• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -


    Rose Weasley

    Eerlijk gezegd lijkt het net alsof alles en iedereen van de aardbodem is verdwenen. Want daar sta ik dan, in de kou op een leeglopend perron. In mijn onoplettendheid bots ik meerdere keren tegen iemand aan, waarna ik een gehaast excuus mompel en snel verder loop. Het jonge katje lijkt de hele tijd zonder stoppen, alleen maar door te mauwen. Het lijkt wel mijn ongeluksdag als ik ook nog eens half over een losse steen struikel en mijn evenwicht verlies waardoor ik op de grond val. Meerdere mensen in de buurt moeten een beetje grinniken, en ik kan het niet laten om even hardop te vloeken en de menigte boos aan te kijken. Hetgeen waar ik nog het meest mee zit is dat ik na doelloos rondgelopen te hebben, nog steeds niemand heb gevonden. Ik begin onderhand zelfs te denken dat iedereen mij vergeten is en al zonder mij is vertrokken. Ook merk ik dat het steeds later wordt, wat inhoud dat ik niet langer kan wachtten en anders de sorteerceremonie mis, wat ik altijd zo leuk vindt om te zien. Net op het moment dat ik in mijn eentje samen met mijn kat naar de koetsen wil lopen, zie ik zekere gedaante in mijn ooghoeken die ik maar al te goed herken. Een warme glimlach siert mijn gezicht als ik me naar haar omdraai en half lopend, half rennend, naar haar toe ga.
    "Lily!" Roep ik luid over het perron heen. Ik betwijfel er niet aan dat ze me gehoord moet hebben, aangezien niet alleen mijn geroep haar aandacht zou moeten trekken, maar ook het luidde gemiauw van mijn kat die de snelheid waarmee ik naar Lily toe loop of ren absoluut niet leuk lijkt te vinden. Ze zal zich vast opgesloten voelen in de kattenbak, maar dat is dan ook de enige manier waarop ik haar niet kwijt kan raken.


    She was always looking for more..

    LILY LUNA POTTER


    Langzaam stroomt de mensenmassa van het perron af maar ik ben nog niemand tegengekomen die ik ken. De hemel is al donker en de sterren zijn duidelijk zichtbaar. Ik kijk even om me heen en langzamerhand begint het perron toch echt leeg te worden. Ik heb het gevoel dat al mijn vriendinnen me een soort van vergeten zijn en dat is geen leuk gevoel. Ik besluit dat het misschien een beter idee is om gewoon zelf naar de koetsen toe te gaan omdat er niemand op het perron lijkt te zijn. Na een tijdje besef ik dat ik geen idee heb welke richting op de koetsen zijn. Normaliter loop ik altijd de rest achterna maar nu is er niemand om achterna te lopen.
    "Lily!" een golf van opluchting trekt door me heen wanneer ik deze stem over het perron hoor schallen. Ik draai me om en zie dat Rose aan komt rennen. Haar stem is echter niet het enige wat ik hoor. Ik hoor ook een luid gemiauw van Rose's nieuwe kat.
    "Rose!" zeg ik met een glimlach. Ik ben duidelijk blij dat er nog iemand is.
    "Laten we maar gaan voordat alle koetsen al vertrokken zijn" zeg ik wanneer ze bij me aan is gekomen. Ik buk om mijn hutkoffer en bezem weer op te pakken. Maar wanneer ik naar het tweede zoek op de grond merk ik dat mijn bezem er niet ligt.
    "Shit" sis ik zacht.
    "Ik denk dat ik mijn bezem in de trein heb laten liggen" zeg ik tegen Rose.
    "Wil je alsjeblieft even meelopen?" vraag ik vervolgens met een wanhopige blik.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:41 ]


    -


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Wauw, als het zo makkelijk was geweest. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zomaar opgeven. Op naar Zweinstein dan maar? Ik kan niet wachten om weer de kippenpootjes aan te vallen.’ Verbaasd trok ik mijn wenkbrauw op. Het was me al opgevallen doordat ik vaker aan de hufflepuf tafel zat dat Scorpius onwijs veel kippenpootjes at; ik denk dat het minstens een verslaving bij hem was. Toch haakte ik mijn arm in die van hem waar ik hem Zweinstein binnen trok. Bij nader inzien had ik toch niet zo ver weg gerend als ik dacht. ‘Ik moet nog even naar mijn kamer; als je het niet erg vind. Ik zie je zo wel in de zaal.’ Met dat liep ik snel weg waar ik mijn haar toch wat voor mijn gezicht liet hangen. Eigenlijk schaamde ik me nog enorm voor de acties van zojuist; merlin. Ik kuste nooit mensen- ik had nooit met iemand gezoend en dan moet Scorpius het van míj afnemen. Mijn fantastische droom van een eerste zoen is daarmee ook van de kaart geschreven; het zou maar een romantische derde zoen moeten worden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”


    Ze trekt me mee, terug naar het kasteel. Eigenlijk waren we best wel dichtbij - iets wat ik nu fijn vind. We komen aan en ik kijk naar het grote kasteel dat mijn thuis is. Nooit heb ik me ergens anders thuis gevoeld. Bij mijn huis was het altijd zo kil.
    Ik moet nog even naar mijn kamer; als je het niet erg vind. Ik zie je zo wel in de zaal.’ Ik knik, zelf moet ik daar ook nog heen - hoewel ik er echt geen zin in heb om Ralf en Campbell onder ogen te komen.
    Maar toch swing ik mezelf om erheen te gaan en ik kom er aan. Als ik binnen kom zie ik Campbell met een emmer staan. Eerst loop ik naar mijn bed en check ik of al mijn spullen aangekomen zijn. Dat is gelukkig inderdaad zo. Terwijl ik probeer te bedenken wat ik moet gaan zeggen bijt ik op mijn vingernagel.
    'Waarom heb je een emmer water vast?' vraag ik met een kleine glimlach aan Campbell. Het ziet er eerlijk gezegd een beetje onheilspellend uit. Dan draai ik me om naar Ralf. 'Het spijt me. H-het is gewoon zo gelopen en het was echt niet mijn bedoeling om je hart te breken.'


    Spoiler alert: you will save yourself


    Rose Weasley

    Gelukkig lijkt Lily net zo blij om mij te zien als ik zelf ben.
    "Rose!" Roept ze als ze mij heeft gehoord. Zodra ik dicht bij haar ben sta ik stil en kom ik even een paar seconden op adem. "Laten we maar gaan voordat alle koetsen al vertrokken zijn" Ik knik en draai me ondertussen even een paar seconden snel om om vervolgend te zien dat de nog overgebleven mensen zich ook al langzaam richting de koetsen begeven.
    "Ja, dat lijkt me ergens wel handig." Zeg ik zacht als ik me weer naar haar heb omgedraaid. Ik wacht even op haar antwoord omdat ze bezig is haar hutkoffer op te pakken, maar als ze de greep daarvan heeft vastgepakt en haar andere hand naar een ander object lijkt te zoeken zie ik aan haar lichaamstaal dat er iets mis is.
    "Shit" Zegt ze dan ook, wat mijn gedachtes bevestigd. Eerst wil ik vragen wat er aan de hand is, maar dan zegt ze zelf al wat haar dwars zit. "Ik denk dat ik mijn bezem in de trein heb laten liggen" Zegt ze met een blik op mij. Dat is waarschijnlijk niet zo verstandig, vooral nu we al zo laat zijn. "Wil je alsjeblieft even meelopen?" Vraagt ze, een tikkeltje wanhopig. Ik glimlach even kort en ondanks de tijdsdruk twijfel ik er geen moment aan om met haar me te lopen.
    "Tuurlijk." Antwoord ik gelijk, waarna ik zelf ook mijn hutkoffer, mijn eigen bezem die ik wel mee heb genomen gelukkig en mijn kat oppak. Dat zorgt er wel voor dat mijn handen heel erg vol zijn. "Heb je enig idee waar hij ligt?" Vraag ik haar als we onderweg zijn naar de ingang van de trein. Ik was de hele tijd in de prefect coupé, dus heb ik geen idee waar Lily ongeveer zat.


    She was always looking for more..

    Luke Nemo Rosier
    Naar mijn kamer komen was nog een hele opgave. Ik was meer bezopen en meer stoned dan ik had gedacht. De trap op was dan ook echt een groot probleem. Uiteindelijk kwam ik dan toch bovenaan de trap en strompelde mijn kamer door. Ik grijnsde toen ze achterover op mijn bed plofte. Ik liep naar haar toe en ging tegen haar benen aan staan. Een scheve grijns speelde om mijn lippen, terwijl mijn ogen nog erg wazig stonden van de drank en de drugs. "Heel veel beter, Scar." zei ik, voor ik me voorover als een kooitje over haar heen liet vallen. Mijn armen hielden het bijna niet, maar gelukkig voor haar wel. Ik drukte een kusje op haar neus en keek haar toen grijnzend aan. "Je bent zo mooi." mompelde ik, voor ik zijn lippen weer op die van haar drukte. Als ik ook maar een van de stoffen minder in mijn systeem had gehad, was dit nooit gebeurt, maar nu had ik mezelf echt niet meer in de hand. Ik zakte nog iets meer door mijn armen heen, waardoor ik niet meer op mijn tenen hoefde te staan. Toch stond ik nog wel wat ongemakkelijk over haar heen gebogen, maar nu op het bed klimmen zou waarschijnlijk in een impuls gebeuren, want mijn hersens werken nu verre van goed en zagen het als een onmogelijkheid om dat te kunnen. Toch stond ik er verre van lekker bij met mijn benen tegen de rand van het bed aan. "Je smaakt goed" mompelde ik tegen haar lippen. Alles kon nu gebeuren, maar van haar afblijven kon ik nu echt niet meer. Haar lichaam was te prachtig en ik was te ver weg om er nog iets om te schelen.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams
    Ik keek vanaf het bed Luke verleidelijk aan. Hij stond lichtelijk wankelend bij de deur maar dat zou wel van de drank komen. Luke kwam dichterbij en liet zich over me heen vallen. Ik giechelde zacht toen hij mij een kusje op mijn neus gaf. Als jongens dat deden moest ik altijd giechelen. 'Je bent zo mooi.', mompelde hij en een lichte bloos verscheen op mijn gezicht. Opnieuw kuste hij me en ik zoende hem terug. Deels twijfelend of dit nou echt wel een goed idee was. Ik twijfelde of Luke het alleen maar deed omdat hij dronken was of dat hij het ook echt meende. Hij stond over me heen en ik legde mijn handen op zijn rug. Waarom hij zo bleef staan was voor mij de vraag. Ik trok hem op bed en zoende hem door. Luke verbrak de kus. 'Je smaakt goed.', zei hij en ik glimlachte. 'Jij ook hoor Lukie.', zei ik giechelend. Heel dronken was ik niet maar wel was ik verre van nuchter. Ik wist wat er gebeurde, maar of Luke dat ook nog wist was voor mij onbekend. Zijn ogen gleden over mijn lichaam. Normale mensen zouden zich er ongemakkelijk bij voelen maar voor mij was dat het laatste waar ik aan dacht. Ik trok Luke meer op me en zoende hem door. Mijn tong liet ik een vurig spel spelen met zijn tong.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead