• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -

    Fred Arthur Weasley
    Ik rolde met mijn ogen bij Hugo's reactie op mijn woorden. Die jongen was ongelofelijk, maar hij was familie en ik was verrassend erg op hem gesteld. Hij was mijn kleine neefje en echt een heel aandoenlijk kind. Hij nam zichzelf ook niet zo serieus en had een goed gevoel voor humor. Dat was ook vrij duidelijk toen hij niet veel later zelf ook weer begon te grijnzen. Mafketel dat hij was, maar een goede jongen desalniettemin. Ik schudde mijn hoofd en stapte de coupe vast uit. Dan konden we in elk geval zo de trein uit. "Ik ben zelf ook niet de handigste en dingen breken is niet altijd een slecht iets." zei ik om hem hopelijk iets op te vrolijken. Soms kon je iets maken door het te breken. Misschien klonk dat vreemd, maar het was wel zo. Ik knikte bij zijn laatste vraag en begon te lopen om niet veel later met koffer en al uit te stappen. "Ach, ik krijg toch wel die howler, door het vuurwerk en het vechten, maar goed. Ik krijg er waarschijnlijk elke dag een, al kijkt niemand daar meer van op." zei ik, wachtend tot Hugo zich weer bij me had gevoegd. Het was niet ver van de trein naar Hogwarts zelf. Nu konden we met de koets, het bootje, of lopen. Het maakte vrij weinig uit en gezien ik een laatste jaars was, had ook eigenlijk niemand mij meer iets op te leggen. Hugo kon wel problemen krijgen, maar dan was ik een 'verantwoordelijke volwassen' begeleiding. Ach, ik kon me redden in het Verboden Bos, en Hugo kon ik er vast ook wel in beschermen. Heel veel gevaarlijks leefde er toch niet, zeker niet als je met respect met alles en iedereen die er leefde omging. Ik drukte nog een kusje op Molly's neus en keek naar het donkere bos. Met een lumos spreuk zou het zo makkelijk lichter zijn en zouden we veilig naar het kasteel komen. "Hoe wil je naar het kasteel? Bootjes, koetsen, of een wandeling door het bos?" vroeg ik aan Hugo, voor ik mijn laatste zuurtje opat. Suiker was niet slim, maar dat zouden mijn kamergenoten straks wel merken. Ik werd er namelijk enorm hyper van en dan sliep ik de drie dagen erna echt niet.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams


    De koetrit duurde voor mijn gevoel te lang met name omdat ik graag wilde drinken. Met drinken gebeurde er altijd veel leukere dingen dan als je had beblowd. Ik zuchte even en staarde voor me uit. Luke antwoorde op mijn vraag en ik knikte. Sterren vond ik altijd al mooi. Ze hadden iets magisch over zich. De koets kwam bij het kasteel aan en ik stond op. Ik pakte mijn koffer en wachtte tot Luke hetzelfde deed. De wiet was ingedaald en ik voelde me redelijk moe. Niet echt goed als je van plan bent vanavond donken te worden. 'Ik heb nog best wel honger.', zei ik lachend tegen Luke. Hij was de hele dag al lief geweest maar waaraan het lag wist ik niet. Ik keek even naar het kasteel. De dingen die ze daar toch heeft gedaan zijn bijna niet te geloven. Met de halve Sllytherin afdeling een dag toen we aan de paddo's zaten, terwijl we gewoon lessen hadden. Dronken Quidditch wedstrijden gespeeld en nog meer rare dingen. Een glimlach verscheen op mijn lippen. Dat maakte Hogwarts voor mij leuk, al zou dat dit jaar waarschijnlijk veranderen aangezien al de mensen met wie ik zulke dingen mee maakte van school. Toch dacht ik dat het dit jaar ook goed zou komen. Luke hield van drugs en drank net als ik.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    James Sirius Potter
    Gryffindor ~ Year 6 ~ Chaser

    Na mijn opmerking zie ik Camilla glimlachend de koets in stappen. Dom gaat erachter aan. Ik glimlach ook, alleen al omdat ik het fijn vindt om Camilla te zien glimlachen. Ik stap achter de meiden aan ook de koets in. We gaan allemaal zitten als Camilla de koffers onder de stoelen heeft geschoven.
    "Moeten we nog wachten op Nathan? Of is hij al weg denk je?" Vraagt ze aan Dom. Stiekem hoop ik eigenlijk dat die allang weg is, want meestal heeft hij Ethan als een hondje achter hem aanlopen en die zie ik liever niet. Nathan zelf valt nog wel mee, maar ik vindt het maar niets dat hij het leuk vindt om vrienden te zijn met Slytherins.
    "'Ik zie hem niet. Laten we gewoon gaan," Zegt Dom dan, waarna ik me al best opgelucht voelt. Ondertussen begint de koets al te rijden en mijn gedachten gaan naar het feestmaal. Ik heb al ontzettende honger dus naar mijn idee mag de koets snel opschieten. Toch lijkt het eerder alsof we lopend nog sneller zijn.
    "Kan dit ding niet sneller of zo?" Zeg ik een tikkeltje gefrustreerd.


    She was always looking for more..


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy



    'Als je in Slytherin was gekomen was het echt geweldig geweest.' Ik grijns even en denk na over hoe het dan zou zijn. Ik zou dan waarschijnlijk nog veel meer met Ethan om gaan.
    'Ik heb er vertrouwen in dit jaar.' Ik haal mijn schouders op en kijk uit het raam. Ergens heb ik er heel veel zin in, maar aan de andere kant weet ik dat ik bijna klaar ben met school en dan echt iets moet gaan doen. Aangezien ik nog geen idee wat ik moet gaan doen ben ik daar bang voor.
    En nu heb ik nog vrienden, mensen die me helpen. Als ik met school klaar ben dan heb ik niemand meer die mij helpt en moet ik alles alleen af, waardoor ik waarschijnlijk eenzaam wordt. Behalve natuurlijk als Dom of Ethan me na dit jaar nog niet zat is.
    'Weet jij al wat je wil gaan doen na school?' vraag ik aan hem omdat ik me afvraag of hij het wel al weet. Misschien wil ik leraar ofzo worden, maar ik weet niet zeker of dat wel bij me past.


    Spoiler alert: you will save yourself

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit




    "'Ik zie hem niet. Laten we gewoon gaan," Zegt Dom, waarna ik me eigenlijk best opgelucht voel. Het is niet zo dat ik een hekel aan de jongen heb. Het is gewoon dat hij om gaat met Ethan, een Slytherin, die overigens ook nog mijn grootste Quidditch rivaal is, aangezien hij de captain is van het Slytherin team, en nog een Chaser ook. De koets begint te rijden en ik pak James hand vast. Ookal ziet de jongen me nu waarschijnlijk als breekbaar. Dat wil ik niet. Ik ben sterk. Ik ben al gebroken. Ik kan niet meer breken.
    "Kan dit ding niet sneller of zo?" Zegt James een tikkeltje gefrustreerd, waardoor ik even grinnik. Waarschijnlijk denkt hij aan de warmte van het kasteel. Aan het feestmaal. Aan de vertrouwdheid. Achter me zie ik de lichten van het kasteel opdoemen, wat me doet glimlachen. Tot mijn verbazing begint de koets sneller te bewegen, de dieren hebben waarschijnlijk James geluisterd. De koets zit nu alleen een stuk minder comfortabel en we beginnen er door heen te stuiteren. Ik lach, ik lach echt. En ik zie dat James en Dom ook lachen. Ik houd James hand stevig vast, aangezien ik liever niet van het bankje af val.


    take me back to the basics and the simple life


    James Potter
    Gryffindor ~ Year 6 ~ Chaser

    Het lijkt wel alsof de paarden mijn geklaag gehoord hebben, want ineens gaat de snelheid naar een hoger tempo. Ik moet toegeven dat alle steentjes op de weg lichtelijk oncomfortabel zijn, maar het enige waar ik echt aan kan denken is eten. Ik hou van eten. Naast dat denk ik ook aan Camilla, wie mijn hand vast houdt. Ik hou de hare ook vast, bijna bang om hem los te laten. Gelukkig zijn we er nu al een stuk sneller en ik ben blij als we tot stilstand komen. Dit keer trek ik de koffers onder de bankjes vandaan en geef ik die van Dom aan haar. Die van Camilla houd ik zelf vast. Half om haar blauwe plekken en vast en zeker ook spierpijn. Half omdat ik me gewoon even als een echte heer wil gedragen en jongens dat nou eenmaal horen te doen voor hun vriendin.


    She was always looking for more..


    Ethan James Cole
    Slytherin ~ 7th year ~ Captain ~ Chaser
    Nathan haalt zijn schouders op. Hoewel hij doet alsof hem niks dwars zit merk ik toch dat er wat is.
    Of het nou zijn bewegingen zijn of wat hij precies zegt.
    Dan stelt mijn beste vriend de vraag die het langste word uitgesteld om te vragen.
    De vraag die vele kinderen angst inzaait.
    'Weet jij al wat je wilt gaan doen na school?', vraagt Nathan aan mij. Ik slik even en haar mijn hand over mijn haar.
    'Ik wil captain worden van een Quidditch team en miljoenen verdienen.', zeg ik met een grijns.
    Welk Quidditch team maakt me niet uit, welke club me wil.
    Vorige jaar zijn er regelmatig scouts komen kijken bij de wedstrijden dus als ik het dit jaar goed doen bestaat er een kans dat ik pro word.
    Hoe zou iedereen reageren, niemand zou meer denken "ugh hij zat in Slytherin" of "hij is zo dom, hij is gewoon blijven zitten." .
    Mijn fantasy neemt het van me over en ik schud even mijn hoofd.
    We komen bijna bij het kasteel aan.
    'Wat wil jij hierna doen dan?', vraag ik aan mijn beste vriend.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Luke Nemo Rosier
    Toen Scarlett begon over eten, begon mijn maag automatisch te rammelen. Meestal had wiet dat effect op me. Ik had geen trek tot ik eten zag of iemand het over eten had. Ik plukte wat aan haar haren. "Ik ook. Kunnen die paardjes niet sneller lopen? Dan kunnen we eten." gromde ik in ongeveer dezelfde toon als mijn maag had gemaakt. Ik had opeens erg hele erge honger, alsof ik dagen niet had gegeten. Ik bleef wat absent aan haar haren plukken. Ik drukte nog een kusje op haar wang en rekte me toen uit, waarbij ik mijn knokkels schaafde aan het dak. Ik merkte het amper, door alle stoffen in mijn lichaam, die niet alleen kunstmatig waren opgewekt, maar ook kwamen door het feit dat ik hier zat met Scarlett in mijn armen, waardoor ik ook niet had gemerkt dat we stil stonden tot ze opstond. Mijn hart klopte wat sneller, zelfs met de twee kalmerende middelen die ik had genomen. Ik vond het allemaal wel best. Zolang ze maar niet weg zou gaan, want ze was het beste wat me in lange tijd was overkomen, zeker omdat zij de enige was die ik mocht die niet op een lijst stond die naar Azkaban zou gaan als ze achter hun echte naam zouden komen. Dat gold ook voor mijzelf, maar goed. Daar dacht ik nooit echt over na. Ik keek haar aan en stond toen toch om, waarna ik stuntelend uit de koets stapte en mijn koffer meesleepte. "Kom, eten." zei ik, voor ik haar arm pakte en wankel haar meetrok naar de hal om te gaan eten.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 16:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams


    Luke mompelde grappige dingen in de koets en uiteindelijk stapte hij uit. Hij was niet de enige die honger had, ik zelf ook maar het avond eten werd volgens mij nog niet opgediend. 'Dit gaat heel pijnlijk zijn, maar het eten is er volgens mij nog niet.', zei ik tegen Luke. Stonede mensen wisten nooit hoe ze zich moesten gedragen bij andere mensen dus misschien was het wel slim dat het eten er nog niet was. De afgelopen paar uren had Luke me vaker aangeraakt dan heel vorige jaar. Ik kon niet herinneren dat hij zo'n knuffelaar was, maar dat lag vast aan de drugs. Hij moest er niks achter zoeken aangezien ik hem niet kwijt wilde als vriend. Vaker begon ik een relatie met vrienden en daarna bleek het alleen maar een verspilde vriendschap te zijn. Daar was ik bang voor dat dat bij Luke en mij zou gebeuren. Ik voelde dat hij weer geen kracht in zijn armen had en ik trok hem aan zijn arm mee. Mijn koffer trok ik losjes achter me aan in de hoop dat hij niet vast zou blijven zitten. 'We are going to get so drunk.', fluisterde ik in Luke zijn oor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Luke Nemo Rosier
    Bij haar woorden over het eten pruilde ik heel sneu, als een klein kind wat net heeft gehoord dat kerstmis niet doorgaat. Ik had echt veel trek en een enorme drang om te knuffelen. Normaal was ik een stuk koeler en zeker niet aanhankelijk, maar dit deed een enorme kick thc en wat alcohol met me. Ik probeerde haar alsnog mee te slepen naar het kasteel, maar het was duidelijk dat ik nergens nog kracht had. Ik liet me dus maar meetrekken, terwijl ik slapjes mijn koffer vasthield. Haar woorden deden me grijnzen. "Lekker drinken en lekker eten." zei ik vrolijk. Ik had er echt zin in, zeker nu het kasteel in de buurt kwam. Ik huppelde en draaide, niet alleen van vrolijkheid, maar vooral ook omdat ik me niet normaal staande kon houden. Ik viel ook eens in de zoveel tijd bijna op de grond. "Je bent de beste, Scar. Dat weet je toch." mompelde ik, voor ik de deur naar het kasteel voor haar openhield. Ik was wel van het padje af, flink van het padje af, maar nog wel goed opgevoed. Je kon veel zeggen, maar Death Eaters werden nog echt opgevoed met moralen, niet zoals alle andere kinderen van tegenwoordig.


    Bowties were never Cooler


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    Haperig bleef ik hem kussen terwijl ik me afvroeg of dit hoorde of dat ik het totaal verkeerd deed. Merlin; ik had me werkelijk op de eerste dag op Zweinstein na- nog nooit zo onzeker gevoeld.
    ‘W-wat doe je?’ pas toen de woorden uit zijn mond kwamen schoof ik snel weg terwijl mijn hoofd vuurrood aangelopen was.
    ‘Ik dacht dat je, dat je.. Dat je mij niet leuk vindt.’ Pijnlijk beet ik op mijn lip waarna ik weer terug keek om weer uit het raam te staren.
    ‘I-ik; nouja. J-jij- jij hebt mij voor het eerst gezoend.’ Met dat voelde ik me hoofd nog roder aanlopen dan voorheen waardoor ik me snel nog dichter tegen de andere kant van de koets duwde.
    ‘Ik- ik weet niet wat ik moet voelen. I-ik weet niet wat ik moet doen- ik weet niet of ik op jou ben of dat ik wat voel voor Ralf. Ik weet niks. Ik- iedereen doet maar alsof ze liefde begrijpen; maar ik begrijp het niet.’ Met dat keek ik maar geneerd naar de grond tot de koets halt hielt; en zonder nog aandacht aan mijn koffer te geven- renden ik zo snel als ik kon de koets uit; naar een willekeurige richting op. Ver weg van alles wat me in de war bracht; ver weg van Zweinstein.


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Prefect ll 5th year Hufflepuf ll Chaser
    ‘Moeten we niet in de grote zaal zijn? en Scorpius gaat me doden als ik je hiermee meehelp.’ Zachtjes plofte ik op mijn bed neer waar ik op mijn rug ging liggen en mijn benen de lucht in stak.
    ‘Schorpioentje gaat je heus niet vermoorden. Hij is net zoals ons; een kleine tere pufje. Misschien moeten jullie samen eens naar Zweinsveld ofzo; een band met elkaar opbouwen. Hoewel ik haast al weet dat ik geheid tussen jullie in moet staan omdat jullie elkaar gaan uitmoorden. Ik heb nog nooit zukke twee grote slangenpufjes bij elkaar gezien.’ Langzaam speelde ik met mijn benen in de lucht voordat ik weer overeind sprong. ‘Maar je hebt gelijk over de grote zaal. Dit jaar gaat mijn weddenschap lukken. Je mag het niet tegen Schorpioentje vertellen hoor; maar zijn moeder gaat ieder jaar slechter koken. Iets met aan de lijn.. terwijl als ze je haar zij toekeert- je haar niet eens meer kan zien.’ Plagend porde ik hem voordat ik de emmer weer vastgreep.
    ‘…maar toch..’ murmelde ik toch twijfelend waarbij ik weer naar de deur keek.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett May Adams


    Luke trok een sip hoofd toen ik begon over het eten. Begrijpelijk dat hij honger had. Hij was blijer dan ik hem in tijden had gezien. Niet dat ik Luke echt heel goed kende maar voor mijn gevoel was hij niet altijd zo. Ik glimlachte lief om wat hij zei en ook om het feit dat hij de deur voor me open hield. Als een echte gentleman, hij was een van de weinige mannen die nog zo handelde. Ik trok Luke aan zijn arm mee naar de Slytherin Common. Drank was iets waar ik zin in had. Een maal in de kamer aangekomen waren we de eerste. Ik liep de jongen zijn arm los en plofte op de banken. 'Laten we dan maar beginnen.', zei ik met een grijns op mijn lippen. Luke zou mijn drinking buddy worden dit jaar, dat had ik voor mijzelf al uitgemaakt. Ik schopte mijn hakken uit en keek Luke even verleidelijk aan. Flirten was mijn manier van praten, hoe vreemd dat ook mocht klinken. De Common Room zag er nog altijd hetzelfde uit en deels vroeg ik me af of zelfs onze geheime gang er nog was. Aangezien we voorgaande jaren niet s'nachts uit de Common Room mochten maakte we onze eigen geheime gang die leidde naar een uitgang van het kasteel.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Luke Nemo Rosier
    Ik liet me meevoeren naar de Common Room, waar ik neerplofte op een van de banken. Bij haar woorden grijnsde ik en opende mijn hutkoffer, waar een paar flessen zichtbaar werden. Ik pakte er een uit en draaide de dop eraf. Ik nam twee flinke slokken, voor ik de fles naar haar toestak. Misschien was het geen goed idee om de eerste minuten op school direct lazarus te worden, maar wat gaf het. Ik was toch al zo stoned dat ik mijn lichaam amper in de hand had, dan kon ik net zo goed ook nog gaan zuipen. Het was hier toch allemaal hetzelfde als de afgelopen jaren. Geheime gang naar Hogsmeade, meidenkamers links, jongenskamers rechts, een eeuwig haardvuur die het hier warm hield. Ik haalde een hand door mijn haren en stak een sigaret op. Het was geen joint, maar de nicotine deed me altijd goed. De alcohol zonk ook langzaam mijn systeem in, maar iets anders dan nog meer honger kreeg ik er niet van. Ik had na al deze tijd een vrij hoge tolerantie voor alcohol opgebouwd, en nu ik stoned was merkte ik er nog veel minder van. Ik haalde met mijn vrije hand mijn toverstok tevoorschijn en toverde met moeite en een dubbele tong een kom borrelnootjes tussen ons in. Ik nam er een handje uit en begon erop te knabbelen. Dit stilde de honger ten minste een beetje en zorgde ervoor dat ik nog iets van een bodempje had voor de alcohol.


    Bowties were never Cooler

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser




    Wanneer we tot stilstand komen blijkt dat we een redelijk aantal koetsen ingehaald hebben, waardoor ik grijns. James haalt onze koffers onder de banken vandaan, en geeft Dom de hare, om vervolgens die van mij vast te houden. Lichtelijk geïrriteerd rol ik met mijn ogen. Vervolgens stap ik de koets uit, met zijn drieën lopen we naar binnen, waar de koffers gedropt worden, en we vervolgens doorlopen naar de grote zaal. Ik glimlach als ik alles zie. De afdelingstafels, de vele kaarsen die in de lucht zweven, de kleuren en vooral de warmte en gezelligheid die er heerst verblijdt me. Mijn vingers haal ik door die van James, en tussen James en Dom in loop ik naar de tafel van Gryffindor, om vervolgens ergens in het midden plaats te nemen.


    take me back to the basics and the simple life


    Edward "Teddy" Remus Lupin

    Na lang gezocht te hebben, zie ik Victoire op het perron staan. Ze staat met haar rug naar me toe. Zelfs van de achterkant ziet ze er lief en mooi uit, precies zoals ze is. Ik loop naar haar toe, met mijn bezemsteel in mijn hand, en ga naast haar staan.
    "Hehe, ik heb je eindelijk gevonden. Het was echt chaos in de trein met al die eerstejaars." Ik lach even een beetje naar haar. Het feit dat we weer een jaar samen zo kunnen doorbrengen, maakt me blij. Met iedereen hier - alle aardige mensen - kan dit jaar alleen maar leuk worden. "Zullen we naar het kasteel gaan?" Ik sla mijn arm gemakkelijk om haar heen. Het voelt goed om haar dichtbij te hebben.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman