• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Ze kunnen ook Truth or Dare doen :'D zodra Camp gedronken heeft. Want dan durft hij wel iets x'D


    Dat gaat geniaal worden aangezien ze dan letterlijk alles zullen doen en sowieso niet kunnen liegen x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat gaat geniaal worden aangezien ze dan letterlijk alles zullen doen en sowieso niet kunnen liegen x'D


    haha :'D ze zijn toch alles vergeten de volgende dag; iig Camp gezien die denk ik wel dronken gaat worden omdat hij geen rem weet; en hij heeft geen rem als george die niet laat zien :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Oh.’ Hoorde ik zachtjes tegenover komen waarbij de flessen op de vloer voor George stonden. Zenuwachtig slikte ik waarbij ik snel mijn blik weer naar de kaarten verplaatsten.
    ‘Ik ben toch niet de nieuweling? Ah- kom nou, lach nou eens een beetje. Julie zitten hier alsof jullie gedwongen waren om met mij mee te komen.’ Even keek ik naar Leo voor ik naar George keek die iet comfortabeler was gaan zitten terwijl mijn handen nog gespannen in mijn benen knepen.
    ‘Nee; Leo, ik vind dit juist leuk. Hoewel we ook mannelijkere dingen konden doen dan een onschuldige potje knalpoker met een weddenschap die er aan hangt. Maar ach ja; ik begin wel.’ Snel plaatste ik mijn blik op de kaarten waar George twee kaarten pakte; geen stel. Ik weet nog goed hoe ik er slechts naar gestaard had de vorige keer tot ze kapot gingen. Ik wist dan ook totaal de spelregels niet. Snel zag ik hoe George twee andere kaarten opende en nog twee waar een paar uit kwam en er vier ontplofte. ‘Geen goed begin.’ Met dat hoorde ik de fles schuifelen waar ik abrupt naar keek en in trance staarde hoe een fles bij mij neergelegd werd. Ik wist niet wat voor alcoholisch goedje er in zat. Ik wist alleen dat het doorzichtig was en het haast naar me riep. ‘Voor het geval dat ik verlies.’ Verbaasd keek ik op waar de kaarten weer in mijn gezichtsveld kwamen. Haast alsof ik alles vergeten was staarde ik er verward naar tot ik van Leo naar George keek om maar aarzelend mijn hand uit te steken naar een kaartje om vervolgens een ander te openen. Net zoals de eerste keer; de twee naast elkaar die natuurlijk fout waren. Snel keek ik rond waar ik maar precies de twee kaartjes er naast pakte die allebei ontplofte net zoals de twee oude waardoor ik verslagen een hand door mijn haar haalde waarbij mijn pony wat omhoog schoof voor mijn hand automatisch naar de fles gleed waar meteen mijn blik weer naar getrokken werd. Zweet begon langzamerhand op mijn voorhoofd te parelen terwijl ik er gespannen naar keek waarbij mijn hand langzaam over de fles ging. Zonder nog na te denken wrikte ik hem open waar ik zo stiekem mogelijk een slok waagde dat meteen langs mijn veels te lang droge keel schroeide. Brandend voelde ik hoe hij zich een weg baande door mijn lege lichaam waarbij ik even mijn ogen sloot om de fles toch wat beschaamd neer te zetten terwijl mijn vinger cirkels over de lippen van de fles maakte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Camp stak ook zijn hand naar twee kaarten uit, jammer genoeg niet de juiste paren waardoor hij ze weer omdraaide om twee nieuwe te openen, die na enkele secondes ontplofte, net als zijn oude kaarten. Ik keek weer weg en keunde tegen de aantal opgestapelde dozen aan die achter mij stond en greep weer naar mijn fles die ik voor mijn ogen liet bungelen, tot mijn ogen weer op Campbell viel die inmiddels zijn fles geopend had en nu er uit dronk. Ik liet mijn fles dalen en keek hem maar aan terwijl er een gigantische oncomfortabele gevoel mijn lichaam binnen drong en ik Leo nog wat hoorde lachen.
    'Cam; ik denk dat dezr weddenschap je niet echt boeit. Ik zei het toch.' Ik wierp Leo weer een blik toe en merlin; alles zou denk ik beter zijn als we hier gewoon nooit waren gekomen en ik gewoon "nee," zou zeggen. Maar helaas. Leo haf inmiddels zijn fles al geopend en draaide twee willekeurige kaartjes om voordat hij een slok nam van zijn drank, en verder hield ik het niet meer bij aangezien ik zelf aan de dop begon te wriemelen en hoorde nog net een stel kaarten ontploffen.
    'Argh- geen een. Maar ach ja. Wat voor soort drank is dit eigenlijk?' Hoorde ik Leo vragen. Ik schudde wat met mijn hoofd en murmelde; 'ik heb geen idee.' Voordat ik de dop eraf rukte en nog een blik naar Campbell wierl. Nou ja; een aantal slokjes kan toch geen kwaad? Met deze gedachtes, drukte ik het zachtjes tegen mijn lippen aan, en ik twijfelde geen seconde meer en ik gooide mijn hoofd, samen met het fles wat naar achteren waardoor de brandende, doorzichtige goedje mijn keel vulde en zich een weg naar mijn maag baande die in een mum van tijd heftig begon te protesteren waarna ik wat kuchend de fles weer weghaalde en voelde hoe Leo met zijn hand tegen mujn rug aan sloeg.
    'Rustig George; vertel me nou alsjeblieft niet dat dit je eerste keer is..?'
    'Ne-hee-' zei ik kuchend en schudde wat met mijn hoofd terwijl ik mijn hand voor mijn mond hield.
    'Na-natuurlijk niet.' Zei ik maar de waarheid.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is grappig hoe georgie camp beïnvloed, en camp georgje :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    haha :'D ze zijn toch alles vergeten de volgende dag; iig Camp gezien die denk ik wel dronken gaat worden omdat hij geen rem weet; en hij heeft geen rem als george die niet laat zien :x


    George glijd ook langzaam weg, en dat komt puur door Campbell :'D en ook leo. Aangezien leo ook zijn fles opende en george wilde er niet als een nietsnut bij zitten. Straks is george ook gone en is leo de enige die nog helder kan nadenken, dus hij creëert wel een soort barricade tussen George en Camp neer :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George is aan de beurt x'D hij heeft nog geen kaartjes getrokken :p Je weet dat Cam sws eerder dronken is dan derest door zijn ondergewicht en het feit dat hij niks eet x'D dus George; aanschouw straks maar je creatie :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    George is aan de beurt x'D hij heeft nog geen kaartjes getrokken :p Je weet dat Cam sws eerder dronken is dan derest door zijn ondergewicht en het feit dat hij niks eet x'D dus George; aanschouw straks maar je creatie :p


    Argh, eh- schrijf maar gewoon in je post dat hij, dankzij zijn lot en geluk een identieke paar geopend heeft want jj heb geen zin om hrt tw veranderen :'3

    En na, dat weet ik :'D om die reden laat ik george alvast drinken x''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wie gaat zo Truth or Dare verzinnen? Leo had het al eerder geprobeerd bij Camp x'D dan laat ik Camp wel hopeloos kaartjes snel trekken straks waardoor de bord leeg is x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Cam; ik denk dat deze weddenschap je niet echt boeit. Ik zei het toch.’ Zonder mijn blik van de fles af te wenden hoorde ik hoe een stel kaarten ontploften. Niet dat ik daar nota van maakte gezien ik de fles genadeloos weer tegen mijn lippen zetten om meer positieve en luchtige gevoelens mijn lichaam te laten doordringen. ‘Argh- geen een. Maar ach ja. Wat voor soort drank is dit eigenlijk?’ met dat haalde ik mijn lippen van de fles waar ik toch even met mijn ogen knipperde waar mijn blik naar Leo gleed en weer naar George die nu ook de fles tegen zijn lippen hield terwijl een raar prikkend gevoel mijn maag doordrong waar ik snel mijn hand op legde.
    ‘Ik heb geen idee.’ Met dat hoorde ik een hard gekuch dat ik herkende van George.
    ‘Rustig George; vertel me nou alsjeblieft niet dat dit je eerste keer is..?’
    ‘Ne-hee- Na-natuurlijk niet.’ Met dat schudden ik mijn hoofd alsof de vraag aan mij gesteld was voordat ik de fles weer aan mijn lippen zetten. Harder en gulziger dronk ik de prikkende vloeistof waarna ik de fles deze keer tussen mijn benen zetten; alsof niemand het dan kon stelen terwijl hij middels al over de helft heen was. ‘I-ikkehh.’ Zei ik direct nadat George zijn kaartjes bemachtigd had. Veels te hard legde ik mijn hand op een willekeurig plek op de grond voordat ik speels allerlei kaarten begon te trekken zonder na te denken tot er in een record tijd alle kaartjes omgedraaid werden waarbij ik mijn handen in de lucht deed. ‘IK! Heb g-gewonneh…’ zei ik enkel waarbij ik mijn handen weer liet afzakken naar de fles tussen mijn benen waar ik speels tegen tikte.
    ‘…En jij maar denken… denken dat.. dat ik het spel niet kan..’ met dat liet ik mijn handen van de bovenkant naar de fles glijden tot aan de onderkant.
    ‘Dus.. Nu heb jij verloren.. Leo.’ Met dat wees tilde ik de fles op waar ik mee naar hem wees om gulzig weer een slok te nemen. ‘Loser.’


    En dat was het moment....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik trok Leo zijn hand van me vandaan en keek langzaam weer op naar Campbell die ondertudden zijn drank weer aan het drinken was; gulziger ook waarna hij het tussen zijn bnen lrgde en ik terug naar die van mij keek.
    ‘I-ikkehh.’
    En met dwt draaide hij al de kaartjes om die een voor een ontploften en Campbell zijn handen in de lucht gooide waar ik er verbaasd naar staarde.
    ‘IK! Heb g-gewonneh… en jij maar denken… denken dat.. dat ik het spel niet kan.. dus.. Nu heb jij verloren.. Leo. Loser.’ met dat schudde ik triest met mijn hoofd en wierp Leo een ietwat woeste blik, die indertussen al aan het lachen was en een arm om Campbell heen gooide. Merlin, ik weet niet of de liefdesdrank erger is, of hoe hij is wanneer hij dronken is.
    'Oh Merlin Cam; jq, ja jij hent gewonnen! Dan moeten george en ik maar onse fles leegdrinken; of niet, George?' Vroeg Leo enthousiast. Er verscheen een vloekende glimlach rond mijn lippen voorfat ik de fles weer tegen mijn lippen aan drukte en een aantal grote slokken nam.
    'Hierna ga ik je doden, Leo.' Murmelde ik tussen de slokken nog door en zag ook Leo wat drinken. Ondanks dat mijn maag ernstig aan het prikkelen was en ook nog aan het protesteren, dronk ik alsnog de prikkelbare vloeistof tot de helft leeg voordst ik het weer weghaalde en mijj hand even door mijn baren liet gaan.
    'Merlin..'
    'Weet je wat leuk is om te doen wanneer we dronken zijn?' Vroeg Leo plotseling en liet Campbell weer los om weer een gigantische slok te nemen en naar mij toe boog en fluisterde vervolgens zo zacht, alsof hij een geheim aan mij vertelde: 'truth or dare.'


    Nog heel even, en dan is George ook gone :'D

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 8:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh God; dit gaat fataal worden D'; zeer wss word mijn post hardstikke saai maar ik heb vrij weinig te doen met camp x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan Camp eigenlijk horen dat Leo Truth or Dare zegt tegen George want er staat dat het zacht is en alsof het een geheim is?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Oh Merlin Cam; ja, ja jij hebt gewonnen! Dan moeten George en ik maar onze fles leegdrinken; of niet, George?’ met dat keek ik sensationeel naar George alsof de grootste of meest onvoorstelbare gebeurtenis voor me afspeelde. Langzaam zetten ik mijn hoofd scheef waarbij ik toekeek hoe George de fles tegen zijn lippen zetten.
    ‘Hierna ga ik je doden, Leo.’ Zachtjes klapte ik enthousiast in mijn handen waarbij Leo’s arm van mijn schouder afgleed.
    'Weet je wat leuk is om te doen wanneer we dronken zijn?'
    Met dat boog hij zich naar George toe; iets wat toch meer een rare vorm van jaloezie op deed borrelen dan officieel nodig zou zijn. Met dat drukte ik mijn lippen tegen de fles terwijl ik nauwlettend toe keek hoe dicht bij Leo zich naar míjn; míjn.. naar míjn… toe boog. Met veel meer moeite dan ik toe zou geven kroop ik veels te langzaam naar ze toe om bruut Georges gezicht van Leo weg te halen en mijn lippen vurig tegen die van hem te drukken waarbij een hand dominant naar zijn haar greep voordat de ander hem bij zijn broekriem dicht bij hield.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Kan Camp eigenlijk horen dat Leo Truth or Dare zegt tegen George want er staat dat het zacht is en alsof het een geheim is?


    Ja hoor, zo zacht fluistert hij het niet hoor :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••