• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Crap. De Europareis gaat waarschijnlijk niet door. Het was een beetje te verwachten, maar toch... Ik had me zo verheugd op Parijs. :c

    +

    Ik hoop dat mijn post ene beetje viral gaat op Twitter. Like, iets van 1000 mensen en ik ben al blij. Maar ik ben ook blij met de 28 notities: dat zijn dus al mensen die het eens zijn met mij. Dat is al waardevol genoeg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    'Ikke, ikke ikke en dat rest kan stikken' is zeker jouw motto. Je weet gewoon dat het je eigen schuld is, maar schuift het liever af op een ander zodat jij er niet mee blijft zitten, maar de ander wel. Hoe onvolwassen. :W En dat moet dan een forum leiden. You go giiirl.


    Your make-up is terrible

    Ik verdien mijn rijbewijs niet. Domme koe dat ik ben! Verdomme


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Altijd de storingen bij ING.

    Ik wil vrienden die meewillen op vakantie. ;c


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik wil vrienden die meewillen op vakantie. ;c


    Waar wil je heen dan?

    OT; Oké, planten zijm niets voor mij. Als ik zelfs een vetplant dood kan krijgen is er echt iets mis me mij :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Waar wil je heen dan?

    OT; Oké, planten zijm niets voor mij. Als ik zelfs een vetplant dood kan krijgen is er echt iets mis me mij :W


    We gaan naar Spanje, een huisje dat de zus van de vriendin van Mitchells vader heeft. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik wil nooit meer iets doen.


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    (...)

    We gaan naar Spanje, een huisje dat de zus van de vriendin van Mitchells vader heeft. 8D


    Een mond vol, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, want als ik "nee" zeg doe je het toch en vraag je je na die tijd af waarom ik pissig op je ben. Wat is er niet duidelijk aan "nee"?


    26 - 02 - '16

    Shit, ik wil niet dat mijn humeur afhangt van of hij smst of niet.


    Caution first, always.

    Fuck... Je liet me blozen :c
    Zit ik met m'n rooie kop achter de laptop, oeps (bloos)


    26 - 02 - '16

    Irritant.


    i put the fun in funeral

    Ik duw iedereen weg en vervolgens voel ik me eenzaam. The fuck is er mis met mij?


    Caution first, always.