• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elros schreef:
    Het bestaat nog :8
    Er zit hier in de trein echt een mega mega mega mega mega mega knappe gozer tegenover mij die LEEST ik reis al 5 jaar met de trein en dit is de eerste keer dat ik het zie haha

    Dhaaw hij is er echt helemaal in verzonken :Y)


    Ik zie echt supervaak mensen lezen in de trein :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vhagar schreef:
    (...)
    Quizlet is het bewijs. :Y)

    Haha, true XD
    Al heb ik nog nooit zoveel "boeken" gezien die over SM of andere vormen van seks gaan (:
    Niet dat ik dat erg vind (A)

    Ik lees ook boeken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whut, blijkbaar is het Tony's Chocolonely in plaats van Tony's Chocolony. Nou klinkt het opeens een stuk minder vrolijk. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh ik twijfel of ik die username moet nemen of niet. Moet sowieso nog anderhalve maand wachten (dankje Yolanda) maar ik twijfel nu al :')

    Tuurlijk is de Smac ham bedorven als ik macaroni wil eten.. Gelukkig heb ik het bonnentje nog en heb ik em vandaag gekocht.

    Oh, mensen. Dit is toch wel jammer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holder schreef:
    Ugh ik twijfel of ik die username moet nemen of niet. Moet sowieso nog anderhalve maand wachten (dankje Yolanda) maar ik twijfel nu al :')


    Graag gedaan :Y)


    OTOFT: Hmpf Yooo, je hebt geen reet uitgevoerd vandaag. Dat was niet de planning! -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ya know they talk about ya and they tell the lies / Dont be fooled u betta recognize / They not there for you / They dont care for you / Trust me cuz i know its true


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh staat de fucking bus in de file. Ik wil naar huis! ):


    26 - 02 - '16

    Het liefst zou ik aangifte tegen hem doen, maar ik wil niet dat mijn moeder haar relatie kapot gaat. Niet nu ze eindelijk een vaste relatie heeft. Al ben ik bang dat hij ook aan andere meisjes van 14/16 gaat zitten..

    Wiarda schreef:
    Whut, blijkbaar is het Tony's Chocolonely in plaats van Tony's Chocolony. Nou klinkt het opeens een stuk minder vrolijk. :/


    Dus ik ben niet gek o.o Ik dacht dat ik het altijd verkeerd gelezen had toen ik merkte dat er 'Chocolonely' staat.

    OT: 9 voor filosofie awwwyusss.


    i put the fun in funeral

    Ik wil echt niet naar dat gala, iedere vriendengroep gaat zeker overdressed en ik heb er 0.0% zin in. Ugh.


    wat was dit ookalweer

    QuizApp is een leuke app. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    QuizApp is een leuke app. (:

    Ik dacht even dat er QuizletApp stond. :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.