zijn xd
    Het lijkt bij mij pas op 1 afbeelding als ik gewoon alle afbeeldingen dezelfde grootte over elkaar heen leg met wat transparantie ertussen :')
    Wil heel graag net zo goed worden als jij, haha lol jij bent mijn inspiratie -altijd al geweest eigenlijk cx-


    Little do you know

    Dat is toch gewoon 1 afbeelding?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wilde ik net de covers voor Avarosa , de aangepaste versie voor Turing opslaanen ik was bezig met die voor Dae , vind GIMP het leuk om vast te lopen en zichzelf af te sluiten :S :(

    Nu kijken of ik het nog weer snel overnieuw kan maken. Ze zullen er waarschijnlijk anders uitzien als dat ik eerst had, dus het is nog maar te kijken hoe lang ik erover doe.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wilde ik net de covers voor Avarosa , de aangepaste versie voor Turing opslaanen ik was bezig met die voor Dae , vind GIMP het leuk om vast te lopen en zichzelf af te sluiten :S :(

    Nu kijken of ik het nog weer snel overnieuw kan maken. Ze zullen er waarschijnlijk anders uitzien als dat ik eerst had, dus het is nog maar te kijken hoe lang ik erover doe.

    Ah neee, dat is wel écht heel rot! :C


    Inspiration can hit you any time

    Neem je tijd. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?