• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat dachten jullie er van om de aankomende gala gemaskerd/verkleed te doen? Of een dresscode? Hoewel de eerst. me leuker leekxd. Met een thema of themaloos? Wat lijkt jullie?

    Uch alweer kealan en cam.post previous page,.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 18:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij drukte zich tegen mijn borst aan waardoor ik met een kleine glimlach, ook mijn armem zachtjes om hem heen gooide.
    ‘…Ik hou van je.. ik begrijp je. Dus.. dus vertel maar waar je heen wilt- ik..-ik volg je wel..’
    '..mij maakt het werkelijk niets uit. Ik hoef nergens heen te gaan.' Zei ik en trok hem maar wat dichter tegen mij aan.
    'Zo nodig blijf ik de hele dag bij jou, aangezien je hier niet weg mag. Of wil je net als vorig jaar nog eens uit het ziekenzaal gaan vluchten?'

    Sorry, geen inspiratie D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Wat dachten jullie er van om de aankomende gala gemaskerd/verkleed te doen? Of een dresscode? Hoewel de eerst. me leuker leekxd. Met een thema of themaloos? Wat lijkt jullie?

    Uch alweer kealan en cam.post previous page,.


    Klijkt me wel leuk (: zoals altijd maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit, maar lijkt me wel leuk ja.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Klijkt me wel leuk (: zoals altijd maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit, maar lijkt me wel leuk ja.


    Mij leek het wel leuk om verkleed te gaan; alleen misschien met een thema :'D dan doen we dat de dreuzelkunde lerares dit idee voor de bal heeft 'voorgesteld' omdat ze les krijgen over carneval ofzo :'D of Sint Maarten..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Klik?

    Ik moest vandaag een volksliedje verzinnen want we hebben een project dat we regels op moeten stellen voor 'ons eigen land.' zeg maar. Heel gedoe dus in dat liedje maar alles van I in we veranderd en ze vond het toepasselijk... en mooi en ze dacht dat ik het zelf verzonnen had (ik had eerlijk gezegd van niet ) god o god kwijl nummer 1 en dan x'D....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘..mij maakt het werkelijk niets uit. Ik hoef nergens heen te gaan. Zo nodig blijf ik de hele dag bij jou, aangezien je hier niet weg mag. Of wil je net als vorig jaar nog eens uit het ziekenzaal vluchten.’
    Zachtjes voelde ik hoe zijn armen rond mij heen sloot waarbij hij me dichter tegen hem aandrukte. Zachtjes wreef ik met mijn hoofd over zijn borst tot ik het juiste plekje had gevonden waar ik mijn ogen dichtkneep. Slechts maar voor een paar secondes voordat ik ruw weggetrokken werd van George door twee vrouwen handen die opmerkelijk sterk waren en me pas los liet toen ze me de bed op duwde.
    ‘…Dat dacht ik dus niet. Je blijft hier tot je weer fatsoenlijk op gewicht bent. En we gaan beginnen met;’ en met dat zwaaide ze met haar toverstok waardoor er uit het niets een plateau met broodjes tevoorschijn kwam; vol met allerlei soorten beleg- het een vetter dan het ander.
    Abrupt alsof het een vreselijke monsters waren drukte ik me dichter in de kussens waar ik toch even van George keek om ongelovig naar madame Plijster te kijken die ook George op een stoel gedrukt had.
    ‘Je mag hier blijven eten omdat je het ontbijt gemist heb; maar daarna zul ook jij weg moeten. Hij heeft rust nodig om weer aan te sterken.’ Met dat keerde ze zich naar mij toe.
    ‘Ik hou je in de gaten. De broodjes vullen zich vanzelf en als je niet minstens twee opgegeten heb; dan moet het maar met een harde hand.’ Met dat draaide ze haarzelf weg waardoor ik George geschokt aankeek.
    ‘Ik- ik; pak jij maar w-wat je wilt eten- ik.. we gaan hier weg.’ Zei ik snel waarbij ik weer naar de rand van het bed schoof. Op de slaapzaal kon ik wel mijn kledij aan doen en rustig rusten als dat nodig was- niet dat het nodig was.


    Sorreh dat ik madame Plijster ff gestolen heb D'; anders wist ik niet wat ik moest posten :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    4e post. Dit word een Naomi- volgespamde pagina. Oorzaak; mijn musketiertjes hebben me verlaten D"; mweeh.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    sorry, ik ga straks wat posten, mijn docent vond het weer eens leuk om ons veels te veel huiswerk op te geven :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    sorry, ik ga straks wat posten, mijn docent vond het weer eens leuk om ons veels te veel huiswerk op te geven :'o


    Ik moest vandaag in mijn eentje een project maken omdat niemand reageerde -.-" maar goed, ik zal gaan posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Voor hij kan antwoorden wordt ik ruw van hem weggeduwd door niemand mindere dan Victoire.
    ‘..Niks daarvan. We gaan straks op een double-date. Jij en May samen met mij en Kealan.’ Ik bal mijn hand tot een vuist en kijk hoe dat vervelende kreng nóg dichter bij míjn vriendje gaat zitten. Ik zweer, als ze nóg dichter bij hem gaat zitten, zal ik haar wel laten zien wat we hier allemaal leren. ‘..Zelfgemaakt. Ik wist al dat hij bij jou mooi ging staan. Ik hoop dat ze er op vooruit zijn gegaan vergeleken met vorig jaar; want het was vreselijk. Net zoals deze school- maar laat ik dat maar buiten beschouwing laten.’ En ja hoor, ze buigt zich nog dichter naar hem toe. Nog minder dan een centimeter en ze zit bij hem op schoot. Ik zie dat ze iets fluistert maar ik kan niet horen wat.
    ‘‘Hoe is het eigenlijk met je; Jonah. Ik en May hebben je al een tijdje niet meer gezien…’ Ik haal mijn schouders op.
    'School is erg druk en ik heb ook nog... Andere bezigheden.' Ik kijk snel even naar Kealan en leun dan achterover.
    Opeens voel ik twee handen voor mijn ogen. 'Hallo, Jonathan, raad eens wie het is.' Hoewel niemand het kan zien rol ik met mijn ogen. Maar voor ik iets kan zeggen voel ik Mays lippen al tegen de mijne.
    Ik probeer aan de mensen om mij heen duidelijk te maken dat ik het oké vind, maar tegelijkertijd probeer ik aan Kealan te laten zien dat ik het helemaal niks vind zo. Ik duw haar van me af en glimlach een beetje ongemakkelijk.
    'Maar eh, waar willen jullie heen dan?' vraag ik zachtjes. 'Kealan en ik hebben echt nog een heleboel huiswerk hoor,' zeg ik terwijl ik Kealan een betekenisvolle blik schenk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley


    'Ik en Campbell hadden haar deur een keer laten ontploffen. Dus als ik weer iets uit haal, heb ik zo'n gevoel dat ze me van school gaan sturen.' Ik kijk naar Leo met een grote grijns op mijn gezicht; ik vind het jammer dat ik daar niet bij was.
    'Ik wil wel.' Een frons vormt zich op mijn gezicht als ik zie dat Ralf dat zei. Hij staat op en kruist zijn armen. 'Ik doe mee.' Ergens wil ik tegen hem zeggen dat hij het niet moet doen, omdat het helemaal voor niks is, maar dan besef ik me dat ik het daarom misschien juist wel moet doen.
    'Oké. Misschien kunnen we nog een keer haar deur opblazen? Leo, als jij een goede alibi creëert voor ons, komt het zeker wel goed. Misschien kunnen we zeggen dat we gewoon met zijn drieën huiswerk aan het maken waren hier ofzo. Hoe blaasden jullie haar deur vorige keer op?' vraag ik terwijl ik ook opstond en zo snel mogelijk me omkleed - wat verschrikkelijk ongemakkelijk is.
    Als ik klaar ben sla ik een arm om Ralf heen en kijk ik naar Leo. Met zijn warrige haar ziet hij er... Leuk? Uit. Ik weet dat het verkeerd is, maar ik heb de drang om hem ook in een knuffel te trekken.
    Snel kuch ik. 'Dus; het plan.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij zei niets en nestelde zich maar tegen mijn borstkas aan; wat eerlijk gezegd fijner was dan een antwoord. Eeuwig kon ik hier wel blijven staan, dat wilde ik zelfs. Maar die dromen werden verstoord toen Madama Plijster achter Campbell verdween en hem van mij vandaan trok om hem in het bed te duwen.
    ‘…Dat dacht ik dus niet. Je blijft hier tot je weer fatsoenlijk op gewicht bent. En we gaan beginnen met;’
    Met een swiep van haar stok haalde ze een broodje tevoorschijn, ietjes te groot en vettig, geloof ik. Ik keek weg en drukte mijn grijns weg voordat madama plijster ook mij op het stoel neer drukte die naast Campbell zijn bed stond.
    ‘Je mag hier blijven eten omdat je het ontbijt gemist heb; maar daarna zul ook jij weg moeten. Hij heeft rust nodig om weer aan te sterken.’
    En met dat keerde ze weer naar Campbell toe.
    ‘Ik hou je in de gaten. De broodjes vullen zich vanzelf en als je niet minstens twee opgegeten heb; dan moet het maar met een harde hand.’
    Met dat draaide ze om en liet mij en Campbell alleen. Even staarde ik naar de te-vettige-broodje en wierp vervolgens een blik naar Campbell toe.
    'Ehh.. dat broodje..'
    ‘Ik- ik; pak jij maar w-wat je wilt eten- ik.. we gaan hier weg.’
    Verbaasd keek ik Campbell aan voordat ik ook op ging staan en nog een blik naar het broodje wierp.
    'Nee- jij noet eten.' Zei ik simpel en kwam naast Campbell op het bedrand zitten om naar het broodje te grijpen die ik voor zijn gezicht hield.
    'Alleen dan kunnen we wel naar het leerlingenkamer toe vluchten Camp; eerst dat lege buikje van jou vol krijgen.' Zei ik net een glimlach voordat ik met mijn vrije hand speels in zijn buik prikte en het broodje recht voor zijn mond hield.
    'Kom op Camp; een hapje. Een hapje voor mij?'



    Mama Georgie x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Oké. Misschien kunnen we nog een keer haar deur opblazen? Leo, als jij een goede alibi creëert voor ons, komt het zeker wel goed. Misschien kunnen we zeggen dat we gewoon met zijn drieën huiswerk aan het maken waren hier ofzo. Hoe blaasden jullie haar deur vorige keer op?'
    'Simpel; bombarda.' Hoordr ik Leo zeggen en voelde hem letterlijk naar mij grijnzen. Fred stond op en begon zich om te kleden, waar ik zo min mogelijk op lette en terug naar Leo keek die gewoon kalmpjes en doodnormaal naar mijn vriend- vriendje- nee; verloofde staarde die nu waarschijnlijk half ontbloot was, alsof hij simpel naar een aantal parkieten zat te staren. Ik keek om naar Fred die inmiddels zijn kleren aan had waarna hij zijn arm om mij heen gooide en ik de aantal blikken maar probeerde te vermijden.
    'Dus; het plan.'
    Leo stond plotseling ook op en zich tussen mij en Fred in wurmde om zijn armen vervolgens om ons heen te gooien.
    'Weet je wat; zal ik jullie toch maar eens heloen. Ik bedoel, hier maar alleen zitten liggen en nietsen lijkt plotseling vele maler saaier te zijn dan dit. Eh- wat het ook is. Ralf; had jij geen huiswerk?'
    Ik trok mijn hoofd op en keek Leo verbaasd aan.
    'J-ja, maar die kan wachten.' Murmelde ik binnensmonds. Twijfelend- ik ben niet zo. Liever adviseerde ik Fred nu dat dit niet zo'n goed idee is; maar hij gaat me saaier dan Leo vinden en wie weet gaat hij leo leuker dan mij vinden. En wie weet leer ik hier iets van. Het is net als wat George zei; Fred beïnvloed me.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Simpel; bombarda.' Leo loopt naar ons toe en wringt zich tussen ons in, waarna hij zijn armen om ons heen slaat. Hoe graag ik het ook wil, ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
    'Weet je wat; zal ik jullie toch maar eens heloen. Ik bedoel, hier maar alleen zitten liggen en nietsen lijkt plotseling vele maler saaier te zijn dan dit. Eh- wat het ook is. Ralf; had jij geen huiswerk?' met een frons kijk ik Leo aan. Wat probeert hij te doen?
    'J-ja, maar die kan wachten.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan.
    'Ik-kan ik je even alleen spreken, Ralf?' vraag ik en ik trek hem mee naar de badkamer, waar Leo ons niet kan horen. 'Luister; Ralf, ik weet dat het lastig is om mij weer te vertrouwd en ik snap het ook echt wel als je niet wil dat ik alleen bij Leo ben, maar weet je zeker dat je dit wilt doen?' Ik zucht en Kijk even omhoog. 'Leo en ik- wij hebben al een heleboel keer staf gehad. Ik wil niet jou ook op het slechte pad meetrekken, oke?' vraag ik. Ik kijk hem even en kus hem dan. Na een tijdje laat ik hem los en kijk ik hem aan. 'Alleen omdat ik van je hou.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    'School is erg druk en ik heb ook nog... Andere bezigheden.' Even voelde ik zijn ogen op mij branden terwijl ik me nog lang niet opgegeten krentenbol maar op mijn bord liet vallen. Mijn eetlust was hiermee dan ook meteen verloren. Vooral toen ik; ‘Hallo, Jonathan, raad eens wie het is.’ May. Aan de smakgeluiden hoefde ik niet eens te zien om te weten dat ze kuste waardoor ik maar met het resterende stuk krentenbol op mijn bord speelde.
    'Maar eh, waar willen jullie heen dan? Kealan en ik hebben echt nog een heleboel huiswerk hoor,' Twijfelend deed ik mijn mond open tot ik hem abrupt weer sloot omdat Victoire zoals altijd weer spontaan antwoorden. ‘Ik ben net hier aangekomen; vanuit Beauxbattons. Daarnaast heb ik van je vader nog gehoord dat je enorm hoge cijfers hebt.’ Met dat wreef ze troostend over mijn arm omdat zei; in tegenstelling tot Jonah zij iets meer wist dan hij deed. Puur omdat we al van kinds af aan elkaar kennen en ze per ongeluk het nodige heeft gehoord en meegekregen. Ondanks alles was mijn vader een echte heer naar haar.
    ‘..Dus hij en jij natuurlijk ook; mogen heus wel even pauze hebben van het harde werken. En daarnaast moet iemand onze spullen toch dragen.. Ik heb Mays kast doorzocht; en ze moet nodig mee naar Frankrijk waar de echte mode is. Merlin; ik snap niet hoe de meisjes op deze school het overleven. Ik bedoel Patricia; een coltrui met bergschoenen? Het pas gewoon niet. Ik snap niet hoe jij de jaren met al die meisjes doorkomt.’ Afkeurend schudde ze haar hoofd terwijl haar hand zachtjes over mijn arm wreef. ‘..Misschien moet je het maar overwegen om volgend jaar naar Beauxbattons te komen; May.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya