• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tijd om productief te zijn, Nikki.


    Your make-up is terrible

    Ugh, fuck dat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohh dit hou ik niet vol.

    Ik zou het echt jammer vinden als V&D failliet gaat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hedeby schreef:
    Ik zou het echt jammer vinden als V&D failliet gaat.


    Ik zou het niet zo heel erg vinden, hahah. Ze doen het zelf ^^
    Maar waarom zou je dat jammer vinden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hedeby schreef:
    Ik zou het echt jammer vinden als V&D failliet gaat.


    Pfft, ik niet. Ik heb er gewerkt en het was niet echt leuk. Ik kreeg weinig betaald en stond altijd alleen op een hele afdeling. Soms was er de dag ervoor niemand op de afdeling geweest waardoor alles een enorme troep was. Ze nemen niet genoeg mensen aan en verwachten dat ik voor dat geld alles op orde ga houden en uiteindelijk moest ík zelfs, als 18 jarige die er een maand werkte, de afdeling overnemen, terwijl ik er niks vanaf wist.


    Your make-up is terrible

    Oh my GOD, ik ben chagrijnig... Buikpijn, rugpijn en DA Inquisition is moeilijk als je op Hard speelt. Ik ga wel heel de dag Game Grumps kijken en boos zijn. (bat)


    Caution first, always.

    Zo fijn weer dit. Lul geen dingen die niet waar zijn en vraag het eerst aan mij voor je zoiets zegt, dude. Ik wist al lang dat dit weer zou gonsen door de school, maar aye, wees even eerlijk en vraag het aan mij. Nevermind, alright. Nog een paar maanden en dan zie ik de meeste van jullie waarschijnlijk nooit meer. I shouldn't care and actually, I don't even care anymore. Of ik überhaubt in de laatste maanden nog nieuwe vrienden had gemaakt. Lol, nee, natuurlijk niet! Ik had dan vorig jaar echt meer moeten socializen. Maar hey, ik heb een paar mensen waar ik graag mee omga en ik heb liever dat die de waarheid weten dan mensen die niks om mij geven en waar ik eengoed niks om geef. En toch steekt het. Bruh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, weer eentje ten dode opgeschreven. Dan ga ik 'm wel sluiten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom droom ik zo vaak dat ik per ongeluk vlees eet? Ik mis vlees absoluut niet en het zorgt alleen maar voor paniek en kotsneigingen in mijn droom. Hoe is dit mijn versie van een nachtmerrie geworden? :')

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 12:56 ]


    Caution first, always.

    Volgend module gaat interessant, maar zoveel werk worden +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fucking koud! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een mens al moet doen voor een job, tjonge. Soms wil ik gewoon weer graag naar school.


    16 - 09 - '17

    God dammit. Waarom zijn getekende mannen die niet meer zijn dan een paar lijntjes zovvel hotter dan alle jongens in mijn omgeving? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom moeten ze dat spel nou zo verkrachten met deze update? Ik had perfecte builds, maar nu zijn al die items helemaal anders.