• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -


    Ethan James Cole
    Slytherin ~ 7th year ~ Captain ~ Chaser

    Een grijns sierde mijn beste vriend zijn lippen. Nathan reageerde anders dan ik dacht dat hij zou reageren. De meeste mensen lachten of zeiden dat ik niet goed genoeg zou zijn. Eindelijk iemand die wel vertrouwen in me had. Op mijn vraag haalde mijn beste vriend zijn schouders op, aan de manier waarop wist ik dat hij zich ongemakkelijk voelde. 'Ik zie wel. Misschien een leraar worden ofzo. Of iets bij het ministerie. Misschien minister van de toverkunst.' , zei Nathan en ik knikte even. Ik vond hem geen type voor het Ministerie maar dat was alleen maar omdat ik die mensen altijd voor me zag als oude saaie mannetjes. Nathan zou daar niet bijpassen, daar ken ik hem nu wel goed genoeg voor. 'Dan krijg ik natuurlijk wel vrijkaarten hè? In de VIP box, waarna ik heel erg hard ga juichen.' , zei mijn beste vriend en een grijns sierde mijn lippen. 'Tuurlijk, al eindig je zonder een baan krijg je van mij nog elke week VIP box vrijkaarten.', zei ik lachend. 'En dan mag je zelfs Dominique meenemen.', ik wist hoeveel het meisje voor mijn beste vriend betekende. Daarom vond ik het ook zo belangrijk dat we door één deur konden. 'Ik zou het wel willen proberen, vrienden worden met je vriendin.', zei ik terwijl ik mijn beste vriend met een glimlach aankeek. Het was een nieuw jaar en ook een hele nieuwe Ethan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Scarlett May Adams


    Zo lagen we een tijdje op de bank. Ik in enkel mijn beha en mini rokje met Luke bovenop mij. Onze tongen speelde een vurig spel. Hij zoende fantastisch, iets wat ik totaal niet achter hem had gezocht. Luke zijn handen gingen wild door mijn haren en ik liet mijn handen afzakken naar zijn kont waarna ik er even in kneep en vervolgens begon te lachen. 'Ik hoopte dat er een kwaak geluid uit kwam.', zei ik lachend. Ik praatte onzin en dat bewees maar weer hoe snel ik dronken werd. Luke onderbrak de kus, 'Als je mijn trui uitkrijgt en mijn bloes losmaakt ben jij aan de beurt.', mompelde Luke. Zijn trui had ik al snel uit en vervolgens begon ik met het losmaken van zijn blouse. Zijn buik kwam tevoorschijn en ik moest toegeven het zag er zeker niet verkeerd uit. Ik kuste Luke nog even door en verbrak toen onze kus. Snel keek ik hem nog even speels aan en ik draaide hem om. Het eerste shotje zette ik op zijn buik en de tweede in zijn mond. Beide shotjes nam ik snel achter elkaar en ik lachte even. De drank begon duidelijk in te slaan, alles werd een stuk waziger en ik stak opnieuw een sigaret op. Ik zat nog steeds op zijn schoot en nam een hijsje van de peuk. Mijn evenwicht was lang niet meer zo goed als het geweest was en ik viel bijna van zijn schoot op de grond.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Nathan Dylan Chase
    "Heroes are the villains who never got their happy ending."
    7th year - Ravenclaw - Head Boy


    'Tuurlijk, al eindig je zonder een baan krijg je van mij nog elke week VIP box vrijkaarten. En dan mag je zelfs Dominique meenemen.' Met een grijns kijk ik hem aan. Ik waardeer het echt dat hij dat voor mij zou doen. 'Ik zou het wel willen proberen, vrienden worden met je vriendin.'
    'Bedankt Eth, dat betekent best wel veel voor me.' Een glimlach siert mijn gezicht en ik leun vrolijk naar achteren. Als ik uit het raam kijk zie ik echter dat we er zijn. Eindelijk, het kasteel waar ik de hele vakantie zo naar verlangd heb. Op school is het allemaal niet zo erg.
    'Zweinstein.' Met een grijns kijk ik mijn beste vriend aan. 'Je weet wel dat ik als hoofdmonitor toch zeker wel beter op je moet gaan letten, of niet, meneer Cole? Want ik kan natuurlijk geen flauwe grappen toestaan enzo. Dus wees gewaarschuwd. Ik duld geen criminaliteit.' Dan begin ik te lachen en sla ik hem op zijn schouder. Vroeger wilde ik altijd grappen uithalen, maar in mijn vierde jaar besloot ik dat ik serieus bezig wilde zijn met school zodat ik een goede toekomst heb en niet zoals mijn ouders eindig.


    Spoiler alert: you will save yourself


    James Sirius Potter

    Gryffindor ~ Year 6 ~ Chaser

    De aanblik van het kasteel doet me meer dan goed. Ik houd niet erg van reizen met de trein, ook al duurde het maar een dag. Zelfs dat is al te lang. Mijn lichaam is vermoeid en ondertussen heb ik naast mijn enorme honger, ook vermoeidheid gekregen. Ik wordt altijd moe van niets doen en deze dag was zeker weten een niets doen dag. Daar ben ik sowieso meestal niet zo'n fan van. Het voelt wel goed om weer even in beweging te zijn als we het kleine stukje van de koetsen tot in de Great Hall lopen. Ik krijg al gelijk een glimlach op mijn gezicht als we binnen komen en de warmte samen met de geur van het avondmaal over ons heen daalt. Ik wordt nog vrolijker als Camilla mijn hand vastpakt, waar ik over het algemeen altijd blij van wordt. Helaas kan ik mijn benen niet langer strekken als we plaats nemen aan de afdelingstafel van Gryffindor. Wel wordt die gedachte onderdrukt naar mijn wil naar eten. Ondertussen geef ik Camilla even impulsief een kus op haar wang, gewoon omdat ik blij ben dat ik weer bij haar ben.

    {Iemand voor Rose? Ze loopt een beetje eenzaam op het perron te zoeken naar iemand..}


    She was always looking for more..

    [Ik heb Lily voor Rose?]


    -

    Luke Nemo Rosier
    Ik het kneepje in mijn kont had ik eigenlijk niet eens gemerkt, maar wel dat ze, zodra ik haar had toegezegd dat ze mijn bovenkleding mocht verwijderen, snel mijn trui uittrok en mijn bloes losmaakte. Eigenlijk direct toen ik een koele stroom lucht over mijn buik voelde gaan, spande ik mijn spieren iets aan. Toch bleef ik haar heerlijk zoenen tot ze terugtrok en ik haar met een pruillipje aankeek. Ze legde me snel op mijn rug en zette het eerste glaasje op mijn buik, wat me mijn spieren nog erger deed aanspannen omdat het vrij koud was. De ander kreeg ik tussen mijn tanden. Ik keek haar met grote ogen aan, terwijl ze de shotjes van mijn lichaam nam. Dit had ik niet vaker gedaan, maar het was wel heel erg leuk. Toen ze een sigaret opstak dronk ik nog een flinke slok uit de fles drank, voor ik de sigaret over nam en er een flinke hijs van nam. Daarna liet ik mijn hoofd achterover vallen en genoot van het gevoel wat alle vreemde stoffen in mijn lichaam me gaven. Ik liet de sigaret tussen mijn lippen bungelen, terwijl ik mijn armen om haar heen hield. "Dus wat nu, moppie?" mompelde ik met een duidelijk dubbele tong en zelfs nog wat binnensmonds. Ik was gewoon veel te ver weg om ook maar duidelijk te kunnen denken, laat staan duidelijk te spreken. Ik nam nog een diepe hijs van de peuk en ontspande volledig. Het was gewoon prettig om zo samen te liggen. Meer kon gebeuren, maar minder zou ik niet toestaan, want zeker in deze staat vond ik het heerlijk om zo te flikvlooien.


    Bowties were never Cooler


    Edward "Teddy" Remus Lupin


    "Ik weet het nog niet heel goed, maar ik wil de wereld zien." Ik glimlach even, juist omdat ze zo zeker klinkt. Zij heeft zo duidelijk voor zich wat ze wil, terwijl ik alleen maar wat vage dingen ooit dacht, heb. "Samen met jou." Ik pak haar handen en geef er een zacht kneepje in.
    "Ik zou graag zo veel willen zien en doen, alleen er is te veel keuze en te weinig tijd." Keuzes maken zijn nooit mijn sterktste kant. Misschien komt het deels door het feit dat ik nooit veel keuzes gemaakt heb. Mijn ouders zijn van me afgenomen, toen ik jong was; zonder keuze nam mijn oma me op, waar ik ongelooflijk blij mee ben. En zolang als ik me kan herinneren hoef ik geen definitieve keuze te maken in hoe ik eruit zie. Keuzes zijn moeilijk. "Hopelijk kunnen we naar veel plekken gaan."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY


    Ik zie dat hij even glimlach waardoor de glimlach die ik op mijn gezicht heb liggen nog groter wordt. Hij pakt mijn handen even vast en geeft er een zacht kneepje in. Een gevoel van geluk stroomt door me heen. Ik ben gewoon hier, met Teddy en we hebben zoveel mogelijkheden voor onze toekomst. Zoveel dingen die we kunnen doen en kunnen bereiken.
    "Ik zou graag zo veel willen zien en doen, alleen er is te veel keuze en te weinig tijd" ik knik even begrijpend. Ik weet wat hij bedoeld. Ik heb zoveel dromen en het liefste zou ik ze allemaal waar kunnen maken. Maar dat kan niet. We zullen keuzes moeten maken in ons leven en daarbij komt het niet heel goed uit dat Teddy en ik allebei verschrikkelijk slecht zijn in kiezen.
    "Hopelijk kunnen we naar veel plekken gaan" zegt hij vervolgens. Ik knik en schenk hem daarna een brede glimlach. Inmiddels is de koets al begonnen met rijden. Ik kijk even op naar het kasteel en krijg gelijk een warm gevoel vanbinnen. Ik ben echt weer terug. Ik ga al mijn vrienden weer zien en zal het hele jaar weer van Hogwarts kunnen genieten. Ik heb van mensen gehoord dat het laatste jaar moeilijk is, wat ik me ook goed kan voorstellen. Maar gelukkig heb ik in de zes jaar dat ik op school zit nog nooit erg veel moeite gehad met de leerstof dus dat komt wel goed uit.
    "Weet je al wanneer je de Quidditch Tryouts houdt?" vraag ik aan Teddy. Ik hoop dat ik dit jaar weer in het team komt. Maar als er mensen zijn die beter zijn dan dat ik ben is het beter voor Hufflepuf als zij in het team zitten en ik wil niet de indruk wekken dat ik alleen maar in het team zit omdat ik toevallig een relatie met Teddy heb.


    -


    Ethan James Cole
    Slytherin ~ 7th year ~ Captain ~ Chaser

    'Bedankt Eth, dat betekent best wel veel voor me.', zei mijn beste vriend met een glimlach. Ik hoopte dat de poging niet alleen van mijn kant zou komen. Slytherins waren net als anderen, soms alleen iets feller. Nathan keek me met een grijns aan. Hetgene wat hij zei maakte me aan het lachen. 'Snap ik meneer de hoofdmonitor.', zei ik lachend. Toch wilde ik wel dat Nathan niet al te streng tegen mij zou optreden. Als het bijvoorbeeld ging over feestjes of spijbelen. Vroeger was Nathan altijd mijn partner in crime maar uiteindelijk besloot hij toch de goede kant op te gaan. In tegen stelling tot wat ik deed.. We kwamen aan bij het kasteel en ik stapte uit de koets. Hopelijk zou dit echt de laatste keer zijn, het was een dubbel gevoel. Ik hield van Hogwarts maar stiekem was ik ook blij dat ik eindelijk aan mijn echte toekomst kon werken. Mijn koffer pakte ik uit de koets en ik haalde mijn hand even door mijn haar. 'Ga jij gelijk naar The Great Hall?', vroeg ik terwijl ik mijn beste vriend aankeek.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Scarlett May Adams


    Luke leek te genieten van de bodyshots. Het viel me op hoe gespierd hij was als hij zijn buik aanspande. Ik voelde de alcohol in mijn lichaam en voor Luke leek hetzelfde te gelden. De fles pakte ik uit zijn handen en opnieuw nam ik een grote slok. Als ik dit zo regelmatig zou blijven herhalen weet ik niet eens meer of ik straks nog zou kunnen lopen. Op mijn bijna val reageerde Luke door zijn armen om me heen te slaan. Ik lachte even en nam een hijsje van de sigaret. 'Dus wat nu moppie?', vroeg Luke met een onwijs dubbele tong. De drank was blijkbaar ook bij hem goed ingeslagen en zeker aanwezig. 'Dat mag jij bepalen.', zei ik giechelt. Drank maakte me altijd heel lacherig, iets wat ik zelf nooit echt kon waarderen. Een koude rilling kroop langs mijn rug. Hoewel de drank de temperatuur voor mij leek te bepalen betekende dat niet dat het echt warm was in de leerlingenkamer. De angst dat er iemand binnen zou komen was als sneeuw voor de zon verdwenen. Opnieuw nam ik een hijsje van de sigaret en ik haalde mijn hand even door Luke zijn zwarte haar. 'Dus zeg maar.', zei ik tegen hem. Ik was benieuwd wat zijn idee zou zijn.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser




    Niet veel later na het moment dat we zijn gaan zitten merk ik dat James een licht vlinderkusje op mijn wang drukt, waardoor ik toch even moet glimlachen. Zoals elk jaar zullen zo de eerstejaars weer ingedeeld worden, en ik hoop dat er niet zulke arrogante mensen in Gryffindor terecht komen. Niet veel later komen de eerstejaars binnen, en ik kijk goed naar ze. Van een paar mensen weet je eigenlijk meteen al in welke afdeling ze komen. Niet veel later begiet het afwerken van de lijst, en een aantal kinderen komen voorzichtig naar de tafel van Gryffindor lopen. Ik schuif ietsjes naar rechts, zodat ik wat dichter tegen James aanzit. Zijn hand heb ik onder de tafel nog steeds vast, en een glimlachje siert mijn gezicht.


    take me back to the basics and the simple life


    Edward "Teddy" Remus Lupin


    Ze geeft me een brede glimlach. De glimlach waar ik van houd. Soms denk ik dat ze mij niet verdient, maar dan weet ik dat het onzin is, aangezien ze het dan wel had laten merken. "Weet je al wanneer je de Quidditch Tryouts houdt?" Ik kijk op van mijn gedachten en haal mijn schouders op. Voor Quidditch ben ik altijd al enthousiast geweest. Dit is mijn derde jaar als Captain, dus inmiddels ben ik al wel gewend met de routine. Ergens vind ik het altijd heel ongemakkelijk om mezelf te kiezen als Keeper, maar als ik er niet goed in was, zou ik ook geen Captain zijn. Meestal neem ik een reserve Keeper aan, die ik zelf heel goed train en zo nu en dan inzet, zodat iedereen aan het bot kan komen.
    "Nee, zo snel mogelijk. De wedstrijden beginnen al in November. Tegen die tijd wil ik al veel getraind hebben en elkaar goed kennen." Vic houdt net als ik ook heel erg van Quidditch. Als Chaser krijgt ze de nodige klappen, waardoor ik het tijdens de wedstrijd altijd voor haar knijp. Ergens moet ik wel toegeven dat er een beetje vriendjespolitiek is. Maar ze is ook heel goed.
    De koetsen zijn uitgekomen bij het kasteel. Ik stap uit en bied mijn hand aan om haar helpen uit te stappen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Luke Nemo Rosier
    Scarlett gaf me toestemming te bepalen wat we nu gingen doen. Toch moest het even doordringen. Toen dat eenmaal zo was bewoog ik me voor mij snel, maar waarschijnlijk voor de normale mens best loom en onvast, tot ik rechtop zat en haar op mijn schoot had. Ik aaide door haar blonde lokken en schoof toen mijn arm onder haar knieën. Mijn andere arm hield ik achter haar rug, om haar zo als een bruidje in mijn armen te houden.Ik zette haar daarna wat klungelig op de vloer, omdat ik me plots realiseerde dat dit echt niet ging werken. "Laten we eerst een iets minder openbare ruimte zoeken. Mijn bed?" stelde ik voor. Ik kreeg van al deze gevoelens, die de stoffen in mijn lichaam veroorzaakten, namelijk gedachten die niet zo in het openbaar uitgevoerd konden worden, zelfs al waren we alleen zoals nu. Ik stond wat wankel op, waardoor het goed was dat mijn koffer er nog stond, want anders had ik niet de mogelijkheid gehad om te blijven staan. "Kom." zei ik voor ik met moeite met mijn koffer naar de trap liep om naar mijn kamer te gaan. het lompe ding liet ik onderaan staan en greep me vast aan de leuning, om me zo meer naar boven te hijsen dan echt te lopen.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams


    Luke ging rechtop zitten terwijl hij me vasthield. Heel even dacht ik dat de drank hem teveel was geworden maar dat was duidelijk niet het geval. 'Laten we eerst een iets minder openbare ruimte zoeken. Mijn bed?', vroeg Luke. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht. Nog steeds was ik er niet achter wat ik precies wilde. Luke was mijn beste vriend en wilde hem echt niet kwijt. De kus voelde als niks maar of dat voor Luke ook het geval was, was voor mijn onbekend. Luke had wel aantrekkingskracht op me, maar dan met name in zijn manier van handelen. Het feit dat hij veel aan me zat liet me giechelen. 'Is goed Lukie.', zei ik met een lichtelijk hese stem. De alcohol was naar mijn hoofd gekropen en dat merkte ik pas echt toen ik opstond. Iets anders dan wankelen lukte niet en ik probeerde me aan Luke vast te houden. Met moeite kwamen we bij de trap aan en Luke trok zichzelf aan de leuning omhoog. Een deel van mij wilde vragen of hij wel echt met mij op bed wilde gaan liggen, een ander deel van mij was benieuwd. Ik was nieuwsgierig en wilde graag weten wat zijn plan met mij was. Na een lange tijd kwamen we boven bij de trap aan. Ik wist precies welk bed van Luke was, mede omdat ik er al vaker in heb gelegen. Al had ik toen net iets anders aan dan een beha en minirokje. 'Vind je dit beter Lukie?', vroeg ik terwijl ik mijn beste vriend verleidelijk aankeek. Daarna liet ik mezelf op zijn bed vallen. Het was nu zijn beurt om mij te verassen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 23:40 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    James Sirius Potter

    Meestal vindt ik die hele sorteerceremonie niet zo geweldig. Aan de ene kant is het wel grappig en schattig om al die kleine eerstejaars ingedeeld te zien worden, maar als ik de keuze moet maken tussen dat en het eten, dan is die keuze snel gemaakt. Het zou veel leuker zijn om te kijken als ik het kon combineren, maar nee hoor. Ik weet niet eens waarom we nu nog niet mogen eten. Alsof die eerstejaars dat erg zullen vinden. Die zijn veel te benieuwd naar hun toekomstige afdeling, en daarnaast zitten ze ook nog eens vol van de zenuwen. Een beetje eten daarbij kan geen kwaad lijkt mij. Ik let dan ook niet echt op de sorteerceremonie, maar in plaats daarvan blijf ik naar mijn te lege bord staren.

    Short stukje I know, but ik kan geen tijd meer rekken en ik moet gaan slapen. So ik wilde dit nog wel even posten.
    And Henk, Lily is good. Sorry voor het late antwoord, ik zag het eerst niet.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 0:31 ]


    She was always looking for more..