• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je kunt george ook wel naast hem plaatsen hoor (flower) alleen wilde ik dat wijzigen in mijn vorige reactie maar ik was te lui daarvoor.

    Misschien hoef ik mijn wraak hiermee dan maar niet door te laten zetten..


    Voor wie is de wraak dan- laat maar. Jij mag als eerst een begin post maken want ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is; net zoals cam xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En ja; ze hebben rolstoelen, denk ik :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pech gehad jij mag als eerst posten xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Voor wie is de wraak dan- laat maar. Jij mag als eerst een begin post maken want ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is; net zoals cam xd


    Je stelt eerst je vraag en zet er "laat maar" achter, betekend dat je toch ergens hoopt om de antwoord tehoren :'D

    Er is niets bijzonders gebeurd hoor, ik weet net zo veel als jij weet op dit moment. Ik wilde wraak nemen op dat jij campbell in coma grgooid had, omdat dat jouw wraak was op de hele Geo gedoe. Maar laat maar dan, ik ga niets doen hoor xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Pech gehad jij mag als eerst posten xd


    Hoezoo :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee; je praat me niet meer om en god nu ben ik ergens benieuwd naar je wraak :< en ik denk dat het sws fataal afgaat lopen voor Cage maar ik ben benieuwd :'x ga nou maar eerste post maken ik moest het al de afgelopen keren xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Nee; je praat me niet meer om en god nu ben ik ergens benieuwd naar je wraak :< en ik denk dat het sws fataal afgaat lopen voor Cage maar ik ben benieuwd :'x ga nou maar eerste post maken ik moest het al de afgelopen keren xd


    O, oke x'o maar ik ga het niet meer doen dus qees maar niet bang. Het was maar een gedachte dat noname in die krat met drank eigenlijk vergif gestopt had om bepaalde personen te vergiftigen maar dat cageleo het gewoon gedrobken hadden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nu kan ik even geen post schrijvrn, dus moet jr even wachten xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ^maakt niet uit. Ik ben zo toch offline en kan pas wss om 23;00 reageren :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Camp slaapt nog steeds.. George is wel in de ziekenzaalbed naast die van Campbell in slaap gevallen, Leo zit gewoon in de slaapzalen, Fred weer bij Ralf of slaapt Fred deze keer alleen?


    Misschien Ralf bij Fred? Dat ze op Freds slaapzaal liggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Misschien Ralf bij Fred? Dat ze op Freds slaapzaal liggen.


    Ja, is wel goed ^^ hoeven ze won won tenminste niet meer teirriteren.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 13:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, is wel goed ^^ hoeven ze won won tenminste niet meer teirriteren.


    Wat als Leo een liefdesdrankje doet in Freds drinken? x) Het spijt me voor mijn idee maar we hebben Red drama nodig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Wat als Leo een liefdesdrankje doet in Freds drinken? x) Het spijt me voor mijn idee maar we hebben Red drama nodig.


    Kan wel, maar ik denk niet echt dst Leo zoiets zou doen :'p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kan wel, maar ik denk niet echt dst Leo zoiets zou doen :'p


    ): we hebben geen drama voor Red en dan is het ook niet echt leuk om te rpgen. Maak jij de eerste post trouwens? Vorige keer deed ik dat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Vor het eerst sinds dagen weet ik niet meer wat ij gedroomd had. Elke keer zag ik wel weer iets vreemds, maar deze keer niets. Hoewel ik hoopte dat d gebeurtenissen van gister avond een droom- nachtmerrie was. Maar helaas. Ik deed mijn ogen zachtjes open rn knrep xe tot een spleet torn een felle zonlicht plotseling op mij viel en ik madama plijster de gordijnen open zag trekken.
    'Nog steeds hier; weasley?' Vroeg ze. Ik kwam overeind sitten en wreef wat in mijn igen voordat ik met mijn hoofd knikte.
    'Zoals u het ziet.' Gaapte ik dan en trok mexelf van het ziekenzaalbed overeind om vervolgens naar Campbell zijn bed toe te lopen. Hij sliep nog steeds; ik ben benieuwd wanneer hij wakker zal worden.. en zich zal herinneren wat er gister avknd gebeurd was. Ik nam naast hem op het bed plaats en begon met mijn hand zachtjed door zijn haren te gaan voordat ik zachtjes naar zijn hand greep en me wat voorover boog om een tedere kus op zijn voorhoofd te drukken.
    'Camp, ik ben het; George. Ik ben bij je.' Murmelde ik zachtjes, hoewel hij het waarschijnlijk niet kon horen en leunde ik achterover om naast hem te kunnen liggen en op mijn zij neer rolde om hem aan te kunnen kijken.
    '..ik ben bij je.' Herhaalde ik zachtjes.




    Ralf Auron

    Vijf jaar lang sliep ik altijd samen met mijj leeftijdsgenoten. Samen met Ron, Marcel, Harry, en nu slaap ik plotseling in een kamer met Leo, Fred, en de andere stel zevende jaars studenten. Het was vreemd; ik voelde me erg oncomfortabel. Maar toen ik merkte dat ik in fred zijn armen, naast hem op zijn ned lag, voelde ik me veel beter. En ook nog door het feit dat het zaterdag was en dat we niet vroeg op hoefde te staan waardoor ik langer op deze positie kon liggen, was zo goed. Ik glimlachte zachtjes terwijl ik maar naar de slapende Fred staardes en wat dichter naar hem toe schoof. Ik wilde hem wekken aangezien het al ochtend was, maar ik kanen wil slapende mensen niet wakker maken. En Fred totaal niet. Dus speelde ik maar zachtjes met zijn vingers tot poging om het langzaam wakker te kunnen maken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••