• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Kalon schreef:
    (...)

    Ik ben aan het nadenken en ik wil iets doen met dieren.. Maar ja, wat D:


    Vertel me je idee via pb! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaaaaaash het derde deel van de boekenserie van the 100 komt naar Nederland! *O*

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 15:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeeeea Holder is nu Kaj

    Gvd, waarom gaat mijn mobiel altijd zo snel leeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiekem is dit best grappig ;x


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Leer eens hoe je dat korte woordje goed schrijft... Hoe jij het typt betekend het niets.

    Ik haat dilemma's -.- Vooral dit soort dilemma's want ik ben echt bang dat ik raar over kom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ugh, je bent best leuk. c;


    Caution first, always.

    Oh god... Just go away :c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom we nooit zoenen? Ik hou er niet van mijn tong in een asbak te steken. Stop dus eens met roken.

    Geschiedenis, rot even op. :W


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb totaal geen motivatie om verder te gaan met opruimen. Hoewel dat wel moet, want ik heb geen kledingkast meer en als er niet genoeg plek op mijn kamer is om de nieuwe kledingkast te bouwen, duurt het nog een tijd voordat ie er is. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That's it.


    help

    Oh. Dit is zo leuk. Die anderen zien lijden tijdens de andere training wanneer jij al klaar beht. Ooooh het geklaas over de buikspierowfeningen. Het klint als muziek ik mijn oren ghehe :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Doen jullie gemeen, doen wij ook gemeen. Het is kinderachtig, maar toch, heb je aan jezelf te danken.


    'Darling, just hold on'