• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Mij maakt niks uit. Ik doe uiteindelijk toch wel wat ik zelf wil; Ik bedoel eerst dacht ik dat ze leuk Truth or Dare konden spelen ;Apparently not.


    Dat eilde ik ook :'3 maar Georgr en Leo hebben het verpest :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley


    Leo Jordaan

    ‘Kus; George. Zoals je wilde. Ik weet heus wel dat toen jij Fred niet kon krijgen je alles op alles zou zetten voor George. Als je de een niet kan krijgen dan de andere maar. Je doet dit allemaal expres. Fred is té moeilijk om te krijgen vanwege Ralf waardoor ik een makkelijk slachtoffer word. Van alles pak je het laatste af wat nog.. wat ik nog..’
    Verbaasd keek ik Campbell aan, in wiend ogen tranen begonnen te glinsteren voordat hij George van zich af rukte en hem in mijn armen duwde.
    ‘..Ik hoop zo erg dat je verschrikkelijk dood gaat.. Jullie allebei.’ 
    Ik duwde George geschrokken weer weg en keek nog toe hoe George de kamer verliet en ik George achter mij nog hoe Gorge zijn fles op het grond smeet.
    'Zie je Leo; hij is nu boos door jou. Jij doet ook nooit eat goed!'
    Ik schudde woest met mijn hoofd en greep naar George zijn kraag om hem eat tegen de muur aan te drukken.
    'Oké; het is mijn schuld. Ik moest je niet dronken maken; maar eil je in merlijns naam je mind houden, hier blijvem zitten en wachten tot ik samen met Cam weer teug kom? Ik zal het wel weer goed maken.' En dat was een twijfel. Een dronken Campbell is afschuwelijk eng en kan je er echt geen gesprekken mee voere. Toch liet ik George weer los en liep de kaner van hoge nood uit, met George op mijn hielen die ik pas merkte toen we in het gang stonden.
    'George; laat mij maar het werk doen; ga je alsjeblieft terug naar de leerlingenkamer?'
    Ik zag hoe verbaasd George me aankeek en zelfs tranen achter zijn ogen zag glinsteten. Oh merlin; ik moest ze echt nirt dronken maken.. echt niet.
    'Als ik hem kwijt raak omdat jij mij kuste-'
    'Ik heb jou niet gekust!' Riep ik verward, hoewel George ongestoord verder ging.
    'Dan ben ik diegene die staat te hopen dat iedereen dood zal gaan.'
    Ik schudde met mijn hoofd en negeerde zijn zin waarna ik me omdraaide en de gang nam waar ik nog net Campbell zag verdwijnen. Na een aantal minuten gezocht te hebben, vond ik Camobell inderdaad op het grond. Ik bleef nog twijfelend achter hem staan voordat ik mijn hand naar xijn schouder uitstak en vlak achter hem neer knielde. Hoewel hij dit alles waarschijnlijk zal gaan vergeten, zal ik nog steeds achter hem staan. Dronken of niet.
    'Campbell; ik hou niet van George. We maken alleen grapjes want, nou ja, jullie zijn dronken. Eh-' ik beet even op mijn lip en kneep wat in zijn schouder.
    '..waarom in merlijns naam zou ik de vriendje van mijn beste vriend afpakken?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mijn internet faalt vandaag echt heel erg, dus als ik niet reageer komt dat daardoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    Opeens voel ik onverwacht zijn lip op de mijne. Veel te snel haalt hij die er weer vanaf. ‘..Ik mis je.’ Het zijn dan misschien niet de woorden die ik zo van hem verlang, maar ze zijn misschien nog wel beter.
    'Ben je er eindelijk achter?' Een glimlach siert mijn mond. 'Een momentje,' fluister ik, waarna ik de tekening bij de professor inlever, hoewel hij nog lang niet klaar is. Daarna loop ik naar Kealan en trek ik hem mee, weg van de rest van de wereld, naar de slaapzaal. Daar doe ik de deur dicht en kijk ik hem aan.
    'Ik weet dat jij niet van de woorden houdt, maar ik hou van jou, Kealan-Dereck Moore,' zeg ik, waarna ik mijn hand even door zijn haar haal. Maar ik weet dat hij waarschijnlijk zometeen weer van gedachten verandert. En dan krijg ik weer de ijzige Kealan te zien waar ik zo bang voor ben. Want hoewel ik alles ervoor geef om deze Kealan te zien, weet ik dat hij niet altijd zo is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Srry ik was ff brb.. :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Nutteloos veegde ik de tranen van mijn gezicht af waarbij ik de fles uit mijn mond haalde. Hard bonkte ik met mijn hoofd tegen de muur terwijl ik zelf niet eens meer wist wat ik zojuist gezegd had of gebeurd. Het enige wat ik nog in de gaten leek te hebben was dat ik hier nu zat en mijn ademhaling enorm moeilijk in de hand te houden was. Zelfs niet door de wazige persoon voor me die ik herkende als Leo. ‘Campbell; ik hou niet van George. We maken alleen grapjes want, nou ja, jullie zijn dronken. Eh- ..waarom in merlijns naam zou ik de vriendje van mijn beste vriend afpakken?’ slap begon mijn hoofd te hangen waarbij mijn ogen dichtvielen hoewel mijn mond openstond door de krampachtige ademhalingen die een poging deed om voort te komen. ‘J-ij…’ murmelde ik waar ik met mijn hand weer de omgeving aftastten voor mijn fles vol geluk.
    ‘I-ik niet menen..’ perste ik moeizaam uit mijn mond waarbij ik met mijn vingers een fles voelde tollen die ik tot mijn geluk op tijd kon vast pakken voordat het omviel waardoor ik mijn ogen opendeed.
    ‘..niet gelukkig- depressief.. mij..’ vervolgde ik moeilijk waarbij ik de fles omhoog deed en in plaats van dat het mijn lippen vond; voelde ik nog net een soort vloeistof over mijn borst vloeien.
    ‘..weet niet meer.. Viktor..’ met dat schudden ik mijn hoofd waar de fles eindelijk mijn mond vond waar ik mezelf mee vulden. Zeker een groot deel van de fles schoot naar mijn slokdarm waar ik pijnlijke steken voelde net zoals in mijn longen waardoor ik mijn hoofd maar weer tegen de muur klapte. ‘..stoppen..’


    Yep. Camp = out.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ...ziekenzaal dan maar xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ben je er eindelijk achter? Een momentje.’ Uit het niets viel mijn hoofd van zijn kin af die van me af bewoog waar ik nog net in een schis Jonahs; afschuwelijk lelijke tekening langs mijn ogen te zien glijden wat nogal afstak naast mijn gedeelte om die in te leveren. Geschokt wilde ik hem tegen houden maar in plaats daarvan was het te laat waardoor Jonah me omhoog trok- naar de slaapzaal tussen de donkere gangen waar er in sommige lokalen werkelijk nog leraren bezig leken te zijn met school gezien de licht dat door de drempels scheen. Met dat kwamen we al in de leerlingenkamer en slaapzaal waar hij de deur abrupt dicht deed.
    ‘Ik weet dat jij niet van de woorden houdt, maar ik hou van jou, Kealan-Dereck Moore.’ Zachtjes voelde ik hoe hij zijn hand door mijn haar haalde voordat ik me tegen zijn warme lichaam aandrukte- gezien iedere lichaam warmer was dan dat van mij; ik leek soms een permanent ijsklontje. Zachtjes liet ik mijn handen via zijn middel naar zijn rug om de achterkant van zijn schouders te pakken waar ik me stevig aan klemde. Langzaam plaatste ik mijn hoofd weer tegen zijn kin waar ik een kus in zijn nek drukte. ‘Je weet dat dit niet in het openbaar kan- Jonah. Echt niet. Je weet niet wat ik dan allemaal kwijtraak.’ Met dat werd de grip op zijn schouders steviger- puur om het idee wat er dan gaat gebeuren. Het levende exemplaar daarvan zat al op school; Campbell. Ik zou net zo zwak en mislukt als hem worden- iemand die zichzelf niet kon verdedigen gezien ik dat zonder woorden en sarcastische opmerkingen het ook al niet zou doen van Jonah. Terwijl Jonah wat steviger en breder gebouwd was; niet dik- was ik tenger hoewel ik de spieren wel lichtjes had op de juiste plaatsen. Daarnaast was Jonah ook iets getint terwijl ik zo bleek was als een vaatdoek wat verduidelijkt word door de bruine moedervlekken op mijn gezicht. ‘..ik weet dat het moeilijk is; maar ik kan niet kiezen tussen jou en mijn familie.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    ...ziekenzaal dan maar xq


    Ergens is dit een soort straf om wat jij mij aangedaan had D'; En eigenlijk had ik Camp boos laten worden meteen toen hij zei dat hij George moest kussen omdat ik bang was als ik het in de volgende post het zou doen; Ze werkelijk zouden kussen. De Geo 3';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ergens is dit een soort straf om wat jij mij aangedaan had D'; En eigenlijk had ik Camp boos laten worden meteen toen hij zei dat hij George moest kussen omdat ik bang was als ik het in de volgende post het zou doen; Ze werkelijk zouden kussen. De Geo 3';


    ik denk gaat George in zijn volgende post zichzelf laten kotsen om al dat spul die uit de drie flessen kwam weer eruit te halen; deels omdat mama Molly of Fred hem gaat doden en deels omdat hij Campbell zijn woorden gewoon te letterlijk neemt xq

    dus ik breng Camp wel alweer naar het ziekenzaal toe x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik denk gaat George in zijn volgende post zichzelf laten kotsen om al dat spul die uit de drie flessen kwam weer eruit te halen; deels omdat mama Molly of Fred hem gaat doden en deels omdat hij Campbell zijn woorden gewoon te letterlijk neemt xq

    dus ik breng Camp wel alweer naar het ziekenzaal toe x'o


    Maar George is toch 'ver' heen :'o onthoud hij gewoon wat Camp zei?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Maar George is toch 'ver' heen :'o onthoud hij gewoon wat Camp zei?


    Niet onwijs erg. Ik bedoel, als hij net zo dronken als camp was, had hii niet iets verzonnen om zijn woorden terug te kunnen nemen, toen hij begon iver dat "dit is mijn Leo," probeerde hij zijn woorden weer terug te nemen, op een gewoonlijke George-manier.

    Maar dat zou ik natuurlijk niet doen hoor. Ik bedoel, ik drnk niet echt dat de echte geirge ook zichzelf voor zo'n reden zou laten kotsen xq ik heb al iets beters in mijn gedachtes..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hier komt George wat meer bij bewust zijn, hoewel hij eigenlijk niet echt dronken "dronken" was, alleen wat ontremd.. geloof ik. Oké, ik probeer nu puur een goede smoes te verzinnen x')


    George Weasley

    Ik sleurde mezelf door de gangen, wankelend en starend naar het plafond. Niet wetend wat ik noest doen, zeggen of denken. Het liefst nam ik nu een heete douche of sprong ik in mijn bed. Maar nee. Toen ik langs de wc's liep, maakte ik onbewust een grote bocht richting de deur toe waar ik doorheen stormde en voor de spiegels bleef staan, tot ik de kraan van de wasbak openrukte en mijn gezicht met iskoud water begon te spetteren waarna ik het weer dichtdraaide en mijn armen rondom mijn maag gooide die nog steeds aan het protesteren was. Ik schudde met mijn hoofd en balde mijn hand in een vuist die ik voor mijn mons hield om de sure vloeistof die door mijn keel sroomde bruut tegen te kunnen houden, maar uiteindelijk stormde ik de wc in en voor het eerst sinds jaren zag ik eens weer een zure vloeistof uit mijn mond vliegen.

    'Heei; George.' Hoorde ik iemand roepen, wiens stem ik herkende als die van Katie.
    'Weet je waar Leo is?'
    'Straks in de onderwereld.' Oké, dat was iets te gruwelijk. Maar het floepte al uit mijn mond voordat ik er zelf over deze woorden kon nadenken. Ik haalde mijn handen weg en marcheerde, nog een beetje wankelend door de gangen en zag nog net Leo langslopen, maar met Campbell in zijn armen.
    'Oh Merlin, wacht Leo; ik ga je zo op een gruwelijke wijze doden,' siste ik naar zijn richting toe. Toen ik eenmaal bij hem stond, rukte ik Campbell uit zijn armen vandaan (oké, dat klonk vreemd.) En verloor bijna mijn balans waardoor ik met gesloten ogen tegen de muurtje achter mij aan leunde.
    'Door- door jou gaan we straks nog eerder uit- uit elkaar voordat ik hem überhaupt een aanzoek heb- heb..' ik beet even op mijn lip en schudde met mijn hoofd. Tenminste is Campbell buiten bewustzijn. Ik begon me wat lichtjes in mijn hoofd te voelen waarna er een stekende koppijn er tussen kwam en ik Campbell bijna liet vallen waardoor Leo hem weer uit mijn armen trok.
    'George, dit was serieus niet mijn bedoeling. Begrijp het toch.. wacht- ga je hem een aanzoek doen?' siste Leo.
    'En jij bent dronken- eh-'
    'Niet zo- zo dronken als jij denkt, idioot.' Siste ik waarna er weer een gruwelijke pijnscheut mijn hoofd binnen dronk en ik mijn ogen dichtkneep op mijn handen voor mijn gezicht te kunnen houden en spontaan begon te lachen.
    'George?'
    'We- we moeten vaken drinken, Leo. Tenminste verander ik weer- weer in de normale George Weasley en hoeven- hoeven jullie niet meer teleurgesteld in mij te raken.'
    Murmelde ik zzmachtjes voordat ik mijn hand weer weghaalde en Leo schuin aankeek.
    'Zonder Campbell, ten- tenminste. Hij is verslaafd aan- aan alcohol, wist je dat?'
    Leo knikte slapjes met zijn hoofd en keek me ietwat bezorgd aan.
    'Als jij beweerd dat je niet drobken bent; wat heb je dan op dit moment?'
    'Wat bedoel je?'
    'Je ziet er bleekjes uit.' Antwoorde Leo direcht mijn vraag. Ik keek weg en wreef gespannen in mijn ogen voordat ik Camobell weer uit zijn armem rukte.
    'Het gaat wel.' Murmelde ik dan zwakjes voordat ik Campbell richting de ziekenzaal toe bracjt en hem op zijn gewoonlijk bed legde en ik maar naast zijn bed bleef staan, en staarde hem maar aan.


    "Als jij lacht, lach ik ook. Als jij huilt, huil ik ook. Als jij boos bent, ben ik ook boos. Maar waarom, waarom als jij pijn hebt, heb ik geen pijn? Of ik ben diegene die pijn lijd, of we zullen samen pijn gaan lijden." Zo erg graag wilde ik dat George dit zou zeggen. Maar dat past niet op dit moment bij hem en de situatie + de toestand waar hij in zit. Dan maar komt het van mij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    nononono..! Als camp niet mag drinken van George mag George zelf ook niet gaan drinken'! Ook niet stiekem achter cams rug die heel klein is (cat).



    N'aww dat is wel sweet wat george tegen cam kon zeggen.


    Overigens na jonah post naar next day (18 nov, zaterdag) Want cam ligt in coma dus kan niet posten xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    nononono..! Als camp niet mag drinken van George mag George zelf ook niet gaan drinken'! Ook niet stiekem achter cams rug die heel klein is (cat).


    N'aww dat is wel sweet wat george tegen cam kon zeggen.


    Overigens na jonah post naar next day (18 nov, zaterdag) Want cam ligt in coma dus kan niet posten xd.


    Hij dronk ook niet achter zijn rug. Camp vroeg zelf of george ook wilde drinken en hij drobk dus alleen in de kamer van hoge nood, verder niet :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••