• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY


    De rest van de treinreis verloopt snel en op een gegeven moment stopt de trein met een lichte schok. Ik besluit mijn vrienden later te zoeken en wurm me door de mensenmassa heen. Wanneer ik buiten op het perron sta weet ik mezelf eindelijk los te maken van de groep eerste jaars die lichtelijk verdwaasd om zich heen kijken. Ik ga even mijn tenen staan om te zien of ik ergens iemand kan zien.
    "Hehe, ik heb je eindelijk gevonden. Het was echt chaos in de trein met al die eerstejaars" hoor ik de stem die ik het liefste hoor naast me zeggen.
    "Zullen we naar het kasteel gaan?" Vraagt hij vervolgens. Ik knik kort waarna we samen naar de koetsen lopen. Ze worden getrokken door Terzielers, wezens die me altijd op een bepaalde manier hebben gefascineerd.
    "Teddy, heb jij - ehm - al nagedacht over wat je na dit jaar wilt gaan doen?" Vraag ik aan hem. Het is een vraag die me eigenlijk de hele zomer al heeft gekweld.


    -

    Scarlett May Adams


    Luke opende zijn koffer en toverde er een fles uit. Hij nam twee grote slokken en ik volgde zijn voorbeeld. Ik wilde het interessanter maken en giechelde om mijn idee. 'Kom bodyshots doen dan.', zei ik terwijl hem verleidelijk aankeek. Bodyshots vond ik altijd leuk om te doen. Gewoon omdat het iets erotisch had. Ook gebeurde er altijd wel leuke dingen onder invloed van alcohol. Zoals bijvoorbeeld vallende mensen. Niemand zou nu toch binnenlopen omdat iedereen bij de opening was. Sinds vorige jaar ging ik er niet meer heen, gewoon omdat het toch elk jaar hetzelfde was. Dezelfde regels en hetzelfde gezeur. Ik pakte een paar nootjes om de honger wat te stillen. Luke had een sigaret opgestoken en ik pakte hem uit zijn hand en nam een hijsje. Ik gaf de sigaret weer terug en haalde mijn hand door mijn haren. Opnieuw nam ik een grote slok van de fles. De drank gleed door mijn keel en voelde warm in mijn maag. Hoewel ik vaak genoeg dronk werd ik vaak redelijk snel aangeschoten. Waarschijnlijk ook omdat ik redelijk klein was. Klein zijn en drank gaat meestal niet goed samen. Ik keek Luke nogmaals aan en glimlachte even. Heel langzaam maakte ik alvast een aantal knoopjes van mijn blousje open.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 21:51 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Edward "Teddy" Remus Lupin

    We lopen naar de koetsen en gaan er in een zitten. Als Vic tegenover me zit kijkt ze me even serieus aan. "Teddy, heb jij - ehm - al nagedacht over wat je na dit jaar wilt gaan doen?" Met een kleine frons denk ik na. Na dit jaar? Het heeft altijd zo ver gevoeld, maar nu ze het zegt.. Mijn hele leven voelde het al heel erg vanzelfsprekend: schouwer.
    Ik haal mijn schouders op. "Niet echt, het heeft tot nu toe altijd logisch geleken om schouwer te worden, maar erg veel gedachte zit er niet achter." Ik lach even lichtjes. Vic is een stuk meer bezig met dit soort dingen, blijkt maar weer eens. Sowieso is ze verstandiger. "Jij wel dan?" Oprecht geïnteresseerd kijk ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 15:45 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [center]Scorpius Malfoy
    5th year - Hufflepuf - seeker
    "In three words I can sum up everything I learned about life: it goes on."



    ‘I-ik; nouja. J-jij- jij hebt mij voor het eerst gezoend.’ Ik haal mijn schouders op. Het is niet dat ik het erg vind, want inderdaad, ik heb haar al gekust. Eerst vond ik het belangrijk dat Campbell de eerste was die ik kuste, maar het maakt niet heel veel uit, denk ik.
    ‘Ik- ik weet niet wat ik moet voelen. I-ik weet niet wat ik moet doen- ik weet niet of ik op jou ben of dat ik wat voel voor Ralf. Ik weet niks. Ik- iedereen doet maar alsof ze liefde begrijpen; maar ik begrijp het niet.’ Ze springt uit de koets waardoor ik in mijn eentje over blijf. Ik blijf even zitten en ren dan achter haar aan.
    Als ik bij haar ben pak ik haar arm vast. 'Je hoeft niet van me weg te rennen hoor. Ik bijt niet,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Wil je even gaan zitten? We kunnen ook naar Zweinstein zodat je met iemand kan praten... Die je beter kent. Ik neem niet aan dat je zoveel zin hebt om je hart bij mij uit te storten. Ik besteed de rest van mijn avond wel aan het ontwijken van Campbell en Ralf. Dat wordt op de bank slapen.'


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    Uit het niets voelde ik een hand mijn arm omsluiten, die me met een ruk tot stilte trok.
    ‘Je hoeft niet van me weg te rennen hoor. Ik bijt niet. Wil je even gaan zitten? We kunnen ook naar Zweinstein zodat je met iemand kan praten… Die je beter kent. Ik neem niet aan dat je zoveel zin hebt om je hart bij mij uit te storten. Ik besteed de rest van mijn avond wel aan het ontwijken van Campbell en Ralf. Dat wordt op de bank slapen.’ Snel schudden ik mijn hand waarbij ik hem even aankeek om weer naar mijn schoenen te staren. Het was vreemd dat nu híj juist degene was die glimlachten. ’S-Sorry. I-ik merlin; ik heb gewoon jou gekust terwijl ik weet dat je op jongens v-valt. S-sorry dat was e-echt dom van me.. e-er is niks aan de hand.’ Meer als een bevestiging voor mijzelf knikte ik terwijl ik van schaamte een plukje haar maar achter mijn oor schoof.
    ‘I-ik hoop n-niet dat je nu- nu raar van me denkt- want ik- ik zweer dat ik je niet meer ga kussen. Ik w-weet niet wat me bezielde.’ Akelig beet ik op mijn lip voordat ik de gespannen sfeer probeerde te veranderen door bruut met mijn vinger in zijn borst te poken.
    ‘Jij zou niet bij mij moeten zijn maar bij Campbell. Je wilt toch niet dat hij straks op iemand anders valt; puur omdat jij op de bank slaapt. Je moet juist blij en vrolijk zijn; dan vinden mensen je het leukst en dan valt hij heus wel voor je.’



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry, ik had Hugo helemaal vergeten.


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    "Ach, ik krijg toch wel die howler, door het vuurwerk en het vechten, maar goed. Ik krijg er waarschijnlijk elke dag een, al kijkt niemand daar meer van op."
    Ik glimlach bij zijn woorden en volgde hem de trein uit. Merlin, zelfs mijn ouders hadden niet zo veel howlers gekregen als de ouders van Fred. Zullen we maar zeggen dat hij mijn voorbeeld is? Nou ja, we lijken ook best wel op elkaar. Ik kom veels te vaak in de problemen, hij komt veels te vaak in de problemen. Bij hem is het ook begrijpelijk- hij heeft zijn karakter van zijn vader. Maar ik? Mijn moeder is een over-bezorgde vrouw die vele maler slimmer dan wie dan ook is, en mijn vader.. tja, laten we daar niet over beginnen. Het is een hele goede vader. Maar ik heb niet echt zijn karakter.
    "Hoe wil je naar het kasteel? Bootjes, koetsen, of een wandeling door het bos?"
    Ik keek even naar de stel eerste jaars die de padje opliepen, richting de bootjes toe voordat ik een blik naar het verboden bos wierp.
    ‘verboden bos is aanlokkelijk. Maar ik heb honger, en ik denk niet echt dat we in no time daar aan zullen komen als we gaan lopen en ik dus dood zou gaan van de honger als we nu door het bos gaan. Dus ja; het verboden bos is een optie.’ Zei ik met een grijns.
    ‘we kunnen kijken of Roxanne al in een koets is, kunnen we ook bij haar aansluiten.’






    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff



    ‘Schorpioentje gaat je heus niet vermoorden. Hij is net zoals ons; een kleine tere pufje. Misschien moeten jullie samen eens naar Zweinsveld ofzo; een band met elkaar opbouwen. Hoewel ik haast al weet dat ik geheid tussen jullie in moet staan omdat jullie elkaar gaan uitmoorden. Ik heb nog nooit zukke twee grote slangenpufjes bij elkaar gezien. Maar je hebt gelijk over de grote zaal. Dit jaar gaat mijn weddenschap lukken. Je mag het niet tegen Schorpioentje vertellen hoor; maar zijn moeder gaat ieder jaar slechter koken. Iets met aan de lijn.. terwijl als ze je haar zij toekeert- je haar niet eens meer kan zien.’
    Plagend begon hij me te porren voordat hij weer naar de emmer greep.
    ‘…maar toch..’
    ‘..bij nader inzien,’ murmelde ik zachtjes voordat ik me omdraaide.
    ‘eh- ik heb geen zin om- o-om Scorpius of- of Roxanne tegen te komen nu. Uhm- kan jij- kan jij naar het grote zaal gaan en zeggen dat ik.. ziek in bed lig?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Luke Nemo Rosier
    Scarlett begon over bodyshots, waardoor ik mijn ogen toch lustvol over haar lichaam liet glijden. Ze had een prachtig lichaam, daar kon niemand om heen, zelfs niet iemand in mijn staat van zijn. Ik stak een sigaret op en knabbelde wat op een aantal nootjes die ik wonder boven wonder boven tafel had kunnen toveren. Ik nam nog een grote slok uit de fles, toen zij een hijs van mijn sigaret nam. Daarna wisselden we het weer om. De combinatie van nicotine en alcohol deden me heel erg goed. Het was misschien een slechte combinatie, maar wel heel gezellig. Toen ze haar shirtje begon open te maken, haalde ik voorzichtig haar handen weg. "Laat mij maar." zei ik met een dubbele tong. Ik legde haar voorzichtig op haar rug en boog wat onhandig over haar heen om haar bloesje open te knopen. Mijn handen gleden wat lomp over haar lichaam, maar ik genoot er zeker van. Haar huid was zacht en ik kon niet zeggen dat ik dit niet al een tijdje graag had willen doen. Ik stopte de sigaret tussen haar lippen en nam de fles van haar over, waar ik nog een slok uit nam. "Heb jij glaasjes?" vroeg ik, terwijl ik wat vreemd in een rare hoek met mijn kin op haar buik bleef liggen en zo naar haar gezicht keek. Misschien geen heel goede hoek, maar nu maakte zelfs dat niet uit... Daarbij had Scarlett niet echt een verkeerde hoek als je het mij vroeg.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams


    Luke keek me verlekkerd aan maar dat zou wel van de drank komen. Van de mix wiet en drank raak je compleet van de wereld. Ik was bezig met mijn blousje openmaken voor de bodyshots. Mede omdat ik het warm vond maar ook omdat ik dronken begon te worden. 'Laat mij maar.', zei Luke terwijl hij mijn handen weghaalden. Het had iets leuks en ik giechelde even. 'Ik heb glaasjes.', zei ik en ik pakte mijn tas van de grond. Het was een speciale tas waar heel veel in kon, ik had hem een aantal jaren geleden gekregen van mijn tante. In de tas zocht ik naar twee shotglaasjes tot ik ze had gevonden. Ik liet me weer naar achter op de bank vallen. Opnieuw nam ik een grote slok van de fles. Ik gaf de twee shotglaasjes naar Luke. 'Jij begint.', zei ik zacht lachend. Ik hoopte echt dat er niemand binnen zou komen. In de Common Room was ik al vaker betrapt op, hoe leraren het noemen, "intimiteiten". Luke begon voor mijn gevoel net zo dronken te worden als ik. Hij deed nu heel handtastelijk, maar misschien was hij zo altijd als hij dronken is. Iedereen is anders dronken, ik zelf ben altijd flirterig dronken. Mijn exen vonden dat nooit heel leuk maar ik zei altijd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Vreemd gaan is iets wat ik nooit deed. Ik gooide mijn blousje op de grond en ging opnieuw op de bank liggen. De brandende sigaret pakte ik tussen Luke zijn lippen vandaan en ik nam een diepe hijs.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 14:04 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY


    "Niet echt, het heeft tot nu toe altijd logisch geleken om schouwer te worden, maar erg veel gedachte zit er niet achter" zegt hij en ik knik even kort.
    "Jij wel dan?" Vraagt hij vervolgens. Ik heb er inderdaad al over nagedacht. Vroeger dacht ik altijd Healer te willen worden en dat heb ik ook heel lang vastgehouden. Totdat ik er achterkwam dat ik niet tegen bloed kon toen Dominique een keer van het dak was afgevallen - vraag me niet waarom het ons een goed idee leek om op het dak te klimmen - en ik flauw viel van haar bloedende been. Daarna was ik vastbesloten om op het Ministry te werken maar ik bedacht me toen dat kantoorwerk niets voor mij was.
    "Ik weet het nog niet heel goed, maar ik wil de wereld zien" zeg ik redelijk vastberaden.
    "Samen met jou"

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 21:37 ]


    -

    Fred Arthur Weasley
    Hugo was duidelijk de keuzes van transport tegen elkaar aan het afwegen, wat hij snel ook verbaal begon te doen. Ik luisterde geamuseerd. Dit was nog een reden dat ik graag bij mijn neefje was, op het feit na dat we vrij gelijkend waren. Hij amuseerde me enorm. Zijn gedachten, opmerkingen, geweldig. Toen hij het had over de koets met mijn zusje erin knikte ik. "Is goed, maar niet als die creep er ook in zit, want ik wil geen howler voor vechten of de tanden uit een jochie's gezicht rammen." zei ik, waarna ik mijn knokkels nog eens kraakte om toch wat van mijn frustratie kwijt te raken. Ik mocht die Malfoy echt niet. Hij moest van mijn kleine Roxy afblijven. Kijk, ik stimuleerde Hugo, omdat hij echt eens goed uit zijn schulp moest komen. Hij leefde nu namelijk echt onder zijn potentiaal, maar Roxy mocht zich soms wel iets inhouden. Nu waren we hetzelfde met die karaktertrek, maar goed. Ik liep dus maar met mijn neefje naar de koetsen, opzoek naar mijn zusje. "Rox?" riep ik toen we er eenmaal stonden. De koetsen leken uit zichzelf te bewegen. Ik wist door de boeken wel beter, maar gelukkig kon ik de terzielers niet zien, omdat ik nog geen dood had gezien. Mijn vader had nooit meer zo'n dier willen zien na de dood van zijn broer, omdat hij te veel aan hem werd herrinderd erdoor, maar ik vond het hele interessante wezens en zou er misschien nog wel een studie naar doen als ik nog niet full-time nodig was in de winkel.


    Bowties were never Cooler

    Luke Nemo Rosier
    Ik zag hoe ze glaasjes tevoorschijn haalde uit haar tas en die aan mij gaf. Ik wachtte tot ze weer lag en zette toen wat onhandig de glaasjes op haar lichaam. Met vrij veel moeite schonk ik ze vol en keek toen wat rond. Ik was vaker dan eens nar mijn kamer gestuurd voor ongepast dronkenschap. Ik was nu eenmaal een womanizer, zodra ik een slok te veel op had. Daardoor had ik goede, maar ook genoeg minder goede ervaringen met meisjes. Ik keek haar nog even een en boog toen voorover om het glaasje van haar borst te pakken en achterover te gooien met een snelle hoofdbeweging. Het zou echt heel genant zijn als er nu iemand zou binnenkomen, maar ik gokte er niet op, gezien iedereen toch bij het banket was. Ik keek haar met een scheve grijns aan met het glaasje tussen mijn lippen. Ik haalde het uit mijn mond en nam ook het tweede glaasje tussen mijn tanden, om ook deze snel achterover te gooien. De drank brandde in mijn keel, maar het voelde goed, misschien iets te goed. Ik was niet verslaafd, maar genoot er enorm van om de alcohol door mijn lichaam te laten stromen, keer op keer. Ook dat glaasje haalde ik weg en kroop over haar heen. De glaasjes hield ik in mijn handen, terwijl er een vlaag van weet ik veel wat over me heen kwam. Ik drukte mijn lippen op de haren en liet het vuurwerk in mijn lichaam ontploffen. Dit kon heel verkeerd uitpakken, maar daar dacht ik nu niet eens aan. Niet dat ik kon denken, want dan was dit nooit gebeurt, gezien ik onze vriendschap niet wilde verpesten.


    Bowties were never Cooler


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”


    ‘’S-Sorry. I-ik merlin; ik heb gewoon jou gekust terwijl ik weet dat je op jongens v-valt. S-sorry dat was e-echt dom van me.. e-er is niks aan de hand.’ Ik kijk een beetje ongemakkelijk naar haar en hoop dat ze me niet al te raar vind op dit moment, ‘I-ik hoop n-niet dat je nu- nu raar van me denkt- want ik- ik zweer dat ik je niet meer ga kussen. Ik w-weet niet wat me bezielde.’ Ze port me in mijjn borst en ik kijk haar half lachend en half gefronst aan omdat ik er helemaal niks meer van snap.
    ‘Jij zou niet bij mij moeten zijn maar bij Campbell. Je wilt toch niet dat hij straks op iemand anders valt; puur omdat jij op de bank slaapt. Je moet juist blij en vrolijk zijn; dan vinden mensen je het leukst en dan valt hij heus wel voor je.’
    Ik grijns en kijk weg. 'Wauw,' zeg ik dan, 'als het zo makkelijk was geweest. Maar je hebt gelijk, ik moet niet zomaar opgeven. Op naar Zweinstein dan maar? Ik kan niet wachten om weer de kippenpootjes aan te vallen.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 21:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett May Adams


    Ik observeerde hoe Luke de bodyshots nam. De glaasjes op mijn lichaam voelde koud maar het had iets spannends. Iets wat ik niet goed kon thuisbrengen. Luke gooide beide glaasjes achterover en ik zag dat hij ervan genoot. Drank was voor ons beide altijd al iets geweest waar we gewoon niet van af konden blijven. Als er mensen binnen zouden komen zouden ze heel verbaasd zijn. Roddels gingen er dan waarschijnlijk ook rond, dat ik iets met Luke zou hebben. Terwijl hij gewoon een goede vriend van me is. Ik nam een grote slok van de fles en de drank voelde warm aan in mijn maag. Luke kroop na de bodyshots dichterbij me. Voordat ik er iets tegenin kon brengen voelde ik zijn zachte lippen op die van mij. Een hele reeks twijfelgedachtes trok door mijn hoofd. Maar aangezien ik al redelijk dronken was legde ik mijn handen op zijn rug en zoende terug. Het was alweer even geleden dat ik voor het laatst iemand had gezoend, voor mijn doen dan. Luke kon goed zoenen dan moest ik hem zeker meegeven. Ik drukte met mijn tong zachtjes tegen zijn lippen. Of ik er goed aan deed wist ik niet, maar op dit moment was dit alles wat ik wilde. Toch was ik wel bang dat het onze vriendschap zou verpesten. Ondanks dat zoende ik hem terug.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy


    'Ik wil captain worden van een Quidditch team en miljoenen verdienen.' Hij grijnst en ik grijns terug. Zelf heb ik zwerkbal nooit heel erg interessant gevonden, geen enkele sport eigenlijk. Ethan meent het echt serieus en hij is ook heel erg goed - ik heb er geen verstand van maar dat is wat anderen mij vertellen. Ik kom altijd kijken als hij moet spelen en vorig jaar was het moment waarop Griffoendor tegen Slytherin speelde heel erg ongemakkelijk aangezien ik geen idee had welk team ik moest supporter.
    Maar zijn antwoord maakt me alleen maar banger. Iedereen weet wat hij wil behalve ik en waarschijnlijk blijft dat ook nog wel even zo.
    'Wat wil jij hierna doen dan?' Natuurlijk had ik die vraag kunnen verwachten en ik vind het ook erg vervelend om mijn schouders op te moeten halen, hoewel ik het zo nonchalant mogelijk doe.
    'Ik zie wel. Misschien een leraar worden ofzo. Of iets bij het ministerie. Misschien minister van de toverkunst.' Ik grijns, aangezien de gedachte zo belachelijk is. 'Dan krijg ik natuurlijk wel vrijkaarten hè? In de VIP box, waarna ik heel erg hard ga juichen.' Ik schud lachend mijn hoofd omdat ik nooit minister van de toverkunst zou kunnen worden. Niemand zou een modderbloedje als minister willen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luke Nemo Rosier
    Ik had Scarlett nooit echt willen zoenen. Natuurlijk had ik er wel eens over gedroomd, over dat en mee. Ik bleef een man en ze had een prachtig lichaam en een goed stel hersens waren ook nog een pluspunt. Maar ik had nooit onze vriendschap op het spel willen zetten. Toch voelde het zo onder de zware invloed van alcohol en thc heel goed. Haar lippen waren soepel en warm en ze kon geweldig kussen. Toch waren het niet alleen de stoffen in mijn lijf die dit veroorzaakten, maar ook het feit dat ik al een paar weken geen meisje had gezoend, wat voor mij best veel was. Ik vlocht mijn vingers door haar prachtige lokken en mijn tong om de hare toen ze met haar tong tegen mijn lippen kwam. Dat was voor mij namelijk een uitnodiging. Toch trok ik na even mijn tong kort terug. "Als je mijn trui uit krijgt en mijn bloes losmaakt ben jij aan de beurt." mompelde ik tegen haar lippen, voor ik de kus weer verdiepte en mijn tong de hare weer liet overmeesteren. Van Scarlett kon ik het vaak wel hebben dat ze de touwtjes in handen nam als ze dat wilde, al hield ik ze het liefst zelf in handen, op dit vlak zou ik ze nooit aan een ander geven, zelfs niet aan haar. Toch zou ik straks op mijn rug liggen met shotjes drank op mijn lichaam, vrij hulpeloos. Dat was een eerste keer, dus we zouden wel zien wat er ging gebeuren, want zelfs tijdens mijn eerste keer had ik er geen seconde over gedacht een ander dan mezelf de touwtjes in handen te laten nemen.


    Bowties were never Cooler