• ik ben momenteel een van de gelukkigste studenten ooit denk ik
    Vandaag heb ik namelijk van mijn mentor een goedkeuring gekregen om BBl Niveau 4 paraveterinair te gaan doen!
    Helaas is het enige wat mij nog in de weg zit, de sinds kort verplichte reken eis om een voldoende te halen op je examen dankjewel PVDA en het hele kabinet ik heb namelijk de zwaarste vorm van dyscalculie en mijn hoogste cijfer ooit was een 3 voor een toets.

    toch ben ik heel gelukkig, voor het eerst is er iemand op mijn ouders na die vertrouwen in mij heeft, en mij juist aanmoedig om niveau 4 te gaan doen.
    op de basis school werd mij namelijk verteld dat ik maar naar een praktijk school moest gaan omdat VMBO basis te moeilijk zou gaan zijn: ik ben lekker eigenwijs en ben VMBO basis gewoon gaan doen!
    in het vierde jaar van het VMBO werd ik depressief en ben 4 maanden niet naar school geweest wegens persoonlijke omstandig heden. Mijn mentor van toen wist heel zeker dat ik mijn examen niet zou gaan halen!: ik heb mijn dikke middelvinger opgestoken en met 2 x 8 en 3x 7 geslaagd , wat nou VMBO te moeilijk ga maar naar een praktijk school
    vervolgens zij mijn nieuwe mentor op het MBO niveau 2 dat ik het niet zou gaan halen, en wilde hij mij niet in leerjaar 2 van niveau 3 op groenhorst Barneveld zetten omdat ik het niet zou kunnen: ik heb hem laten zien dat ik het wel kan, en met hele goede cijfers ook.
    en nu ben ik op het punt gekomen dat ik niveau 4 kan gaan doen.
    Mensen die mij toe de tijd hadden afgeschreven als hopeloos moeten zich toch maar beter meer gaan verdiepen in mensen kennis.

    ik ben gewoon zo trots op mezelf, dat ik van een niemand naar een iemand ben gegaan :Y)
    Zijn jullie ook wel eens zo trots op jezelf???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    (...)
    Jammer genoeg krijg ik van school geen gelijk betreft mijn extra tijd! Heel lullig want de dyslexie mensen krijgen met rekenen wel extra tijd (cat)
    90 minuten is voor mij echt te kort helaas maar daar wordt niet naar geluisterd.


    Serieus?! Dat is zo scheef! Maar als ik dat zo zie heb jij een geschiedenis van successen, dus gaat je dit ook wel lukken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JaceLightwood schreef:
    Genoeg redenen om trots te zijn! Ik vind het heel knap van je dat je je nooit hebt laten ontmoedigen door al de mensen die zeiden dat je het niet kon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.