• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Jup. Ga je een post met Ralf schrijven en waarschijnlijk mijn hart breken?


    Sorry :'(
    Ik heb jouw hart gebroken, deels ook omdat de tandarts net mijn gevoelens hebben gebroken.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 10:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf staat op vorige pagina :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik moet eerlijl zeggen dat ik nooit volgespamt door jullie word.. als ik offline ben. Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    Wauw dat vind ik stiekem heel erg slim.
    Maar zit er alcohol in boterbier? Dat vond ik altijd al vaag want mensen van 13 drinken dat.


    Nop zit geen alcohol in boterbier, maar maak kealan nog iets meer dat ene gezicht trekkenen dan vraagt hij wel om wat sterkers, het is toch op Jonahs rekening xd! Daarnaast.. kealan heeft nog nooit gedronken, arme jongen. Hij weet niet eens de gevolgen ervan xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik moet eerlijl zeggen dat ik nooit volgespamt door jullie word.. als ik offline ben. Xd


    Met minstens 10 meldingen (: maar dat komt ook vaak dat ik online ben wanneer jij dat ook bent, en Linde dan nirt op q zit. En wanneer Linde online is, ben ik ook vaak niet op q en jij dan weer wel x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Met minstens 10 meldingen (: maar dat komt ook vaak dat ik online ben wanneer jij dat ook bent, en Linde dan nirt op q zit. En wanneer Linde online is, ben ik ook vaak niet op q en jij dan weer wel x')


    Nop ik kan wel aantal keren opnoemen dat ik niet online was hoor. Xd jullie hebben gwn niet in de gaten wnnr ik offline ben :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nop ik kan wel aantal keren opnoemen dat ik niet online was hoor. Xd jullie hebben gwn niet in de gaten wnnr ik offline ben :l


    Maat wanneer jij offline bent, ben ik dat toevallig ook en net als ik online kom, krijg ik een melding binnen van dat jij iets gepost hebt :') ik brn ook vaak offlime en dst hebben jullie het niet in de gaten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ff brb.. ik ga zo kealan posten heur.. als linde stiekem okk on is en meeleest xd. Zoals bae altijd doet :p in gb's.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Red (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij schudde mijn arm van zich af om naar mijn jas te grijpen die nog in het sneeuw lag.
    ‘..Er zijn dingen gebeurd; George. Dingen omtrent mij wat mijn eigen schuld is; dus alle gevolgen zijn voor míj niet voor jou; jij doet niks verkeerd. Dus doe alsjeblieft je jas aan; want straks word je ziek.’
    Bij gooide mijn jas over mijn schouders heen waar ik niets mee deed dan gewoon er naar staren.
    ‘Sorry. Wil je nog iets buiten doen of wil je liever naar binnen? Fred en Leo zijn op de slaapzaal.’
    '..nou, als we hier niet dood willen vriezen, is het wel handig om naat binnen te gaan, hoewel het voor mij niet uit maakt.' Zeg ik dan en keek Campbell maar aan. Dit gaat zo echt niet; ik maak me zorgen over hem. Misschien overdrijf ik wel, maar ik zie gewoon dst het niet goed gaat met Camp. Met hem ging het ook ooit goed.
    'Ik weet niet wat er gebeurd is Camp; maar je weet dat je alles aan mij kan vertellen he? En wat het ook is, alsjeblieft straf jezelf niet op zo'n manier.' Zeg ik en keek even weg, naar de wolken die in de verte langzaam langs de hemel gleden.
    'Je bent mager; je eet niets. Je bevriest hier en doet geen jas aan en staat hier jezelf te mishandelen. En je bent erg gespannen; geen wonder dat ik een erge zorgen ovet jou maak.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '..d-dit zeg je elke keer.. I-ik-' En meteen weet ik dat het fout is. Maar dat is het probleem; ik weet het, maar ik voel het niet omdat het lijkt alsof er een gat is op de plek waar mijn hart zou moeten zitten - die heeft hij in zijn bezit genomen.
    'Het was mijn schuld, Ralf.' Leo staat daar en ik voel me alleen maar nog rotter omdat ik de levens van twee mensen verpest op dit moment. 'Ik kuste hem; alleen om te testen of hij echt van mij hield. Maar echt waar hoor; Fred houd meer van jou dan ban niemand anders. Dus heb ik pech en jij hebt geluk..' Ik kijk Leo aan en besef dat hij veel en veel beter verdient; iemand die wel van hem kan houden en niet zo een verschrikkelijk iemand is.
    'Vergeet het- v-vergeet alles.' Ik kijk hoe hij van me wegloopt. Woorden die ik nooit, maar dan ook nooit wilde denken.
    En hier sta ik dan. Terwijl ik nog steeds helemaal niks voel omdat ik het niet kan bevatten... Hij is weg.
    'Ww-waarom ben ik zo een vreselijk persoon, Leo?' vraag ik zachtjes en ik kijk hem aan. 'Ik maak Ralf verdrietig, ik maak jou verdrietig en ik maak George verdrietig. En Campbell ook natuurlijk.' Ik schud mijn hoofd en kijk weg.
    'J-je moet weggaan voor ik jouw leven nog meer verpest.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn profielfoto doet me echt veel te veel aan Red denken op dit moment (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Mijn profielfoto doetme echt veel te veel aan Red denken op dit moment (huil)


    Ze lijken er niet op :'D


    Shii, dit gaat de verkeerde kant op :'( wat doen we onszelf aan??


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze lijken er niet op :'D


    Shii, dit gaat de verkeerde kant op :'( wat doen we onszelf aan??


    Nog steeds.

    Ja. Ik zit nu al de hele tijd verdrietige liedjes te luisteren D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik vraag me af of jullie me haten omdat ik haast nooit reageer in andere topic (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya