• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    'Het spijt me echt waar. Fred zou mij het liefste willen vermoorden. Maar ik verdien het. Ik.. Ik v-verdien jou niet.' Met dat sloeg hij vol agressie tegen een willekeurige boom waardoor ik toch een stapje naar achter deed voordat hij mij zou raken.
    'Iedereen haat mij en jij zou me ook moeten haten. En Cam...' Ik hoefde niet eens zijn gezicht in het donker te zien om te weten dat hij huilde. Al de hele tijd leek zijn keel al vol te zitten met tranen; en ergens had ik het gevoel dat dit zo een lange nacht kon worden; waardoor ik bang was dat Fred in de problemen zou komen. 'Ga maar alvast naar het kasteel, ik kom er zo aan. Ik wil niet jou avond verpesten, en ik denk dat je Ralf even moet gaan troosten.’ Verbaasd schudden ik mijn hoofd.
    ‘Wat heeft iedereen in merlijns naam toch met mij en Ralf? Of wat is er überhaupt met Ralf aan de hand. Denk je daarnaast werkelijk dat ik je hier in de verboden bos achter ga laten? Ik mag misschien niet sterk eruit zien; maar ik heb wel een toverstok waar ik de nodige kunstjes mee kan.’ Met dat haalde ik mijn toverstok tevoorschijn waar ik speels mee zwaaiden om hem op te vrolijken wat natuurlijk niet zou lukken.
    ‘Komop; Scorpius. Afijn iedereen maakt fouten; maar dat betekend nog niet dat het de einde van de wereld is. Soms moet je juist kijken naar de dingen die wel goed zijn in je leven dan naar de dingen die minder goed zijn. Er is al zo veel slechts in de wereld.’ Met dat greep ik toch na enige aarzeling naar zijn arm om hem naar mij toe te trekken en hem in een omhelzing te trekken; ondanks dat hij groter was dan mij. ‘Míjn avond is pas verpest als ik weet dat een jongen zit te huilen in de verboden bos terwijl merlin het mag weten wat er met hem gebeurd. Misschien kan Camp boos zijn; maar dat betekend niet dat hij je levend opgegeten wilt zien worden door weerwolven en al die wezens..’


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Prefect ll 5th year Hufflepuf ll Chaser
    ‘..zullen we ons focussen op.. niemand.’ Hoorde ik hem zachtjes mompelen waardoor ik maar knikte en naar buiten staarde. Ik was eigenlijk niet het type die iemand lastig ging vallen om achter hun diepste geheimen te komen. Ik liet ze gewoon naar mij komen. Wanneer de tijd rijp was zouden ze zelf wel beginnen- en ik zou dan een poging wagen om ze te troosten.
    ‘Eh- Campbell, ik- Ik- hoe.. Hoe komt het dat je zo.. zo aardig doet tegen.. eh.. h-hugo..? Of in ieder geval al die andere personen. Ik bedoel- je doet zo aardig tegen iedereen, en niet iedereen is zo..’
    Even wendde ik mijn blik weer op hem toen hij uiteindelijk hakkelend door zijn woorden was gekomen om ook mijn voeten op de bank van de koets te zetten om slechts naar de maan te kijken die weer zoals ieder jaar- beeldig aan de hemel stond. Hoewel het dan geen volle maan was; vond ik het altijd aan de ene kant een rustgevend beeld- zowel een enorm beangstigende beeld omdat het een deel van een einde symboliseert.
    ‘Ik denk dat het in ons zit; we zijn niet voor niks pufjes. Het vergeten en minst befaamde volk van Zweinstein hoewel we altijd vol lof over de anderen zou praten.’ Loog ik direct vlekkenloos waar ook ik aan onzichtbare pluisjes begon te plukken.
    ‘Jij bent anders ook heel aardig hoor; je kon bijvoorbeeld bij ons tijdens de volle maan op de kamer zitten om ons op te eten dan sprinkhanen en muizen. Heel begrijpelijk want we kunnen enorm- vreselijk irritant en lawaaierig zijn. Niet iedereen hoeft zijn kamer te delen met míj. De hoed daar in tegen moest jou ontzettend haten om jou zeven ellendige jaren te geven door naast mij te slapen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Rose Weasley

    Ravenclaw ~ Keeper ~ Prefect

    Al snel kom ik erachter dat ik het nog veel leuker vindt om prefect te zijn dan ik al dacht. Ik ben dan ook echt niet normaal blij dat ik deze positie heb weten te behalen. Als de trein tekenen van stoppen begint te vertonen besef ik me dat ik eigenlijk alles heb wat ik leuk vindt. Ik heb vrienden, een vriendje, ik zat vorig jaar voor het eerst in het Quidditch team van Ravenclaw en er is een erg goede kans dat ik die positie weer weet te bemachtigen en bovendien ben ik dit jaar prefect geworden. Ik heb echt het idee dat dit echt mijn jaar gaat worden. Dat kan niet anders. Helemaal blij loop ik dan ook de trein uit, op zoek naar een bekend gezicht, of eigenlijk gewoon naar Caleb. Ik heb hem de gehele treinreis niet gezien, maar desondanks hoop ik maar voor hem dat hij een leuke reis heeft gehad.
    Iemand voor Rose?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 9:08 ]


    She was always looking for more..


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy


    'Let's go!' lacht hij. Samen lopen we naar de koetsen. Ik weet dat hij de terzielers ook kan zien, maar omdat het natuurlijk heel lastig is om te praten over iemand die je dood hebt zien gaan, praten we er nooit over. Hoewel Ethan en Dom de twee mensen zijn die ik het meest vertrouw, durf ik ze niet te vertellen over mijn verleden en denken zij dat ik een halfbloed tovenaar ben die weigert bij zijn dreuzelvader te wonen.
    'Ik ben inderdaad wel weer toe aan een nieuwe vriendin na Olivia en het slippertje met Scarlett.' Ik grijns en haal mijn schouders op.
    'Er is genoeg vis in de zee. Dus we vinden echt wel iemand.' Ik wil iets zeggen over dat we dan met zijn vieren iets zouden kunnen doen - Hij, Dom, ik en zijn vriendin -, maar aangezien Dom en hij een hekel aan elkaar hebben hou ik mijn mond maar.
    Ik stap in een koets en wacht tot hij ook instapt. 'Ik zou willen dat ik het hele jaar op Zweinstein zou kunnen zijn...' zeg ik terwijl ik kijk naar het grote kasteel. Het is mijn thuis en ook de enige plek waar ik me ooit thuis heb gevoeld.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Scorpius Malfoy
    5th year - Slytherin - Seeker
    "In three words I can sum up everything I learned about life: It goes on."


    ‘Wat heeft iedereen in merlijns naam toch met mij en Ralf? Of wat is er überhaupt met Ralf aan de hand. Denk je daarnaast werkelijk dat ik je hier in de verboden bos achter ga laten? Ik mag misschien niet sterk eruit zien; maar ik heb wel een toverstok waar ik de nodige kunstjes mee kan.’ Ze haalt haar stok tevoren en ik kijk ernaar, wetend dat zij waarschijnlijk veel slimmer is. Ik ben nooit echt slim geweest, altijd was ik meer het sportieve type die maar niet wilde deugen. Op dit moment wens ik dat dat anders was.
    ‘Komop; Scorpius. Afijn iedereen maakt fouten; maar dat betekend nog niet dat het de einde van de wereld is. Soms moet je juist kijken naar de dingen die wel goed zijn in je leven dan naar de dingen die minder goed zijn. Er is al zo veel slechts in de wereld.’ Ze trekt me in een omhelzing en ik knuffel haar terug, hoewel het best wel fout voelt.
    ‘Míjn avond is pas verpest als ik weet dat een jongen zit te huilen in de verboden bos terwijl merlin het mag weten wat er met hem gebeurd. Misschien kan Camp boos zijn; maar dat betekend niet dat hij je levend opgegeten wilt zien worden door weerwolven en al die wezens..’ Ik glimlach zwakjes en schud mijn hoofd.
    'Ach, we zien wel. Ik wil hem nu nog gewoon niet zien omdat ik me schuldig voel. E-en over Ralf; hij vindt je al heel lang leuk en ik zeg het maar omdat hij dat zelf nooit durft. Maar zeg maar niet dat ik het aan je heb verteld.' Ik glimlach nu wat echter. 'Jullie zouden echt leuk samen zijn. Jij verdient iemand zoals hij; lief en bezorgd. En hij verdient jou.' Ik pak mijn hutkoffer en loop terug naar de koetsen, waar ik in een lege koets ga zitten en probeer ervoor te zorgen dat het niet te zien is dat ik gehuild heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ethan James Cole


    We liepen samen richting de koetsen. Eigenlijk praten we nooit over verliezen die we leiden. Ook het einde van mijn relatie met Olivia besprak ik nooit met hem. Waarom wist ik eigenlijk niet, want ik was wel al over haar heen maar de laatste keer dat ik echt van iemand hield was zij. Nathan zijn opmerking liet me lachen. Hij was altijd zo nuchter in dit soort dingen leek het. Dominique had eigenlijk altijd al een hekel aan me terwijl ze me eigenlijk niet eens kent. Zo'n standaard Gryffindorder die denkt dat alle mensen van Slytherin pure evil zijn. Een hekel heb ik aan dat soort mensen en dat mijn beste vriend precies voor zo'n iemand kan gaan snap ik niet. Bro's before Ho's weetje.. Ik nam plaats naast Nathan in de koest en keek naar het kasteel. Het was zo groot en zo mooi, net zoals elk jaar. 'Ik ook Nath.', zei ik zacht. Eigenlijk wilde ik dit jaar maar voor de helft terug naar Hogwarts. Eenzaamheid was wel het laatste waar ik op zat te wachten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fred Arthur Weasley
    Ik kookte van woede. Eigenlijk was het heel erg gezakt bij de vraag over mijn leven, maar wat die gluiperd daarna deed met mijn zusje deed mijn bloed koken. Ik had net iedereen gewaarschuwd dit niet te doen, en nu deed hij het voor mijn neus. Mijn handen balden zich tot vuisten, zo strak dat mijn knokkels wit werden. Ik moest echt al mijn wilskracht gebruiken om nu hier gewoon stil te blijven zitten. Toen ze allemaal uit de coupe waren stompte ik hard tegen de muur. Mijn knokkels deden pijn en het hielp absoluut niet. "Waarom kan die sukkel niet gewoon van mijn zusje afblijven?! Snapt hij het dan niet na die verdomme linkse hoek van net?!" gromde ik, voor ik mijn koffer pakte. Nu was mijn jaar al verpest. Molly bleef vrolijk rond me huppelen, alsof ze niet snapte wat er aan de hand was. Ik kraakte onderweg mijn knokkels een paar keer. Die jongen ging eraan. Die gore Malfoy moest met zijn klauwen van mijn zusje afblijven. Nu pas merkte ik dat Hugo hier nog zat. Ik keek hem met schuldige ogen aan. "Sorry dat je dat moest zien, Huug." zei ik, voor ik even met een klein glimlachje door zijn haren woelde. "Ik kan het gewoon niet aanzien hoe die gluiperd aan Roxy zit. Het laat me gewoon voelen alsof ik een slechte broer ben voor haar. Dat ik haar niet eens tegen die klootzak kan beschermen." zei ik met een zucht, voor ik op mijn koffer ging zitten.

    Luke Nemo Rosier
    Dit was echt een ramp. Ik kon niet eens op mijn benen staan en lag constant in een lachstuip. Ik kreeg me net rechtop met haar hulp en bleef wat grinnikend en wankel staan. Nu pas merkte ik dan ook dat mijn sigaret was opgebrand en het smeulende filter brandplekken achterliet op mijn lippen. Ik spuugde het ding dus maar uit en stapte er erg wiebelig op, terwijl zij probeerde de koffers van het rek te halen. Ik leunde er maar op, om niet te vallen. "Je bent zo klein en schattig." lachte ik, leunend op mijn koffer. "Kom hier, dan kan ik je lieve kleine lichaampje knuffelen." zei ik, terwijl ik mijn armen uitstak en naar haar toe wankelde om mijn armen om haar benen te slaan. Dat we waarschijnlijk zouden vallen kwam niet eens in me op. Dat gebeurde dus ook, waardoor ik op de grond kwam te zitten, met haar op mijn schoot, en mij in een lachstuip. Ik kon er niets aan don, die shot was echt veel te sterk voor me geweest. Ik was misschien sterker en breder geworden in de vakantie, maar ik was nogsteeds hetzelfde lichtgewicht als het om drugs ging. Ik was verre van sterk op dit moment, maar wel zwaarder, alleen al om mijn spieren, want veel langer dan haar was ik niet.


    Bowties were never Cooler


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Een voor een verlieten ze de coupé waardoor ik alleen met Fred achterbleef. Niet echt de bedte persoon waarmee ik op dit moment in een coupé kon zitten, ook. Vast en zeker was hij woest, en dat zag ik ook toen hij zijn vuist iin het muurtje boorde en ik gauw naar mijn eigen hutkoffer greep, klaar om deze coupé uit te rennen.
    'Waarom kan die sukkel niet gewoon van mijn zusje afblijven?! Snapt hij het dan niet na die verdomme linkse hoek van net?!'
    Geschrokken keek ik Fred aan die naar zijn hutkoffer greep, en ondanks dat was dit ook best wel vermakelijk om te zien. Merlin, ik moet er bij zijn als hij straks naar Malfoy gaat.
    'Sorry dat je dat moest zien, Huug.' zei hij waarna hij met zijn hand door mijn haren woelde die ik met een grijns weg trok.
    'Ik kan het gewoon niet aanzien hoe die gluiperd aan Roxy zit. Het laat me gewoon voelen alsof ik een slechte broer ben voor haar. Dat ik haar niet eens tegen die klootzak kan beschermen.'
    Ik schudde wat met mijn hoofd voordat ik mijn hutkoffer mee naar de coupé deur sleepte en in plaats van die open te trekken, leunde ik er slechts aan.
    'Ergens ben ik benieuwd wat je gaat doen als ze gaat trouwen. Ik bedoel, ooit word je toch een oom? Of ga je haar als je dochter adopteren, nadat jijzelf getrouwd bent?' Grapte ik met een glimlach en friemelde maar aan de handvat van mijn hutkoffer, waar ik er wat naar bleef staren voordat ik weer wat begon te lachen.
    'Voor Rose maakt het niets uit als ik iets met een Malfoy zou krijgen- nee- iets met professor Anderling. Dus te vergelijken met haar, ben je een perfecte broer.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy


    'Ik ook Nath.' Ik glimlach en kijk naar hem, maar hij lijkt helemaal niet blij om terug te zijn op Zweinstein. Maar ja, wie heeft er nou zin in school? Voor velen is het vervelend, hoewel het voor mij een enorme verassing was.
    Toen op mijn elfde professor Lubbermans voor de deur stond om mij in te lichten over Zweinstein, stuurde mijn moeder en haar vriend hem lachend weg, maar de brief heb ik tienduizend keer doorgelezen. Ook had Lubbermans een briefje achtergelaten waarin stond hoe ik naar de Wegisweg kon komen en dat hij me in de Lekke Ketel zou ontmoeten. Ik ben erheen gegaan en terwijl mijn moeder dacht dat ik naar één of andere school ging, ging ik eigenlijk naar Zweinstein.
    De enige persoon uit mijn familie die wel wist waar ik heen ging was Aidan, mijn oudere broer. Hij was altijd al mijn favoriete broer en toen ik het hem vertelde geloofde hij me meteen, maar hij beloofde het niet door te vertellen.
    Opeens realiseer ik me weer waar ik ben. 'Hey, niet zo sip kijken, dit wordt het beste jaar van ons leven. Ik ga je echt niet alleen laten ofzo, hoor. "Bros before hoes", zoals mijn broer deze zomer zei,' grijns ik. Aiden was naar Londen gekomen om mij te zien in de zomer.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 19:08 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett May Adams


    Het enige wat ik kon doen was lachen. Luke zijn lach leek te aanstekelijk en eigenlijk had ik precies hetzelfde. De koffers stonden inmiddels op de grond en ik lachte om Luke. 'Ik ben niet klein en schattig.', zei ik. Ik kon er altijd slecht tegen als mensen dat tegen me zeiden. Zo schattig was ik helemaal niet, qua gedrag dan. Luke sloeg zijn armen om mij heen maar begon te wankelen en we eindigde op de grond. Ik bovenop zijn schoot. 'Hoezo lief en klein lichaampje.', vroeg ik lachend terwijl ik hem speels aankeek. Luke was verschrikkelijk ver maar ik kon niet ontkennen dat dat bij mij niet het geval was. Ik aaide even over zijn hoofd wetende dat het zijn lachstuip waarschijnlijk alleen nog maar zou vergroter. Even keek ik naar buiten. Straks zou de trein wegrijden met ons erin. 'We moeten wel zo de trein uit, straks rijdt hij weer weg.', grapte ik. Luke was echt schattig als hij er zo bijzat en ik ging op mijn hurken zitten. Met alle kracht die ik nog in mijn benen had kwam ik omhoog. Opnieuw pakte ik zijn hand. 'Je kan het wel.', zei ik op een speelse toon.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fred Arthur Weasley
    Ik keek naar Hugo, die weg leek te lopen, maar toch tegen de deur bleef staan. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden, maar meer omdat ik er niet aan wilde denken. "Ik wil gewoon niet dat ze een gebroken hart krijgt door een klootzak als Malfoy. Bij Merlijn, wat gaat er in zijn bolle kop om?" gromde ik geïrriteerd. Toch wist mijn neefje me iets te kalmeren door zijn opmerking over zijn zus. "Zo erg zal het vast niet zijn, Huug. En anders wil ik ook wel beschermend tegenover jou zijn, hoor. Volgens Roxy ben ik toch veel te overbezorgd en veel te beschermend. Merlijn, iedereen was beter geweest dan Malfoy. Zelfs die angsthaas van een Ralph uit de hoek van daarnet, zou ik nog liever aan haar arm zien, dan die gluiperd." zei ik, voor ik mijn eigen koffer vastpakte. "Zullen we maar naar de school gaan, voor de trein weer vertrekt?" vroeg ik aan hem, voor ik een hand door mijn eigen rode haar haalde. Het begon lang en warrig te worden. Ach, mam zou het vast wel doen als ik met kerst weer naar huis zou gaan. Nu was het namelijk nog wel aanvaardbaar en ik vertrouwde niemand anders dan mijn moeder mijn haar toe. Dat had ik op de harde manier geleerd, met een zwarte hanenkam, die pap met grote moeite en veel magie had weten te herstellen. Dat kreeg je ook met zusjes. Ik rekte me nog even uit en pakte toen Molly van de grond, om die weer in mijn rugzak op te sluiten, zodat ze veilig bleef tot we weer in de common room van gryffindor waren. Tja, ik zou graag een vriendinnetje hebben, maar ik had er weinig oog voor. Ik was altijd aan het opletten of Roxy niet in de problemen raakte en anders wel mijn vrienden om me heen. Het hondje legde haar hoofdje, wat nog wel uitstak uit mijn tas, op mijn schouder en likte over mijn kaak. "Is het niet eens tijd dat jij ook iemand vind? Ik bedoel, niet zomaar iemand, maar iemand die goed voor je is en je uit je schulp helpt." vroeg ik aan hem. Hugo was een lieve jongen, niet als ik. Hij was aardig, braaf, goed voor iedereen. Hij verdiende een lief iemand die er altijd voor hem was. Misschien kon ik dat wel doen als goede daad, naast mijn streken natuurlijk.


    Bowties were never Cooler


    Ethan James Cole
    Nathan leek het door hebben dat ik er eigenlijk niet zoveel zin in had dit jaar. Hij leek zelfs te weten waarom ik er geen zin in had. Beste vrienden snappen elkaar zonder woorden en dat is precies wat er gebeurde. 'Jij bent echt mijn beste vriend man.', zei ik met een glimlach tegen hem. Het feit dat hij de term Bro's before Ho's gebruikte maakte het alleen nog maar grappiger. Aangezien dat precies was waar ik aan dacht. Het stelde me gerust wat hij zei want het laatste wat ik wilde was alleen zijn. 'Dus, hoe zit het tussen jou en Dominique? Hebben jullie het al gedaan?', vroeg ik met een grijns aan mijn beste vriend. Seks was belangrijk voor mij en eigenlijk begreep ik nooit waarom mensen zouden wachten tot het huwelijk. Ik haalde mijn hand door mijn haar en keek opnieuw naar de terzielen. Lelijke beesten eigenlijk, misschien dat daarom alleen mensen die de dood recht in hun ogen hadden gekeken ze kunnen zien. De zomer vakantie was eigenlijk maar saai voor mij en eigenlijk heb ik mezelf alleen maar naar de kloten geholpen. Teveel gezopen en teveel gebruikt. Allemaal tegen het verdriet.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    ‘Ik denk dat het in ons zit; we zijn niet voor niks pufjes. Het vergeten en minst befaamde volk van Zweinstein hoewel we altijd vol lof over de anderen zou praten. Jij bent anders ook heel aardig hoor; je kon bijvoorbeeld bij ons tijdens de volle maan op de kamer zitten om ons op te eten dan sprinkhanen en muizen. Heel begrijpelijk want we kunnen enorm- vreselijk irritant en lawaaierig zijn. Niet iedereen hoeft zijn kamer te delen met míj. De hoed daar in tegen moest jou ontzettend haten om jou zeven ellendige jaren te geven door naast mij te slapen.’
    Ik glimlachte zachtjes waarna ik weer opkeek en me direct naar buiten wendde, naar de maan die onschuldig aan de hemel hing. Nog te klein om mij te kunnen overnemen.
    'De hoed gaf mij hierdoor wel een vriend.' Murmelde ik zonder hem aan te kijken en perste mijn gewoonlijke glinlach tevoorschijn.
    '..vrienden.' verbeterde ik mezelf voordat ik terug naar mijn handen ging staren. Dat was waar ook, als de hoed me nooit in Hufflepuff geplaatst had, zou ik Campbell nooit gekend hebben. En ik zei het al eerder en zeg het nogmaals; Roxanne, Campbell en Hugo zijn werkelijk mijn enige vrienden. Ij ben verliefd oo Roxanne dus die kan afvallen, en Hugo die maakt, aardig gezegd, mijn leven moeilijker. Maar alsnog kan, wil ik hem mijn vriend noemen. En dan is Campbell de enige hier op wie ik niet verliefd kan worden, en echt waar mijn vriend kan blijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    'Zo erg zal het vast niet zijn, Huug. En anders wil ik ook wel beschermend tegenover jou zijn, hoor. Volgens Roxy ben ik toch veel te overbezorgd en veel te beschermend. Merlijn, iedereen was beter geweest dan Malfoy. Zelfs die angsthaas van een Ralph uit de hoek van daarnet, zou ik nog liever aan haar arm zien, dan die gluiperd.'
    Door zijn opmerking keek ik hem heel even verbaasd aan voordat ik ook maar met mijn hoofd knikte.
    'Zullen we maar naar de school gaan, voor de trein weer vertrekt?'
    'Geloof me; ik zou dansend door deze trein wandelen als we werkelijk zouden vertrekken.' Grapte ik met een lach en keek toe hoe Fred, Molly zijn tas in stopte waardoor haar hoofdje er nog net uitstak en ik mijn hand met een glimlach naar haar uitstak om haar zachtjes te kunnen aaien.
    'Is het niet eens tijd dat jij ook iemand vind? Ik bedoel, niet zomaar iemand, maar iemand die goed voor je is en je uit je schulp helpt.'
    Even bleef ik stil en keek verbaasd op naar mijn neef die zijn woorden leek te menen.
    '..ik, een veertien jarige jongen die niets anders doet dan de diepste geheimen van zijn vrienden door het school roepen en de meiden van mijn afdeling afschrikken met een product uit de winkel van je vader.. sommige vragen zich af waarom ik niet in Slytherin ben maar wel in Gryffindor.' Zei ik net een grijns en trok mijn had weer terug.
    'Maar- eh- hoe dan ook, ik ben denk ik noet echt klaar voor zo iets. Ik bedoel, ik ben een Hugo. Ik heb zo'n gevoel dat ik simpelweg nooit zal gaan trouwen.'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 22:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Luke Nemo Rosier
    Scarlett klaagde wat over mijn complimentje, maar dat maakte haar eigenlijk alleen schattiger, waardoor mijn lachstuip alleen maar erger werd. Ik hield haar iets steviger vast, door mijn spastende spieren. Toch kon ze zichzelf uit mijn armen wrikken en stond ze op. Met moeite en steun van haar hand wist ik mezelf ook omhoog te werken en ik pakte mijn koffer. "Kom dan. Je kan me toch niet pakken." lachte ik, voor ik wankel en stuntelend met mijn koffer de coupe en de trein uit probeerde te rennen, wat waarschijnlijk er alleen lomp en idioot uitzag, terwijl het voor mij enorm snel en gracieus voelde. Ach, het kon nooit erger zijn dan de keer dan ik zo bezopen was geworden, dat ik de deur naar de commonroom probeerde te openen, dat niet werkte, en ik zo gefrustreerd werd dat ik het schilderij wilde vervloeken... Dit had averechts gewerkt, omdat ik mijn stok verkeerd om had gehad, en ik had mezelf weten te vervloeken, wat had geresulteerd in een week op de ziekenboeg met verschillende leraren die met moeite de vloek hadden weten op te heffen. Dat deed ik dus echt nooit meer. Ik kende mijn grenzen inmiddels, al was het met wiet een heel ander geval. Dat was wel duidelijk met mijn gestuntel.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams


    Na lange tijd lukte het Luke eindelijk om omhoog te komen en ik pakte mijn koffer. Ik lachte om wat Luke zei en liep hem achterna. Het zag er grappig uit wat hij deed en eenmaal buiten de trein haalde ik even diep adem. De frisse lucht deed me goed en ik bedacht me dat het logisch was dat we zo stoned waren. We hadden de hele tijd in de wietwalm gevulde coupé gezeten. Geen raampje hadden we open gezet en het was een soort hotbox, dat tikt altijd wel aan. Ik haalde mijn hand door mijn haar en trok Luke mee naar de koetsen. Hoewel ik het stonede gevoel geweldig vond wilde ik toch graag drinken. De terzielers stonden zoals altijd weer voor de koetsen. Een diepe zucht verliet mijn mond en ik stak opnieuw een sigaret aan. Nog even roken voordat het hele gebeuren weer zou beginnen. 'Lukiee, gaan we nog wel zuipen?', vroeg ik op een speelse toon. Hopelijk ging het beter met hem en hadden de docenten niet door dat we verschrikkelijk stoned waren. Vorige jaar was ik vaak genoeg gepakt met drugs en alcohol maar nog steeds ben ik niet van school getrapt. Maar het waren niet alleen softdrugs die ik bij me had dit jaar, wat betekende dat dit nog wel heel interessant kon worden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead