• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Kalon schreef:
    ^ Volgens mij zitten we dan in 't zelfde schuitje. Ik begin ook trek te krijgen :/


    Me too, alleen ik ben te lui, moe en energieloos om op te staan :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Me too, alleen ik ben te lui, moe en energieloos om op te staan :')


    Dat heb ik ook + dat mijn moeder dan vraagt of ik met jongens chat en dan komt de preek van "je moet geen verkering meer nemen, want... blah blah blah."


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn persoonlijke snoeppot voor deze week open naast me staan. Om een of andere reden leek het me een slim idee om er een hele zak chips met mijn favoriete smaak in te gooien, maar op deze manier houdt hij het natuurlijk nooit een hele week uit. Misschien toch niet zo'n topplan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kitchen Nightmares blijft leuk. ;')


    Caution first, always.

    En daar is de stroom weer, dat was best eng o.o
    Tot aan Purmer Noord was de stroom weg..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    En daar is de stroom weer, dat was best eng o.o
    Tot aan Purmer Noord was de stroom weg..


    Er liepen allemaal verwarde mensen met zaklampen over straat, haha. En je zag ze allemaal op de gallerij van de flat.


    Your make-up is terrible

    Wauw een automaat rijdt echt super chill o.o


    En toen draaide mijn maag zich zomaar om.. Hopelijk wordt dit geen avondje boven de wc hangen voor mij D:


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Er liepen allemaal verwarde mensen met zaklampen over straat, haha. En je zag ze allemaal op de gallerij van de flat.


    Hahah, wij deden allemaal kaarsen in huis aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik 's avonds/'s nachts altijd zo'n zin om naar buiten te gaan? :/

    Serieus waarom praat je met mij? We weten beiden dat jij helemaal niets verteld en ik zinloze moeite moet doen om het gesprek op gamg te houden wat totaal niet wil. Ja, vroeger waren we beste vriendinnen en ook ik zou willen dat dat nog steeds zo was. Maar mensen groeien uit elkaar en zo schijnbaar ook wij. Niks aan te doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gadver, IK WORD ER ZO ONTZETTEND ZAT VAN! Altijd die mensen die alleen maar negatief doen...ALLEEN MAAR NEGATIEF...Arrrrggggggghhhhhhh


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is toch wel fijn dat er in ieder geval een paar vakken zijn die ik blijkbaar begrijp. Uit het niets het één na hoogste cijfer van de geschiedenisklas is toch wel iets op blij om te zijn. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hij rookt en daar zeg je nooit wat van, maar zodra het naar popcorn ruikt is het opeens iedere keer "stinkie stinkie"? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jonty schreef:
    (...)

    Hahah, wij deden allemaal kaarsen in huis aan.


    Ik zag net dat er 110.000 huizen zonder stroom zaten, ook in andere steden. o.o Helemaal tot in Zaandam, Volendam en Oosthuizen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible