• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Who cares dat je geen make up op hebt. Je wordt er niet mooier van of zo. Hou het gewoon puur natuur of zo --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké ik geef het toe, starbucks is mijn verslaving. Ik klaarde helemaal op na een slokje...
    Dure hobby (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vanaf nu ga ik mensen niet meer laten bepalen hoe ik mijn leven leid. Ik ga mijn eigen keuzes maken, wanneer ik iets doe en hoe ik het doe. Ik wil gelukkig zijn en dat gaat niet werken als mensen mijn leven gaan bepalen. I am going to live my own life.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 9:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Who cares dat je geen make up op hebt. Je wordt er niet mooier van of zo. Hou het gewoon puur natuur of zo --'


    Lekker tegenstrijdig. Dat kan je ook helemaal niet voor andere mensen bepalen.

    Jonty schreef:
    Vanaf nu ga ik mensen niet meer laten bepalen hoe ik mijn leven leid. Ik ga mijn eigen keuzes maken, wanneer ik iets doe en hoe ik het doe. Ik wil gelukkig zijn en dat gaat niet werken als mensen mijn leven gaan bepalen. I am going to live my own life.


    Your make-up is terrible

    Bij de eerste uit ik mijn mening en bij de tweede mijn gevoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je zelf graag je leven wilt leiden zoals jij dat wilt, moet je anderen ook hun leven laten leiden zoals zij dat willen. ;3


    Your make-up is terrible

    Dat doe ik, maar we hebben vrijheid van meningsuiting dus ik uit mijn mening ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan vind je het vast niet erg als mensen hun mening over jouw leven geven.


    Your make-up is terrible

    Ze mogen hun mening wel hebben maar ik bepaal zelf wat ik er mee doe. Ik ga mensen niet voor mij laten beslissen en zo is dat "make up stukje" ook opgebouwd. Mensen doen er maar mee wat ze willen, maar ik heb mijn eigen mening en die uit ik.

    OT: waarom reageert me psycholoog niet --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yess, eindelijk een nieuwe goede bril ^^

    Hmm, manga studio, sketchbook pro of een ander teken programma. Waarom zijn er zo veel programma's? Het is moeilijk kiezen :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Basgitaar of drummen met muziek. Ik ben gelukkig.


    wat was dit ookalweer

    Complete dierentuin hier in de klas :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kom op je kan het. 64 opgaven kan je maken voor morgen. Zet i'll make a man out of you op en ga van die verdomme pc af :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat ben ik blij als ik van deze godvergeten school weg ben. Van mij mogen al die docenten op die afdeling oprotten. Klootzakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.