• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar moet ik op reageren?
    En ik vertrouw deze situatie met Leo en George en Campbell niet. Vooral Campbell. En Leo. Maar vooral Campbell.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar moet ik op reageren?
    En ik vertrouw deze situatie met Leo en George en Campbell niet. Vooral Campbell. En Leo. Maar vooral Campbell.


    Whuuut waarom vertrouw je Campbell niet? Ik bedoel Leo is logisch maar whutt waarom vertrouw je Cam niet :'o

    Daarnaast kan je reageren op Ralf & Kealan. Posts page Unknown xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Whuuut waarom vertrouw je Campbell niet? Ik bedoel Leo is logisch maar whutt waarom vertrouw je Cam niet :'o

    Daarnaast kan je reageren op Ralf & Kealan. Posts page Unknown xd


    Omdat ik dronken Campbell eng vind :O En ik ben nog niet zo gehecht aan Leo maar wel aan Campbell. En heb ik al gezegd dat dronken Campbell eng is?

    Fred zit ergens in weetikveelwaar, dus niet op Ralf volgensmij. En ik ga maar weer zoeken.
    Slecht humeur vandaag, dus waarschijnlijk Jonah ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek recht in Leo zijn gezicht, voordwt ik mijb ogen sloot om mijn fled weer tegen mijn lippen aan te drukken en tot aan de bodem leegdronk
    'Dat is een meisjes spel.' Kreunde ik zachtjes voordwt ik de fles wegsmeet en inpulsief Leo zijn fles uit zijn hand rukte en het wederom tegen mijn lippen aan wilde drukken. Echter kwam Camp tussen ons in en trok mij van Keo vandaan om zijn lippen vurig tegen die van mij aan te leggen, en schrok niet eens meer toen hij naar mijn riem greep en me mee dichter naar hem toe trok. Voor even maar, voor even kuste ik hem terug en liet mijn handen ietwat ruw door zijn haren gaan voordat ik wat wat afstand tussen ons creëerde en ik Leo zijn blik op mij voelde prikken. Hij zat daar maar en staarde ons lachend aan.
    'Wacht,' mompelde ik en greep weer naar de fles die leo opgepakt had waarna ik overeind krabbelde en die in een keer tot de helft lergdronk waarna ik het weer van mijn lippen afhaalde en nog wat op mijn plek wankelde terwijl ik Leo een blik toe wierp.
    'Je- je lijkt je te amuseren aan ons- leo-' murmelde ik en nam nog een slok waarna ik Leo hoorde lachen.
    'Waarom denk je anders dat ik jullie hier alcohol sta te voeren. Man; jullie zijn zo vele maler gezelliger.'


    Leo is gestoord x'D zo onwijs gestoord :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god.. Leo is gestoord; maar George gestoorder :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘..doe niet zo dom. Zie je me al zitten in Gryffindor, Hufflepuf of Ravenclaw.. Daarnaast heb ik geen zin om te praten. Jíj had daar ook geen zin in gisteren; dus waarom zou ik het nu wel moeten.’ Machteloos kijk ik toe hoe hij begint te tekenen. Daar ben ik blij mee, want ik kan echt niet tekenen.
    Ik wil iets zeggen waardoor hij weet dat ik gelijk heb, maar ik weet niks meer om te zeggen. Daarom pak ik mijn tas en loop ik weg.
    'Meneer Barret, waar gaat u heen?' vraagt de professor en ik draai me even om.
    'Weg,' zeg ik kortaf, maar als ik weg wil lopen houdt ze me tegen.
    'Dat dacht ik niet. Maar je opdracht af en daarna zien we het wel weer. Het maakt me niet uit wat je probleem is, maar in mijn les zul je gewoon mee moeten doen.'
    Boos loop ik terug naar Kealan en laat ik mijn tas naast hem op de grond vallen, waarna ik op een stoel ga zitten en toekijk hoe hij tekent. In me voel ik gigantische haat opborrelen en wil ik hem nu het liefst in elkaar slaan.
    'Als je nu doorwerkt, mag ik misschien eerder weg zodat ik niet meer met jóu samen hoef te werken.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah... Je doet echt áltijd alles wat zorgt dat Kealan juist niet met jou gaat praten... Je hebt een soort gave.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG ik zie nu pas dat ik de 10000 posts al voorbij ben :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    oh god.. Leo is gestoord; maar George gestoorder :'x


    Jeej, dat was mijn doel :'D nu vind je ze gestoord :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hoe gaat het dat ik langer dan naomi op q zit, maar dat ze alsnog een aantal 700 keer vaker gpost heeft dan mij x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hoe gaat het dat ik langer dan naomi op q zit, maar dat ze alsnog een aantal 700 keer vaker gpost heeft dan mij x')


    Sssshh :'D niet zeggen. Dat komt gewoon omdat ik het zielig vind om lege ruimtes niet op te vullen (A).

    @ Linde. Ja ik zag het laatst... en door jouw getal wil ik niet meer in de 10duizenden vallen :'( maar ik kom er bijna in.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes gleed er een kreun over mijn lippen terwijl zijn handen ruw door mijn haren gleed wat me enkel nog dichter tegen hem aan deed drukken tot hij dit hele moment bruut verbrak door naar Leo te kijken. Woedend en vol jaloezie keek ik naar Leo terwijl George enkel naar Leos net opgeraapte fles greep om die op te drinken waarbij hij op ging staan.
    ‘Je- je lijkt je te amuseren aan ons- Leo-’ in plaats daarvan bleef Leo maar door lachen. Alsof hij het grappig vond hoe George door mijn vingers glipte om naar hem toe te komen.
    ‘Waarom denk je anders dat ik jullie hier alcohol sta te voeren. Man; jullie zijn zo vele malen gezelliger.’ Met dat greep ik naar de dichtstbijzijnde fles om die met al mijn kracht open te rukken voordat ik het enige plezier wat er nog bestond tegen mijn lippen aandrukte en het in grote slokken naar binnen deed glijden en zelfs het akelig prikkend gevoel in mijn keel langzamerhand verdoofd werd. Mijn koude hand liet ik door mijn klamme voorhoofd en bezweten haar gaan waarbij ik kil naar Leo keek. ‘…Nou zoals je wilde; Truth or Dare- Leo. Doe je zet en kies wijs.. Beide worden je hoe dan ook fataal. Reken daar maar op.’

    pas op Leo... Camp is echt jaloers & boos.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Ik negeerde zijn boze stappen waarbij hij van mij weg beenden om naar de leraar toe te lopen. Niet eens deed ik de moeite om naar de stemmen te luisteren terwijl ik slechts maar alles na probeerde te tekenen hoewel mijn zicht enorm geblokkeerd werd door de vloeistofachtige substanties achter mijn ogen die me al dagen teisterde. Alsof de duivel ermee speelde.
    ‘Als je nu doorwerkt, mag ik misschien eerder weg zodat ik niet meer met jóu samen hoef te werken.’ Zonder om te kijken keek ik maar de lucht in alsof daar een oplossing voor al mijn problemen lag. Ik wist wel beter. Er was geen hoop; geen vreugde. Er lag slechts verdriet achter de horizon. De verdriet die we continu betraden als we dachten dat het goed en leuk met ons ging. Zo onopvallend mogelijk liet ik mijn hand met de veer erin naar mijn oog gaan waar ik de tranen wegdrukte voordat ik zachtjes mijn neus ophaalde.
    ‘Jíj wilde met míj samen werken. Ík heb hier niet om gevraagd.’ Klonk mijn stem toch wat strijdlustig terwijl ik zachtjes en teer de veer weer over de perkament liet gaan. Eigenlijk twee bijvoeglijk naamwoorden die aangaven hoe ik het liefst behandeld wilde worden. Meteen de twee bijvoeglijk naamwoorden waar mensen me nooit mee behandelde; behalve Jonah die de ene keer me afstoot en de andere keer aantrekt waardoor hij me werkelijk kapot en gescheurd maakt.
    ‘…Ga maar nou gewoon. Het is niet alsof jíj toch wat doet.’


    If only Jonah had a Kealan dictionary...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik lachte maar door toen George met zijn hoofd schudde en zijn tweede fles al bijna opdronk, en ik me wanhopig naar een nieuwe zocht die ik van het vloer oppakte en de dop er van af rukte. Vanuit mijn ooghoeken zag ik ook net hoe Campbell die van hem dronk, en hoewel ik hem echt moest gaan stoppen of George me morgen zou gaan vermoorden, deed ik het niet. Ik kan nog altijd liegen dat ik ook dronken was geworden en hem onmogelijk kon stoppen.
    ‘…Nou zoals je wilde; Truth or Dare- Leo. Doe je zet en kies wijs.. Beide worden je hoe dan ook fataal. Reken daar maar op.’
    Ik grijnsde en drukte de fles nog even tegen mijn lippen aan en ‘Truth,’ mompelde terwijl ik tegenover Campbell ging staan en hem overeind trok.
    ‘Vraag maar raak; Campje.’
    ‘Truth?’ hoorde ik George verbaasd vragen, die zijn tweede inmiddels leeg gedronken had en trok me bij mijn kraag waarna hij haast voorover tegen mij aanviel.
    ‘komop- Jordaan; Truth is voor meisjes. Wees een man en kies Dare!’
    Ik grijnsde en duwde George weg om Campbell weer aan te kunnen kijken.
    ‘oke, ik kies dan Dare.’
    ‘dat is mijn Leo!’ hoorde ik George plotseling vanachteren juichen en stak zijn lege fles het lucht in. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op en draaide me wat om en zag George ons net zo verbaasd aankijken.
    ‘-ik bedoel; dat is de Leo die ik ken,’ en met dat liep hij naar Campbell toe om een arm om hem heen te kunnen slaan.
    ‘dit is mijn Campje! En jij bent niet van mij Leo; jij bent van Fred. Of Fred is van jou; hoewel hij niet van jou houd.’


    God zijn dank is Campbell dronken, net als George. Leo is de enige die nog logisch kan denken hierzo x’D haha, haat mij niet :’3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh merlin; Camp wórd aanhankelijk als hij dronken is. Nu hij George heeft is dat automatisch nog naar één persoon... en nu... die persoon... nu is hij moordend jaloers x'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya