• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Hoewel ik hem er niet voor aanzie, zou het best gaaf zijn als hij Isis haar reet heeft gered, omdat ze het zelf bijna niet had gered. Die twee zijn zo het tegenovergestelde van elkaar dat ik het nu al grappig vind. :'D hoewel Isis stiekem scared as shit voor hem zou zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apocalyptic schreef:
    Yep, Merle is ook klaar! Iemand die het aandurft om wat aan te gaan..? (krul) Ik zou het leuk vinden als één van de andere personages hem ergens tegenkwam, ze samen hebben gewerkt om iets te bereiken of ergens weg te komen en deze persoon hem vervolgens mee naar de groep heeft genomen. Merle is er namelijk pas recentelijk bij.

    Yeah, sure, that will be the last one for Jess. Haat-relatie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    Yep, Merle is ook klaar! Iemand die het aandurft om wat aan te gaan..? (krul) Ik zou het leuk vinden als één van de andere personages hem ergens tegenkwam, ze samen hebben gewerkt om iets te bereiken of ergens weg te komen en deze persoon hem vervolgens mee naar de groep heeft genomen. Merle is er namelijk pas recentelijk bij.


    Samira is er ook pas recent bij, maar dat lijkt me geen best idee. (krul) Een van hen zou het nooit overleefd hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik ga even de kamerverdeling afmaken nu.


    Your make-up is terrible

    Sacramental schreef:
    (...)
    Het maakt haar niet uit hoe lief iemand is. Ze wilt niets van intimiteit van personen waarvan ze niet denkt als "het prins op het witte paard". En ze wilt ook geen gerollebol in de kamer.

    Ze is trouwens klaar Nikki! Sommige dingen zijn raar beschreven omdat ik het even niet meer wist, maar het is done. Finally.


    Goedzo. 8D Ze is wel goed, alleen wat vreemd dat ze van speels vechten houdt, maar niet wilt dat iemand haar aanraakt.


    Your make-up is terrible



    Whooh, check mijn geweldige paint-kunsten! Alle kamers zijn gewoon even groot, maakt niet uit hoe scheef ik ben, behalve dan de hoekkamers met meerdere bedden.
    Iedereen tevreden? Tijdens de RPG kan altijd nog gewisseld worden van kamer natuurlijk en ik kan alles nog aanpassen.


    Your make-up is terrible

    Caffeine schreef:
    (...)
    Cut the crap ;p.

    En het maakt niet uit waar je Jessica plaatst? Als ze maar een kamer alleen heeft.


    But he is! Deep inside *kuch*


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Merlyn schreef:
    (...)

    Elín might be scared of him ._.

    Ohh, dan gaat Merle zo vervelend worden .. :Y)
    Sacramental schreef:
    Hoewel ik hem er niet voor aanzie, zou het best gaaf zijn als hij Isis haar reet heeft gered, omdat ze het zelf bijna niet had gered. Die twee zijn zo het tegenovergestelde van elkaar dat ik het nu al grappig vind. :'D hoewel Isis stiekem scared as shit voor hem zou zijn.

    Hmm inderdaad, dan zou hij haar alleen moeten redden omdat hij er zelf profit uit haalt op de een of andere manier. Anders zou hij haar gewoon laten zitten. Wel leuk als we daar iets op kunnen verzinnen toch? Misschien heeft zij iets bij zich wat hij nodig heeft..?
    Caffeine schreef:
    (...)
    Yeah, sure, that will be the last one for Jess. Haat-relatie?

    Prima. Bring it!
    Michonne schreef:
    (...)

    Samira is er ook pas recent bij, maar dat lijkt me geen best idee. (krul) Een van hen zou het nooit overleefd hebben.

    Haha, ik vrees het ook x')


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    (...)
    Goedzo. 8D Ze is wel goed, alleen wat vreemd dat ze van speels vechten houdt, maar niet wilt dat iemand haar aanraakt.

    True! Daar heb je zeker gelijk in. "Morgen" zal ik er specifieker bijzetten dat ze het alleen goed keurt van iemand waar ze interesse in heeft. Zelfs dan niet altijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Degene die al langer bij de groep zitten zijn nu zover ik weet enkel Benjamin, Solomon en Elín. Baily en Lene misschien
    Degene die er nog niet zolang bij zitten Merle en Samira.
    Bij enkele staat wel of ze eerst met een andere groep zijn geweest, maar niet of ze lang/kort in de huidige groep zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik vrees het ook x')

    Wat zou zo'n man als hem nodig hebben? Hehehe.

    Isis zit trouwens ook al langer bij de groep. Zal het er morgen wel bijzetten, als het goed is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shachath schreef:
    (...)

    But he is! Deep inside *kuch*

    Haha, yes. En dan wil je niet weten wat je daarvoor eerst moet doen :'D.
    Oeeehhh. Haha, Gabe got an room next to Jessica /winkwink.

    @ Apocalyptic: Pffsh. I'm empty, but if you have an idea tell me :Y).

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 0:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh, dan gaat Merle zo vervelend worden .. :Y)


    Ze gaat het niet laten merken natuurlijk (joehoe)
    Of op z'n minst een poging tot het niet laten merken :')
    Maar ze zal waarschijnlijk snel weggaan wanneer ze alleen met hem in een kamer is :'x

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sacramental schreef:
    (...)
    Wat zou zo'n man als hem nodig hebben? Hehehe.

    Isis zit trouwens ook al langer bij de groep. Zal het er morgen wel bijzetten, als het goed is.

    Drugs, alcohol of een goede beurt. Of alledrie. (cat)


    ars moriendi

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, yes. En dan wil je niet weten wat je daarvoor eerst moet doen :'D.
    Oeeehhh. Haha, Gabe got an room next to Jessica /winkwink.

    @ Apocalyptic: Pffsh. I'm empty, but if you have an idea tell me :Y).


    Je kan beginnen met hem plezieren. Dat helpt vaak
    Spannend (:<


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.