• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    Ik heb mijn personage nog niet beschreven (doe ik dit weekend), maar ik zal RPG'en met het karakter Merle Dixon. Iedereen die the Walking Dead heeft gezien weet wie dat is, dus.. mocht iemand nu al een bepaalde band met hem willen: let me know. :Y)

    Merle... Holy fudge.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 1:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amaris schreef:
    (...)

    En ik ben er weer, voor eventjes. Jawel, relatie is wel oke. Ikzelf ga ook nog kijken voor ideeën. ^^

    Als je iets vertelt over je personage, kan ik misschien iets verzinnen. I'm back.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Merle... Holy fudge.

    Ready to rumble. :Y)


    ars moriendi

    Caffeine schreef:
    (...)
    Als je iets vertelt over je personage, kan ik misschien iets verzinnen. I'm back.


    She is vroeger meer wel een beetje brutaal geweest, ze was altijd te vinden met jongens en nu is ze meer zo loner en ietsjes afstandelijk. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Merlyn schreef:
    (...)

    Het is wel meer "vriend" bij haar op het begin, maar ik vind het goed ^^
    Ik las in zijn rol dat hij het interessant vond om mode te volgen en Elín heeft een mode-opleiding gevolgd, dus misschien daar iets mee?

    Ja, goed idee. ^^


    Caution first, always.

    Dan mogen jullie vandaag ook wel even de kamerindeling besluiten. :Y)

    Elín met Dash dus?


    Your make-up is terrible

    Amaris schreef:
    (...)

    She is vroeger meer wel een beetje brutaal geweest, ze was altijd te vinden met jongens en nu is ze meer zo loner en ietsjes afstandelijk. :')

    Ik bedoelde eigenlijk de bezigheden, haar verleden, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Ana: Misschien dat Jess haar (oppervlakkig) kent doordat ze in haar vaste routine bij de muziekshop van Eve's vader altijd langskwam?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is niet erg logisch als iedereen elkaar al kende van voor de apocalyps.


    Your make-up is terrible

    Ik hoef alleen nog:
    "Verleden: (werk/studie, familie, hobby's)
    Eventuele relaties in de groep:
    Eventuele wapens:"
    Is de rest tot nu toe goedgekeurd?
    :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga pas lezen als alles af is, ik heb echt geen zin om elke keer overal kleine stukjes te lezen.


    Your make-up is terrible

    Is er al bekend wie vanaf het begin bij de groep zaten en wie er later bij gekomen zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nope. :Y) Niemand is duidelijk geweest. Ik heb nog steeds geen kamerindeling kunnen maken omdat mensen daar ook niet duidelijk over zijn. D: anders deel ik gewoon iedereen alleen in.


    Your make-up is terrible

    Baily mag je gewoon bij iemand op een kamer zetten hoor, ik heb geen voorkeur of zo. (; Ook niet qua de groepen. Zoals ze op Tumblr zeggen: just fuck me up. ^^
    Tenzij je het fijner vindt om concrete antwoorden te krijgen, want in dat geval kan ik nog wel wat bedenken?


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    Nope. :Y) Niemand is duidelijk geweest. Ik heb nog steeds geen kamerindeling kunnen maken omdat mensen daar ook niet duidelijk over zijn. D: anders deel ik gewoon iedereen alleen in.


    Elín en Bash zitten op een kamer.

    Kunnen mensen dat nu niet nog even melden? Ik vind het persoonlijk wel fijn om te weten wie er al langer bij zitten en wie niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered