• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Merlyn schreef:
    (...)

    Dan kan je die relatie tussen Elín en Gabe weghalen want dat werkt dan niet meer.


    Hoezo niet? Dat kan toch toevallig gebeurd zijn? Daarvoor hoeven ze niet per se constant bij dezelfde groep te hebben gezeten.
    But alright.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Hoezo niet? Dat kan toch toevallig gebeurd zijn? Daarvoor hoeven ze niet per se constant bij dezelfde groep te hebben gezeten.
    But alright.


    Elín is lid van de "originele groep" en heeft dus niet eerst ergens anders bij gezeten, dus dat werkt dan denk ik niet echt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amaris --> Sabaism


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Michonne schreef:
    Ik zie het de laatste tijd bij serieuze RPG's wel vaker, eigenlijk. Veel meer mensen zien in hoe leuk het is om af en toe een man te spelen. :Y)

    Persoonlijk vind ik dat veel leuker :'D Inderdaad mooi om te zien dat meer mensen voor de kerels gaan lately, haha


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik dat veel leuker :'D Inderdaad mooi om te zien dat meer mensen voor de kerels gaan lately, haha


    We hebben nu zelfs een vrouw minder. :Y)


    Your make-up is terrible

    Merlyn schreef:
    (...)

    Elín is lid van de "originele groep" en heeft dus niet eerst ergens anders bij gezeten, dus dat werkt dan denk ik niet echt.


    Je denkt niet ruim genoeg. Ze kan toch een keer ergens in de stad zijn geweest en dat ze daar in een hinderlaag terecht is gekomen(afgedwaald van de groep oid). Gabe kennende heeft hij haar geholpen toen hij het zag gebeuren, maar daarna is hij weer zijn eigen weg gegaan, want haat aan gezelschap en hij dacht dat hij het zelf wel redden kon.
    Just sayin.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Je denkt niet ruim genoeg. Ze kan toch een keer ergens in de stad zijn geweest en dat ze daar in een hinderlaag terecht is gekomen(afgedwaald van de groep oid). Gabe kennende heeft hij haar geholpen toen hij het zag gebeuren, maar daarna is hij weer zijn eigen weg gegaan, want haat aan gezelschap en hij dacht dat hij het zelf wel redden kon.
    Just sayin.


    Dat zou misschien kunnen, maar dan heeft ze wel een goede reden nodig om alleen rond te zwerven, dus dat moet ik dan eerst zien te verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb opgemerkt dat er niemand met een zwaard rondloopt. ;o


    Your make-up is terrible

    Is het goed als Eve niet zo lang bij de groep is, maar ook niet zo kort? Want ik heb geen idee hoelang/kort ze er nu is. :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Is het goed als Eve niet zo lang bij de groep is, maar ook niet zo kort? Want ik heb geen idee hoelang/kort ze er nu is. :x


    Ja hoor. Je kan doen dat ze er een aantal maanden is, als je wilt?


    Your make-up is terrible

    Merlyn schreef:
    (...)
    Dat zou misschien kunnen, maar dan heeft ze wel een goede reden nodig om alleen rond te zwerven, dus dat moet ik dan eerst zien te verzinnen.

    Misschien hebben de zombies de groep eens doormidden gesplitst, waardoor er op één gegeven punt ieder voor zich was. Zou wel een goed moment zijn dat Isadora Merle heeft ontmoet. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja hoor. Je kan doen dat ze er een aantal maanden is, als je wilt?


    Prima, dan probeer ik nu een post te schrijven. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Michonne schreef:
    Ik heb opgemerkt dat er niemand met een zwaard rondloopt. ;o


    Jawel, Gabe heeft een zwaard o.o


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ugh, ik schreef in verleden tijd "hij-vorm". _O_ Even alles aangepast.


    ars moriendi

    Shachath schreef:
    (...)

    Jawel, Gabe heeft een zwaard o.o


    Een echt zwaard of een dolk/mes? Ik kan me niet herinneren dat ik het gelezen heb. x'D


    Your make-up is terrible