• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pffft, no gay bdsm rpg's? Wat moet ik toch met mijn leven...


    Your make-up is terrible

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik dacht even dat er QuizletApp stond. :x


    Toegegeven, dat zou nog beter zijn. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh


    16 - 09 - '17

    Omg, waarom ben ik zo extreem, maar dan echt extreem socially awkward. Zelfs bij mijn vader of beste vriendin heb ik constant het gevoel dat ze mij aan het uitlachen zijn for some reason, damn. En die psycholoog van me heeft ook makkelijk praten met zijn "je moet je gewoon door je angst heen proberen te bijten". :')

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb dus echt niet het ruimtelijk inzicht op dubbelzijdig te kunnen printen :/ Mn tweede poging is nog steeds niet ideaal...


    Stenenlikker

    Je wordt 'volwassen' genoemd, maar je bent een grote, aandachttrekkende baby. Die moeten namelijk ook altijd zo janken voor aandacht. Stop ermee, cuz' you're irritating the hell outta me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Toegegeven, dat zou nog beter zijn. :Y)
    Ik heb er eentje, zelf gemaakt, maar mag ik niet uitbrengen van Rutger en daarom doe ik er ook weinig (eigenlijk niks) aan.
    Als ik zeg dat iets moeilijk is, dan meen ik dat ook. Dat betekend dat ik dingen heb uit geprobeerd, dat ik trucjes heb toegepast en daarna zeg ik pas wat. Mij als een kind gaan behandelen helpt niet. Fuckers.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 20:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb er eentje, zelf gemaakt, maar mag ik niet uitbrengen van Rutger en daarom doe ik er ook weinig (eigenlijk niks) aan.
    Als ik zeg dat iets moeilijk is, dan meen ik dat ook. Dat betekend dat ik dingen heb uit geprobeerd, dat ik trucjes heb toegepast en daarna zeg ik pas wat. Mij als een kind gaan behandelen helpt niet. Fuckers.


    Weet ik. En ik vind het wel heel jammer dat ie niet uitgebracht mag worden! Qua wat je dr over vertelde klinkt ie wel vet fijn!
    Oeh, heb je dr een screenshot van anders? Ben nu wel nieuwsgierig. _O_


    OTOFT: stomme psycholoog. Je laat iedereen zich heel onzeker voelen. Terwijl ze zich op die dode marinier moeten richten! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet opnieuw alsjeblieft ;(


    16 - 09 - '17

    Oké ik ben blij dat je mij skyped ondanks de tijd zone waar je zit. Maar ik heb echt het gevoel dat je alcohol op heb. Men, ik weet niet of ik dit moet melden aan je moeder :/ + Als je al alcohol op heb. Hoe de fuck heb jij dat gekregen? Je moet 21 zijn bij jullie en sorry dat ik het zeg maar daar zie je er zeker niet naar uit...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik haat mijn profielwerkstuk begeleidster door haar mag ik misschien niet eens examen doen dit jaar..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Man o man, wat wil ik graag dat dit gewoon over is. Pleur me naar de havo en we zijn klaar. Ajuu.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn relatie gaat eraan. Ik voel het gewoon. Ik ga kapot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, draai de zaak maar weer om. Ik had natuurlijk weer het initiatief moeten nemen om er iets van te zeggen, terwijl de dag waarop ik verdomme jarig was helemaal gesloopt was.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Serieus, serieus, serieus, SERIEUS!!!!!!!!!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •