• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het komende uur kan ik sowieso niet aan het werk als die gast nu dus weer op visite is. -.-'
    Dan maar naar mijn zeer koude kamer en daar de kachel aanzetten en gaan opruimen. Is tenminste nuttig en hoef ik niet bij de visite te zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit kamp klinkt echt super, maar ik weet niet of ik het wel durf. Het zijn wel gelijk 10 dagen in een onbekend land.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dit kamp klinkt echt super, maar ik weet niet of ik het wel durf. Het zijn wel gelijk 10 dagen in een onbekend land.


    Als je een jongerenreis bedoelt, dan zeg ik doen! Deze eerste keer dat ik dat deed vond ik het van te voren echt doodeng, maar uiteindelijk was het superleuk :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik erger me zo dood aan je. In plaats van telkens een vrouw te nemen, zorg je voor wat variatie.(cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Dit boek was erg spannend, omdat het vanaf het begin van het boek erg spannend was." Sommige mensen. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, you don't care~

    Ik moet een verslag maken maar ik snap er niks van...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe verwacht je dat ik nu jouw werk ga maken terwijl ik ziek op de bank lig.


    wat was dit ookalweer

    Great...


    16 - 09 - '17

    Ja, ja, ik weet wel dat je een relatie hebt en daar blij mee bent, maar je hoeft niet elke dag op Facebook te plaatsen hoeveel je van dat wijf houd met de datum erbij. Ik word er kotsmisselijk van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu heb ik het verknald geweldig. ;']
    +Holy fuck. Egyptisch rekenen geeft mij een totaal nieuw beeld in wiskunde Ö

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 17:00 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Why don't you just understand whaT I'M SAYING HERE

    Serieus NS, er wordt sneeuw verwacht, dus je past meteen je dienstregeling aan, zonder dat die sneeuw zeker is? O_O Waarom net op de dag dat ik met de trein moet...


    Stenenlikker

    Ik wil eten. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waarom voel ik me toch zo kut..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    take me back to the basics and the simple life