• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ruzies zo zat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shiiiit, ik zit in mijn pyjama boven en er heeft net iemand beneden aan de deur gebeld. Hoe doe ik mijn beste impressie van "niet thuis" terwijl ik voor een raam zit? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Shiiiit, ik zit in mijn pyjama boven en er heeft net iemand beneden aan de deur gebeld. Hoe doe ik mijn beste impressie van "niet thuis" terwijl ik voor een raam zit? :x


    BUKKEN! GA OP DE GROND LIGGEN EN HOU JE STIL!
    Direct een goede oefening voor als dr es een aardbeving is. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Shiiiit, ik zit in mijn pyjama boven en er heeft net iemand beneden aan de deur gebeld. Hoe doe ik mijn beste impressie van "niet thuis" terwijl ik voor een raam zit? :x



    Als je stil genoeg zit denkt 'ie misschien dat je een standbeeld bent (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik geef het op 75 opgaves zijn te veel. :_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga al die leuke mensen weer zien, lekker musicals kijken en dan zaterdag weer zo'n leuke dag? HELL YES :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Shiiiit, ik zit in mijn pyjama boven en er heeft net iemand beneden aan de deur gebeld. Hoe doe ik mijn beste impressie van "niet thuis" terwijl ik voor een raam zit? :x

    Hehe, did you open the door?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    BUKKEN! GA OP DE GROND LIGGEN EN HOU JE STIL!
    Direct een goede oefening voor als dr es een aardbeving is. :Y)

    Merlyn schreef:
    (...)


    Als je stil genoeg zit denkt 'ie misschien dat je een standbeeld bent (cat)

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe, did you open the door?



    Om op de grond te gaan liggen (wat inderdaad mijn eerste reactie was, tbh, want zo geweldig ben ik met sociale situaties) had ik eerst uit bed moeten springen, wat juist veel opvallender zou zijn geweest.
    Uiteindelijk ben ik blijven zitten en heb ik de hele tijd heel geconcentreerd naar mijn laptopscherm gekeken en net gedaan alsof ik veel te luid naar muziek aan het luisteren was om de deurbel gehoord te hebben. Sorry, wie er dan ook aan de deur was. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil film kijken maar ik weet niet welke film.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Ik wil film kijken maar ik weet niet welke film.


    Wat vind je zoal leuk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het bestaat nog :8
    Er zit hier in de trein echt een mega mega mega mega mega mega knappe gozer tegenover mij die LEEST ik reis al 5 jaar met de trein en dit is de eerste keer dat ik het zie haha

    Dhaaw hij is er echt helemaal in verzonken :Y)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:00 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Had ik nu trouwens ook maar een boek haha konden we samen lezen :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Het bestaat nog :8
    Er zit hier in de trein echt een mega mega mega mega mega mega knappe gozer tegenover mij die LEEST ik reis al 5 jaar met de trein en dit is de eerste keer dat ik het zie haha

    Dhaaw hij is er echt helemaal in verzonken :Y)

    Wat? Zijn er nog jongeren die boeken lezen? Dat heb ik ook nog nooit in de trein gezien. Al doe ik het zelf ook graag (:

    Wel fijn dat ik er op tijd achter ben dat ik later oogproblemen krijg. Wauw, ik moet echt alle erfelijke ziektes in mijn familie erven hè. Zo gaat het nog jaren duren voordat ik kinderen kan krijgen.
    ..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:03 ]

    Alsjeblieft, laat me morgen gewoon naar school kunnen gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Catcall schreef:
    (...)
    Wat? Zijn er nog jongeren die boeken lezen? Dat heb ik ook nog nooit in de trein gezien. Al doe ik het zelf ook graag (:

    Wel fijn dat ik er op tijd achter ben dat ik later oogproblemen krijg. Wauw, ik moet echt alle erfelijke ziektes in mijn familie erven hè. Zo gaat het nog jaren duren voordat ik kinderen kan krijgen.
    ..

    Quizlet is het bewijs. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."