• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Merrill schreef:
    Baily mag je gewoon bij iemand op een kamer zetten hoor, ik heb geen voorkeur of zo. (; Ook niet qua de groepen. Zoals ze op Tumblr zeggen: just fuck me up. ^^
    Tenzij je het fijner vindt om concrete antwoorden te krijgen, want in dat geval kan ik nog wel wat bedenken?


    Concreet is wel handig. 8D

    Ik vroeg net of Elín en Bash dus op een kamer zaten en toen kreeg ik geen antwoord.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik ga pas lezen als alles af is, ik heb echt geen zin om elke keer overal kleine stukjes te lezen.

    Oké. Dan zal ik proberen op te schieten hehehe.

    Trouwens, er staat bij Samira "Geen voorkeur", maar het lijkt me wel grappig als Isis en zij samenhokken. :Y)
    If you want though. Anders moet iemand anders haar gewoon handelen haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Oké. Dan zal ik proberen op te schieten hehehe.

    Trouwens, er staat bij Samira "Geen voorkeur", maar het lijkt me wel grappig als Isis en zij samenhokken. :Y)
    If you want though. Anders moet iemand anders haar gewoon handelen haha.


    Dat vind ik wel goed. :Y) Er staat voor geen voorkeur omdat ze net zo goed alleen kan als met iemand, als er verder niemand met haar zou willen. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Het is niet erg logisch als iedereen elkaar al kende van voor de apocalyps.


    Ik herhaal het maar eventjes. :Y) Hoe groot is nou de kans dat je iedereen weer tegen komt terwijl bijna iedereen dood is?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat vind ik wel goed. :Y) Er staat voor geen voorkeur omdat ze net zo goed alleen kan als met iemand, als er verder niemand met haar zou willen. 8D


    Twee dames op een kamer? Dan wil Gabe ook wel even langskomen (:<


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Michonne schreef:
    (...)

    Concreet is wel handig. 8D

    Ik vroeg net of Elín en Bash dus op een kamer zaten en toen kreeg ik geen antwoord.

    Voor mij maakt het niet uit of Baily in de oorspronkelijke groep zit of in de nieuwe, maar Loctavia en ik hadden al een beetje afgesproken dat onze personages elkaar al langer kennen, dus dan zou Lene in ieder geval in de groep van Baily zitten. Ik heb Loctavia nog even een GB gestuurd om te checken of ze het hier nog mee eens is, maar anders zijn ze dus in elk geval samen. Ik heb ook even gevraagd of Lene niet een kamer met Baily wilt delen, aangezien ze allebei niet alleen willen, dus wie weet kunnen ze gewoon samen?


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    (...)
    Ik herhaal het maar eventjes. :Y) Hoe groot is nou de kans dat je iedereen weer tegen komt terwijl bijna iedereen dood is?

    Isadora kent bijna niemand, misschien een enkeling of twee vaagjes, maar meer niet. Dat vind ik nu leuker hehe.

    Shachath schreef:
    (...)
    Twee dames op een kamer? Dan wil Gabe ook wel even langskomen (:<

    Isis won't let him. Het is strikt verboden voor mannen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrill schreef:
    (...)
    Voor mij maakt het niet uit of Baily in de oorspronkelijke groep zit of in de nieuwe, maar Loctavia en ik hadden al een beetje afgesproken dat onze personages elkaar al langer kennen, dus dan zou Lene in ieder geval in de groep van Baily zitten. Ik heb Loctavia nog even een GB gestuurd om te checken of ze het hier nog mee eens is, maar anders zijn ze dus in elk geval samen. Ik heb ook even gevraagd of Lene niet een kamer met Baily wilt delen, aangezien ze allebei niet alleen willen, dus wie weet kunnen ze gewoon samen?


    Dat zou helemaal perfect zijn!


    Your make-up is terrible

    OH trouwens - ik wil Isadora eigenlijk wel al langer in een groep laten horen, aangezien ze anders echt niet zou overleven. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Isis won't let him. Het is strikt verboden voor mannen.


    En dat terwijl Gabe zo'n lieve, meelevende jongen is ):


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Someone for Eve? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Shachath schreef:
    (...)
    En dat terwijl Gabe zo'n lieve, meelevende jongen is ):

    Het maakt haar niet uit hoe lief iemand is. Ze wilt niets van intimiteit van personen waarvan ze niet denkt als "het prins op het witte paard". En ze wilt ook geen gerollebol in de kamer.

    Ze is trouwens klaar Nikki! Sommige dingen zijn raar beschreven omdat ik het even niet meer wist, maar het is done. Finally.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yep, Merle is ook klaar! Iemand die het aandurft om wat aan te gaan..? (krul) Ik zou het leuk vinden als één van de andere personages hem ergens tegenkwam, ze samen hebben gewerkt om iets te bereiken of ergens weg te komen en deze persoon hem vervolgens mee naar de groep heeft genomen. Merle is er namelijk pas recentelijk bij.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Yep, Merle is ook klaar! Iemand die het aandurft om wat aan te gaan..? (krul) Ik zou het leuk vinden als één van de andere personages hem ergens tegenkwam, ze samen hebben gewerkt om iets te bereiken of ergens weg te komen en deze persoon hem vervolgens mee naar de groep heeft genomen. Merle is er namelijk pas recentelijk bij.


    Elín might be scared of him ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shachath schreef:
    (...)

    En dat terwijl Gabe zo'n lieve, meelevende jongen is ):

    Cut the crap ;p.

    En het maakt niet uit waar je Jessica plaatst? Als ze maar een kamer alleen heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.